twitter:gregorbrown twitterde op woensdag 14-05-2014 om 11:56:28Strong winds from north #giro reageer retweet
Niet zo gek in dat chaotische land. Behalve luxe auto's en eten, ok het Klimaat. Weinig te zoeken in dat land.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De wegen in Italië hebben nogal de neiging erg glad te zijn als het regent.
Maar zijn ploeg en enkele andere buitenlanders kregen wel gelijk!!!!! Levensgevaarlijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:22 schreef Szura het volgende:
Matthews praat alsof het hele peloton het ermee eens was
Opvallende kopgroep idd, bijna alleen maar sprintersquote:De elf: Swift, Hurel, Thurau, Monsalve, Van der Sande, Dehaes, Wegmann, Farrar, Frapporti, Viviani, Rubiano.
Baasquote:Op woensdag 14 mei 2014 09:24 schreef baggerbaas het volgende:
twitter:JetseBol twitterde op woensdag 14-05-2014 om 09:19:50Gister met schaatsen in Italië hard gevallen, geen breuken, dus vandaag weer fietsen! #giro #1nachtijs reageer retweet
![]()
Is er toevallig een tussensprint vroeg tijdens de etappe dat de sprinters nu mee zijn om punten te halen voor de puntentrui?quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
een kopgroep vol sprinters blijkbaar. Onder anderen Viviani, Swift, Hurel, DeHaes, Farrer in de aanval. Raar, want Viviani en Swift moeten op dit parcours toch kunnen winnen zou je zeggen.
Idd na 70km.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is er toevallig een tussensprint vroeg tijdens de etappe dat de sprinters nu mee zijn om punten te halen voor de puntentrui?
Ik zocht zojuist wie die mongool is bij het sportjournaal als een idioot het commentaar verzorgt bij diverse wielerwedstrijden.quote:
Een Swift had ik toch wel opgeschreven voor vandaag, in Baskenland zat hij er na een lastige etappe ook nog bijquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:42 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Waarschijnlijk zo tussensprint. En winnen doen ze toch niet vandaag.
Maar toen was de sprint vlak. Ik denk dat het vandaag toch meer voor de punchers zal zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:47 schreef noodgang het volgende:
[..]
Een Swift had ik toch wel opgeschreven voor vandaag, in Baskenland zat hij er na een lastige etappe ook nog bij
Zelf denken ze blijkbaar dat ze het niet gaan halen, anders zitten ze niet nu al in de aanval. Ik zie sowieso geen pure sprinter winnen met zo'n finish.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:56 schreef noodgang het volgende:
1500 meter met een gemiddelde van 6,5%, ik moet nog zien of dat steil genoeg is om de beter klimmende sprinters te lossen
Als er daarna een vlakke finish zou liggen, dan had ik een Swift nog wel een kans gegeven. Nu niet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:56 schreef noodgang het volgende:
1500 meter met een gemiddelde van 6,5%, ik moet nog zien of dat steil genoeg is om de beter klimmende sprinters te lossen
Viviani, vandaag winnen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
een kopgroep vol sprinters blijkbaar. Onder anderen Viviani, Swift, Hurel, DeHaes, Farrar in de aanval. Raar, want Viviani en Swift moeten op dit parcours toch kunnen winnen zou je zeggen.
De laatste 4 km is ruim 4% gemiddeld. En dat moeten ze 2 keer doen, dus ik verwacht geen sprinters. Wel een Boasson Hagen wellichtquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:58 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Zelf denken ze blijkbaar dat ze het niet gaan halen, anders zitten ze niet nu al in de aanval. Ik zie sowieso geen pure sprinter winnen met zo'n finish.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |