Boogerdgod zag wel gelijk dat het Veelers was.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh het was Veelers. Jammer dat ie niet won
Ik zag wel een FDJ in de achtergrond toen die erbij kwam.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lijkt er wel sterk op dat Bouhanni grotendeels zelf dat gat op die 6 heeft dichtgereden.
Le Bon heeft hem teruggebracht volgens mij, die liet meteen lopen toen ze er weer bijwaren.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lijkt er wel sterk op dat Bouhanni grotendeels zelf dat gat op die 6 heeft dichtgereden.
Ze hebben in ieder geval wel gelijk gekregen dat het aartsgevaarlijk was.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:22 schreef Szura het volgende:
Matthews praat alsof het hele peloton het ermee eens was
Als ze gewoon normaal hadden gereden waren ze voor de regen binnen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval wel gelijk gekregen dat het aartsgevaarlijk was.
Hadden ze maar door moeten fietsenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval wel gelijk gekregen dat het aartsgevaarlijk was.
in steden heb je sowieso veel meer vuil en olie op de weg. Verder weet ik niet hoe het weer daar verder was, maar als het bijvoorbeeld twee weken niet geregend heeft, dan is de weg bij een eerste bui nog eens extra glad.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:27 schreef Mykonos het volgende:
Vraag me nu wel af wat het verschil is tussen het asfalt in Ierland en dat in Italië. Daar in Bari is het gewoon levensgevaarlijk fietsen als er een buitje valt man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |