Ja, en meer spanning voor de winst nu.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel het beste, missie geslaagd en nog lekker fris voor de Tour.
Mezgec gaat nu domineren.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:20 schreef Blik het volgende:
Jammer alleen dat die Bouhanni dadelijk kan gaan pronken met een aantal overwinningen...
Viviani lijkt me logischer.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:20 schreef Blik het volgende:
Jammer alleen dat die Bouhanni dadelijk kan gaan pronken met een aantal overwinningen...
Heb daar Kittel als kopman naast Quinty en JRod, dat wordt dus punten inleveren zonder sprintkopman de komende dagen..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:37 schreef heywoodu het volgende:
Mooie kans wel om een Scorito-slag te slaan tegenover al die mensen die Kittel er niet op tijd uitgehaald hebben en hem dus waarschijnlijk ook als kopman hebben
Hier idem, op tourcoach kun je nog gauw wisselen, op Scorito kan ik er ook niets meer aan veranderen. Klimmers toevoegen heeft toch geen zin nu.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heb daar Kittel als kopman naast Quinty en JRod, dat wordt dus punten inleveren zonder sprintkopman de komende dagen..
Op zo'n moment is het lekker om naast Quintana en Kittel voor Viviani gekozen te hebbenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heb daar Kittel als kopman naast Quinty en JRod, dat wordt dus punten inleveren zonder sprintkopman de komende dagen..
edit: heb Kittel overigens niet gewisseld, zie ik. Maar goed, Quinty en JRod zullen weinig punten scoren vandaag, denk ik
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:37 schreef heywoodu het volgende:
Mooie kans wel om een Scorito-slag te slaan tegenover al die mensen die Kittel er niet op tijd uitgehaald hebben en hem dus waarschijnlijk ook als kopman hebben
Dank voor de tip. In de laatste minuut nog gewisseldquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:40 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Hier idem, op tourcoach kun je nog gauw wisselen, op Scorito kan ik er ook niets meer aan veranderen. Klimmers toevoegen heeft toch geen zin nu.
Ja bedankt, ik ookquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:46 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Dank voor de tip. In de laatste minuut nog gewisseld
Had het nou niet gezegd!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:40 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Hier idem, op tourcoach kun je nog gauw wisselen, op Scorito kan ik er ook niets meer aan veranderen. Klimmers toevoegen heeft toch geen zin nu.
Zelfde verhaal hier. Kittel er om 14:42 uitgegooid. Deadline lag op 14:45. Zou het zelf vergeten zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:46 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Dank voor de tip. In de laatste minuut nog gewisseld
Jou laten kelderen in het Tourcoach klassement.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van deze etappe?
Hier heeft koekoekopdefiets geen rekening mee gehouden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:09 schreef Mani89 het volgende:
#ExitKittel.twitter:marcelkittel twitterde op dinsdag 13-05-2014 om 14:03:53So, the Giro got me earlier then I thought. Absolutely disappointed that I have to leave this beautiful race today because of a fever.
(( reageer retweet
twitter:marcelkittel twitterde op dinsdag 13-05-2014 om 14:06:09Thank you to everyone, incl. my team, the organisers & all the fans next to the road, for your great support! It was short but intensive! <3 reageer retweet
quote:
Beterschap Renaat.twitter:wielerman twitterde op dinsdag 13-05-2014 om 13:38:43Dank aan Lotto-Belisol dokter Els Lemmens voor de consultatie. #girosporza 8 dagen antibiotica nu. reageer retweet
Je vergeet Mezgec voor het gemak even?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou moe, er was nog een dag of 3,4 te gaan waarbij Kittel zeker voor de ritzege was gegaan. Hele Giant team ook meteen onthoofd, maar dat heeft Kittel al nog es geflikt in de Tour van vorig jaar. Benieuwd of ze nu vol de kaart Geschke trekker of dat ieder zijn gang mag gaan nu (Veelers in de sprint bijvoorbeeld).
Toch niet beter dan Veelers in de sprint nu?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je vergeet Mezgec voor het gemak even?
ik denk het wel eigenlijkquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Toch niet beter dan Veelers in de sprint nu?
Denk het welquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zeer zeker wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Via @Cyclingnewsquote:Colombia's Winner Anacona (Lampre-Merida) is riding his first Giro d'Italia and revealed that when his was born, his cycling-mad father wanted to name him after Dutch climber Peter Winnen, who was a Tour de France contender in the eighties and twice won on L'Alpe d'Huez.
According to Gazzetta dello Sport, Anacona's father thought Winnen was called Winner after hearing his name over the radio and registered Winner as his son's name.
Anaconda won a stage and finished second overall at the 2011 GiroBio sage race but ironically he has yet to win a race as a professional.
regen en gladde wegenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:09 schreef muzas het volgende:
Ik zet 'm net aan en snap niet helemaal wat er gebeurt. Waarom 'stoppen' ze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |