SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plan tot nu toe:
1 + 2 + 3 = 2015/2016
4 + 5 + 6 = 2016/2017
7 + 8 + 9 = 2017/2018
Hier vind je de OP.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Ik zie Excelsior in deze vorm wel promoveren.quote:
quote:Ronald Koeman heeft deze week afscheid genomen van Feyenoord. Na drie succesvolle seizoenen wordt de Zaandammer na de zomerstop opgevolgd door Fred Rutten. Waar de toekomst van Koeman ligt is nog niet bekend, al lijkt een Engelse club de meest logische optie.
Tijdens de laatste competitiewedstrijd op eigen veld tegen SC Cambuur enkele weken geleden werd Koeman op indrukwekkende wijze uitgezwaaid door het Feyenoord-publiek. Een prachtig moment voor de oefenmeester. "Ik had toen ik hier kwam niet durven dromen dat ik op die manier zou worden uitgezwaaid. Uniek. Deze club is uniek, het Legioen is uniek. Ik heb niet eens een prijs gewonnen, als je dat ook nog eens doet als trainer ... hopelijk met de volgende trainer."
"Er is veel gebeurd," vervolgt Koeman. "Feyenoord kwam van een tiende plaats in de competitie. Nu hebben mensen en club hun trots weer terug en gaat het financieel beter. Daar ben ik onderdeel van geweest. Men komt weer naar de Kuip om een mooie middag tegemoet te gaan. Feyenoord is thuis bijna weer onverslaanbaar. Dat maakt de club en het publiek sterker."
Koeman gaat de club missen. "En dan met name de staf, vooral de technische staf waarmee ik drie jaar lang heb samengewerkt en op één kantoor heb gezeten. Met hun heb ik veel mooie momenten gehad. We kenden elkaar natuurlijk al, met Patrick (Lodewijks, red), Giovanni (Van Bronckhorst, red) en Jean-Paul (Van Gastel, red) heb ik gevoetbald. Toen had ik al een goede band met ze, die is alleen maar sterker geworden. Je moet je veilig voelen als hoofdtrainer met de staf die er is. Dat gevoel was goed."
Feyenoord behoort weer tot de top van Nederland. Koeman geeft eerlijk toe dat het ook wel heeft meegezeten in zijn periode in de Kuip. "Ik ben ook afhankelijk geweest van spelers als John Guidetti en Graziano Pellè, dat is duidelijk. Ik weet nog dat ik een dvd had gezien van Guidetti van Zweden - Nederland onder de 21 jaar. Ik was niet overtuigd, maar we konden niemand anders halen. Ik zei 'laat maar komen', we gaan met hem aan het werk. En dat dat eindigde in de Guidetti die wij hebben gezien, ja, dat heb ik niet durven dromen. Hetzelfde met Pellè, ik had niet verwacht dat hij 50 doelpunten zou maken, dat moet meezitten."
Het is nog niet duidelijk waar de toekomst van Koeman ligt. Wel verwacht hij snel duidelijkheid. "Er is de laatste weken wel regelmatig gebeld, maar nog niets concreet. Dat goed de komende weken wel gebeuren. De prijzen worden nu pas verdeeld in de grote competities," vervolgt Koeman. "Engeland kan een logische stap zijn, daar komt ook de meeste interesse vandaan. Iedere club in Engeland heeft naam, een groot verleden en financiele mogelijkheden. Ik wacht af, als er niets bij zit wat in interessant vind, wordt mijn vakantie nog wat langer."
Sparta mag gewoon lekker blijven waar het hoort.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:11 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Zou mooi zijn, zowel Excelsior als Sparta terug in de eredivisie.
Dus omdat hij bij Excelsior een paar balletjes binnenschiet, zou hij voor ons een aanwinst zijn? We hebben al een 2e spits: Te Vrede.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:04 schreef satecl het volgende:
Ik kijk vanaf de winterstop al elke samenvatting van Excelsior, maar die Veldwijk schiet ze echt vanuit elke hoek binnen. Zijn er mensen die vaak hele wedstrijden van Excelsior kijken? Want dat lijkt mij een prima, en vooral betaalbare spits!
Ben ik het wel mee eens. Maar het is een kans waard. Van Te Vrede weten we nu dat hij het niveau gewoon niet aankan. Dus we hebben nog 2 spitsen nodig(al zou Feyenoord er maar 1 gaan halen) Misschien is dit inderdaad een gevallatje Powell, maar het kan ook gevalletje Mertens/Chadli zijn.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:34 schreef Lastpost het volgende:
Zou toch wat zijn als Sparta het gewoon nog flikt, speelden vandaag zowaar ook niet onaardig al begon het wel direct te wankelen toen NEC een korte opleving kreeg.
Dordt verdient het natuurlijk meer, maar als Rotterdammer zie ik liever Sparta en Excelsior terugkeren.
Die spits van Excelsior is denk ik een gevalletje Powell, de Groot, Boymans etc. Prima eerste divisie spitsen, maar voetballend te beperkt om het ook in de Eredivisie te kunnen. Al kun je je weleens vergissen want Huntelaar vond ik ook vrij weinig toen ie werd verhuurd aan De Graafschap.![]()
Nee ik vraag het me af... Vandaar dat ik het vraag. En ja, hij schiet ze erg makkelijk binnen. Zitten veel mooie goals tussen. 30 goals bij een club als Excelsior is niet niks.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dus omdat hij bij Excelsior een paar balletjes binnenschiet, zou hij voor ons een aanwinst zijn? We hebben al een 2e spits: Te Vrede.
Tja, prima speler, maar volgens mij gaat dat wederzijds niet werken.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:38 schreef satecl het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens. Maar het is een kans waard. Van Te Vrede weten we nu dat hij het niveau gewoon niet aankan. Dus we hebben nog 2 spitsen nodig(al zou Feyenoord er maar 1 gaan halen) Misschien is dit inderdaad een gevallatje Powell, maar het kan ook gevalletje Mertens/Chadli zijn.
Als ik het dan toch over transFERs heb..... (vloeken in de kerk ben ik bang.)
Dat zou wel gruwelijk zijn, gewoon 3 clubs representing Rotterdam.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:11 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Zou mooi zijn, zowel Excelsior als Sparta terug in de eredivisie.
Mooie aanwinst voor Groningen lijkt me dan, in plaats van Zivkovic.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:40 schreef satecl het volgende:
[..]
Nee ik vraag het me af... Vandaar dat ik het vraag. En ja, hij schiet ze erg makkelijk binnen. Zitten veel mooie goals tussen. 30 goals bij een club als Excelsior is niet niks.
Ik zie liever Dordrecht.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:40 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Dat zou wel gruwelijk zijn, gewoon 3 clubs representing Rotterdam.
Ik vind Sparta ook gewoon sfeervoller als club dan Dordrecht.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:34 schreef Lastpost het volgende:
Zou toch wat zijn als Sparta het gewoon nog flikt, speelden vandaag zowaar ook niet onaardig al begon het wel direct te wankelen toen NEC een korte opleving kreeg.
Dordt verdient het natuurlijk meer, maar als Rotterdammer zie ik liever Sparta en Excelsior terugkeren.
Die spits van Excelsior is denk ik een gevalletje Powell, de Groot, Boymans etc. Prima eerste divisie spitsen, maar voetballend te beperkt om het ook in de Eredivisie te kunnen. Al kun je je weleens vergissen want Huntelaar vond ik ook vrij weinig toen ie werd verhuurd aan De Graafschap.![]()
Zou het? Volgens mij zit hij al weken/maanden op de bank daar. Al zegt dat misschien ook wat over zijn kwaliteit dit moment. Het zou in ieder geval een vervanger van Immers kunnen zijn(Vilhena op 10).quote:Op zondag 11 mei 2014 19:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja, prima speler, maar volgens mij gaat dat wederzijds niet werken.
En er is vast wel een Engelse middenmoter die die jongen voor weinig wil strikken.
Heeft toch gewoon 29 wedstrijden gespeeld in de PL dit seizoen ondanks z'n blessure. Doet ie niet slecht. Sowieso niet haalbaar want die kan naar menig andere club als ze hem al laten gaan, want ook dat is in Engeland niet zomaar het geval bij degradatie.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:43 schreef satecl het volgende:
[..]
Zou het? Volgens mij zit hij al weken/maanden op de bank daar. Al zegt dat misschien ook wat over zijn kwaliteit dit moment. Het zou in ieder geval een vervanger van Immers kunnen zijn(Vilhena op 10).
Rotterdam is gewoon voetbalstad nummer 1quote:Op zondag 11 mei 2014 19:40 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Dat zou wel gruwelijk zijn, gewoon 3 clubs representing Rotterdam.
Van Geel heeft aangegeven dat ze de samenwerking met Excelsior af gaan bouwen en het tweede elftal van Feyenoord in de Jupiler League willen laten spelen.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:10 schreef Xaxax het volgende:
Zou mooi zijn als Excelsior het redt, zou goed zijn voor de ontwikkeling van de Feyenoord jeugd die nog verder gerijpt moeten worden in de eredivisie voordat ze bij Feyenoord komen...
kost een hoop geld en geen verbetering voor Feyenoord.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:12 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Van Geel heeft aangegeven dat ze de samenwerking met Excelsior af gaan bouwen en het tweede elftal van Feyenoord in de Jupiler League willen laten spelen.
Ik hoorde het ja. Niet doen zou ik zeggen.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:12 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Van Geel heeft aangegeven dat ze de samenwerking met Excelsior af gaan bouwen en het tweede elftal van Feyenoord in de Jupiler League willen laten spelen.
Dat is ook een beetje het idee toch? Jong Fey bestaat nu voornamelijk uit A-junioren B materiaal uit het eerste als ik me niet vergis. A-selectie spelers die terug komen van een blessure daar gelaten.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:16 schreef Xaxax het volgende:
[..]
kost een hoop geld en geen verbetering voor Feyenoord.
Ik snap die van geel trouwens sowieso nooit
Als Feyenoord een 2e elftal in de jupiler league wil hebben dan moet Feyenoord nog meer spelers aantrekken, want een hoop spelers die nu met 2e op maandagavond speler zitten vaak nu de volgende zondag bij Feyenoord 1 als reserve. Dat is met een jupiler league team dan niet meer mogelijk.
je moet dan bijna 2 selecties hebben voor beide leagues denk ik zo...dat kost een hoop geld. Of je moet in de Jup. league je hoogste A1 elftal laten voeteballen....
Dat is juist één van de voordelen van een Jong-elftal en dat kan dan niet meer (althans, na 15 wedstrijden in het eerste mogen ze niet meer bij de Jong-elftallen spelen in de JL)quote:Op zondag 11 mei 2014 21:25 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje het idee toch? Jong Fey bestaat nu voornamelijk uit A-junioren B materiaal uit het eerste als ik me niet vergis. A-selectie spelers die terug komen van een blessure daar gelaten.
quote:Op zondag 11 mei 2014 19:11 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Zou mooi zijn, zowel Excelsior als Dordrecht terug in de eredivisie.
Ik vind eigenlijk dat ze ook voor die selectiewijzigingen gewoon de normale transferwindows zouden moeten aanhouden, gewoon twee keer per jaar aan je selectie sleutelen, scheelt een hoop gezeik mbt competitievervalsingquote:Op zondag 11 mei 2014 21:44 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat is juist één van de voordelen van een Jong-elftal en dat kan dan niet meer (althans, na 15 wedstrijden in het eerste mogen ze niet meer bij de Jong-elftallen spelen in de JL)
INB4 "Maar wij mochten niet bij [vul team in] aanwezig zijn"-fans van een bepaalde club.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:30 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Volgens voetbalzone heeft Feyenoord de trouwste supporters van de eredivisie.
"838 uitfans gemiddeld per wedstrijd, Feyenoord - Wie Het Legioen zegt, zegt pure passie en trouw. Ook buiten De Kuip kan Feyenoord op de steun van de fans rekenen"
Eerder deze week zeiden ze nog wat anders, na hun simpele berekening van aantal aanwezigen/totale capaciteit.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:30 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Volgens voetbalzone heeft Feyenoord de trouwste supporters van de eredivisie.
"838 uitfans gemiddeld per wedstrijd, Feyenoord - Wie Het Legioen zegt, zegt pure passie en trouw. Ook buiten De Kuip kan Feyenoord op de steun van de fans rekenen"
Het zou mooi zijn als de Gelderse derby wordt omgeruild voor de enige echte stadsderby van Nederland.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:37 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Sparta mag gewoon lekker blijven waar het hoort.
Omdat wij qua capaciteit steeds verkeerd beoordeeld worden. Dat heeft niets te maken met trouw maar met ons stadion en de manier waarop de vakken aan de uitzijde zijn ingedeeld.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:35 schreef portie het volgende:
[..]
Eerder deze week zeiden ze nog wat anders, na hun simpele berekening van aantal aanwezigen/totale capaciteit.
quote:Het Eredivisie seizoen is alweer een dikke week ten einde gekomen, maar in de buitenlandse competities wordt er nog volop gespeeld. Zo is het in landen als België, Rusland en Griekenland nog altijd stuivertje wisselen om de eindposities die recht geven op de derde voorronde Champions (?) League (CLQ3). Wij hebben -in navolging van de eerdere update- samen met Twitter account @FeyenoordEuropa opnieuw alles op een rijtje gezet. De virtuele tegenstanders voor Feyenoord in de CLQ3 zijn op dit moment Zenit Sint Petersburg, Lille OSC, APOEL Nicosia, Besiktas en Club Brugge, maar daar kan komende week nog wel eens verandering in komen:
Frankrijk: In Frankrijk wordt komend weekend de laatste wedstrijd gespeeld. Lille leek een zekerheidje maar heeft het de afgelopen weken flink laten liggen. Saint-Etienne staat momenteel op 2 punten achterstand en heeft een beter doelsaldo. Lille gaat zaterdagavond op bezoek bij Lorient, de nummer 8 van de competitie. Lorient heeft de laatste 5 wedstrijden geen nederlaag geleden. Saint-Etienne trapt op het zelfde moment in eigen huis af tegen hekkensluiter AC Ajaccio. Lille zal sowieso geplaatst zijn, Saint-Etienne ongeplaatst. Klik hier voor de stand in Frankrijk.
Rusland: In Rusland heeft CSKA Moskou Zenit van de eerste plaats gestoten. De laatste speelronde in Rusland wordt donderdag om 16:30 gespeeld. CSKA Moskou (61 punten), Zenit Sint Petersburg (60 punten) en Lokomotiv Moskou (59 punten) kunnen alle 3 nog tweede worden. CSKA en Lokomotiv spelen tegen elkaar, Zenit gaat op bezoek bij het bij ons inmiddels bekende Kuban Krasnodar. CSKA Moskou en Zenit Sint Petersburg zullen zeker geplaatst zijn, Lokomotiv zou momenteel ongeplaatst zijn, maar met veranderingen in andere competities kan hier nog verandering in komen. De wedstrijd tussen Zenit en Dinamo Moskou is vandaag in de 87e minuut gestaakt bij een 2-4 stand in het voordeel van Dinamo. Wij gaan er vanuit dat deze stand als einduitslag zal worden bepaald. De kans bestaat dat Zenit een puntenstraf zal krijgen. Maar in Rusland weet je het natuurlijk nooit. Klik hier voor de stand in Rusland.
Griekenland: Nog twee wedstrijden te spelen in de play-offs. Na het nieuws dat er geen puntenaftrek voor Panathinaikos en PAOK volgt is Panathinaikos de grootste kanshebber om de play-offs te winnen en zich daarmee te kwalificeren voor de derde voorronde Champions League, niet-kampioen. Panathinaikos staat 3 punten voor op PAOK, Asteras Tripolis lijkt kansloos te zijn met 6 punten achterstand. Panathinaikos speelt woensdag in eigen huis tegen Atromitos, deze wedstrijd zal zonder publiek moeten worden afgewerkt. PAOK speelt een uitwedstrijd tegen Asteras Tripolis. In de laatste speelronde neemt PAOK het thuis op tegen Panathinaikos, ook deze wedstrijd zal zonder ppubliek plaatsvinden. Panathinaikos is momenteel ongeplaatst, hier kan nog wel verandering in komen. PAOK zal geplaatst zijn. Mocht het Asteras Tripolis toch nog lukken om de play-offs te winnen zullen zij ongeplaatst zijn. Klik hier voor de stand in de Griekse play-offs.
Cyprus: In Cyprus wordt nog één wedstrijd gespeeld en ook daar ligt het nog redelijk open. Zaterdag spelen AEL Limassol en APOEL Nicosia in een rechstreeks duel tegen elkaar om het kampioenschap. AEL Limassol heeft aan een gelijkspel genoeg om zich tot kampioen te kronen, in dit geval zal APOEL Nicosia tweede worden en dus een van onze mogelijke tegenstanders zijn. Bij winst van APOEL zullen zij op doelsaldo kampioen zijn. Verliest APOEL van AEL Limassol en weet Apollon Limassol te winnen op bezoek bij Anorthosis Famagusta zal Apollon de Champions League ingaan. APOEL zal geplaatst zijn bij het bereiken van de Champions League, Apollon en AEL Limassol niet. Klik hier voor de stand in de Cypriotische play-offs
Turkije: Besiktas en Galatasaray kunnen beide nog tweede en derde worden, de tweede plaats in Turkije geeft recht op directe plaatsing voor de Champions League, de nummer drie zal in onze ronde instromen. Zondag wordt de laatste speelronde afgewerkt en beide teams spelen een thuiswedstrijd. Galatasaray staat momenteel tweede, Besiktas volgt op 1 punt afstand. Galatasaray neemt het op tegen nummer 14 Kayserispor, de ploeg waar ene Biseswar nog alle kans heeft om te degraderen. Besiktas speelt tegen Gencerbirligi wat nergens meer voor speelt. Galatasaray zal zeker geplaatst zijn, Besiktas waarschijnlijk ook. Klik hier voor de stand in Turkije.
Oekraïne: In Oekraïne gaat het tussen Dnipro Dnipropetrovsk en Metalist Kharkiv. Zondag wordt hier de laatste wedstrijd gespeeld. Dnipro heeft een voorsprong van twee punten en een iets beter doelsaldo, bij een gelijkspel van Dnipro heeft Kharkiv aan een overwinning met drie doelpunten verschil genoeg om tweede te worden. Dnipro speelt thuis tegen de nummer zes, Metallurg Donetsk. Metalist Kharkiv neemt het op tegen Vorskla Poltava, de nummer 8. Metallurg kan nog Europees voetbal halen, voor Vorskla Poltava staat er niets meer op het spel. Metalist Kharkiv zal geplaatst zijn, Dnipro Dnipropetrovsk zal afhankelijk zijn van de uitslagen in andere competities. Klik hier voor de stand in Oekraïne.
België: In de Belgische play-offs worden nog twee wedstrijden gespeeld. Anderlecht en Brugge hebben evenveel punten, Anderlecht staat op doelsaldo eerste. Standard Luik volgt op twee punten afstand, Waregem op vier punten. Donderdag en zondag worden de laatste wedstrijden gespeeld. Waregem neemt het donderdag op tegen koploper Anderlecht, Brugge speelt tegen Genk dat eigenlijk al klaar is. Hetzelfde geldt voor Lokeren, die spelen thuis tegen Standard Luik. Zondag speelt Brugge thuis tegen Waregem, neemt Anderlecht het thuis op tegen Lokeren en speelt Luik thuis tegen Genk. De kans dat Waregem nog tweede wordt is dus nihil. Mocht dit wel gebeuren zullen ze ongeplaatst zijn. Anderlecht zal in ieder geval geplaatst zijn en Luik ook. Brugge is afhankelijk van andere competities, momenteel zouden ze wel geplaatst zijn. Klik hier voor de stand in de Belgische play-offs.
Denemarken: FC Kopenhagen is door de overwinning op Midtjylland weer in de race om de tweede plaats in Denemarken. Met nog 1 wedstrijd te spelen kijkt Kopenhagen tegen een achterstand van twee punten aan, ook het doelsaldo is ruim in het voordeel van Midjylland. Midtjylland mag zondag proberen de tweede plaats veilig te stellen op bezoek bij nummer 10 Sonderjyske, waar het aan een gelijkspel genoeg heeft. Weet Midjylland hier niet te winnen en wint Kopenhagen thuis van Odense zal Kopenhagen Champions League spelen, ze zullen dan geplaatst zijn. Midtjylland zal in ieder geval niet geplaatst zijn. Klik hier voor de stand in Denemarken.
Zwitserland: Tot slot hebben we nog Zwitserland. Nog twee wedstrijden te spelen en Basel staat aan de leiding met 4 punten voorsprong op Grasshoppers. Wint Basel komende donderdag uit bij FC Aarau dan is het kampioen en zal Grasshoppers als ongeplaatste ploeg instromen in de derde voorronde Champions League. Gebeurt dit niet kan Grasshoppers de competitie nog spannend maken door thuis van FC Lüzern te winnen. In dit geval zal zondag de beslissing vallen wanneer Basel thuis speelt tegen hekkensluiter Lausanne, Grasshoppers gaat dan op bezoek bij de club die een na laatste staat, FC Sion. Klik hier voor stand in Zwitserland.
Mits ze het eerste gaan doorvoeren, zal dat 2e ook zeker niet gebeuren. Ben het met je eens hoor, het is nogal vreemd dat clubs de ene week tegen een half A-elftal spelen en de andere club een week later tegen een half eerste elftal speelt. Maar de knvb moet het nog evalueren en volgens mij kan Feyenoord sowieso pas na volgend seizoen instromen.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:24 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat ze ook voor die selectiewijzigingen gewoon de normale transferwindows zouden moeten aanhouden, gewoon twee keer per jaar aan je selectie sleutelen, scheelt een hoop gezeik mbt competitievervalsing
ik vind overigens ook dat jeugdelftallen niet in der Jupiler league zouden moeten (kunnen) spelen, dat ter zijde
quote:De goedlachse Jean-Paul Boëtius is een grote gangmaker in Hoenderloo. Ook in het spel van het aanvallende talent van Feyenoord ziet die vrolijkheid opgesloten. Dat helpt hem om beter te presteren.
'Als ik vrolijk ben en plezier heb gaat het spelletje mij beter af dan wanneer ik me geforceerd probeer te focussen. Het is belangrijk om de balans te vinden tussen plezier en focus, maar als ik mezelf te veel druk opleg gaat het fout. Dus als je mijn beugel ziet, weet je dat het goed zit', zegt Boëtius tegen Metro.
De linkerspits zoekt in zijn vrije uurtjes echter de rust op. 'Overdag slaap ik een uurtje om te ontspannen, ’s-avonds kijk ik een dvd-tje of lees ik boeken over het geloof. In hotels ligt altijd wel een bijbel, maar voor de zekerheid heb ik die van mezelf meegenomen. Verder lees ik boeken die de mensen van onze kerk hebben geschreven.'
In Rotterdam ontbreekt een tweewekelijks bezoek aan de kerk dan ook niet. ”Op die manier krijg ik levenslessen voorgeschoteld, elke dag is het weer een andere. Mijn PlayStation heb ik thuis gelaten, daar heb ik de afgelopen tijd sowieso minder behoefte aan. Het lezen van boeken over het geloof inspireert me meer.”
Morgen hoort Boëtius of hij tot de voorlopige selectie van bondscoach Louis van Gaal behoort. ”Ik heb zéker het idee dat ik mee kan naar het WK. Als je daar niet in gelooft, dan heb je hier niets te zoeken. Natuurlijk melden de grote namen zich straks bij de selectie, maar je moet daardoor niet denken dat je maar een outsider bent ofzo. Ik voel me sterker dan ik me het hele seizoen heb gevoeld. Die paar vrije dagen na de laatste competitiewedstrijd hebben me goed gedaan.”
Hehe, de poule kan er dus echt nog volledig anders uit komen te zienquote:
En dan wel deze:quote:Op maandag 12 mei 2014 10:05 schreef TC03 het volgende:
Feyenoord heeft een contract met Philips gesloten voor 1 jaar.
Ben benieuwd.quote:Arno Philips wordt met ingang van aankomend seizoen fysieke trainer van de eerste selectie van Feyenoord. Philips komt over van PSV, waar hij vorig seizoen actief was, terwijl hij eerder werkzaam was voor onder meer het Russische FC Anzhi. De 38-jarige Philips maakte in zijn loopbaan tot dusver ook al deel uit van de staf van de nationale voetbalbonden van Nederland, Rusland, Zuid-Korea en Australië. Philips gaat komende maand als fysieke trainer van het Nederlands elftal mee naar het WK in Brazilië, wat alweer het zesde eindtoernooi in zijn carrière betekent.
Philips, die een éénjarig contract tekent in De Kuip, ziet zijn aanstaande overstap naar Feyenoord als een grote uitdaging. ‘Feyenoord is een mooie club, met een rijke historie’, zegt hij. ‘Ik ben heel gemotiveerd om in De Kuip aan de slag te gaan. Bovendien word ik daar herenigd met Fred Rutten, met wie ik eerder zeer goed heb samengewerkt bij PSV. Ik heb een goede relatie met hem en ik kijk uit naar een nieuwe samenwerking. Bovendien ken ik ook Giovanni van Bronckhorst en een aantal spelers van Feyenoord goed via het Nederlands elftal.’
Martin van Geel is blij dat de staf van volgend seizoen wordt aangevuld met Philips. ‘Met Arno hebben wij iemand met veel kwaliteiten en ervaring in huis gehaald’, reageert de technisch directeur. ‘Hij heeft met diverse landen al vijf keer een WK of EK meegemaakt en daarbij samengewerkt met trainers als Guus Hiddink en Louis van Gaal. Ook is hij de voorbije maanden nauw betrokken geweest bij de revalidatie van Robin van Persie, die van een knieblessure herstelde. Wij zijn dan ook zeer tevreden dat we Arno aan de staf van Fred Rutten voor komend seizoen kunnen toevoegen.’
Philips wordt in De Kuip de opvolger van Jan Kluitenberg, die afgelopen seizen de functie van fysieke trainer vervulde. Kluitenberg neemt na dit seizoen samen met trainer Ronald Koeman afscheid van Feyenoord.
Apart rijtje, met name die nationale teams presteerden wel erg uitzonderlijk op bepaalde piekmomenten.quote:
Dankzij deze Philips gaat Immers twee keer zoveel meters maken.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:29 schreef nostra het volgende:
[..]
Apart rijtje, met name die nationale teams presteerden wel erg uitzonderlijk op bepaalde piekmomenten.
gelukkig maar, wat een luie hond was dat onder koemanquote:Op maandag 12 mei 2014 11:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dankzij deze Philips gaat Immers twee keer zoveel meters maken.
Klopt en volgens mij was Feyenoord een van de weinige ploegen die nog steeds fit en goed speelde het einde van dit seizoen. AZ , Psv Vitesse Twente Ajax was allemaal op maar wij bleven winnen.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:48 schreef Caland het volgende:
Volgens mij zijn er afgelopen seizoen (ook intern) nogal wat vraagtekens geplaatst bij de fysieke gesteldheid van de PSV selectie.
Daar denkt Verheijen anders over, conditie van Feyenoord was een hot item in verloren wedstrijden.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt en volgens mij was Feyenoord een van de weinige ploegen die nog steeds fit en goed speelde het einde van dit seizoen. AZ , Psv Vitesse Twente Ajax was allemaal op maar wij bleven winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |