Het is Tatu, niet Taty (eigenlijk t.A.T.u. maar dat vind ik zelf ook te vermoeiend om elke keer te gaan typen.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:46 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Wat die man doet is totaal iets anders. Hij komt niet op voor de homo emancipatie. Sterker nog hij laat het stereotype beeld zien. Deze beste man doet het alleen voor zijn eigen gewin, hij is immers een travestie artiest. Ik vind het niet geschikt voor kleine kinderen nee. Laat ze lekker jong zijn.
Verder stoor ik me vooral aan esf. Enorme ophef destijds. Ik begreep dat er niet gekust mocht worden op het esf. Daar is het esf niet voor klaar punt.
Grappig trouwens als ik eraan terug denk. Want ook Taty mocht niet kussen op de MTV awards in 2003 , ook daar werden ze gewaarschuwd zich te gedragen en vooral niet kussen waar Taty om bekend stond. En wat zag ik een tijdje later?????? :
Smaken verschillen, ik vond het 3x niks.quote:Op maandag 12 mei 2014 01:30 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Inderdaad. Gewoon terecht gewonnen.
Ja iddquote:Op maandag 12 mei 2014 14:45 schreef yvonne het volgende:
Het leukste ( achteraf) vind ik wel het 'nou dat hele Oostblok gaat geen stemmen geven aan Oostenrijk" nou, dát viel nog eens best mee.
Een handvol stemmen uit Oost Europa??quote:Op maandag 12 mei 2014 15:26 schreef WhiteBeard het volgende:
Dat is heel verklaarbaar. Alleen in de grote steden leeft daar het ESF. De rest van Rusland interesseert het veel minder en wat voor groepen leven voornamelijk in steden? Juist!
Country zegt de Russen nog minder overigens.
Meneer Worst kreeg inderdaad een handvol stemmen uit Oost Europa, no doubt uit de gay scene daar. Het gros van de stemmen kreeg meneer Worst echter uit poco west Europa
quote:Op maandag 12 mei 2014 15:26 schreef WhiteBeard het volgende:
Dat is heel verklaarbaar. Alleen in de grote steden leeft daar het ESF. De rest van Rusland interesseert het veel minder en wat voor groepen leven voornamelijk in steden? Juist!
Country zegt de Russen nog minder overigens.
Euh, er mochten in de finale echt 37 landen stemmen heur! Alle halve finalisten en de big 5 plus Denemarkenquote:Op maandag 12 mei 2014 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Een handvol stemmen uit Oost Europa??
Conchita eindigde met 290 punten, er stemden in totaal 26 landen, min het eigen land dat niet op zichzelf mag stemmen. Dus reken je even mee? 290 punten gedeeld door 25 landen?
Meer dan 12 punten per land kon ze niet krijgen...
Oh ja, kakquote:Op maandag 12 mei 2014 16:21 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
[..]
Euh, er mochten in de finale echt 37 landen stemmen heur! Alle halve finalisten en de big 5 plus Denemarken
Rusland gaat de gaskraan echt niet helemaal dichtdraaien, want ze hebben de euros die het oplevert zelf ook weer keihard nodig.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:29 schreef WhiteBeard het volgende:
Als die hun gaskraan dichtdraaien zitten we meteen weer in de ecnomische crisis. Met Rusland valt tegenwoordig niet meer te lachen
Niet vanwege het ESF nee, maar als Europa zo dom is om Rusland te blijven bestoken met sancties vanwege een legitieme wens van Russen uit Oekraine op autonomie of aansluting met Rusland dan zou ik niet verbaasd opkijken als Rusland als tegenmaatregel de kraan dicht draait. Rusland heeft twee machtige economieen waar het op terug kan vallen. India en China. Europa heeft niksquote:Op maandag 12 mei 2014 16:30 schreef CommanderKeen het volgende:
[..]
Rusland gaat de gaskraan echt niet helemaal dichtdraaien, want ze hebben de euros die het oplevert zelf ook weer keihard nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |