Waar wel?quote:Op zondag 11 mei 2014 15:02 schreef Fir3fly het volgende:
Mooie actie van Vettel trouwens, daar zie je niet vaak een inhaalactie.
Bocht 1quote:
Zijn waarschijnlijk gewoon in slaap gevallen daar.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:02 schreef Sinister-D- het volgende:
Wat een faal van de regie dat ze dat missen met Magnussen en Alonso en Vettel![]()
Enige actie op de baan en dan niet in beeld krijgen![]()
Lange pitstop omdat het team niet klaar stond, en mss toch wat aan gravel in het bodywork op te ruimen?quote:
'Si, boring. Si, siesta''quote:Op zondag 11 mei 2014 15:03 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zijn waarschijnlijk gewoon in slaap gevallen daar.
Lolquote:Op zondag 11 mei 2014 15:04 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Hamilton: ''Please tell Nico i'm driving on 40%, i can go faster if he wants''
En dat doe je niet want...... ?quote:
Toch niet volgens livetiming. Daar heeft Alonso nog 13s+ te gaan tot Kimi.quote:
Kimi moet nog pitten.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:08 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Toch niet volgens livetiming. Daar heeft Alonso nog 13s+ te gaan tot Kimi.
quote:
VIrtueel dus.....quote:
Virtueel dus nog nietquote:
Zolang er niks kapot gaat aan die Mercedessen winnen ze toch wel, dus ik kan ze geen ongelijk geven.quote:
Maar het verschil is toch nog steeds ca. 3,8 secs?quote:Op zondag 11 mei 2014 15:10 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Mercedes wilt echt dat Rosberg wint...
Om te compenseren houden ze die een rondje langer buiten.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:10 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Mercedes wilt echt dat Rosberg wint...
Zoals ik daarstraks ook al zei: is ook zo.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:11 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zolang er niks kapot gaat aan die Mercedessen winnen ze toch wel, dus ik kan ze geen ongelijk geven.
F3quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |