Dan heb jij weinig te schrijven nu, maar je moet 'm wel uitzittenquote:
Idequote:Op zondag 11 mei 2014 14:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zeker terecht. Wat mijn betreft pakken ze zijn licentie af. Bij Yuji Ide duurde dat 4 races, bij Maldonado al 4 seizoenen
En dat is minder erg dan een menselijke sloopkogel?quote:Op zondag 11 mei 2014 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ide was ook nog eens een mobiele chicane
Ik vind Maldonado toch wat gevaarlijker. Die kan echt niet rijden!quote:Op zondag 11 mei 2014 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ide was ook nog eens een mobiele chicane
Yeah right. Als-ie nu naar voren zou kunnen komen, had ie het wel gedaan.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:20 schreef zoem het volgende:
[..]
Die wacht wellicht tot de eerste pitstopreeks om een slag te slaan.
-Racewinnaar.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:21 schreef Sick-my-duck het volgende:
[..]
Ik vind Maldonado toch wat gevaarlijker. Die kan echt niet rijden!
Die Red Bull is natuurlijk ook niet zo heel veel beter dan die auto's voor hem... de verschillen tussen de teams achter Mercedes zijn vrij klein.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:19 schreef k_man het volgende:
Tien ronden gereden en Vettel heeft welgeteld 2 plekken gewonnen. Niet erg indrukwekkend...
De BBC vertelde eerder in het programma dat het hier relatief lastig in te halen is. Geen gekke gedachte dan toch?quote:Op zondag 11 mei 2014 14:22 schreef k_man het volgende:
[..]
Yeah right. Als-ie nu naar voren zou kunnen komen, had ie het wel gedaan.
in 2012 waren de eerste 8 races gewoon een loterij. Leuk weliswaar, maar representatief voor de destijds geleverde prestaties niet echt.quote:
Dat was Rosberg.quote:
Alle monteurs het overleeft?quote:
quote:
Pit.quote:
En dan klagen mensen over Ferrariquote:Op zondag 11 mei 2014 14:29 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Op Australië na zetten ze daar de lijn van vorig seizoen door.
Yup, ze doen het daar nog een stuk slechter. En ze moeten nog maar afwachten wat Honda volgend seizoen voor motor gaat leveren.quote:
Waarom zou je je kans op een fout vergroten?quote:Op zondag 11 mei 2014 14:31 schreef Sinister-D- het volgende:
Sow, die deden rustig aan bij Hamilton z'n stopOver comfort gesproken
Alonso is duidelijk sneller maar komt er niet voorbij. Moet frustrerend zijnquote:
Is ook zo, maar dat zag je Red Bull vorige jaren ook nooit doen, dus dat wilt al iets zeggen over het vertrouwen wat Mercedes -terecht- heeft.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:32 schreef Fer het volgende:
[..]
Waarom zou je je kans op een fout vergroten?
Stond net linksonder in beeldquote:
Zag 'm een keer als Professor Rosberg in een BBC-item waarbij hij wat uitlegde over een motor.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:34 schreef zoem het volgende:
[..]
Kleurloos persoontje die nooit buiten zijn mediatraining durft te gaan
Raikkonen?quote:Op zondag 11 mei 2014 14:35 schreef Nattekat het volgende:
Wie is deelnemer 7 en waarom is ie zo vervelend? (LT)
Ik zou deelnemer 7 zijnquote:Op zondag 11 mei 2014 14:35 schreef Nattekat het volgende:
Wie is deelnemer 7 en waarom is ie zo vervelend? (LT)
quote:
Hij zal ongetwijfeld aardig zijn, maar zijn continue politieke correctheid is nogal vervelendquote:Op zondag 11 mei 2014 14:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Zag 'm een keer als Professor Rosberg in een BBC-item waarbij hij wat uitlegde over een motor.
Dus dat was wel daarbuiten m.i. Vond het een leuk item iig, voorde leek uitgelegd.
Telkens klikkenquote:Op zondag 11 mei 2014 14:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik zou deelnemer 7 zijn
Wat doe ik dan?
Ik doe niet echt wat bijzonders, of wwel?
Figures.quote:
Snapte ik.quote:
Gebruik dan een post-iconquote:
Oh, ik switch tussen vensters;')quote:
Ze rijden al 0.5-1.0 seconden sneller per rondequote:Op zondag 11 mei 2014 14:39 schreef heywoodu het volgende:
"We moeten de komende 20 ronden het gat even 4 seconden groter maken"
![]()
0,5 per ronde, lijkt mij geen probleem....quote:Op zondag 11 mei 2014 14:39 schreef heywoodu het volgende:
![]()
Da's tov Rosberg.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:39 schreef heywoodu het volgende:
![]()
Gemist omdat ik hier een paar posts zat te lezenquote:
Ja, maar gaat me om hoe het zo makkelijk even afgesproken wordtquote:
Tezelfdertijd kreeg Rosberg het bericht dat hij het verschil op 2 seconden moet houden.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar gaat me om hoe het zo makkelijk even afgesproken wordt
Even hup 4 seconden erbij in 20 rondjes graag, danku.
Ik heb gelukkig Kvyat. Wel een chassis van STRquote:Op zondag 11 mei 2014 14:42 schreef Sally het volgende:
opnieuw voor Vergne
Vind 'e sneu voor iedereen die hem in de manager heeft, al heb ik zelf een STR motor...
Idemquote:Op zondag 11 mei 2014 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig Kvyat. Wel een chassis van STR
Rosberg hard, Vettel hard, Perez hard, rest medium.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:42 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Heeft iemand enig idee wie op welke banden zijn?
Dank je.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Rosberg hard, Vettel hard, Perez hard, rest medium.
Probeer eens http://go.teamviewer.com/v9/flash.aspx?tid=m31092298&lng=enquote:
Opnieuw dank je.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Probeer eens http://go.teamviewer.com/v9/flash.aspx?tid=m31092298&lng=en
van Nattekat, daar zie je alle bandensoorten per deelnemer (en nog veeeeeel meer dingen die je niet meer ziet op de LT van f1.com)
Sowieso wel beter dan die van vorig jaar (ook al was die gratis)quote:Op zondag 11 mei 2014 14:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Probeer eens http://go.teamviewer.com/v9/flash.aspx?tid=m31092298&lng=en
van Nattekat, daar zie je alle bandensoorten per deelnemer (en nog veeeeeel meer dingen die je niet meer ziet op de LT van f1.com)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |