Mijn vriend heeft ook al aangegeven dat ie onder geen enkele voorwaarde meer naar ze toe wilt. Wat ik volkomen begrijp.quote:Op maandag 12 mei 2014 08:31 schreef Lingue het volgende:
Jeetje JJ, zeker nog bespreekbaar maken en duidelijk aangeven dat het kwetsend is voor jou, je vriend en in de nabije toekomst je kindje. Als mijn schoonfamilie zoiets een keer tegen mij zou zeggen zou ik er wegblijven en mijn kind ook. Maar ik kan daar aardig fel in zijn, want je zult je dan nooit geaccepteerd voelen.
Zo, goedemorgen!
Ik las van de week dat iemand een rare droom over Henny Huisman en terroristen hadden oid. Nou ik droomde vandaag ook raar. Mijn ex ex schoonfamilie kwam op bezoek met hun (klein)kind die ik nooit gezien had. Kindje zag er zo op eerste gezicht leuk uit. Begon beetje te kruipen. Dus ik vraag aan het papa van het kindje hoe oud het kindje is krijg ik 1 jaar te horen. Oma gaat er overheen, echt niet hij is al 16 maanden hoor. Hele discussie aan tafel... Pfff. Vervolgens gaat kindje opstaan wilt loslopen en valt, drasit zich om en begint kei hard te lachen en dan zie je zo een tandenbekkie maar het kindje heeft al een slotjes beugelen dat was heel normaal zeiden ze. Ze wilden later ook de grote mensen tanden gaan trekken en het kindje een kunstgebit geven. En toen moest ik huilen en heb ik maar niet gezegd dat ik zwanger was want ik was bang dat ze mn kindje wat aan gingen doen. En toen werd ik wakker en kon ik niet meer slapen
Tijd om op te staan maar hier. Drukke dag maar ik ben nu al gesloopt. Zware benen, lichamelijk moe maar mentaal wakker. Slechte combi.
Fijne dag iedereen! En succes voor wie er afspraken/echo's oid heeft of wil gaan bevallen
Neu... Het is nog steeds wat vroeg (eigen berekening 5+2 nu).quote:Op maandag 12 mei 2014 08:36 schreef Lingue het volgende:
Gefeliciteerd NTS! Wil je al in de OP met een voorlopige datum?
Het zou wel heel leuk zijn om het eerste 2015 kindje in de OP te zijnquote:Op maandag 12 mei 2014 08:44 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Neu... Het is nog steeds wat vroeg (eigen berekening 5+2 nu).
Ik wacht nog even af.
Het is overigens wel een 2015-kindje! Ik dacht dat 2014 net begonnen was
!
Dat inderdaadquote:Op maandag 12 mei 2014 08:50 schreef Spees_Eend het volgende:
De Italiaan vind ik zwanger juist wel makkelijk, bijna alles mag! Verwarmd (/goed doorbakken) is er sowieso maar erg weinig wat je niet mag.
Doe je goedquote:Op maandag 12 mei 2014 07:34 schreef Amsel het volgende:
De buik is nu officieel niet meer te ontkennen: iemand bood me net zijn zitplaats aan in de trein
En zo zie je dat veel van die regels overal anders zijn; onze kraam (allebei zelfs, we hebben er twee gehad omdat nummer 1 ziek is geworden) heeft gewoon het bedje opgemaakt met hydrofiel onder het hoofdje. Wel in zo'n driehoek gevouwen idd.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:34 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Note van mijn KV: hydrofielen onder het hoofdje mogen blijkbaar niet meer.. Ik had het ook, maar ze haalde m er vanaf, omdat het blijkbaar een kindje was gelukt om de hydrofiel los te krijgen en over het gezichtjee te leggen..
Niet naief denk ik hoor, ik denk hetzelfdequote:Op zondag 11 mei 2014 21:44 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Nouja, een hydrofiel vind ik dan niet zo eng persoonlijk. Daar kun je makkelijk doorheen ademen. En als je m als driehoek vouwt krijgt zo'n ienieminie m er niet makkelijk onder vandaan!
Parmaham mag je wel eten, toch?
Edit: oh, is blijkbaar zo'n salamiverhaal. Dan zou ik het ook laten liggen ja
Oehhh 40 wekenquote:Op maandag 12 mei 2014 09:50 schreef Ikina het volgende:
NTS 2015 babygefeliciteerd!
![]()
Verder las ik nare opmerkingen. Mensen kunnen heel koppig en stom doen, maar dit is niet oké. Ik zou het proberen af te kappen en anders weggaan denk ik.
Oh en 40 weken meld!![]()
quote:Op maandag 12 mei 2014 08:57 schreef Kursor het volgende:
Dochter vroeg gisteren onder de douche, terwijl ze over m 'n buik aan het aaien was: 'mama, komt de baby over een half uur?'Ze heeft er zoveel zin in!
Klopt, over een half uurtje ben ik aan de beurt. Krijg nu wel een beetje de zenuwen hoewel ik er wel een goed gevoel over heb. We gaan het zien.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:26 schreef Fazzoletti het volgende:
Oh en NTS welkom! Een 2015 kindje![]()
![]()
En spees, had jij niet de 20w echo vandaag?
Ik had m ook netjes in een driehoekje gevouwen idd, maar ook dat mocht dus niet..quote:Op maandag 12 mei 2014 09:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En zo zie je dat veel van die regels overal anders zijn; onze kraam (allebei zelfs, we hebben er twee gehad omdat nummer 1 ziek is geworden) heeft gewoon het bedje opgemaakt met hydrofiel onder het hoofdje. Wel in zo'n driehoek gevouwen idd.
Gewoon gezond verstand. Kraamverzorgenden zijn over het algemeen echt geen commandeurs die menen de baas te zijn over jouw huishouden. Ze geven tips, jij doet daarmee wat je wil en als je het ergens niet mee eens bent dan vraag je toch gewoon verdere uitleg en trekt daarna je conclusies? Daar zou ik me niet te druk om maken van tevoren.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:17 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het mogen/niet mogen van de kraamverzorgster? Als ik dat lees krullen mijn tenen op... als ze handige tips geeft okee, maar of ik mijn goeie goed wil beschermen met een hydrofiel maak ik toch zelf wel uit. Baas in eigen huis toch? (Veiligheid van dakleienvoorop natuurlijk)
Ik ben denk ik een beetje verwend door het GE apparaat van dat echobureau in Westerhovenquote:Op maandag 12 mei 2014 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
Fijn Spees! En ik vind het mooie plaatjes hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |