abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 mei 2014 @ 21:34:57 #51
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_139843444
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:45 schreef Susie het volgende:
ik heb nooit een beschermer gebruikt, wel een hydrofiel onder dr hoofdje.
oh, wel een molton trouwens.
Note van mijn KV: hydrofielen onder het hoofdje mogen blijkbaar niet meer.. Ik had het ook, maar ze haalde m er vanaf, omdat het blijkbaar een kindje was gelukt om de hydrofiel los te krijgen en over het gezichtjee te leggen.. :X

Molton heb ik wel liggen, maar ik verschoon het bedje van mijn meissie elke week.. Ze is sowieso geen grote spuger.. :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_139843841
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:01 schreef Dyre het volgende:
Ik sta precies midden in de lijst, 23 dames boven me, 23 onder me! :D

Ik heb sinds een paar dagen weer ontzettende last van jeukende borsten, zo erg dat ik 's ochtends wakker werd met allemaal krassen op mijn huid :o Heb ik 's nachts gewoon zitten krabben...
DAD, ik wil die mentholgel ook eens proberen, want gewone olie/creme lijkt niet echt te helpen. Welke gel was dat precies?

SQ, wat een belabberd commentaar...

Razz, even snel langs de supermarkt voor bonbons? :+
(ze zal ook wel snappen dat jullie er niet op gerekend hebben dat ze kwam toch?)
Ik heb gewoon een tube mentholgel gehaald bij Kruidvat. Was maar ¤2,09, en het verkoelt echt even lekker!

Zwanger uit eten, joy. :'). Heel duidelijk aangegeven dat ik zwanger ben, dus vlees graag goed doorbakken en laat de rauwe parmaham die er omheen gewikkeld zit maar zitten. Krijg ik het eerst mét parmaham, teruggestuurd, krijg ik het zonder de ham maar hartstikke rosé. Toen was ik er wel klaar mee.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 11 mei 2014 @ 21:44:02 #53
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_139844047
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 21:34 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Note van mijn KV: hydrofielen onder het hoofdje mogen blijkbaar niet meer.. Ik had het ook, maar ze haalde m er vanaf, omdat het blijkbaar een kindje was gelukt om de hydrofiel los te krijgen en over het gezichtjee te leggen.. :X

Molton heb ik wel liggen, maar ik verschoon het bedje van mijn meissie elke week.. Ze is sowieso geen grote spuger.. :)
Nouja, een hydrofiel vind ik dan niet zo eng persoonlijk. Daar kun je makkelijk doorheen ademen. En als je m als driehoek vouwt krijgt zo'n ienieminie m er niet makkelijk onder vandaan!

Parmaham mag je wel eten, toch?
Edit: oh, is blijkbaar zo'n salamiverhaal. Dan zou ik het ook laten liggen ja
pi_139844443
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 21:22 schreef BlueEyes het volgende:
Lawaai in je buik is zo ontzettend O+
(en van de hik schiet ik regelmatig in de lach)
ik moet ook regelmatig lachen (oke giechelen :@) als ik n schop krijg.. ben wel heel benieuwd hoe t voelt als ze de hik heeft...
S. 2014
J. 2016
  zondag 11 mei 2014 @ 21:50:03 #55
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_139844495
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 21:40 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik heb gewoon een tube mentholgel gehaald bij Kruidvat. Was maar ¤2,09, en het verkoelt echt even lekker!

Zwanger uit eten, joy. :'). Heel duidelijk aangegeven dat ik zwanger ben, dus vlees graag goed doorbakken en laat de rauwe parmaham die er omheen gewikkeld zit maar zitten. Krijg ik het eerst mét parmaham, teruggestuurd, krijg ik het zonder de ham maar hartstikke rosé. Toen was ik er wel klaar mee.
Beetje jammer :{ Ik was een paar weken terug uit eten (vast vijfgangen diner) en zat net vijf minuten binnen toen de ober naar me toe kwam. Hij had gezien dat ik zwanger ben en in het menu zaten carpaccio, biefstuk en iets met alcohol. Of ik het goed vond als ze dat gingen aanpassen voor mij O+ echt super gegeten toen een vond het echt mega attent.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_139844530
Ik had met uit eten een keer aangegeven dat ik doorbakken vlees wilde, zonder aangegeven zwanger te zijn. Dus ik krijg rood vlees en zeg dat ik doorbakken had besteld. Vage blik in zijn ogen, en mijn collega zei: ja, want ze is zwanger. Ineens ging het licht in zijn ogen aan: "ooh, ok, tuurlijk, komt eraan mevrouw!".
Al was ik niet zwanger en wilde ik gewoon voor de lol doorbakken vlees, of ik was aan de chemo ofzo. Je doet toch gewoon want de klant vraagt? :?
pi_139844629
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 21:50 schreef Chanty het volgende:

[..]

Beetje jammer :{ Ik was een paar weken terug uit eten (vast vijfgangen diner) en zat net vijf minuten binnen toen de ober naar me toe kwam. Hij had gezien dat ik zwanger ben en in het menu zaten carpaccio, biefstuk en iets met alcohol. Of ik het goed vond als ze dat gingen aanpassen voor mij O+ echt super gegeten toen een vond het echt mega attent.
Het voor- en nagerecht hadden ze ook helemaal voor me aangepast. Dat maakte dit nog dommer.
  zondag 11 mei 2014 @ 21:52:22 #58
52229 Chanty
pi_139844683
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 21:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

ik moet ook regelmatig lachen (oke giechelen :@) als ik n schop krijg.. ben wel heel benieuwd hoe t voelt als ze de hik heeft...
Regelmatig getik in je buik O+ hier golfde mijn buik net weer heen en weer. Fernando was bij met het Ben en Jerry's ijs :D blijft idd genieten!
  zondag 11 mei 2014 @ 21:53:42 #59
52229 Chanty
pi_139844789
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 21:51 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Het voor- en nagerecht hadden ze ook helemaal voor me aangepast. Dat maakte dit nog dommer.
De kok die het hoofdgerecht maakt had het dus als enige niet begrepen :P
pi_139845425
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 21:52 schreef Chanty het volgende:

[..]

Regelmatig getik in je buik O+ hier golfde mijn buik net weer heen en weer. Fernando was bij met het Ben en Jerry's ijs :D blijft idd genieten!
nog niet gehad... wel vraag ik mij af eb toe af wat ze aan t doen is... dan is t n paar klopjes op dezelfde plaats snel achter elkaar.... en weer voorbij..

leuk he dat ze ook zo kunnen reageren op wat je eet..
S. 2014
J. 2016
pi_139845481
Huh mag parmaham niet? :o gisteren nog gehad.. en ik had het opgezocht en alles, is gepekeld, dus niet echt rauw, en mag wel?

@feenix: :)

GM en SQ, ik zou ook wel opzien tegen de glucosetest geloof ik.. het niet eten.. ;( brr. misselijk. ik eet nu elke paar uur wat, en het moet ook echt merk ik, anders wordt ik naar.

en SQ idd wat een rare opmerkingen van je schoonfamilie! t ene oor in...
pi_139845497
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 21:53 schreef Chanty het volgende:

[..]

De kok die het hoofdgerecht maakt had het dus als enige niet begrepen :P
Blijkbaar. :+. Ik zou een compensatie wel netjes gevonden hebben, of zeur ik dan? :@.
pi_139845913
Crumpette, ik had het ook opgezocht en vond juist dat het niet mag!
  zondag 11 mei 2014 @ 22:08:49 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_139845972
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 22:02 schreef Crumpette het volgende:
Huh mag parmaham niet? :o gisteren nog gehad.. en ik had het opgezocht en alles, is gepekeld, dus niet echt rauw, en mag wel?

@feenix: :)

GM en SQ, ik zou ook wel opzien tegen de glucosetest geloof ik.. het niet eten.. ;( brr. misselijk. ik eet nu elke paar uur wat, en het moet ook echt merk ik, anders wordt ik naar.

en SQ idd wat een rare opmerkingen van je schoonfamilie! t ene oor in...
't is alleen sm, niet de hele familie hoor ;)

maar ik hou er over op, ga er ook niet meer online over mopperen, straks vinden ze het terug :@ wel fijn dat ik niet de enige ben die het soms wat apart vindt :D

Heb je niks anders meer gegeten dan DaD? En was het een vastgesteld menu ofzo?
disclaimer
pi_139846081
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 21:52 schreef Chanty het volgende:

[..]

Hahaha, hier werd vanavond de B&J ook goed ontvangen door de kleine in de buik. Ik had dat al in geen 2 of 3 jaar meer gegeten, weet ook meteen weer waarom (vol vreetgevoel ervan en dat bij 7 happen al)
pi_139846101
Nou DAD, ik had compensatie ook wel netjes gevonden! En ik vermijd voor de zekerheid maar alle vleeswaren die niet gekookt / gegrilld zijn. Anders ga ik toch maar weer twijfelen.

Hier gisteren in de post: cadeautje van het kraamzorgbureau. De jaren '70 belden; ze wilden hun hydrofielen terug :')

Wel heel leuk dat dit m'n eerste hydrofiele doeken zijn O+ .

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2014 22:12:24 ]
pi_139846169
Mijn raketje viel ook in de smaak bij mini: trappeltrappel.

oooh Ratz! Wat een leuke!
  zondag 11 mei 2014 @ 22:12:18 #68
149959 SQ
snelle trees
pi_139846211
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 22:10 schreef Razztwizzle het volgende:
Gisteren in de post: cadeautje van het kraamzorgbureau. De jaren '70 belden; ze wilden hun hydrofielen terug :')

[ afbeelding ]

die zijn vet!
disclaimer
pi_139846261
quote:
Nou DAD, ik had compensatie ook wel netjes gevonden! En ik vermijd voor de zekerheid maar alle vleeswaren die niet gekookt / gegrilld zijn. Anders ga ik toch maar weer twijfelen.

Hier gisteren in de post: cadeautje van het kraamzorgbureau. De jaren '70 belden; ze wilden hun hydrofielen terug :')

[ afbeelding ]

*O* ik vind ze leuk!
pi_139846367
quote:

[ afbeelding ]

Oooh die zijn leuk!
Ik zou ze gekocht hebben als ik ze tegen zou zijn gekomen (babykamerkleur is oranje/groen/wit)
pi_139846547
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 22:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

't is alleen sm, niet de hele familie hoor ;)

maar ik hou er over op, ga er ook niet meer online over mopperen, straks vinden ze het terug :@ wel fijn dat ik niet de enige ben die het soms wat apart vindt :D

Heb je niks anders meer gegeten dan DaD? En was het een vastgesteld menu ofzo?
Voor en na waren vast, hoofd keuze uit een paar gerechten. Baard en ik hebben onze borden uiteindelijk geruild.

We zijn sinds ik zwanger ben een aantal keer uit eten geweest en elke keer als ik dan bespreek wat ik wel of niet mag voel ik me ergens een ontzettende aanstelster of zo. :').
pi_139846877
Ik vond ze juist echt e-norm lelijk! Maar ik koester alle babyspullen, en zal dus deze enorm functionele hydrofiele gegeven paarden niet in de bek kijken. Want voor ons meisje O+.
  zondag 11 mei 2014 @ 22:21:08 #73
149959 SQ
snelle trees
pi_139846910
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 22:16 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Voor en na waren vast, hoofd keuze uit een paar gerechten. Baard en ik hebben onze borden uiteindelijk geruild.

We zijn sinds ik zwanger ben een aantal keer uit eten geweest en elke keer als ik dan bespreek wat ik wel of niet mag voel ik me ergens een ontzettende aanstelster of zo. :').
dat is lastig ja. Maar hadden ze geen gerechten die sowieso veilig waren? Dat doe ik meestal.
disclaimer
  zondag 11 mei 2014 @ 22:21:43 #74
149959 SQ
snelle trees
pi_139846956
quote:
10s.gif Op zondag 11 mei 2014 22:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik vond ze juist echt e-norm lelijk! Maar ik koester alle babyspullen, en zal dus deze enorm functionele hydrofiele gegeven paarden niet in de bek kijken. Want voor ons meisje O+.
misschien wil iemand ze wel ruilen :D
disclaimer
pi_139847226
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 22:21 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

misschien wil iemand ze wel ruilen :D
Mooi niet! Dit zijn m'n eerste hydrofielen! Die gaan gewoon ergens als decor bij een jaren '70 foto met spullen uit de doos die we kregen van schoonmams: het donkerbruin-oranje pakje en de oranje-groene harige slaapzak met houtjetouwtjesluiting, allebei door beppe gemaakt 8-) .

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2014 22:25:37 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')