Note van mijn KV: hydrofielen onder het hoofdje mogen blijkbaar niet meer.. Ik had het ook, maar ze haalde m er vanaf, omdat het blijkbaar een kindje was gelukt om de hydrofiel los te krijgen en over het gezichtjee te leggen..quote:Op zondag 11 mei 2014 19:45 schreef Susie het volgende:
ik heb nooit een beschermer gebruikt, wel een hydrofiel onder dr hoofdje.
oh, wel een molton trouwens.
Ik heb gewoon een tube mentholgel gehaald bij Kruidvat. Was maar ¤2,09, en het verkoelt echt even lekker!quote:Op zondag 11 mei 2014 19:01 schreef Dyre het volgende:
Ik sta precies midden in de lijst, 23 dames boven me, 23 onder me!
Ik heb sinds een paar dagen weer ontzettende last van jeukende borsten, zo erg dat ik 's ochtends wakker werd met allemaal krassen op mijn huidHeb ik 's nachts gewoon zitten krabben...
DAD, ik wil die mentholgel ook eens proberen, want gewone olie/creme lijkt niet echt te helpen. Welke gel was dat precies?
SQ, wat een belabberd commentaar...
Razz, even snel langs de supermarkt voor bonbons?
(ze zal ook wel snappen dat jullie er niet op gerekend hebben dat ze kwam toch?)
Nouja, een hydrofiel vind ik dan niet zo eng persoonlijk. Daar kun je makkelijk doorheen ademen. En als je m als driehoek vouwt krijgt zo'n ienieminie m er niet makkelijk onder vandaan!quote:Op zondag 11 mei 2014 21:34 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Note van mijn KV: hydrofielen onder het hoofdje mogen blijkbaar niet meer.. Ik had het ook, maar ze haalde m er vanaf, omdat het blijkbaar een kindje was gelukt om de hydrofiel los te krijgen en over het gezichtjee te leggen..
Molton heb ik wel liggen, maar ik verschoon het bedje van mijn meissie elke week.. Ze is sowieso geen grote spuger..
ik moet ook regelmatig lachen (oke giechelenquote:Op zondag 11 mei 2014 21:22 schreef BlueEyes het volgende:
Lawaai in je buik is zo ontzettend![]()
(en van de hik schiet ik regelmatig in de lach)
Beetje jammerquote:Op zondag 11 mei 2014 21:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een tube mentholgel gehaald bij Kruidvat. Was maar ¤2,09, en het verkoelt echt even lekker!
Zwanger uit eten, joy.. Heel duidelijk aangegeven dat ik zwanger ben, dus vlees graag goed doorbakken en laat de rauwe parmaham die er omheen gewikkeld zit maar zitten. Krijg ik het eerst mét parmaham, teruggestuurd, krijg ik het zonder de ham maar hartstikke rosé. Toen was ik er wel klaar mee.
Het voor- en nagerecht hadden ze ook helemaal voor me aangepast. Dat maakte dit nog dommer.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:50 schreef Chanty het volgende:
[..]
Beetje jammerIk was een paar weken terug uit eten (vast vijfgangen diner) en zat net vijf minuten binnen toen de ober naar me toe kwam. Hij had gezien dat ik zwanger ben en in het menu zaten carpaccio, biefstuk en iets met alcohol. Of ik het goed vond als ze dat gingen aanpassen voor mij
echt super gegeten toen een vond het echt mega attent.
Regelmatig getik in je buikquote:Op zondag 11 mei 2014 21:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik moet ook regelmatig lachen (oke giechelen) als ik n schop krijg.. ben wel heel benieuwd hoe t voelt als ze de hik heeft...
De kok die het hoofdgerecht maakt had het dus als enige niet begrepenquote:Op zondag 11 mei 2014 21:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het voor- en nagerecht hadden ze ook helemaal voor me aangepast. Dat maakte dit nog dommer.
nog niet gehad... wel vraag ik mij af eb toe af wat ze aan t doen is... dan is t n paar klopjes op dezelfde plaats snel achter elkaar.... en weer voorbij..quote:Op zondag 11 mei 2014 21:52 schreef Chanty het volgende:
[..]
Regelmatig getik in je buikhier golfde mijn buik net weer heen en weer. Fernando was bij met het Ben en Jerry's ijs
blijft idd genieten!
Blijkbaar.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:53 schreef Chanty het volgende:
[..]
De kok die het hoofdgerecht maakt had het dus als enige niet begrepen
't is alleen sm, niet de hele familie hoorquote:Op zondag 11 mei 2014 22:02 schreef Crumpette het volgende:
Huh mag parmaham niet?gisteren nog gehad.. en ik had het opgezocht en alles, is gepekeld, dus niet echt rauw, en mag wel?
@feenix:![]()
GM en SQ, ik zou ook wel opzien tegen de glucosetest geloof ik.. het niet eten..brr. misselijk. ik eet nu elke paar uur wat, en het moet ook echt merk ik, anders wordt ik naar.
en SQ idd wat een rare opmerkingen van je schoonfamilie! t ene oor in...
Hahaha, hier werd vanavond de B&J ook goed ontvangen door de kleine in de buik. Ik had dat al in geen 2 of 3 jaar meer gegeten, weet ook meteen weer waarom (vol vreetgevoel ervan en dat bij 7 happen al)quote:Op zondag 11 mei 2014 21:52 schreef Chanty het volgende:
[..]
Regelmatig getik in je buikhier golfde mijn buik net weer heen en weer. Fernando was bij met het Ben en Jerry's ijs
blijft idd genieten!
die zijn vet!quote:Op zondag 11 mei 2014 22:10 schreef Razztwizzle het volgende:
Gisteren in de post: cadeautje van het kraamzorgbureau. De jaren '70 belden; ze wilden hun hydrofielen terug
[ afbeelding ]
Wel heel leuk dat dit m'n eerste hydrofiele doeken zijn.
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:10 schreef Razztwizzle het volgende:
Nou DAD, ik had compensatie ook wel netjes gevonden! En ik vermijd voor de zekerheid maar alle vleeswaren die niet gekookt / gegrilld zijn. Anders ga ik toch maar weer twijfelen.
Hier gisteren in de post: cadeautje van het kraamzorgbureau. De jaren '70 belden; ze wilden hun hydrofielen terug
[ afbeelding ]
Oooh die zijn leuk!quote:Op zondag 11 mei 2014 22:10 schreef Razztwizzle het volgende:
Nou DAD, ik had compensatie ook wel netjes gevonden! En ik vermijd voor de zekerheid maar alle vleeswaren die niet gekookt / gegrilld zijn. Anders ga ik toch maar weer twijfelen.
Hier gisteren in de post: cadeautje van het kraamzorgbureau. De jaren '70 belden; ze wilden hun hydrofielen terug
[ afbeelding ]
Voor en na waren vast, hoofd keuze uit een paar gerechten. Baard en ik hebben onze borden uiteindelijk geruild.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't is alleen sm, niet de hele familie hoor![]()
maar ik hou er over op, ga er ook niet meer online over mopperen, straks vinden ze het terugwel fijn dat ik niet de enige ben die het soms wat apart vindt
Heb je niks anders meer gegeten dan DaD? En was het een vastgesteld menu ofzo?
dat is lastig ja. Maar hadden ze geen gerechten die sowieso veilig waren? Dat doe ik meestal.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Voor en na waren vast, hoofd keuze uit een paar gerechten. Baard en ik hebben onze borden uiteindelijk geruild.
We zijn sinds ik zwanger ben een aantal keer uit eten geweest en elke keer als ik dan bespreek wat ik wel of niet mag voel ik me ergens een ontzettende aanstelster of zo..
misschien wil iemand ze wel ruilenquote:Op zondag 11 mei 2014 22:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik vond ze juist echt e-norm lelijk! Maar ik koester alle babyspullen, en zal dus deze enorm functionele hydrofiele gegeven paarden niet in de bek kijken. Want voor ons meisje.
Mooi niet! Dit zijn m'n eerste hydrofielen! Die gaan gewoon ergens als decor bij een jaren '70 foto met spullen uit de doos die we kregen van schoonmams: het donkerbruin-oranje pakje en de oranje-groene harige slaapzak met houtjetouwtjesluiting, allebei door beppe gemaaktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |