Oostenrijk.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
2de
LOL
Goede prestatie en toch net naast de pot gepist. Wie heeft het dan gewonnen? Ijsland?
Beide topnummers.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:52 schreef Redefine het volgende:
Treble had ook nog eens de allerslechtste loting ooit voor Nederland. Na We Are the Winners en voor Hard Rock Hallelujah!
Racoonquote:Op zondag 11 mei 2014 01:50 schreef Symphonic het volgende:
Volgend jaar gewoon Racoon sturen met een goed nummer
Bij voetbal weet ik i.i.g. wel dat het een keuze van de NOS om het stadiongeluid terug te draaien ten faveure van het commentaar geluid.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:55 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Hmmm, dat is wel slecht dan. Aangezien heel Europa dezelfde bron krijgt, neem ik aan.
Alexander Rybak, de ultieme valszingende winnaarquote:Op zondag 11 mei 2014 01:55 schreef Strani het volgende:
De laatste keer dat ik eigenlijk echt tevreden was met het winnende liedje was Lena in 2010. Sindsdien vond ik het allemaal niks.
En de laatste keer dat ik echt blij was met een winnaar was Alexander Rybak in 2009.
Statement, baard dus gewonnenquote:Op zondag 11 mei 2014 01:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
2de
LOL
Goede prestatie en toch net naast de pot gepist. Wie heeft het dan gewonnen? Ijsland?
Leuk trouwens dat de zuurpruimen nu ongelijk kregen.
Oostenrijk. Zweden derde.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
2de
LOL
Leuk trouwens dat de zuurpruimen nu ongelijk kregen.
Yep.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alexander Rybak, de ultieme valszingende winnaar
Het ging bij hem niet zo zeer om de zangkwaliteit. Wel om het liedje als geheel, zijn uitstraling en de show.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alexander Rybak, de ultieme valszingende winnaar
nummer was verder wel aardig, maar toonvast kon je hem niet noemenquote:Op zondag 11 mei 2014 01:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Het ging bij hem niet zo zeer om de zangkwaliteit. Wel om het liedje als geheel, zijn uitstraling en de show.
Europa is alleen een smakeloos continent waar alleen commerciële bullshit scoort.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ook. Had ook echt wel kwaliteit.
Was een beetje een 13 in het dozijn liedje...valt totaal niet op.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ook. Had ook echt wel kwaliteit.
Toonvast was hij zeker niet. Maar straks krijgen we nog Glijer en Chagrijn met Running Scared, dat was pas vals.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nummer was verder wel aardig, maar toonvast kon je hem niet noemen
Dat noemen we een statement.quote:
Inderdaad. Maar goed, perfecte zang is niet altijd nodig voor een goed liedje. Het droeg waarschijnlijk zelfs nog bij aan z'n charme ook.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nummer was verder wel aardig, maar toonvast kon je hem niet noemen
Europa? Wat dacht je van de hele wereld?quote:Op zondag 11 mei 2014 01:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Europa is alleen een smakeloos continent waar alleen commerciële bullshit scoort.
Behalve de Common Linnets dan.
Maar de wereld is geen continent.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Europa? Wat dacht je van de hele wereld?
Wel gewoon n goede zangeres. Dat is ook wat waard.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Was een beetje een 13 in het dozijn liedje...valt totaal niet op.
Dat niet neequote:Op zondag 11 mei 2014 02:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar de wereld is geen continent.
Rusland 2008?quote:
Veel sterkte!quote:Op zondag 11 mei 2014 02:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ben jij stiekem mijn jongste dochter ofzo
Oh ok. Nou ja berg je maar, hierna komt Dimaquote:
is die van Doeme Dima?quote:Op zondag 11 mei 2014 02:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh ok. Nou ja berg je maar, hierna komt Dima![]()
![]()
Billan.
en dan voor Rusland uitkomenquote:
Jammer dat ze het niet 1 jaar geleden hebben gezegd!quote:Op zondag 11 mei 2014 02:07 schreef Bosscielny het volgende:
Blijft grappig dat 2 jaar geleden mensen nog zeiden dat Nederland maar beter kon stoppen en Nederland nu 2e wordt.
Als volgend jaar Nederland de finale niet haalt. Dan wordt dat weer massaal geroepen. Zie de reactie van de gemiddelde Belg dit jaar.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:07 schreef Bosscielny het volgende:
Blijft grappig dat 2 jaar geleden mensen nog zeiden dat Nederland maar beter kon stoppen en Nederland nu 2e wordt.
nee, post Geerquote:Op zondag 11 mei 2014 02:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
of was dat nog pré Jeroen vd Boom?
quote:Op zondag 11 mei 2014 02:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hier stond toch zo'n dikke zeug in t midden?
De echte ESF hooligans hadden die man van Shangrila nog wel herkend.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Oh jah...dat was dus de reden dat ze net niet de finale haalden.
Met zo'n draaitafel om d'r nekquote:Op zondag 11 mei 2014 02:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hier stond toch zo'n dikke zeug in t midden?
ze hadden er meer een freakshow omheen moeten bakkenquote:Op zondag 11 mei 2014 02:09 schreef Sjeeser het volgende:
Toch vreemd dat Europa deze toptalenten niet kon waarderen.
Europa is een smakeloos continentquote:Op zondag 11 mei 2014 02:09 schreef Sjeeser het volgende:
Toch vreemd dat Europa deze toptalenten niet kon waarderen.
Kijk eens naar mijn PI schatjequote:Op zondag 11 mei 2014 02:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Staan jullie nu te hossen voor de Toppers?
quote:Op zondag 11 mei 2014 02:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Staan jullie nu te hossen voor de Toppers?
Wacht maar..Sieneke komt nog...met terugwerkende kracht totaal niet raar dat we zo lang de finale niet haalden..quote:Op zondag 11 mei 2014 02:10 schreef Symphonic het volgende:
Je staat als land toch godverdomme ongelooflijk voor paal met zoiets als dit
hoe werden die inzendingen van Engeland de laatste jaren dan genoemd?quote:Op zondag 11 mei 2014 02:11 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind Shine niet eens zo'n gek liedje trouwens. Maar ja, de Toppers werden spottend de drie opa's genoemd.
maar die wist niet beterquote:Op zondag 11 mei 2014 02:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wacht maar..Sieneke komt nog...met terugwerkende kracht totaal niet raar dat we zo lang de finale niet haalden..
Maar Daniel Dekker mag NOOIT terugkerenquote:Op zondag 11 mei 2014 02:11 schreef Phoenixbirdy het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)nder-vuur-op-twitter
![]()
![]()
Waar kan je die vinden?quote:Op zondag 11 mei 2014 02:12 schreef hole1988 het volgende:
Televoting resultaten
Oostenrijk 311
Nederland 222
Armenië 193
Zweden 190
Neequote:Op zondag 11 mei 2014 02:13 schreef gogosweden het volgende:
Hoorden jullie trouwens dat boe geroep op de achtergrond elke keer Rusland 8, 10 of 12 punten kreeg?
gewoon zielige gasten in die zaalquote:Op zondag 11 mei 2014 02:13 schreef gogosweden het volgende:
Hoorden jullie trouwens dat boe geroep op de achtergrond elke keer Rusland 8, 10 of 12 punten kreeg?
Dat heeft iedereen wel gehoord lijkt mij. Schandalig was dat.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:13 schreef gogosweden het volgende:
ESF is al jaren een Gay feestje dus verassend was het nietquote:Op zondag 11 mei 2014 02:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het blijft lullig om van zo'n aandachtshoer te verliezen maar goed het publiek maakt de dienst uit.
Hoop niet dat het straatbeeld gaat worden.
Oh, okequote:Op zondag 11 mei 2014 02:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
zelf uitgerekend
http://www.eurovision.tv/page/results?event=1893
Cornald Maas had het vanavond over de Engelse Omroep MAX.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoe werden die inzendingen van Engeland de laatste jaren dan genoemd?
Beetje kinderachtig van het publiek...die meisjes kunnen ook niet zoveel aan het beleid van Putin doen.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:13 schreef gogosweden het volgende:
Wat en waar kijken julliequote:Op zondag 11 mei 2014 02:12 schreef Symphonic het volgende:
En deze, nog steeds de winnaar allertijden![]()
![]()
later gainde ze gewoon een andere microfoon zodat je het niet kon horenquote:Op zondag 11 mei 2014 02:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen wel gehoord lijkt mij. Schandalig was dat.
Wie? Alexander of mijn ex?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |