Hou toch eens op met je eigen zure mening als feit met te zetten. Hier thuis vond iedereen hem een meer dan verdiende winnaar. Wat zegt dat dan over ons, zeg het eens?quote:Op zondag 11 mei 2014 00:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
2de is verlies. Dit was DE kans om te winnen, maar je verliest nu van een carnavalsnummer tja...
Dan is dat jeugdtrauma in elk geval verwerkt en dat vind ik oprecht heel erg fijn voor haar (of is het dan wel hem? ik denk het wel eigenlijk). Het lied zelf én de uitvoering vond ik oprecht goed. De maniertjes deden hem bij mij echt de das om.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:45 schreef DoomCow het volgende:
[..]
En daarom heeft ze ook gewonnen. Om hoe zer er uit ziet, niet om hoe goed het lied was.
Dit.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:45 schreef Majkool het volgende:
[..]
Maar het is niet puur alleen door het nummer dat ze gewonnen heeft, dat snap je zelf ook wel... Niet dat het een clowninzending was hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stel je niet zo aan zegquote:Op zondag 11 mei 2014 00:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb je je niet een klein pietsie beetje geėrgerd aan het gedramaqueen? Want dat maakte bij mij het 'ik verlies niet graag, maar als het dan moet dan maar van Conchita Wurst' in een 'stop met janken en stel je niet zo aan!' ....
Tuurlijk snap ik dat, maar het wegzetten als oork*nker is ook nogal onzin.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:45 schreef Majkool het volgende:
[..]
Maar het is niet puur alleen door het nummer dat ze gewonnen heeft, dat snap je zelf ook wel... Niet dat het een clowninzending was hoor
Dit!quote:Op zondag 11 mei 2014 00:46 schreef Maanvis het volgende:
Volgend jaar moeten ze Anneke van Giersbergen sturen. Die pakt heel europa makkelijk in met haar positiviteit!
Er blijven altijd mensen zeikenquote:Op zondag 11 mei 2014 00:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Hou toch eens op met je eigen zure mening als feit met te zetten. Hier thuis vond iedereen hem een meer dan verdiende winnaar. Wat zegt dat dan over ons, zeg het eens?
We hebben 2 awards, maar ben die 2e even vergeten.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:46 schreef grazz het volgende:
En we hebben ook een award gewonnen voor beste compositie
Fantastisch mens, schitterende stem inderdaad.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:46 schreef Maanvis het volgende:
Volgend jaar moeten ze Anneke van Giersbergen sturen. Die pakt heel europa makkelijk in met haar positiviteit!
Jullie zijn allemaal achterlijkquote:Op zondag 11 mei 2014 00:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Hou toch eens op met je eigen zure mening als feit met te zetten. Hier thuis vond iedereen hem een meer dan verdiende winnaar. Wat zegt dat dan over ons, zeg het eens?
Nou, inderdaad, wat fantastisch gedaan, 39 jaar geleden voor het laatst gebeurd en we zitten te jammeren dat we "verloren" hebben. Het was FUCKINGFANTASTIC!!!!!!quote:Op zondag 11 mei 2014 00:42 schreef Greys het volgende:
Christus, wat een zuur gezeik hier
Dacht even de tweede plaats te komen vieren
Ik quote deze post even.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:44 schreef Greys het volgende:
Oh en voor Waylon vind ik het zo gaaf dat die ene puntengever zijn hoed opzette
Ik ga naar Oostenrijk volgend jaar
Dat je geen verstand hebt van goede composities als ik dat zo direct mag verwoorden. Het nummer is niets anders dan bijvoorbeeld die van Zweden. Het wint door de hele toestand eromheen en dat mag nooit de intentie zijn van een SONG contest. Daarbij dat hele neppe drama queen gebeuren eromheen, nee geef mijn portie maar aan fikkie.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Insgelijks!quote:
En de Barbara Dex Award?quote:Op zondag 11 mei 2014 00:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
We hebben 2 awards, maar ben die 2e even vergeten....
![]()
Al aantal jaren regeert West Europa tijdens ESFquote:Op zondag 11 mei 2014 00:49 schreef Susi het volgende:
De top 3 is toch geheel Westerig-Europa... Oostenrijk, NL en Zweden ?
Dat zou ik me echt niet in mijn hoofd halen, als ik in hun schoenen stond... gewoon genieten van het succes en veel geluk gewenst aan de deelnemer van volgend jaarquote:Op zondag 11 mei 2014 00:49 schreef TLC het volgende:
Waarom volgend jaar iemand anders sturen ? waarom kunnen Ilse en Waylon niet wederom gaan meedoen ?
Precies wat jij zegt. Als hij normaal had opgetreden was het een middenmoter dus dan is het niet de terechte winnaar naar mijn idee want hij heeft die jurk etc nodig.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:49 schreef Bamba het volgende:
Tweede is geweldigIk ben benieuwd hoe hoog Oostenrijk was geėindigd als hij gewoon als vent daar had gestaan. Desondanks was het een mooi liedje en goed gezongen, dus liever daar van verliezen dan van bijvoorbeeld Polen. Zo trots op Ilse en Waylon
Wie is hier nu eigenlijk de dramaqueen, snuit je neus en hou op met janken, trut, christ, je bent een grotere gilnichtquote:Op zondag 11 mei 2014 00:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Precies wat jij zegt. Als hij normaal had opgetreden was het een middenmoter dus dan is het niet de terechte winnaar naar mijn idee want hij heeft die jurk etc nodig.
Maar ja, denk jij dat Nederland tweede was geworden met de DWDD-versie? Serieus niet toch? Dus iedereen heeft een stukje presentatie nodig.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Precies wat jij zegt. Als hij normaal had opgetreden was het een middenmoter dus dan is het niet de terechte winnaar naar mijn idee want hij heeft die jurk etc nodig.
Dat over smaak niet te twisten valt, ik vond het een zeiknummer en werd misselijk van dat theatrale emotiegedoequote:Op zondag 11 mei 2014 00:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kun JIJ nu wel vinden, en daar heel zuur over blijven doen, maar jouw mening doet er gelukkig niet toe, dus ga nu maar fijn met je autootjes spelen en op tijd naar bedquote:Op zondag 11 mei 2014 00:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Plus Hongarije toch?quote:Op zondag 11 mei 2014 00:51 schreef aarontje112 het volgende:
En 12 punten uit Duitsland, Letland, Noorwegen, Polen, Litouwen, Estland, Oostenrijk. Is toch geweldig
En dat moet je echt 138 keer herhalen?quote:Op zondag 11 mei 2014 00:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat je geen verstand hebt van goede composities als ik dat zo direct mag verwoorden. Het nummer is niets anders dan bijvoorbeeld die van Zweden. Het wint door de hele toestand eromheen en dat mag nooit de intentie zijn van een SONG contest. Daarbij dat hele neppe drama queen gebeuren eromheen, nee geef mijn portie maar aan fikkie.
Het had 2 kanten op kunnen gaan voor Oostenrijk, dit keer de goede kant voor hen. Ik denk dat we hadden gewonnen als hij er als vent hadden gestaanquote:Op zondag 11 mei 2014 00:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Yesquote:Op zondag 11 mei 2014 00:46 schreef Susi het volgende:
Geweldig gewoon eigenlijk.
De eerste keer dat ik het bij DWDD hoorde, dacht ik neee
Maar de show die werd neergezet door Ilse en Waylon & co. , geweldig
ditquote:Op zondag 11 mei 2014 00:51 schreef Lila86 het volgende:
woooow dit was geweldig!!!! Top avond gehad. Nog nooit meegemaakt dat Nederland écht een kans had. Ik ben supertevreden en trots op het resultaat... maar toch, ergens diep van binnen denk ik ; shit het HAD gekund. Maar dit mag gevierd worden!! Komt er een rondvaart door de grachten!?
en wat ik stiekem ook geweldig vind is dat Anouks resultaat hierbij vergeleken helemaal verbleekt.
Je stond ook vooraan toen NL de WK finale verloor en 2de werd?quote:Op zondag 11 mei 2014 00:52 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat moet je echt 138 keer herhalen?
Ga lekker in het Oostenrijk topic janken, we weten het nu echt wel. Laten we hier gewoon de vlag uithangen voor de tweede plaats van Nederland
Nee nee nee nee, rondvaarten zijn voor winnaars en ze hebben nu eenmaal niet gewonnen, helaasquote:Op zondag 11 mei 2014 00:51 schreef Lila86 het volgende:
woooow dit was geweldig!!!! Top avond gehad. Nog nooit meegemaakt dat Nederland écht een kans had. Ik ben supertevreden en trots op het resultaat... maar toch, ergens diep van binnen denk ik ; shit het HAD gekund. Maar dit mag gevierd worden!! Komt er een rondvaart door de grachten!?
en wat ik stiekem ook geweldig vind is dat Anouks resultaat hierbij vergeleken helemaal verbleekt.
Gewoon negeren, gezeik. WE ZIJN GEWOON TWEEDEquote:Op zondag 11 mei 2014 00:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga lekker in het Oostenrijk topic janken, we weten het nu echt wel. Laten we hier gewoon de vlag uithangen voor de tweede plaats van Nederland
Had niet anders dan top 3 verwacht ofzo?quote:Op zondag 11 mei 2014 00:53 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Gewoon negeren, gezeik. WE ZIJN GEWOON TWEEDE. Wie had dat durven hopen
Dat mag, maar jij maakt je er niet zo overdreven kwaad om tenminste en verziekt het Nederlandse feestje nietquote:Op zondag 11 mei 2014 00:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat over smaak niet te twisten valt, ik vond het een zeiknummer en werd misselijk van dat theatrale emotiegedoe
maar zonder haar hadden waylon en ilse nooit meegedaan. Zij heeft de deur opengemaaktquote:Op zondag 11 mei 2014 00:51 schreef Lila86 het volgende:
Horen we nu bij het Baltisch voting bloc?quote:Op zondag 11 mei 2014 00:51 schreef aarontje112 het volgende:
En 12 punten uit Duitsland, Letland, Noorwegen, Polen, Litouwen, Estland, Oostenrijk. Is toch geweldig
Wat jij zegt.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Oh noes! Volgend jaar weer Sieneke?quote:Op zondag 11 mei 2014 00:54 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Horen we nu bij het Baltisch voting bloc?
Heb wel respect voor ze, ze hebben het wel geflikt!quote:Op zondag 11 mei 2014 00:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik gok op een 'mooi man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!'
Een net-niet Noord-Europalijn... NL DLD OOS POL LIT LET ESTquote:Op zondag 11 mei 2014 00:54 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Horen we nu bij het Baltisch voting bloc?
Dan hadden wat meer van die punten wel weer richting Zweden gegaan waarschijnlijkquote:Op zondag 11 mei 2014 00:52 schreef Bamba het volgende:
[..]
Het had 2 kanten op kunnen gaan voor Oostenrijk, dit keer de goede kant voor hen. Ik denk dat we hadden gewonnen als hij er als vent hadden gestaan
Exact wat ik bedoel. Als wij dit al winnen horen wij het gewoon te winnen. Waardeer eens op kwaliteit fucking Europaquote:
Jaaaa, IJsland had moeten winnenquote:Op zondag 11 mei 2014 00:53 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik vond het echt een topweek (ook dankzij jullie hier) en tweede plek is geweldig, maar zit toch een beetje met een anti-climax gevoel. En mijn sympathie voor Wurst werd heel snel minder onder de uitzendig. Zingen kan ze, maar persoonlijk hou ik niet van dat "Oh My God" gezemel....![]()
De beste baarden kwamen dit jaar uit Ijsland
Toon jezelf dan een sportief winnaar, intolerante huilebalk!!!quote:Op zondag 11 mei 2014 00:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je stond ook vooraan toen NL de WK finale verloor en 2de werd?Je hebt verloren mensen
quote:Op zondag 11 mei 2014 00:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik gok op een 'mooi man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!'
Nee ben er ziek van omdat we kwalitatief een beter liedje hadden en dat is ook zo, zie Ilse dr Instagram. Wij wonnen die 2 Awards niet kapiteitn baardquote:Op zondag 11 mei 2014 00:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Toon jezelf dan een sportief winnaar, intolerante huilebalk!!!
We gaan naar Oostenriiiiiijkquote:Op zondag 11 mei 2014 00:55 schreef yvonne het volgende:
Ik vond het een schitterende avond, en al had ie opgetreden in een Efteling paddestoel, het nummer is goed, klaar.
En wij zijn 2e, geweldig!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan Gordon niet gewoon doorgetrokken worden?quote:Op zondag 11 mei 2014 00:56 schreef Old_Pal het volgende:
Gordon![]()
Gordon wil ander songfestivalnummer Ilse en Waylon
http://www.nieuws.nl/ente(...)ummer-Ilse-en-Waylon
Wat kost kaartje voor zon finale eigenlijk?quote:Op zondag 11 mei 2014 00:57 schreef Greys het volgende:
[..]
We gaan naar Oostenriiiiiijk
We gaan naar oostenriiiiiiiiijk
tralalaaaaaaa
Belgiė had ons op nummer 3 gezet ipv 1 ( 12 punten ) verder was er niets bijzonders. en iets met joden geloof ik.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:57 schreef Pluto1975 het volgende:
VAn hoeveel landen heeft NL eigenlijk geen punten gehad?
Precies. Denk stiekem dat Waylon de traantjes zou hebben gelatenquote:Op zondag 11 mei 2014 00:56 schreef Bamba het volgende:
[..]![]()
Ik zei nog tegen mijn man: als nederland had gewonnen zou Ilse echt niet staan janken op het podium, maar alleen maar "mooi man!!!" roepen
Belgie op 3 ook echt wtf. Komende 10 jaar geen punten gevenquote:Op zondag 11 mei 2014 00:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Belgiė had ons op nummer 3 gezet ipv 1 ( 12 punten ) verder was er niets bijzonders. en iets met joden geloof ik.
Duitstalig Oostenrijkquote:Op zondag 11 mei 2014 00:57 schreef Greys het volgende:
[..]
tralalaaaaaaa
Enig idee of het in de VS opgemerkt is en daar wat doet?quote:Op zondag 11 mei 2014 00:56 schreef Pluto1975 het volgende:
Het album knalt ook als een tiet
Album: The Common Linnets
#1 Netherlands
#9 Austria
#16 Germany
#35 Luxembourg
#54 Belgium
#55 Ireland
#84 Sweden
#85 Denmark
#86 Switzerland
#117 Norway
#145 Australia
#274 United Kingdom
Vorig jaar had ik kaartjes voor omgerekend 30 euro, dacht ikquote:Op zondag 11 mei 2014 00:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat kost kaartje voor zon finale eigenlijk?
Idd, nou dan verlies ik liever van Oostenrijkquote:Op zondag 11 mei 2014 00:55 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dan hadden wat meer van die punten wel weer richting Zweden gegaan waarschijnlijk
WAT is er verdomme mis met een Efteling paddestoel?? Nou??quote:Op zondag 11 mei 2014 00:55 schreef yvonne het volgende:
Ik vond het een schitterende avond, en al had ie opgetreden in een Efteling paddestoel, het nummer is goed, klaar.
En wij zijn 2e, geweldig!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slechts 1100 km!quote:Op zondag 11 mei 2014 00:57 schreef Greys het volgende:
[..]
tralalaaaaaaa
quote:Op zondag 11 mei 2014 00:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het volgende in mijn gids begint om 03:25
quote:Op zondag 11 mei 2014 00:57 schreef Greys het volgende:
[..]
tralalaaaaaaa
Stuk goedkoper dan Gladsbury festival (280 euro per kaartjequote:Op zondag 11 mei 2014 00:58 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik kaartjes voor omgerekend 30 euro, dacht ik
Geloof niet dat het album daar uit is.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Enig idee of het in de VS opgemerkt is en daar wat doet?
ow en de duitsers die gaven ons 12 punten, dat was echtquote:Op zondag 11 mei 2014 00:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Belgie op 3 ook echt wtf. Komende 10 jaar geen punten geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |