Ik heb het over Ilse en Waylon. Niet vorig jaar.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:04 schreef Susi het volgende:
[..]
Hoe is het met de internationale carrière van Anouk gegaan dit jaar ?
Volgens mij zijn de prijzen wel behoorlijk gestegen sinds 2011... ik denk dat ik nu de gok op de finale wel aan durf eigenlijkquote:Op zondag 11 mei 2014 01:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Finale ben ik nooit geweest, alleen halve.
Dat was 78 euro geloof ik voor eerste rang
Finale koop ik nooit kaarten voor, op het moment dat je ze niet kopen weet je niet eens of je eigen land wel in de finale zit
quote:
Oostenrijk en Nederlandquote:Op zondag 11 mei 2014 01:07 schreef Maartel het volgende:
Is al ergens bekend wie met uitsluitend jury scores de winnaar was?
Die ging hopeloos ten onder in de nationale finale waar Joan Franka won. Hij is een of ander tros-sterretje geloof ikquote:Op zondag 11 mei 2014 01:07 schreef Jane het volgende:
Tim Douwsma, is dat de puntengever van Nederland? Wie is dat in godsnaam?
Ik niet... nielson wilquote:Op zondag 11 mei 2014 01:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de prijzen wel behoorlijk gestegen sinds 2011... ik denk dat ik nu de gok op de finale wel aan durf eigenlijk![]()
Hij zat in Popstars, of zoiets (Idols-kloon)quote:Op zondag 11 mei 2014 01:07 schreef Jane het volgende:
Ik had ook geen idee. Een GTST-er of iets dergelijks, waarschijnlijkquote:Op zondag 11 mei 2014 01:07 schreef Jane het volgende:
Anouk was te druk bezig zwanger te worden.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:04 schreef Susi het volgende:
[..]
Hoe is het met de internationale carrière van Anouk gegaan dit jaar ?
Nou héquote:
Heel benieuwd ja!quote:Op zondag 11 mei 2014 01:07 schreef Maartel het volgende:
Is al ergens bekend wie met uitsluitend jury scores de winnaar was?
Sprak goed Engels ook, voor een Hollander.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik niet... nielson wil
wat zag Tim er goed uit
Vakjury is ook te dom om te poepenquote:Op zondag 11 mei 2014 01:09 schreef Fred_B het volgende:
Onze vakjury stemde dit:
1.Austria
2.Norway
3.Sweden
4.Montenegro
5.Iceland
6.Malta
7.Armenia
8.Finland
9.Azerbaijan
10.Hungary
En de televoters dit:
1.Austria
2.Poland
3.Armenia
4.Norway
5.Sweden
6.Iceland
7.Hungary
8.Switzerland
9.Denmark
10.Malta
Ik vond het een vrij gladde glibber, eerlijk gezegd. Maar goed, ik ken hem dus verder totaal niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |