quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:18 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Stel je even aan zeg, zal ik je spoiler uitbreiden ofzo?
quote:
poesopD + vlinder + kwaliesi complot tegen moiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
fabio?quote:Op zondag 11 mei 2014 12:10 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Die eerste Daario vond ik meer een soort Fabio, totaal oninteressant. Goeie recast w.m.b.
En de helft van de cast in Harry Potterquote:Op zondag 11 mei 2014 20:04 schreef outtayourleague het volgende:
Lady Olenna nu trouwens in haar jongere en meer vruchtbare jaren op RTL7
de pis scene, "i heard you liked ships" vind ik vrij excentriek en ook ik ben blij met deze recastquote:Op zondag 11 mei 2014 12:11 schreef Norrage het volgende:
Mijn probleem met Daario nu is dat ie volstrekt 13 in een dozijn is geworden. In het boek, en in seizoen 3, is hij gewoon een excentrieke vage gast met blauw/lang haar etc. Nu is ie gewoon een standaard soldaat met een stoere look, die hopelijk dan goed het onderscheid gaat maken door zijn karakter..maar dat heb ik nog niet direct gemerkt ondanks die pis-scene
ja idd, daar heeft ie wel wat vanquote:
Mooie opmaat naar morgenquote:Op zondag 11 mei 2014 20:19 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
En de helft van de cast in Harry Potter
hij moet zijn boterham toch ergens kwijtquote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 20:51 schreef Slayage het volgende:
in het begin had ik echt niks met marge "i want to be THE queen"![]()
![]()
dacht ik, maar ik begin haar steeds leuker te vinden :p
[ afbeelding ]
Je kan de tijd die je nog rest maar het beste zo positief mogelijk belevenquote:Op zondag 11 mei 2014 20:53 schreef DO2 het volgende:
Hij ziet er verdomd vrolijk uit voor iemand die 'n mes door z'n hart krijgt en op het punt staat te sterven.
a sword swallower through and throughquote:Op zondag 11 mei 2014 20:53 schreef DO2 het volgende:
Hij ziet er verdomd vrolijk uit voor iemand die 'n mes door z'n hart krijgt en op het punt staat te sterven.
quote:Op zondag 11 mei 2014 16:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
sinds de wat? Je kunt die overal krijgen man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 mei 2014 21:56 schreef Poesopstokje het volgende:
Trailer voor morgen
Commentaar in spoiler;"DO YOU WISH TO CONFESS?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TT waardig.
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
quote:Op zondag 11 mei 2014 21:56 schreef Poesopstokje het volgende:
Trailer voor morgen
Commentaar in spoiler;Reactie op commentaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:26 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Reactie op commentaarSowieso!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
07.00 of 19.00?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:38 schreef Khaleesi het volgende:
Morgenochtend gelijk downl terugkijken op HBO om uurtje of 7.
Have fun!quote:
Dan gelijk morgen maar, zul je net beleven dat Tyrion het loodje legt, dan kom jij de week niet spoiler-vrij door!quote:Op zondag 11 mei 2014 23:48 schreef DakotaRudd het volgende:
Deze week heb ik alleen maar examens, ik prop GoT wel ergens tussen mijn schema. Moet de aflevering gewoon zien.
Hoelaat NL-tijd staan de eerste downloads/streams online?quote:Op zondag 11 mei 2014 23:57 schreef Erasmo het volgende:
Het is dat ik morgen moet werken anders had ik hem doorgetrokken
Meestal kijk ik ze maandag avond. Dinsdag heb ik Nederlands (Waarvoor je toch niet echt kunt leren) dus dan ga ik gewoon de nieuwe aflevering kijken.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:54 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dan gelijk morgen maar, zul je net beleven dat Tyrion het loodje legt, dan kom jij de week niet spoiler-vrij door!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Uur of zes in de morgen ofzo? Maar gewoon ergens een clandestiene HBO-live oppikken ergens en je kan live kijken.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:58 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hoelaat NL-tijd staan de eerste downloads/streams online?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er ontzettend nep en lelijk uit.
quote:Op maandag 12 mei 2014 00:16 schreef TheHappyPrince het volgende:
Ramsay sexy vinden... Ik kan hem echt niet los zien van dikke enge psycho seriemoordenaar rapist shit.
Trouwens, wat ziet datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er ontzettend nep en lelijk uit.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |