quote:Op zondag 11 mei 2014 21:56 schreef Poesopstokje het volgende:
Trailer voor morgen
Commentaar in spoiler;Reactie op commentaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:26 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Reactie op commentaarSowieso!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
07.00 of 19.00?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:38 schreef Khaleesi het volgende:
Morgenochtend gelijk downl terugkijken op HBO om uurtje of 7.
Have fun!quote:
Dan gelijk morgen maar, zul je net beleven dat Tyrion het loodje legt, dan kom jij de week niet spoiler-vrij door!quote:Op zondag 11 mei 2014 23:48 schreef DakotaRudd het volgende:
Deze week heb ik alleen maar examens, ik prop GoT wel ergens tussen mijn schema. Moet de aflevering gewoon zien.
Hoelaat NL-tijd staan de eerste downloads/streams online?quote:Op zondag 11 mei 2014 23:57 schreef Erasmo het volgende:
Het is dat ik morgen moet werken anders had ik hem doorgetrokken
Meestal kijk ik ze maandag avond. Dinsdag heb ik Nederlands (Waarvoor je toch niet echt kunt leren) dus dan ga ik gewoon de nieuwe aflevering kijken.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:54 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dan gelijk morgen maar, zul je net beleven dat Tyrion het loodje legt, dan kom jij de week niet spoiler-vrij door!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Uur of zes in de morgen ofzo? Maar gewoon ergens een clandestiene HBO-live oppikken ergens en je kan live kijken.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:58 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hoelaat NL-tijd staan de eerste downloads/streams online?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er ontzettend nep en lelijk uit.
quote:Op maandag 12 mei 2014 00:16 schreef TheHappyPrince het volgende:
Ramsay sexy vinden... Ik kan hem echt niet los zien van dikke enge psycho seriemoordenaar rapist shit.
Trouwens, wat ziet datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er ontzettend nep en lelijk uit.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vergeten voor morgen!
Wat is het verschil?quote:Op maandag 12 mei 2014 00:04 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ramsay is sexy geworden
Half 3 a 3 uur?quote:Op maandag 12 mei 2014 00:53 schreef Peunage het volgende:
Weet iemand hoe laat het in de VS uitgezonden wordt, in onze tijd dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |