I fart in your general direction!quote:Op zondag 11 mei 2014 14:54 schreef TheHappyPrince het volgende:
http://www.makinggameofth(...)guist-david-peterson
[..]
Superawesomekeerduizend![]()
![]()
![]()
sinds de wat? Je kunt die overal krijgen man.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:33 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Die is sinds de Doem zo moeilijk te krijgen.
indd, Ze had little fingers kop moeten laten rollen die arrogante kwal.quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:18 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Stel je even aan zeg, zal ik je spoiler uitbreiden ofzo?
quote:
poesopD + vlinder + kwaliesi complot tegen moiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
fabio?quote:Op zondag 11 mei 2014 12:10 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Die eerste Daario vond ik meer een soort Fabio, totaal oninteressant. Goeie recast w.m.b.
En de helft van de cast in Harry Potterquote:Op zondag 11 mei 2014 20:04 schreef outtayourleague het volgende:
Lady Olenna nu trouwens in haar jongere en meer vruchtbare jaren op RTL7
de pis scene, "i heard you liked ships" vind ik vrij excentriek en ook ik ben blij met deze recastquote:Op zondag 11 mei 2014 12:11 schreef Norrage het volgende:
Mijn probleem met Daario nu is dat ie volstrekt 13 in een dozijn is geworden. In het boek, en in seizoen 3, is hij gewoon een excentrieke vage gast met blauw/lang haar etc. Nu is ie gewoon een standaard soldaat met een stoere look, die hopelijk dan goed het onderscheid gaat maken door zijn karakter..maar dat heb ik nog niet direct gemerkt ondanks die pis-scene
ja idd, daar heeft ie wel wat vanquote:
Mooie opmaat naar morgenquote:Op zondag 11 mei 2014 20:19 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
En de helft van de cast in Harry Potter
hij moet zijn boterham toch ergens kwijtquote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 20:51 schreef Slayage het volgende:
in het begin had ik echt niks met marge "i want to be THE queen"![]()
![]()
dacht ik, maar ik begin haar steeds leuker te vinden :p
[ afbeelding ]
Je kan de tijd die je nog rest maar het beste zo positief mogelijk belevenquote:Op zondag 11 mei 2014 20:53 schreef DO2 het volgende:
Hij ziet er verdomd vrolijk uit voor iemand die 'n mes door z'n hart krijgt en op het punt staat te sterven.
a sword swallower through and throughquote:Op zondag 11 mei 2014 20:53 schreef DO2 het volgende:
Hij ziet er verdomd vrolijk uit voor iemand die 'n mes door z'n hart krijgt en op het punt staat te sterven.
quote:Op zondag 11 mei 2014 16:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
sinds de wat? Je kunt die overal krijgen man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 mei 2014 21:56 schreef Poesopstokje het volgende:
Trailer voor morgen
Commentaar in spoiler;"DO YOU WISH TO CONFESS?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TT waardig.
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |