Is dat een auto?quote:
Isabella is niets?quote:
Isa vind ik dan leuker, jij niet? Isabella is zo langquote:
:$quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:20 schreef Moeraskat het volgende:
oh dat doet me herinneren aan een belofte van een zeker iemand over foto's van een cake.
Bestaan die ook al zonder spoiler?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
pittig karretje etc etc
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:20 schreef Myraela het volgende:
Even snel nog een taart bakken voor moederdag.
Uh?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:20 schreef Moeraskat het volgende:
oh dat doet me herinneren aan een belofte van een zeker iemand over foto's van een cake.
Ja! Die vind ik echt leuk.quote:
Als ze rood haar krijgt noem ik haar knofje, olga of helga.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als ze Elin gaat heten, moet ze ook rood haar.
Op de een of andere manier hoort dat
Knofjequote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als ze rood haar krijgt noem ik haar knofje, olga of helga.
is net zo lelijk als het haarquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Knofje
Olga en Helga gaan echt niet, iets Iers ofzo
Knofje? Wat?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als ze rood haar krijgt noem ik haar knofje, olga of helga.
oke er zijn uitzonderingen ja.quote:
Zijn best veel knappe roodharige vrouwen.quote:
Whehehequote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:32 schreef artelligence het volgende:
Gaan we het nou weer over seks hebben en niet de grootste soa die er is: zwangerschap en alle ellendige gevolgen van dien?
Gezeik altijd over kinderenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:32 schreef artelligence het volgende:
Gaan we het nou weer over seks hebben en niet de grootste soa die er is: zwangerschap en alle ellendige gevolgen van dien?
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gezeik altijd over kinderenTrieste mensen zijn dat
Lottequote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:33 schreef Vinniiee het volgende:
Bij mij zat er een Sanne en een Inge in de klas, boh wat waren dat toen al leuke meisjes.
D'r is een heel subforum overquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gezeik altijd over kinderenTrieste mensen zijn dat
Bij mij zat een Inge in de klas, maar die was veel te lang!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:33 schreef Vinniiee het volgende:
Bij mij zat er een Sanne en een Inge in de klas, boh wat waren dat toen al leuke meisjes.
Wat is dat voor barleduc naamquote:
Klopt.quote:
Liever niet neequote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Klopt.
Dan mag het hier dus ook niet over het ESF gaan, of over relaties, of problemen op t werk, of weet ik t.
Hmm neequote:
Herkenbaarquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bij mij zat een Inge in de klas, maar die was veel te lang!
die was in groep acht al 1.78 ofzo
Melissa was het zusje van mijn beste vriendin en dat was helemaal geen leuk meisje, die was heel geniepig en stiekemquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm nee
[..]
HerkenbaarAlleen zij heette Melissa. Was ook echt een boom van een vent meid
kom dan zelf met een ander onderwerp.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Eventjes prima, maar twee topics en uren achter elkaar..
Maar prima. Baby's![]()
[ afbeelding ]
Geniepig en stiekem is überhaupt niet leukquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Melissa was het zusje van mijn beste vriendin en dat was helemaal geen leuk meisje, die was heel geniepig en stiekem
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maar prima. Baby's![]()
[ afbeelding ]
Nooit last van gehad.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maar prima. Baby's![]()
[ afbeelding ]
Brrrrrquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:40 schreef artelligence het volgende:
Bij mij op het werk is het ook een grote babyboom de komende maanden. Allemaal zwangere vrouwen.
Zei mn dochter ookquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:45 schreef Myraela het volgende:
Zit ik te haten dat die commentator telkens vergelijkingen met andere artiesten maakt, die nergens op slaan. Maakt die er nu eentje over Bruno Mars, waar die eigenlijk wel een beetje gelijk in heeft.
Eens.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:45 schreef Myraela het volgende:
Zit ik te haten dat die commentator telkens vergelijkingen met andere artiesten maakt, die nergens op slaan. Maakt die er nu eentje over Bruno Mars, waar die eigenlijk wel een beetje gelijk in heeft.
Godverquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, klaar met de plaatjes nu
Goede paintquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, klaar met de plaatjes nu
kom je klaar?quote:
Zo ben ik ook een beetje naakt.quote:
Ik hou van al je vet.quote:
^^quote:
quote:GODVERGLOEINDE ALSOF IK NET EEN KIND HEB GEBAARD. ZO TROTS BEN IK!!
Open je toch een nieuwe, met een linkje naar dat topic, wordt vast gewaardeerdquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:50 schreef Moeraskat het volgende:
waarom is dit topic dood ik wil ook meedoen
True love.quote:
ik hou al jaren van je, maar ik blijf vechten, ook al wil je me niet.quote:
Volgens mij is ze nog best doable hoorquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:58 schreef Nober het volgende:
Euro sex festival, op welke zender?
[..]
Nog steeds ja? Volgens mij is het niet veel meer.
Getatoeëerde arm. Net als die van 'Murder on the dancefloor'.quote:
Ellen ten Damme en Sofia Vergara zijn vast uitzonderingen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
A vindt dat Zwitserland moet winnen Fas.
Overigens worden vrouwen vanaf de 30 sowieso steeds minder gewild.
Er zijn genoeg vrouwen die na de 30 nog prima zijn hoor, alleen meestal wel minder dan toen ze 22 waren oid. Minder dus.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Getatoeëerde arm. Net als die van 'Murder on the dancefloor'.
Ik wil Beyoncé al sinds 'No, no, no, no'.
[..]
Ellen ten Damme en Sofia Vergara zijn vast uitzonderingen.
Sorry.quote:
Ik ben voor je gezwicht voor je, hoor.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik hou al jaren van je, maar ik blijf vechten, ook al wil je me niet.
quote:Op zondag 4 mei 2014 22:40 schreef mignonne het volgende:
Leuk SQ! ik hou van kersenbloesem![]()
hij is bij ons uiteindelijk niet heel erg prominent aanwezig gekomen, alle opties die het wel erg aanwezig lieten zijn vond ik niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben voor je gezwicht voor je, hoor.
Gaat de video van jullie huwelijksnacht in de verkoop?quote:
Mag ik een stukje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Goed zo, zo mag ik het horen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Iemand die ik ken uit Londen vond Nederland ook het beste.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mag ik een stukje?UiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Vinniiee reikt brownies aan![]()
Ah, het stemmen is begonnen?quote:
Hou het op!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
En ik moet plassen, maar ik vind dit het leukste stukje van dat hele verrekte ESF.
Fixedquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, het stemmende vriendjespolitiek is begonnen?
Eensch.quote:
Ja, half Polen woont in NLquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hey, we kregen wel 12 punten van Polen hoor.
Ik dacht niks, maar het blijft altijd jammer.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh jij dacht dat we echt zouden winnen? Ik vind top 5 echt al een hele prestatie.
Nouja, dat ligt er dus aan wat je verwacht.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik dacht niks, maar het blijft altijd jammer.
Ach je hoopt toch dat we weer eens zouden winnen. Had verder eigenlijk geen verwachtingen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, dat ligt er dus aan wat je verwacht.Ik dacht dat we de top 10 misschien geeneens zouden halen, dus vind dit best netjes, haha.
Oh, die hoop heb ik allang opgegeven.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ach je hoopt toch dat we weer eens zouden winnen. Had verder eigenlijk geen verwachtingen.
Hoop doet levenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, die hoop heb ik allang opgegeven.
Ja dat is wel echt heel erg zielig!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoop doet levenwe staan wel op 4
Die arme Fransen
Ik weet niet eens meer wat ze deden, maar vind nul punten wel erg sneu.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja dat is wel echt heel erg zielig!
Iets met twins, zag ik langskomen. Maar ik heb niet echt aandachtig gekeken. Ah kijk, een punt!quote:Op zondag 11 mei 2014 00:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wat ze deden, maar vind nul punten wel erg sneu.
Ik ben blij dat die baard het goed doet, niet voor haar stem, maar voor dr boodschap.
Owja, het ESF gaat helemaal niet om de muziek. Was ik even vergetenquote:Op zondag 11 mei 2014 00:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wat ze deden, maar vind nul punten wel erg sneu.
Ik ben blij dat die baard het goed doet, niet voor haar stem, maar voor dr boodschap.
Natuurlijk wel, maar ik vind het wel super goed wat ze doet. En vooral in die hoek etc.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja, het ESF gaat helemaal niet om de muziek. Was ik even vergeten
Fap ze.quote:
Verbazingwekkend goed ja. Ik had eigenlijk verwacht dat we geeneens door de halve finale heen zouden komen.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:03 schreef Moeraskat het volgende:
Jaeen punt voor frankrijk
En weer tien punten, we doen het goed hoor!!
Geen idee wat ze doet. Ik weet alleen dat er een malloot met een baard mee doetquote:Op zondag 11 mei 2014 00:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar ik vind het wel super goed wat ze doet. En vooral in die hoek etc.
Maar ilsequote:Op zondag 11 mei 2014 00:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Verbazingwekkend goed ja. Ik had eigenlijk verwacht dat we geeneens door de halve finale heen zouden komen.
quote:
Ze staat daar voor de onhankelijkheid. Ze heeft wel enorm veel lef.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen idee wat ze doet. Ik weet alleen dat er een malloot met een baard mee doet
De directie van de TROS zal er wel blij mee zijn. Kunnen bewijzen dat uitzenden van het ESF door moet gaan, maar niet failliet gaan door het zelf te moeten organiseren in '15.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
Het zou wel ironisch zijn als we 2e worden
ben ik het eigenlijk niet mee eens. Ik wil echt niet ruilen met frankrijkquote:Op zondag 11 mei 2014 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
Het zou wel ironisch zijn als we 2e worden
Dat is nog erger dan laatste.
Gewoon uitgedacht dit, laten ze ons even aan die eerste plaats ruiken en dan denkt iedereen weer 20jaar dat we kans hebbenquote:Op zondag 11 mei 2014 00:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De directie van de TROS zal er wel blij mee zijn. Kunnen bewijzen dat uitzenden van het ESF door moet gaan, maar niet failliet gaan door het zelf te moeten organiseren in '15.
Sinds '69 hebben we niet gewonnen, dat is pas erg.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ben ik het eigenlijk niet mee eens. Ik wil echt niet ruilen met frankrijkdat is toch schandlig. Kun je net zo goed niet meedoen.
dat is ook erg, daarom is dit tof dat we nu op de 2e plaats staan.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon uitgedacht dit, laten ze ons het even ruiken die eerste plaats en dan denkt iedereen weer 20jaar dat we kans hebben
[..]
Sinds '69 hebben we niet gewonnen, dat is pas erg.
Minder erg dan 1 punt hoor.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik begin toch goede hoop te krijgen! Sowieso nog 12 punten van België natuurlijk.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:10 schreef Moeraskat het volgende:
Liever 1 2 of 3 dan 4dan doe je net niet mee.
ik zei het tochquote:Op zondag 11 mei 2014 00:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik begin toch goede hoop te krijgen! Sowieso nog 12 punten van België natuurlijk.
Juistem.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon uitgedacht dit, laten ze ons even aan die eerste plaats ruiken en dan denkt iedereen weer 20jaar dat we kans hebben
eens, maar ik vind het wel goed dat ze het doet, maar niet dat ze gaat winnenquote:Op zondag 11 mei 2014 00:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik vind het ergens dan wel weer zonde als die baardvrouw alleen maar wint omdat ze baardvrouw is, en niet omdat haar liedje het mooist is.
Ja precies. Supergoed dat ze ergens voor op komt, maar een beetje krom als ze dan alleen wint omdat ze een baard heeft.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
eens, maar ik vind het wel goed dat ze het doet, maar niet dat ze gaat winnen
true, maar het staat toch wel weer even in de media voor al die pauperlanden die homo's haten enzulksquote:Op zondag 11 mei 2014 00:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja precies. Supergoed dat ze ergens voor op komt, maar een beetje krom als ze dan alleen wint omdat ze een baard heeft.
Ja daarom vind ik het ook wel weer prima. En het is op zich ook best een goed lied.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
true, maar het staat toch wel weer even in de media voor al die pauperlanden die homo's haten enzulks
quote:Op zondag 11 mei 2014 00:22 schreef Cobra4 het volgende:
Nederland zou hebben gewonnen als die vrouw geen baard zou hebben.
quote:
Dat dus, kut baardquote:Op zondag 11 mei 2014 00:22 schreef Cobra4 het volgende:
Nederland zou hebben gewonnen als die vrouw geen baard zou hebben.
Toch het op vier na beste resultaat van Nederland ooit, wat we vandaag behalen.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
quote:Als ze geen baard had, waren we eerste! #esf
quote:Op zondag 11 mei 2014 00:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
Het eerste wat ik zie wanneer ik facebook open:
[..]
Deze:quote:
quote:Nederland zou hebben gewonnen als die vrouw geen baard zou hebben.
" zei hij nou; rise like a penis? "quote:
quote:Doorgestoken baard?
quote:Ach ja, 2de is ook toch goed jongens! Oefening baard kunst
Ik ga je even volgen.quote:
Waar?quote:Op zondag 11 mei 2014 00:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
Eeeen alle plaatjes van Ilse met baard en de tekst dat we dan wel gewonnen hadden komen ook al langs.
'75quote:Op zondag 11 mei 2014 00:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon uitgedacht dit, laten ze ons even aan die eerste plaats ruiken en dan denkt iedereen weer 20jaar dat we kans hebben
[..]
Ik zag in het update rechterbovenhoekje dat iemand een foto van de toppers had geliked. Daar dus onder andere.quote:
Deze zekerquote:Op zondag 11 mei 2014 00:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik zag in het update rechterbovenhoekje dat iemand een foto van de toppers had geliked. Daar dus onder andere.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mwa, niet echt, het is eigenlijk al heel lang een politiek spel, dan vind ik het beter dat iemand met zo'n boodschap wint, dan een land dat toevallig goed met de buren kan.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:24 schreef Moeraskat het volgende:
wat ik al zei, die baard heeft een goed standpunt maar dat ze daarom zou winnen, is erg erg jammer.
Pls.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:36 schreef S95Sedan het volgende:
Toch vind ik dat ijsland te weinig lof heeft gekregen.
quote:Op zondag 11 mei 2014 00:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Deze zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed lied ook.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mwa, niet echt, het is eigenlijk al heel lang een politiek spel, dan vind ik het beter dat iemand met zo'n boodschap wint, dan een land dat toevallig goed met de buren kan.
Bovendien heeft ze wel gewoon n goede stem ook.
Sowieso, zijn we 2e zitten "we" nog te zeikenquote:
Als je 2e bent kan je net zo goed laatste zijn want niemand herinnert het zich nog na zoveel jaarquote:Op zondag 11 mei 2014 00:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sowieso, zijn we 2e zitten "we" nog te zeikentypisch
ik niet hoor, 2e is heel mooiquote:Op zondag 11 mei 2014 00:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat dus. Pessimisten.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sws.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
En de troubadour blijft n mooi nummer![]()
Ben ooit bij haar thuis geweest![]()
Wil je me aanraken Fas?
onzin.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je 2e bent kan je net zo goed laatste zijn want niemand herinnert het zich nog na zoveel jaar
quote:
Visite.quote:
Omdat jij natuurlijk.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]![]()
Omdat ik bij Lenny Kuhr thuis geweest ben, of om mij?
heb je nog leuke pics van lenny? ik mis hem.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
haha, die associatie had ik helemaal niet
oude...quote:Op zondag 11 mei 2014 00:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
heb je nog leuke pics van lenny? ik mis hem.
Na dit jaar zal is de baard er uit.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:54 schreef Faxie het volgende:
Zullen we ooit winnen? Of zal het niet zo'n baard lopen?
quote:Op zondag 11 mei 2014 01:00 schreef Faxie het volgende:
Oke oke ik hou al opZe zijn maar matig
Maar wie weet krijgt het hele circus nog een baardje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |