Is dat een auto?quote:
Isabella is niets?quote:
Isa vind ik dan leuker, jij niet? Isabella is zo langquote:
:$quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:20 schreef Moeraskat het volgende:
oh dat doet me herinneren aan een belofte van een zeker iemand over foto's van een cake.
Bestaan die ook al zonder spoiler?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
pittig karretje etc etc
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:20 schreef Myraela het volgende:
Even snel nog een taart bakken voor moederdag.
Uh?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:20 schreef Moeraskat het volgende:
oh dat doet me herinneren aan een belofte van een zeker iemand over foto's van een cake.
Ja! Die vind ik echt leuk.quote:
Als ze rood haar krijgt noem ik haar knofje, olga of helga.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als ze Elin gaat heten, moet ze ook rood haar.
Op de een of andere manier hoort dat
Knofjequote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als ze rood haar krijgt noem ik haar knofje, olga of helga.
is net zo lelijk als het haarquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Knofje
Olga en Helga gaan echt niet, iets Iers ofzo
Knofje? Wat?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als ze rood haar krijgt noem ik haar knofje, olga of helga.
oke er zijn uitzonderingen ja.quote:
Zijn best veel knappe roodharige vrouwen.quote:
Whehehequote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:32 schreef artelligence het volgende:
Gaan we het nou weer over seks hebben en niet de grootste soa die er is: zwangerschap en alle ellendige gevolgen van dien?
Gezeik altijd over kinderenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:32 schreef artelligence het volgende:
Gaan we het nou weer over seks hebben en niet de grootste soa die er is: zwangerschap en alle ellendige gevolgen van dien?
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gezeik altijd over kinderenTrieste mensen zijn dat
Lottequote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:33 schreef Vinniiee het volgende:
Bij mij zat er een Sanne en een Inge in de klas, boh wat waren dat toen al leuke meisjes.
D'r is een heel subforum overquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gezeik altijd over kinderenTrieste mensen zijn dat
Bij mij zat een Inge in de klas, maar die was veel te lang!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:33 schreef Vinniiee het volgende:
Bij mij zat er een Sanne en een Inge in de klas, boh wat waren dat toen al leuke meisjes.
Wat is dat voor barleduc naamquote:
Klopt.quote:
Liever niet neequote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Klopt.
Dan mag het hier dus ook niet over het ESF gaan, of over relaties, of problemen op t werk, of weet ik t.
Hmm neequote:
Herkenbaarquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bij mij zat een Inge in de klas, maar die was veel te lang!
die was in groep acht al 1.78 ofzo
Melissa was het zusje van mijn beste vriendin en dat was helemaal geen leuk meisje, die was heel geniepig en stiekemquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm nee
[..]
HerkenbaarAlleen zij heette Melissa. Was ook echt een boom van een vent meid
kom dan zelf met een ander onderwerp.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Eventjes prima, maar twee topics en uren achter elkaar..
Maar prima. Baby's![]()
[ afbeelding ]
Geniepig en stiekem is überhaupt niet leukquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Melissa was het zusje van mijn beste vriendin en dat was helemaal geen leuk meisje, die was heel geniepig en stiekem
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maar prima. Baby's![]()
[ afbeelding ]
Nooit last van gehad.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maar prima. Baby's![]()
[ afbeelding ]
Brrrrrquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:40 schreef artelligence het volgende:
Bij mij op het werk is het ook een grote babyboom de komende maanden. Allemaal zwangere vrouwen.
Zei mn dochter ookquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:45 schreef Myraela het volgende:
Zit ik te haten dat die commentator telkens vergelijkingen met andere artiesten maakt, die nergens op slaan. Maakt die er nu eentje over Bruno Mars, waar die eigenlijk wel een beetje gelijk in heeft.
Eens.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:45 schreef Myraela het volgende:
Zit ik te haten dat die commentator telkens vergelijkingen met andere artiesten maakt, die nergens op slaan. Maakt die er nu eentje over Bruno Mars, waar die eigenlijk wel een beetje gelijk in heeft.
Godverquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, klaar met de plaatjes nu
Goede paintquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, klaar met de plaatjes nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |