Had je de TV niet aan dan?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:04 schreef Deisyy het volgende:
![]()
Ik heb de afstandsbediening afgepakt, dus kijk nu net zo snel als jullie
Ja majaquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:06 schreef FANN het volgende:
Die Tent hadden ze bij Joan moeten doen met die indianentooi
Die wilde ik ook nog voor je posten in je topicquote:
quote:
jah het is echt ergquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]gelukkig geen kippetje in Utopia las die wordt gedroogd met een fohn
ik opende toen en zag Marvinquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Die wilde ik ook nog voor je posten in je topic![]()
maar ik durfde niet te vaak te posten, ik had al vaak gepost
Jawel, maar Donald zat maar iets anders te kijken en ik keek via internet, vandaar de vertraging.quote:
Kan je gewoon TV kijken Heks? of volg je het allemaal op internet?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]gelukkig geen kippetje in Utopia las die wordt gedroogd met een fohn
ah...... gelukkigquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik opende toen en zag Marvindat vond ik zo lief van je
Heksjequote:
Donald moet maar effe iets anders gaan doenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jawel, maar Donald zat maar iets anders te kijken en ik keek via internet, vandaar de vertraging.
heb tv en me lap staat hier op tafeltje. kamer alleen koffie en thee op tijd en me eten krijg ik door me neus van 9 uur in de ochtend tot 10 uur in de avond wat wil een mens nog meerquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan je gewoon TV kijken Heks? of volg je het allemaal op internet?
Ze hebben al jaren TV in het ziekenhuis Fann, nog voordat internet dar ingevoerd werd...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan je gewoon TV kijken Heks? of volg je het allemaal op internet?
Dat is wel heftig allemaal heh?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb tv en me lap staat hier op tafeltje. kamer alleen koffie en thee op tijd en me eten krijg ik door me neus van 9 uur in de ochtend tot 10 uur in de avond wat wil een mens nog meer
Die van mij zit van ellende te Candy Crushenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Donald moet maar effe iets anders gaan doen![]()
Die Griek Haat het songfestival, volgens mij ligt ie te pitten op de bak in de huiskamer
ja weet ik welquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze hebben al jaren TV in het ziekenhuis Fann, nog voordat internet dar ingevoerd werd...
Fijn dat je een kamer voor jezelf hebt of mis je nu je een beetje opknapt de aanspraak?quote:
wat is Candy Crushen?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die van mij zit van ellende te Candy Crushen
Toen ik vorig jaar in het ziekenhuis was tv gewoon standaard, maar dat is inderdaad weleens anders geweest.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:12 schreef FANN het volgende:
[..]
ja weet ik welmaar moet je wel bestellen geloof ik... net als telefoon toch?
kost 2 euro per dagquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze hebben al jaren TV in het ziekenhuis Fann, nog voordat internet dar ingevoerd werd...
Daar kijg je mij nog niet aan ook al is het het laatste dat het nog doet ...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die van mij zit van ellende te Candy Crushen
Een wijvenspelletjequote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:13 schreef FANN het volgende:
[..]
wat is Candy Crushen?ik kan wel gaan googelen
Echt?! Schandalig toch!quote:
ow...... daar kan je het niet voor latenquote:
Mij ook niet, verslavende kutspelletjesquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar kijg je mij nog niet aan ook al is het het laatste dat het nog doet ...
nee internet is gratis, maar ach 2 euro per dag de kids betalen het maar anders miste ik sommige dingen heb zelf utopia op tv gezien nou heb zo me bedenkningenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Schandalig toch!
En moet je ook voor internet betalen?
écht heh!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:15 schreef Toverheks het volgende:
Ik ga voor Wurst wat een schitterend nummer kippenvel echt een songfestival liedje
Ik speel eigenlijk ook geen spelletjes, behalve Quizduel, dat is wel een leuk trivia spel.quote:
daar heb ik geen tv met ESFquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij hoeft alleen maar buiten te gaan staan...het waait aan de kust en op de eilanden
Is ook wel fijn om lekker een beetje tv te kunnen kijken, anders verveel je je helemaal te pletter.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee internet is gratis, maar ach 2 euro per dag de kids betalen het maar anders miste ik sommige dingen heb zelf utopia op tv gezien nou heb zo me bedenkningen
Ja zo ontzettend lief een eigen topic Laysa vertelde het ik dacht huh ik de heks van FOK zo ontzettend lief van Soury en las van de week jullie ook weerquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ow...... daar kan je het niet voor laten![]()
maar ik ben blij dat je er vanavond bij bent Heks;echt waar!
Ik keek een paar keer per dag in je topic
dat koop ik in een potje bij de kapper, strand haar!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Die staan bij jou op het eiland toch standaard aan als je naar buiten gaat ?
Ik kreeg wel op mijn flikker dat ik teveel ploatjes postte maar ik dacht kan mij het schelen,quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja zo ontzettend lief een eigen topic Laysa vertelde het ik dacht huh ik de heks van FOK zo ontzettend lief van Soury en las van de week jullie ook weerdaar ben ik ook heel gelukkig mee geloof me meen dat oprecht
doe maar niet danquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:20 schreef Toverheks het volgende:
ik kan hier zo op dak gaan staan lig op 7 hoog waai zo weg
absoluut he en toen ik openende met marvin echt tranen hierquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kreeg wel op mijn flikker dat ik teveel ploatjes postte maar ik dacht kan mij het schelen,
volgens mij vind Heks het wel leuk
Wordt maar gauw weer beter.. Das nu het belangrijkste Dikkequote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja zo ontzettend lief een eigen topic Laysa vertelde het ik dacht huh ik de heks van FOK zo ontzettend lief van Soury en las van de week jullie ook weerdaar ben ik ook heel gelukkig mee geloof me meen dat oprecht
Volgens mij is Heks niet zo dik hoorquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt maar gauw weer beter.. Das nu het belangrijkste Dikke
ah........quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
absoluut he en toen ik openende met marvin echt tranen hier
Zéker als je een tijdje eten door een slangetje krijgtquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dr mogen vast wel wat kilootjes bij ...
Volgens Jantje met een knipoog naar Coldplayquote:
Jawel, maar dan loop ik weer achter bij julliequote:
Kun je toch in de tussenpauzes weer vooruitspoelen ,,,quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jawel, maar dan loop ik weer achter bij jullie
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:30 schreef Toverheks het volgende:
dNSEN IN DE REGEN ORIGENEEL HOOR
oh caps oh ze zingt wat anders zal wel door de pllen komen
hhahahakijk FANN deze heeft naar Alexander gekeken de hufter met zijn stomme vioolquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:31 schreef FANN het volgende:
[..]ik vergeet mijn caps zelf zonder pillen
Geef mij Alexander maarquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hhahahakijk FANN deze heeft naar Alexander gekeken de hufter met zijn stomme viool
Ik geloof je ook nogquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Doe hem zo, zelf met slang in me neus
Die heb ik gemist, want ik was meteen een wasje ophangen....echt waarquote:
ja, ja, smoesjesquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heb ik gemist, want ik was meteen een wasje ophangen....echt waar
jij barbaarquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heb ik gemist, want ik was meteen een wasje ophangen....echt waar
Moet je weer naar buiten? Lekker laten liggen joh.quote:
Daarom deed ik hemquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik durf dat soort uitspraken niet meer te doen
Slechte voorbereiding Fann, misschien kan je nog iets in je cola gooien.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
ah..![]()
Ik zou nu wel een wijntje lusten, maar ik heb niks in huis![]()
een blikkie cola, dat wel
*schenkt huisbocht in*quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
ah..![]()
Ik zou nu wel een wijntje lusten, maar ik heb niks in huis![]()
een blikkie cola, dat wel
Ik heb niks om in mijn cola te gooien ookquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Slechte voorbereiding Fann, misschien kan je nog iets in je cola gooien.
Ik heb nog wel wat Ouzo...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Slechte voorbereiding Fann, misschien kan je nog iets in je cola gooien.
Trustenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:45 schreef Toverheks het volgende:
nou duim voor Wurst die mag winnen wens iedreeen slaap lekker ga plat xxxxx
Welterusten Heksquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:45 schreef Toverheks het volgende:
Kraanwater weer niet genoeg ?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:45 schreef FANN het volgende:
[..]
wel met water erbij, anders ga ik over mijn nek![]()
Dit liedje vind ik wel leuk
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:45 schreef Toverheks het volgende:
Trusten Heks...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:45 schreef Toverheks het volgende:
oh, ja hoor, ik drink altijd kraanwaterquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Kraanwater weer niet genoeg ?
[ afbeelding ]
Slaap lekker Heksquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:45 schreef Toverheks het volgende:
Wel de beste inzending van Nederland sinds járenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:49 schreef Deisyy het volgende:
Dit is toch wel heel wat anders na de inzendingen die we al gezien hebben
Rustgevend .... Ik begin het nummer ook al te waarderenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:49 schreef Deisyy het volgende:
Dit is toch wel heel wat anders na de inzendingen die we al gezien hebben
Moeten opeens iets organiseren voor volgend jaar ....quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:52 schreef FANN het volgende:
Goh... zou wat zijn dat Nederland zomaar eens zou winnen![]()
Als ze dat nou in Amsterdam doenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Moeten opeens iets organiseren voor volgend jaar ....
een vlot?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Doen we gewoon iets bouwen op het water ...
ach joh, kost maar een kleine 35 miljoenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Moeten opeens iets organiseren voor volgend jaar ....
Ik hoorde gisteren dat Maastricht ook had gezegd dat ze het dan zouden willen organiseren.quote:
Schijntjequote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:55 schreef sacha het volgende:
[..]
ach joh, kost maar een kleine 35 miljoen
Met die homo burgemeester zeker... Dan komt het halve Oostblok niet opdagen ...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren dat Maastricht ook had gezegd dat ze het dan zouden willen organiseren.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Met die homo burgemeester zeker... Dan komt het halve Oostblok niet opdagen ...
Mooi juistquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Met die homo burgemeester zeker... Dan komt het halve Oostblok niet opdagen ...
Ik vond haar echt niet bijzonder, ja ze zag er bijzonder uit en daar zullen veel mensen zich wel door laten misleiden, maar het liedje vond ik niet geweldig.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:58 schreef FANN het volgende:
Neh... ik ga duimen voor Worst, voor Heks...
Laat Worst maar winnen danquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:58 schreef chufi het volgende:
Er zal eerst wel een [parlementaire enquette komen (a 34.5 miljoen)
Liedje vind ik écht mooi en die stem hélemaal, écht waar, tja die verschijning heeft ze omdatquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond haar echt niet bijzonder, ja ze zag er bijzonder uit en daar zullen veel mensen zich wel door laten misleiden, maar het liedje vond ik niet geweldig.
ik heb eerlijk gezegd ook geen idee!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat is 2 of 7 ?![]()
Dat hou ik allemaal niet bij...
En Waylonquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:11 schreef FANN het volgende:
Dat liedje van Ilse is wel een rustpunt in dat hele circus, eerlijk is eerlijk
Ja echt als je niet kijkt en je hoort het allemaal aan.. Het is een potpourri van alles het zelfde, maar net even anders ......quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:11 schreef FANN het volgende:
Een hele verademing na al die jank en herrieliedjesquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:11 schreef FANN het volgende:
Kijk je niet?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt als je niet kijkt en je hoort het allemaal aan.. Het is een potpourri van alles het zelfde, maar net even anders ......
ja écht wel!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een hele verademing na al die jank en herrieliedjes
Ja ja, ook screenshots en afbeeldingen krijg ik nu geupload, maar belangrijker zijn de temperaturenquote:
temperaturen zijn voor jullie errug prettig zie ikquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ja, ook screenshots en afbeeldingen krijg ik nu geupload, maar belangrijker zijn de temperaturen
Ik zat ff qwat foto's van mn dochter te bekijken.. DIe is volgens mij voor Tequila , Mexicoquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Kijk je niet?is misschien wel beter... kan je beter oordelen dat is eigenlijk wel zo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door chufi op 10-05-2014 23:26:41 ]
Echt welquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
temperaturen zijn voor jullie errug prettig zie ik
Of een meisje met een baardquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:18 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zei:' het is een jongen met een jurk aan...'
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat ff qwat foto's van mn dochter te bekijken.. DIe is volgens mij voor Tequila , MexicoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuke foto. mooie dochter
![]()
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat ff qwat foto's van mn dochter te bekijken.. DIe is volgens mij voor Tequila , MexicoMooie dame chufi žSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
ik heb 2 boterhammen met Farmer Salade is van Johma, eerste keer dat ik dat gekocht heb, is best lekkerquote:
daar krijg ik nou weer trek vanquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb 2 boterhammen met Farmer Salade is van Johma, eerste keer dat ik dat gekocht heb, is best lekker
lijkt op sandwichspraid, maar dan lekkerder
Ik hou van lekker fris, ik hou van lekker anders.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb 2 boterhammen met Farmer Salade is van Johma, eerste keer dat ik dat gekocht heb, is best lekker
lijkt op sandwichspraid, maar dan lekkerder
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht dat jullie sliepen dus ik dacht ik ga ff in het ESF topic kijken, godsammelazerus, die gaan hard!
ik heb alles op stop volgen, anders word ik gekquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht dat jullie sliepen dus ik dacht ik ga ff in het ESF topic kijken, godsammelazerus, die gaan hard!
quote:
Het is wel lekker eigenlijk op donker volkorenbrood, smaakt bestquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hou van lekker fris, ik hou van lekker anders.
quote:Op zondag 11 mei 2014 00:17 schreef Kingstown het volgende:
Hebben jullie nou echt een heel topic er door gejast met ESF-gepraat?
goed hč?quote:Op zondag 11 mei 2014 00:17 schreef Kingstown het volgende:
Hebben jullie nou echt een heel topic er door gejast met ESF-gepraat?
Bijna klaar, gaat denk ik tussen nederland en oostenrijkquote:Op zondag 11 mei 2014 00:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zijn ze al klaar of moet ik me nog even gedeisd houden?
Hebben ze dat speciaal voor mij gedaan? Lief!quote:Op zondag 11 mei 2014 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Bijna klaar, gaat denk ik tussen nederland en oostenrijk
o jah... da's jouw landjequote:Op zondag 11 mei 2014 00:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hebben ze dat speciaal voor mij gedaan? Lief!
Heb je iets met Oostenrijk?quote:Op zondag 11 mei 2014 00:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hebben ze dat speciaal voor mij gedaan? Lief!
Heb jij een baard?quote:Op zondag 11 mei 2014 00:21 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga een jurk aanschaffen, een baard heb ik al...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |