Had je de TV niet aan dan?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:04 schreef Deisyy het volgende:
![]()
Ik heb de afstandsbediening afgepakt, dus kijk nu net zo snel als jullie
Ja majaquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:06 schreef FANN het volgende:
Die Tent hadden ze bij Joan moeten doen met die indianentooi
Die wilde ik ook nog voor je posten in je topicquote:
quote:
jah het is echt ergquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]gelukkig geen kippetje in Utopia las die wordt gedroogd met een fohn
ik opende toen en zag Marvinquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Die wilde ik ook nog voor je posten in je topic![]()
maar ik durfde niet te vaak te posten, ik had al vaak gepost
Jawel, maar Donald zat maar iets anders te kijken en ik keek via internet, vandaar de vertraging.quote:
Kan je gewoon TV kijken Heks? of volg je het allemaal op internet?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]gelukkig geen kippetje in Utopia las die wordt gedroogd met een fohn
ah...... gelukkigquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik opende toen en zag Marvindat vond ik zo lief van je
Heksjequote:
Donald moet maar effe iets anders gaan doenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jawel, maar Donald zat maar iets anders te kijken en ik keek via internet, vandaar de vertraging.
heb tv en me lap staat hier op tafeltje. kamer alleen koffie en thee op tijd en me eten krijg ik door me neus van 9 uur in de ochtend tot 10 uur in de avond wat wil een mens nog meerquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan je gewoon TV kijken Heks? of volg je het allemaal op internet?
Ze hebben al jaren TV in het ziekenhuis Fann, nog voordat internet dar ingevoerd werd...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan je gewoon TV kijken Heks? of volg je het allemaal op internet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |