Het is dat ik jou sympathiek vind maar anders was ik momenteel helemaal gefliptquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was niet echt nodig natuurlijk aangezien de wedstrijd live op tv is en iedereen ziet dat Groningen de zwaar onderliggende partij is in zowel grote kansen als spelbeeld
Nee, je geeft een voorbeeld waarom onvolledige statistieken nutteloos zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zal je een perfect voorbeeld geven waarom statistieken nutteloos zijn in het voetbal:
Speler A geeft 100 passes, daarvan komen er 93 aan.
Speler B geeft ook 100 passes, daarvan komen er maar 67 aan.
Wie is de betere passer?
Ik hoop voor je dat het leuker wordt dan ditquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zeker [ afbeelding ]
In de prachtige Euroborg zal Groningen het EL-ticket naar zich toe trekken. Littlerabbit zal dit bevestigen
Als we maar winnen!quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het leuker wordt dan dit
Hij kan het niet over de wedstrijd hebbenquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik begin de commentator zijn gelul een beetje zat te raken.
Exact, en dergelijke statistieken die jij omschrijft, zijn er niet of nauwelijks in het voetbal. De enige die in je beeld verschijnen zijn het % aangekomen passes, schoten op doel, et cetera, et cetera.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, je geeft een voorbeeld waarom onvolledige statistieken nutteloos zijn.
Je kunt het zo niet zeggen. Interessanter is bijvoorbeeld als je kijkt hoe veel balcontacten tussen elke pass en een doelpunt zitten, waar op het veld de passes gedaan worden, in welke richting...
Wat jij doet is "Koelkast A is 7 graden. Koelkast B is 6 graden. Wat is de betere koelkast?" Ook onzinnig zonder verdere info.
En dit denk je .... waarom? Omdat AZ in de Euroborg meer kans maakt dan op hun eigen thuisveld?quote:
Ze verschijnen niet in beeld omdat ze helaas gigantisch duur zijn om bij te houden. Dus wordt er voor betaald. Maar ze zijn er wel. Infostrada houdt echt absurd veel dingen bij bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Exact, en dergelijke statistieken die jij omschrijft, zijn er nauwelijks in het voetbal. De enige die in je beeld verschijnen zijn het % aangekomen passes, schoten op doel, et cetera, et cetera.
Je hebt gelijk dat Groningen niet slechter kan spelen dan vandaag, maar dan is Az vandaag ook wel 5 klasse beter.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:33 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
En dit denk je .... waarom? Omdat AZ in de Euroborg meer kans maakt dan op hun eigen thuisveld?
Dat is inderdaad te tactiek vanquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:33 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
En dit denk je .... waarom? Omdat AZ in de Euroborg meer kans maakt dan op hun eigen thuisveld?
Wie heeft deze Stevie Wonder VBL binnen gelaten?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat Groningen niet slechter kan spelen dan vandaag, maar dan is Az vandaag ook wel 5 klasse beter.
Je krijgt 2 minuten om zowel je excuses aan te bieden en je ongelijk te erkennen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:35 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Wie heeft deze Stevie Wonder VBL binnen gelaten?
Ze mogen er best eens in investeren, zoals ze dat in de Amerikaanse sporten doen. Zoals bijvoorbeeld Synenergy in het basketbal.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze verschijnen niet in beeld omdat ze helaas gigantisch duur zijn om bij te houden. Dus wordt er voor betaald. Maar ze zijn er wel. Infostrada houdt echt absurd veel dingen bij bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |