quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Zou toch zonde zijn als Az niet tenminste één doelpunt maakt vandaag. Ze verdienen het ook als enige.
Ahaquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:17 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
jewel heb ik wel, maar ik wou is in een ander vak vak g werd me wat te druk
Even veel schoten?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Groningen heeft meer kansen gehad hoor
[ afbeelding ]
Zegt niks. Cavaliers heeft in Fifa ook altijd 20 schoten op doel aangezien hij al vanaf de middenlijn schiet.quote:
Niet per se, nee. Maar een schot op doel gaat zonder ingrijpen altijd raak en een schot niet op doel niet. Dus is die eerste in de regel wel een grotere kans.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Een grote kans hoeft toch niet per definitie op doel te zijn?
Houd jezelf toch niet zo voor de gek, ik speelde die gozer helemaal krankjorum. Zoals Tim de Cler ooit zei, je mag nog blij zijn dat het maar 10-0 is.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zegt niks. Cavaliers heeft in Fifa ook altijd 20 schoten op doel aangezien hij al vanaf de middenlijn schiet.
Zeker niet met Johansson als spits.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Een grote kans hoeft toch niet per definitie op doel te zijn?
Nu sla je door. Voetbal is geen sport voor statistieken, dat moet je maar bij honkbal doen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet per se, nee. Maar een schot op doel gaat zonder ingrijpen altijd raak en een schot niet op doel niet. Dus is die eerste in de regel wel een grotere kans.
Ik reageer op een opmerking over schoten op doel. Dat zijn statistieken. Reageer je ook zo als iemand zegt dat Groningen minder balbezit heeft?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nu sla je door. Voetbal is geen sport voor statistieken, dat moet je maar bij honkbal doen.
Zelfs Castaignos lachte hem uit om die kopbal.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zeker niet met Johansson als spits.
Ik zal je een perfect voorbeeld geven waarom statistieken nutteloos zijn in het voetbal:quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik reageer op een opmerking over schoten op doel. Dat zijn statistieken. Reageer je ook zo als iemand zegt dat Groningen minder balbezit heeft?
Immers. Want 7 assists en allemaal vooruit.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zal je een perfect voorbeeld geven waarom statistieken nutteloos zijn in het voetbal:
Speler A geeft 100 passes, daarvan komen er 93 aan.
Speler B geeft ook 100 passes, daarvan komen er maar 67 aan.
Wie is de betere passer?
Was niet echt nodig natuurlijk aangezien de wedstrijd live op tv is en iedereen ziet dat Groningen de zwaar onderliggende partij is in zowel grote kansen als spelbeeldquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:26 schreef Paxcon het volgende:
Ik zie dat Tchock de zaak al heeft opgelost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |