Er wordt een vraag gesteld, ik doe mijn best om die te beantwoorden, want ik ben behulpzaam. Dat vind ik leuker klinken dan "stalker".quote:
Bij dit weer, 10 graden, behoorlijke wind, zou ik ter plekke kiezen tussen kort-kort en kort-lang. Als het een wedstrijd was, en ik zou daar mijn best gaan doen, zou het waarschijnlijk kort-kort worden, en dan heb ik daar de eerste kilometers spijt van.quote:Op zondag 11 mei 2014 08:34 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik kan niet kiezen tussen kort-kort en lang-lang met dit weer. Overweeg zelfs een thermoshirt.
Ik heb de triumph 11quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:09 schreef toto73 het volgende:
thx.
Ben benieuwd; ik kom van de Triumph 10 (heeft een offset van 8 vs de kinvara's met 4). Maar de opvolger van de Triumph zat absoluut niet lekker. Ik stond op het punt te kiezen voor Brooks (model is me even ontschoten); toen zag ik de Kinvara's staan, en heb deze ook maar even aan gedaan, en was direct verkocht
Maar om die vraag te kunnen beantwoorden heb je wel een beetje stalkerskills nodig hoor. Verder ben je uiteraard ontzettend behulpzaam, daar twijfel ik dan ook niet aan.quote:Op zondag 11 mei 2014 08:32 schreef pijll het volgende:
[..]
Er wordt een vraag gesteld, ik doe mijn best om die te beantwoorden, want ik ben behulpzaam. Dat vind ik leuker klinken dan "stalker".
t waait hier idd behoorlijk hard, echt met van die windstoten al de hele nacht.quote:Op zondag 11 mei 2014 06:57 schreef Jero_nimo het volgende:
Hier valt het nog wel mee moet ik zeggen. In het zuiden zoveel erger?
Volgens buienradar blijft het wel droog, hoop dat er wel genoeg modder ligt alZin in zware omstandigheden!
Alle andere lopers ook ontzettend veel plezier vandaag! Maak er wat moois van!
mietjequote:Op zondag 11 mei 2014 09:10 schreef Yuki het volgende:
Stromende regen, windstoten... Ik wacht nog even met lopen
Hoho! Ik ging juist altijd lopen, ondanks dat het zo'n pokkeweer was. En dan klaagde ik daarna over dat pokkeweer, waarna dat plots mosselweer werd. Ik heb maar één training overgeslagen vanwege dat weer.quote:Op zondag 11 mei 2014 09:15 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik moet wel een beetje wennen aan de marathonmossel. Vroeger was hij tenminste nog van het trainingen overslaan tijdens mosselweer en bier verkiezen boven hardlopen. Geef me nog even de tijd.
quote:Op zondag 11 mei 2014 06:49 schreef Guard het volgende:
Wat een wind zeg, zo gaat "air-time" vandaag helemaal de grond niet raken zeg
Gelet op het feit dat je jezelf al heul zielig vind als het meer dan 15KM wordt, lijkt dat me heel verstandigquote:Op zondag 11 mei 2014 09:17 schreef hatsaflats het volgende:
Ik geloof niet dat ik ooit voor een marathon ga trainen.
Ik vind mezelf al heul zielig na een km of 3 hoorquote:Op zondag 11 mei 2014 09:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gelet op het feit dat je jezelf al heul zielig vind als het meer dan 15KM wordt, lijkt dat me heel verstandig
Gewoon ongetraind lopen.quote:Op zondag 11 mei 2014 09:17 schreef hatsaflats het volgende:
Ik geloof niet dat ik ooit voor een marathon ga trainen.
Geeft niets hoor meissie... je bent ook pas 12!quote:Op zondag 11 mei 2014 09:28 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik vind mezelf al heul zielig na een km of 3 hoor
13quote:Op zondag 11 mei 2014 09:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Geeft niets hoor meissie... je bent ook pas 12!
Leuke muziek op zetten en gaan!quote:Op zondag 11 mei 2014 10:47 schreef Nirak het volgende:
Het woeit hier zo hard dat ik niet in het bos durf te gaan lopen.. Bang voor vallende takken.. Of zou dat meevallen? Ik moet/wil een km of 8/9 en de weg is dan zo saai..
En zoonlief heeft geen Moederdag maar moeder weekend, gisteren en vandaag hebben we hem zelf maar na 10 uur uit bed gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |