Op basis waarvan is Nederland beter of slechter dan de andere landen? Voor zover ik het zie gaat dit helemaal nergens over.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:44 schreef ato het volgende:
Let op jongens vanavond gaat het tussen Oostenrijk en Nederland, Oostenrijk wint..
Hmm, volgens mij wordt Hongarije nu een beetje onderschat. Is wel een erg goed nummer, gaat ook hoog eindigen en zou het een toffe winnaar vindenquote:
Ja, maar toch vind ik dit ook wel wat hebben. Ze bespelen beide gewoon heel goed de camera en dus de kijker thuis.quote:
Niks, ESF is tegenwoordig een niche, in Nederland althans.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:50 schreef ato het volgende:
Als Nederland wint, gaat Nederland uit zijn dak?
Wordt er vuurwerk afgestoken?
Ja wat gebeurt er dan?
Dan gaat heel Nederland staan zingen op de snelwegen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:50 schreef ato het volgende:
Ja wat gebeurt er dan?
Deel van Nederland gaat naar bed, en een ander deel gaat feesten.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:50 schreef ato het volgende:
Ja wat gebeurt er dan?
Toeterende nichten op roze scootersquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:50 schreef ato het volgende:
Ja wat gebeurt er dan?
Kijken maar iets van miljoenen mensen naar jaquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niks, ESF is tegenwoordig een niche.
Ik denk dat ze weer meer dan 3 miljoen kijkers halen, dat is toch niet echt een niche.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niks, ESF is tegenwoordig een niche.
Die doen dat niet voor een kwalitatief goed nummer, waar geen homo-emancipatie aan te ps komt.quote:
3-5 miljoen kijkers noem ik niet echt een niche.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niks, ESF is tegenwoordig een niche, in Nederland althans.
wel zodra de commercielen het niet willen hebben, omdat men het risico niet aandurft dat men een finale zonder nederland moet uitzenden(en daarmee één zaterdagavond naar de kloten helpen qua views).quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
3-5 miljoen kijkers noem ik niet echt een niche.
Vorig jaar waren het er al 4,8 miljoen, daar gaan ze met de "hype" nu echt wel overheen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:52 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat ze weer meer dan 3 miljoen kijkers halen, dat is toch niet echt een niche.
Zonder BN'ers in de jury op een stoel met knop is het niets voor De Mol & co.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
wel zodra de commercielen het niet willen hebben, omdat men het risico niet aandurft dat men een finale zonder nederland moet uitzenden.
Dan zet ik in op >5.5 miljoenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:54 schreef heywoodu het volgende:
Vorig jaar waren het er al 4,8 miljoen, daar gaan ze met de "hype" nu echt wel overheen.
commerciele omroepen kunnen geen lid zijn van de EBU en dus niet uitzendenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
wel zodra de commercielen het niet willen hebben, omdat men het risico niet aandurft dat men een finale zonder nederland moet uitzenden(en daarmee één zaterdagavond naar de kloten helpen qua views).
En voor de staging suggereren dat vis toch wel een hele goede optie zou zijn.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en tussendoor even op iets stampen dat we net hebben gekocht voor 50 ct
En steeds sobersoooooo zeggen. Whehehe. Zin in!
Canal+ en Channel 4 zijn anders gewoon lid van de EBU hoor.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:57 schreef Peter het volgende:
[..]
commerciele omroepen kunnen geen lid zijn van de EBU en dus niet uitzenden
Met die paar duizend huishoudens met zo'n kastje kan het haast niet anders. Betrouwbaar systeem ook.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:56 schreef ato het volgende:
afgelopen dinsdag keken er 3.7 miljoen, afgelopen donderdag 1.7
vanavond weer 5 miljoen hoor..
Een rondvaarttocht in A'dam natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:50 schreef ato het volgende:
Ja wat gebeurt er dan?
BBC 1 zendt het ook uit.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:00 schreef Nober het volgende:
Maas gaat gewoon er doorheen zitten lullen, totaal geen respect die man.
Vaag, maar in NL niets buiten de NPO toch?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Canal+ en Channel 4 zijn anders gewoon lid van de EBU hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |