Yep, mede dankzij al die mensen die denken dat hun kilootje niet telt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:48 schreef Braindead2000 het volgende:
Ach, de paling zal het niet boeien dat hij uitsterft. De mens doet het zichzelf aan.
Ja maar! Hullie doen het in veel grotere mate! Dus dan mag ik mijn kleine steentje heus wel bijdragen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:45 schreef mootie het volgende:
De paling is ernstig bedreigd. Dus lijkt me een uitstekende zaak dat niet iedereen er zomaar op mag vissen.
Tonnen paling met 1 haal naar boven halen en bij vangst kapot maken wat die grote trollers doen vergelijken met een paar kilo die ik vang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Ik ben compleet verslaafd geraakt aan Civilization Vquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja maar! Hullie doen het in veel grotere mate! Dus dan mag ik mijn kleine steentje heus wel bijdragen.
Mooie instelling.
Droog. Even wat boodschappen doen en daarna weer verder met Vikings.
Wat vind je van Gandhi?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben compleet verslaafd geraakt aan Civilization V
Ik Google een game. Met de V van Vikings?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ben compleet verslaafd geraakt aan Civilization V
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik Google een game. Met de V van Vikings?
En natuurlijk begon het weer te regenen toen ik naar huis fietste vanaf de supermarkt.
Met die gast valt geen oorlog te voeren danwel samen te werken, hij word zo'n beetje kwaad op alles dat vooruitgang bevordert.quote:
* Miek37 Pakt snel die laatste 2 stukjes ook nogquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:49 schreef isax het volgende:
[..]
ik dacht ga 6 stuks naar binnen stoppen maar het werden er maar 2
smakelijkquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:50 schreef Miek37 het volgende:
[..]
* Miek37 Pakt snel die laatste 2 stukjes ook nog
ik krijg straks frietjesquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:58 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik ben nu een beetje misselijk en moet zo nog aan de shoarma.![]()
Utopiaans!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:59 schreef isax het volgende:
[..]
ik krijg straks frietjes
wat zijn we gezond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Roerei, cheddar, jalapeño's, uien, rode peper, siroop, ham, worst en BACON.![]()
Ja die wrap is een soort van pannenkoek begrijp ik, en die Amerikanen hebben daar vaak graag 'Maple Syrup' bij.quote:
Haha Sizzurp. Dat hoef ik niet.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:00 schreef Copycat het volgende:
Sizzurp erbij drinken, zodat je die vette meuk niet proeft.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
En ik kan deze niet laten omdat zaterdag(en msschien de beste grease samples die ooit gebruikt worden in een rap nummer).
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:00 schreef Copycat het volgende:
Sizzurp erbij drinken, zodat je die vette meuk niet proeft.
Ken je de site whosampled.com?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
En ik kan deze niet laten omdat zaterdag(en msschien de beste grease samples die ooit gebruikt worden in een rap nummer).
ACABquote:
Heb er weleens wat van gezien, moet ooit nog alles kijken. Totaal niet vergelijkbaar met Monthy, maar ik vind Workaholics echt een hilarische serie.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nog steeds mijn favoriete comedy. Ik denk dat ik elke aflevering wel 25 keer gezien heb.
Ja die vind ik ook goed.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heb er weleens wat van gezien, moet ooit nog alles kijken. Totaal niet vergelijkbaar met Monthy, maar ik vind Workaholics echt een hilarische serie.
Ken je die aflevering dat ze Mexicaanse steroïden bestellen om een wedstrijdje basketballen te winnen op werk zodat ze de werkauto mogen lenen om in Reno te gaan gokken? Steekt één van die gasten zo'n naald recht in z'n hart.quote:
Dat clipje kwam trouwens uit Fawlty Towers. Dat vind ik de beste comedy ooit gemaakt. Van Monty Python heb ik ook niet alles gezien.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heb er weleens wat van gezien, moet ooit nog alles kijken. Totaal niet vergelijkbaar met Monthy, maar ik vind Workaholics echt een hilarische serie.
Oh was dat Fawlty, volgens mij haal ik die wel vaker door elkaar.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat clipje kwam trouwens uit Fawlty Towers. Dat vind ik de beste comedy ooit gemaakt. Van Monty Python heb ik ook niet alles gezien.
Nee, ik weet niet hoeveel afleveringen er gemaakt zijn maar ik heb er misschien een stuk of 15 gezien op comedychannel.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ken je die aflevering dat ze Mexicaanse steroïden bestellen om een wedstrijdje basketballen te winnen op werk zodat ze de werkauto mogen lenen om in Reno te gaan gokken? Steekt één van die gasten zo'n naald recht in z'n hart.
Ah okay, daar zijn ze nog niet zover denk ik.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet hoeveel afleveringen er gemaakt zijn maar ik heb er misschien een stuk of 15 gezien op comedychannel.
Klopt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh was dat Fawlty, volgens mij haal ik die wel vaker door elkaar.
Is dat allebei met die Cleese-dude?
ESF, omg, dat mensen dat überhaupt als optie zien.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:24 schreef Miek37 het volgende:
Wie gaat er ESF kijken?
Ik hou het maar op de detectives op Canvas.
ik kijk ws alleen naar de laatste 3 nummers en de puntentelling(aangezien dat sowiso een soort van drugs is)quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:24 schreef Miek37 het volgende:
Wie gaat er ESF kijken?
Ik had altijd het idee dat ik complete seizoenen van Fawlty Towers had gevolgd maar er blijken maar een handjevol afl. te zijn gemaakt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Omdat isax het hier meldde en ieder zn meug jah!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
ESF, omg, dat mensen dat überhaupt als optie zien.
Ja maar come on hey. Je weet toch dat het een baggerevent is met bijna alleen maar baggerzangers. Tel daar een baggerpresentatie en baggervriendjespolitiek bij op en je hebt één baggeravond. Maar wat weet ik, de 3J's trekken ook volle zalen, dus ik zal wel niet normaal zijn.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:27 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Omdat isax het hier meldde en ieder zn meug jah!
Tijdje geleden zonden ze op een Belgische zender Maigret uit. Ik was aangenaam verrast. Deze hoort nu wel bij mijn favoriete detectivesquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:24 schreef Miek37 het volgende:
Wie gaat er ESF kijken?
luister jij ook lyrically? Ik niet, alleen de beat, de sound en de flowquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
en dan nog is deze freestyle toffe dan die van de Arsenio hall show
Als het lyrical niks is dan vind ik het al gauw meh.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
luister jij ook lyrically? Ik niet, alleen de beat, de sound en de flow
Bij freestyles luister ik altijd naar de lyrics, aangezien de beats vrijwel altijd ergens anders(als in een beter nummer) vandaan komen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
luister jij ook lyrically? Ik niet, alleen de beat, de sound en de flow
hmmm dan valt wel heel veel af toch, money, G's niggas and ho'squote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als het lyrical niks is dan vind ik het al gauw meh.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmmm dan valt wel heel veel af toch, money, G's niggas and ho's
Dat is voor mij ook geen rap of hiphop. Hou af en toe van een goede brag en boast track, maar rappers die alleen maar over dat wat jij zegt rappen neem ik niet serieus. Too much wack rappers.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmmm dan valt wel heel veel af toch, money, G's niggas and ho's
Maar als een rappert geen stem of flow heeft die je aanspreekt dan maken de lyrics niet uit toch. bijvoorbeeld ehh Q-tip en Johhny Blaze vind ik al top omdat ze echt vet klinken.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook geen rap of hiphop. Hou af en toe van een goede brag en boast track, maar rappers die alleen maar over dat wat jij zegt rappen neem ik niet serieus. Too much wack rappers.
Heb je gelijk in. Het zijn meerdere factoren die het plaatje compleet maken.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar als een rappert geen stem of flow heeft die je aanspreekt dan maken de lyrics niet uit toch. bijvoorbeeld ehh Q-tip en Johhny Blaze vind ik al top omdat ze echt vet klinken.
En ik kan Eminem en Kayne West bijvoorbeeld niet uitstaan omdat ik die zeikeirige stemmen niet langer dan 2 minuten kan waarderen ,ieder zijn dingquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar als een rappert geen stem of flow heeft die je aanspreekt dan maken de lyrics niet uit toch. bijvoorbeeld ehh Q-tip en Johhny Blaze vind ik al top omdat ze echt vet klinken.
Die is bijvoorbeeld qua lyrics beter, maar dan vind ik deze mooier alleen al om de sound van nate dogg (RIP HOMEY), terwijl die tekst eigenlijk nergens over gaatquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Het zijn meerdere factoren die het plaatje compleet maken.
Ik kan instrumentale hiphop ook zeer goed waarderen hoor, maar als er lyrics aan toegevoegd worden, moeten die ook een verhogende waarde hebben.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die is bijvoorbeeld qua lyrics beter, maar dan vind ik deze mooier alleen al om de sound van nate dogg (RIP HOMEY), terwijl die tekst eigenlijk nergens over gaat
Maar dat vind ik ook niet vergelijkbaar met elkaar. De één is vooral lyrisch, de ander meer de vibe. Zonder die beat en Nate Dogg is het natuurlijk ook een stuk minder.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die is bijvoorbeeld qua lyrics beter, maar dan vind ik deze mooier alleen al om de sound van nate dogg (RIP HOMEY), terwijl die tekst eigenlijk nergens over gaat
hmmm kan ook wel komen omdat ik tekst niet gelijk in mij opneem als ik iets luister, slechte vertaalknop in mijn brein.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kan instrumentale hiphop ook zeer goed waarderen hoor, maar als er lyrics aan toegevogd worden, moeten die ook een verhogende waarde hebben.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmmm kan ook wel komen omdat ik tekst niet gelijk in mij opneem als ik iets luister, slechte vertaalknop in mijn brein.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Welke mannen ontbreken er nu hier? Dan weten we gelijk welke homo zijn.
Al is het alleen mar om AVROTROS volgend jaar failliet te kunnen verklaren.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:08 schreef Persefoneia het volgende:
Ik heb er weinig van mee gekregen maar ik wil wel dat we winnen.
Geen idee. Vind het al heel wat dat we weer door zijn. Verder kende ik cake to bake, maar die was niet door dacht ik.quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Welke mannen ontbreken er nu hier? Dan weten we gelijk welke homo zijn.
Dat moest er toch even uit hè.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:20 schreef Jian het volgende:
Kwaliteit herken je vooral aan melodie en lyrics, een beat toevoegen kan elke malloot, vandaar ook dat Eminem een muzikant is en weer andere muziekdove kneuzen zijn. Dat heeft overigens niets met de omvang van de verkoop van fantasieloze pulp aan muziekdove afnemers te maken.
lalalalalala
Ik kan het stemgeluid van Eminem gewoon niet uitstaan, daarbij had ik veelliever gehad dat hij eind jaren 90 bij rawkus gebleven was, dan dat hij op de beats van Dr. Dre ging rappen. Zelfs dan had ik hem ws maar een jaartje of 3 meer gewaardeerd, maar zeg nou zelf, wat heeft Eminem sinds 2005 gedaan dat echt goed was?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:20 schreef Jian het volgende:
Kwaliteit herken je vooral aan melodie en lyrics, een beat toevoegen kan elke malloot, vandaar ook dat Eminem een muzikant is en weer andere muziekdove kneuzen zijn. Dat heeft overigens niets met de omvang van de verkoop van fantasieloze pulp aan muziekdove afnemers te maken.
lalalalalala
in hiphop is de beat echt wel belangrijk. Maar Spaanstalige of Gypsy muziek klinkt toch ook vet, wat ik persoonlijk niet kan verstaan.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:20 schreef Jian het volgende:
lalalalalala
Ben het met je eens dat het al jarenlang pover is. Deze vond ik dan best wel te doen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kan het stemgeluid van Eminem gewoon niet uitstaan, daarbij had ik veelliever gehad dat hij eind jaren 90 bij rawkus gebleven was, dan dat hij op de beats van Dr. Dre ging rappen. Zelfs dan had ik hem ws maar een jaartje of 3 meer gewaardeerd, maar zeg nou zelf, wat heeft Eminem sinds 2005 gedaan dat echt goed was?
Tuurlijk is de beat in hiphop belangrijk, je hoort mij niet zeggen van niet. Ik heb het slechts over wat kwaliteit/originaliteit bepaald en dat is (muzikaal gezien) niet de beatquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
in hiphop is de beat echt wel belangrijk. Maar Spaanstalige of Gypsy muziek klinkt toch ook vet, wat ik persoonlijk niet kan verstaan.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:33 schreef Jian het volgende:
Wanneer komt Nederland,dan zet ik het geluid even aan ........ denk ik
En dan zit ik zowel met e beat als met zijn stem die mij weerhouden om het nummer af te luisterenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat het al jarenlang pover is. Deze vond ik dan best wel te doen.![]()
Jammer hè.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:34 schreef Braindead2000 het volgende:
Gevaarlijk beroep trouwens. Ik zie in onderstaande lijst wel erg vaak shot and killed staan.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_deceased_hip_hop_artists
Ah dat kan, wat valt meer bij je in de smaak?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
En dan zit ik zowel met e beat als met zijn stem die mij weerhouden om het nummer af te luisteren
Steker nog, het rappen(over muziek) is begonnen omdat DJs vermaak nodig hadden als ze plaatjes aan het draaien waren, MC is dan ook een afkorting voor Master of Ceremony.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Tuurlijk is de beat in hiphop belangrijk, je hoort mij niet zeggen van niet. Ik heb het slechts over wat kwaliteit/originaliteit bepaald en dat is (muzikaal gezien) niet de beat
Big L, Tupac, Biggie, Big Pun.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Staat er ook eentje tussen die Half Dead heet.
Zoiets bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ah dat kan, wat valt meer bij je in de smaak?
Yep, leuke plaat.quote:
Is ie nog clean?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:37 schreef Jian het volgende:
Johnny doet nog een keer gek, vindt ie gewoon leuk zo af en toe, zomaar![]()
J.J. Cale en Clarence Clemmons zijn de enige namen die me te binnen schieten waarvan ik het echt jammer vind dat ze dood zijn gegaan de laatste jaren.quote:
J. J. Cale vond ik ook fucked up. Heb hem leren kennen op de dag dat hij dood was gegaan. Hij heeft nooit de credits gekregen die hij verdiende. Die man was één van de beste gitaristen die ooit geleefd hebben.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
J.J. Cale en Clarence Clemmons zijn de enige namen die me te binnen schieten waarvan ik het echt jammer vind dat ze dood zijn gegaan de laatste jaren.
troep!quote:
daar is over nagedacht.quote:
Cale zekerquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
J.J. Cale en Clarence Clemmons zijn de enige namen die me te binnen schieten waarvan ik het echt jammer vind dat ze dood zijn gegaan de laatste jaren.
Eric Clapton komt met een tributealbum uit.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
J. J. Cale vond ik ook fucked up. Heb hem leren kennen op de dag dat hij dood was gegaan. Hij heeft nooit de credits gekregen die hij verdiende. Die man was één van de beste gitaristen die ooit geleefd hebben.
Dat is het minste dat hij voor 'm kan doen. Iedereen kent namen als Clapton en Hendrix. Cale hoort daar bij.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Eric Clapton komt met een tributealbum uit.
Dig je deze herrie?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Momenteel wel en nog steeds geniaal zo nu en dan, maar op een wat meer gematigde manier.
Ik ging vroeger nogal vaak naar concerten en ik hield het bij in een schriftje waar ik geweest was. Keek ik onlangs in dat schriftje, zag ik dat ik Lou Reed gezien had op Pinkpop, totaal vergetenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Cale zekermaar Gary Moore en Lou vind ik ook wel erg zonde.
Wat luister jij dan?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:56 schreef 5thencounter het volgende:
[UTOPIA SC #83] Psalm 69: The Way to Succeed and the Way to Suck YouTube
Even aangepast
Nou ja beste ...., hij was een begenadigd Tulsa vertolker en zeker een top songwriter en een goede strat player. Maar hier mogen wel best enigszins van mening verschillen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
J. J. Cale vond ik ook fucked up. Heb hem leren kennen op de dag dat hij dood was gegaan. Hij heeft nooit de credits gekregen die hij verdiende. Die man was één van de beste gitaristen die ooit geleefd hebben.
Jij mag vinden wat jij vinden. Ik vind J J Cale één van de beste. Post jij eens een YT'tje.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja beste ...., hij was een begenadigd Tulsa vertolker en zeker een top songwriter en een goede strat player. Maar hier mogen wel best enigszins van mening verschillen.
The Pumpkins ... ah, niet alles, sommige nummer zijn wel tof.quote:
Had er al vrij lage verwachtingen van omdat ik had gezien wat voor uniform ze 'm hadden gegeven. Maar bleek best een vermakelijke film. En Gary Oldman natuurlijk hè.quote:
Waarvan? een goede gitarist?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij mag vinden wat jij vinden. Ik vind J J Cale één van de beste. Post jij eens een YT'tje.
Ik ben altijd te vinden voor die hightech films..speciaal leuk vind ik dat ze de geluidjes ook origineel gelaten hebben... thumb thumb tumb whiiihh , geweldigquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Had er al vrij lage verwachtingen van omdat ik had gezien wat voor uniform ze 'm hadden gegeven. Maar bleek best een vermakelijke film. En Gary Oldman natuurlijk hè.
Ik ook.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben altijd te vinden voor die hightech films..speciaal leuk vind ik dat ze de geluidjes ook origineel gelaten hebben... thumb thumb tumb whiiihh , geweldig
Keith de beste voor jou?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja beste ...., hij was een begenadigd Tulsa vertolker en zeker een top songwriter en een goede strat player. Maar hier mogen wel best enigszins van mening verschillen.
Je schat mij veel te negatief in. Ik ben niet zo rancuneus.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Zodat jij het kan afkraken om dat ik jouw YT net troep noemde, of nie schalkie
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:11 schreef Baconbus het volgende:
Run yo, run yo, run yo, ass out the jungle !![]()
Ow Robocoppie, ow wat is ie goed hè, oh op z'n snelle motortje. De eerste krijgt van mij een 7, vooral voor originaliteit, de 2e, een armzalige remake, een 5 voor de moeite en de special effects. Ga maar lekker kijkenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ga lekker snaartjes plukken dan...
Nehhh, geweldig figuur maar zeker niet, hij heeft natuurlijk wel een paar wereld riffs op z'n naam staan maar technisch is ie echt niet zo sterk. De combinatie Richards / Wood is wel veel beter dat de optelsom van die 2 individueel, dat wel.quote:
Die beat vind ik wel lekker, de rest niet echt.quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:18 schreef Joezi het volgende:
come together peepz![]()
https://togethertube.com/(...)6a-bfe3-1663ae84c165
Soms, maar met F5 is het bij mij opgelost.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:19 schreef Baconbus het volgende:
Ik heb nogal vaak last van errors met YT's, iemand een idee?
Als ie eenmaal begonnen is niet, enkel bij het begin van de YT.
Alsof ie 'm niet pakt.![]()
welke blocker heb je?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:19 schreef Baconbus het volgende:
Ik heb nogal vaak last van errors met YT's, iemand een idee?
Als ie eenmaal begonnen is niet, enkel bij het begin van de YT.
Alsof ie 'm niet pakt.![]()
denk toch je trage verbinding, ik had voorheen ook veel last op youtube, nu nooit meer eigenlijkquote:
Die trage verbinding is weg. Zit weer op de snelweg.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
denk toch je trage verbinding, ik had voorheen ook veel last op youtube, nu nooit meer eigenlijk
quote:
DBZquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:29 schreef Braindead2000 het volgende:
ukkuukuukuuuk
[..]Ik ben niet zo'n animatiefan maar toen ik dit zag werd ik helemaal in het scherm gezogen. Zo goed vond ik het
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Ik ben niet zo'n animatiefan maar toen ik dit zag werd ik helemaal in het scherm gezogen. Zo goed vond ik het
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
![]()
Niet in de spoiler kijken als je de film nog wil zien.
Nahh. Gezien nu, leuke film maar wel met nét iets veel Drones gezeik als politiek statement...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:33 schreef Jian het volgende:
[..]
HUHHHHNGGGGGGGHHHHHNGGGGGGGGGGGHHHH, ik had altijd zoiets van en nu komt er een bolus
Ja sowieso dat verhaal vond ik niet zo aantrekkelijk, ging mij meer om RoboCop zelf. Voor de rest dezelfde westerse propaganda die je in andere films ook ziet.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh. Gezien nu, leuke film maar wel met nét iets veel Drones gezeik als politiek statement...
Dat is wat de meeste mensen denken ja. Was ook vrij weinig vechten, meer schreeuwen. Maar als je je niet boos maakt kun je ook nooit Super Saiyan worden.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:33 schreef Jian het volgende:
[..]
HUHHHHNGGGGGGGHHHHHNGGGGGGGGGGGHHHH, ik had altijd zoiets van en nu komt er een bolus
Ik heb dat moment gehadquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja sowieso dat verhaal vond ik niet zo aantrekkelijk, ging mij meer om RoboCop zelf. Voor de rest dezelfde westerse propaganda die je in andere films ook ziet.
[..]
Dat is wat de meeste mensen denken ja. Was ook vrij weinig vechten, meer schreeuwen. Maar als je je niet boos maakt kun je ook nooit Super Saiyan worden.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:35 schreef Persefoneia het volgende:
Beste Dub ooit voor mij
[youtube[/youtube]
Tot mijn schaamte moet ik bekennen dat ik het nog niet één keer echt gehoord heb.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wilde je net komen waarschuwen.
Nog 2 liedjes, dan is Ilse.
Ja, da's wel kut natuurlijk ....quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:35 schreef Baconbus het volgende:
Dat is wat de meeste mensen denken ja. Was ook vrij weinig vechten, meer schreeuwen. Maar als je je niet boos maakt kun je ook nooit Super Saiyan worden.![]()
![]()
vreesde dat het dubstep was, maar gelukkigquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:35 schreef Persefoneia het volgende:
Beste Dub ooit voor mij
[youtube[/youtube]
Nou euh, het is saai. Zo'n nummer waarvan je de hele tijd denkt: oeh nou komt het. En het komt niet.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Tot mijn schaamte moet ik bekennen dat ik het nog niet één keer echt gehoord heb.
Nah speciaal voor jou het orgineelquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Tot mijn schaamte moet ik bekennen dat ik het nog niet één keer echt gehoord heb.
tossing the salad?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:40 schreef Persefoneia het volgende:
Hebben jullie Pacific Rim ook gezien? (in het kader van Robocop)
Het is ook niet mijn liedjequote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou euh, het is saai. Zo'n nummer waarvan je de hele tijd denkt: oeh nou komt het. En het komt niet.
Ja, wat een armoedige film was dat. Ze dachten het wel te redden met Idris Elba en CGI.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:40 schreef Persefoneia het volgende:
Ik vond hem wel vermakelijk. Zat een donderse bak herrie in. Heb de film toen gezien in Dolby Atmos. Toen ik hem thuis nog een keer keek, bleef er niks van overquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja, wat een armoedige film was dat. Ze dachten het wel te redden met Idris Elba en CGI.
Precies, ik ben tevreden met het linker rijtje.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:42 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn liedjeMaar het is Nederland
Ja als een film het van de herrie moet hebben dan weet je wel hoe laat het is.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:45 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik vond hem wel vermakelijk. Zat een donderse bak herrie in. Heb de film toen gezien in Dolby Atmos. Toen ik hem thuis nog een keer keek, bleef er niks van over
Yup, wel; erg veel Transformers meet Ripley in Aliëns... maar ja ik hou van die shitquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:40 schreef Persefoneia het volgende:
Hebben ze al gewonnen? volgens de bookmakers wel.. en die bepalen tenslotte de uitslagquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Precies, ik ben tevreden met het linker rijtje.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Yup, wel; erg veel Transformers meet Ripley in Aliëns... maar ja ik hou van die shit
Alles om daaraan te ontkomen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
Tering wat is die billy of marjet toch eng geen wonder dat ex vriendjes van flat gebouwen springen
Volgens de bookmakers, en dat was nogal onverwachts.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:49 schreef ChocoFan het volgende:
zouden we nu serieus een kans hebben om in de top 3 te komen, zegt dat mannetje tenminste.
ik ben benieuwd dan.![]()
dan word de punten telling dadelijk dus leuk voor ons, dat is wat ik het leukste vond altijd.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens de bookmakers, en dat was nogal onverwachts.Schijnt ook vaak gedownload te zijn enzo. Van mij mag het.
ja echt hequote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:51 schreef Jian het volgende:
We have a winner, .... tenminste als ze uit de Oekraïne waren gekomen
Ik zou de speelsnelheid op 3 x zetten, dan verdoe je gewoon minder tijdquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:52 schreef ChocoFan het volgende:
dan moet robocop nog maar ff wachten, want die wil ik eigenlijk gaan kijken nu
Wat zit je nou te bashen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zou de speelsnelheid op 3 x zetten, dan verdoe je gewoon minder tijd
ik hou van ordinaire blockbusters dus zal wel meevallen denk ikquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat vind jij nou een leuke film waar je goed voor gaat zitten?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:54 schreef Jian het volgende:
[..]
ja het is wel een mooi liedje maar ik vond het zo jammer dat ze gewoon niet een rock nummer deedquote:
Ohjee...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:55 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Wat vind jij nou een leuke film waar je goed voor gaat zitten?
lol ik kijk echt vaak series op 1,5 keer snelheidquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik had haar ook liever iets ruiger gezien. Vond het nummer niet leuk.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja het is wel een mooi liedje maar ik vond het zo jammer dat ze gewoon niet een rock nummer deed
Wat is dat nu voor een stelling, daar gaat toch niemand ja op zeggen, zelfs hier niet ...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:55 schreef Joezi het volgende:
SC Stelling: ESF winnen is grootser dan het WK Voetbal winnen
ik ben meer van saaie stukjes overslaanquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ik kijk echt vaak series op 1,5 keer snelheid
geen meningquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:55 schreef Joezi het volgende:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor een stelling, daar gaat toch niemand ja op zeggen, zelfs hier niet ...misschien in de COS daar zitten er een paar ......
Wie geeft de stemmen namens Nederland? Andrea Tolsen?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:58 schreef 5thencounter het volgende:
Netherlande joer votes plees
Lotje Zeero pwontes...
Thursday, maar dat heeft een specifieke reden ....quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:55 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Wat vind jij nou een leuke film waar je goed voor gaat zitten?
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wie geeft de stemmen namens Nederland? Andrea Tolsen?
Niet eens Friday.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Thursday, maar dat heeft een specifieke reden ....
dat is alsof je zegt: smirnoff smaakt beter als bacardiquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:55 schreef Joezi het volgende:
Mickey Rourke... Die man is zo lelijk oud geworden.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Toen was ik weg. Zag nog op m'n tel dat jullie het over me hadden. Bitches.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Hallo, Babu heeft dat fragment mooi 14 x bekeken hè.. en dan tel ik alleen gisteren mee.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Toen was ik weg. Zag nog op m'n tel dat jullie het over me hadden. Bitches.![]()
Ah, het was meer een grapje om een bepaalde scene waar we het gisteren over hadden. Maar het is best een aardige film ook.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:03 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Mickey Rourke... Die man is zo lelijk oud geworden.Jammer.
Ziet er trouwens goed uit als ik de trailer zie.
ik vond het meevallen maar ik ben ook een vrouwquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heb dat hele fragment niet gezien, maar het was wel geil ofzo?
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Als iemand 'm nog heeft wil ik er best even naar kijken. Als dat toch al het gerucht is.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik vond het meevallen maar ik ben ook een vrouw
ik geloof dat het gister werd omschreven als de droom van vele mannen
en dat maakte mij nieuwsgierig
ik weet niet wie hem poste hier, anders ff terug zoeken in de sc, was in ieder geval gisteravondquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als iemand 'm nog heeft wil ik er best even naar kijken. Als dat toch al het gerucht is.
toen jij er niet was dus. hihi dan weet jezelf misschien nog de tijdquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik weet niet wie hem poste hier, anders ff terug zoeken in de sc, was in ieder geval gisteravond
Ik zoek niks terug. Dat is voor de oude garde.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik weet niet wie hem poste hier, anders ff terug zoeken in de sc, was in ieder geval gisteravond
Jian heeft je webcam gehackt, we hebben caps en giffers van je vunzighedenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als iemand 'm nog heeft wil ik er best even naar kijken. Als dat toch al het gerucht is.
Ja, beetje onnozel hè om dan zo'n smoes aan te voeren, ik heb ook zoiets van dan kun je nog beter gewoon een volledige bekentenis afleggen en accepteren een weekje het onderwerp van spot te zijnquote:
luie donder, dan even lief vragen wie het was en of ze het nog een keer plaatsenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zoek niks terug. Dat is voor de oude garde.
Superknap van jullie dat jullie door ducttape heen kunnen kijken. Helden!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jian heeft je webcam gehackt, we hebben caps en giffers van je vunzigheden
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, beetje onnozel hè om dan zo'n smoes aan te voeren, ik heb ook zoiets van dan kun je nog beter gewoon een volledige bekentenis afleggen en accepteren een weekje het onderwerp van spot te zijn
oh ja klopt, was ik vergetenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jian heeft je webcam gehackt, we hebben caps en giffers van je vunzigheden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |