ik hou van ordinaire blockbusters dus zal wel meevallen denk ikquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zou de speelsnelheid op 3 x zetten, dan verdoe je gewoon minder tijd
Wat vind jij nou een leuke film waar je goed voor gaat zitten?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:54 schreef Jian het volgende:
[..]
ja het is wel een mooi liedje maar ik vond het zo jammer dat ze gewoon niet een rock nummer deedquote:
Ohjee...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:55 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Wat vind jij nou een leuke film waar je goed voor gaat zitten?
lol ik kijk echt vaak series op 1,5 keer snelheidquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik had haar ook liever iets ruiger gezien. Vond het nummer niet leuk.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja het is wel een mooi liedje maar ik vond het zo jammer dat ze gewoon niet een rock nummer deed
Wat is dat nu voor een stelling, daar gaat toch niemand ja op zeggen, zelfs hier niet ...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:55 schreef Joezi het volgende:
SC Stelling: ESF winnen is grootser dan het WK Voetbal winnen
ik ben meer van saaie stukjes overslaanquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ik kijk echt vaak series op 1,5 keer snelheid
geen meningquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:55 schreef Joezi het volgende:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor een stelling, daar gaat toch niemand ja op zeggen, zelfs hier niet ...misschien in de COS daar zitten er een paar ......
Wie geeft de stemmen namens Nederland? Andrea Tolsen?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:58 schreef 5thencounter het volgende:
Netherlande joer votes plees
Lotje Zeero pwontes...
Thursday, maar dat heeft een specifieke reden ....quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:55 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Wat vind jij nou een leuke film waar je goed voor gaat zitten?
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wie geeft de stemmen namens Nederland? Andrea Tolsen?
Niet eens Friday.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Thursday, maar dat heeft een specifieke reden ....
dat is alsof je zegt: smirnoff smaakt beter als bacardiquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:55 schreef Joezi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |