denk toch je trage verbinding, ik had voorheen ook veel last op youtube, nu nooit meer eigenlijkquote:
Die trage verbinding is weg. Zit weer op de snelweg.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
denk toch je trage verbinding, ik had voorheen ook veel last op youtube, nu nooit meer eigenlijk
quote:
DBZquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:29 schreef Braindead2000 het volgende:
ukkuukuukuuuk
[..]Ik ben niet zo'n animatiefan maar toen ik dit zag werd ik helemaal in het scherm gezogen. Zo goed vond ik het
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Ik ben niet zo'n animatiefan maar toen ik dit zag werd ik helemaal in het scherm gezogen. Zo goed vond ik het
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
![]()
Niet in de spoiler kijken als je de film nog wil zien.
Nahh. Gezien nu, leuke film maar wel met nét iets veel Drones gezeik als politiek statement...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:33 schreef Jian het volgende:
[..]
HUHHHHNGGGGGGGHHHHHNGGGGGGGGGGGHHHH, ik had altijd zoiets van en nu komt er een bolus
Ja sowieso dat verhaal vond ik niet zo aantrekkelijk, ging mij meer om RoboCop zelf. Voor de rest dezelfde westerse propaganda die je in andere films ook ziet.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh. Gezien nu, leuke film maar wel met nét iets veel Drones gezeik als politiek statement...
Dat is wat de meeste mensen denken ja. Was ook vrij weinig vechten, meer schreeuwen. Maar als je je niet boos maakt kun je ook nooit Super Saiyan worden.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:33 schreef Jian het volgende:
[..]
HUHHHHNGGGGGGGHHHHHNGGGGGGGGGGGHHHH, ik had altijd zoiets van en nu komt er een bolus
Ik heb dat moment gehadquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja sowieso dat verhaal vond ik niet zo aantrekkelijk, ging mij meer om RoboCop zelf. Voor de rest dezelfde westerse propaganda die je in andere films ook ziet.
[..]
Dat is wat de meeste mensen denken ja. Was ook vrij weinig vechten, meer schreeuwen. Maar als je je niet boos maakt kun je ook nooit Super Saiyan worden.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:35 schreef Persefoneia het volgende:
Beste Dub ooit voor mij
[youtube[/youtube]
Tot mijn schaamte moet ik bekennen dat ik het nog niet één keer echt gehoord heb.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wilde je net komen waarschuwen.
Nog 2 liedjes, dan is Ilse.
Ja, da's wel kut natuurlijk ....quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:35 schreef Baconbus het volgende:
Dat is wat de meeste mensen denken ja. Was ook vrij weinig vechten, meer schreeuwen. Maar als je je niet boos maakt kun je ook nooit Super Saiyan worden.![]()
![]()
vreesde dat het dubstep was, maar gelukkigquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:35 schreef Persefoneia het volgende:
Beste Dub ooit voor mij
[youtube[/youtube]
Nou euh, het is saai. Zo'n nummer waarvan je de hele tijd denkt: oeh nou komt het. En het komt niet.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Tot mijn schaamte moet ik bekennen dat ik het nog niet één keer echt gehoord heb.
Nah speciaal voor jou het orgineelquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Tot mijn schaamte moet ik bekennen dat ik het nog niet één keer echt gehoord heb.
tossing the salad?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:40 schreef Persefoneia het volgende:
Hebben jullie Pacific Rim ook gezien? (in het kader van Robocop)
Het is ook niet mijn liedjequote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou euh, het is saai. Zo'n nummer waarvan je de hele tijd denkt: oeh nou komt het. En het komt niet.
Ja, wat een armoedige film was dat. Ze dachten het wel te redden met Idris Elba en CGI.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:40 schreef Persefoneia het volgende:
Ik vond hem wel vermakelijk. Zat een donderse bak herrie in. Heb de film toen gezien in Dolby Atmos. Toen ik hem thuis nog een keer keek, bleef er niks van overquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja, wat een armoedige film was dat. Ze dachten het wel te redden met Idris Elba en CGI.
Precies, ik ben tevreden met het linker rijtje.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:42 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn liedjeMaar het is Nederland
Ja als een film het van de herrie moet hebben dan weet je wel hoe laat het is.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:45 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik vond hem wel vermakelijk. Zat een donderse bak herrie in. Heb de film toen gezien in Dolby Atmos. Toen ik hem thuis nog een keer keek, bleef er niks van over
Yup, wel; erg veel Transformers meet Ripley in Aliëns... maar ja ik hou van die shitquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:40 schreef Persefoneia het volgende:
Hebben ze al gewonnen? volgens de bookmakers wel.. en die bepalen tenslotte de uitslagquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Precies, ik ben tevreden met het linker rijtje.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Yup, wel; erg veel Transformers meet Ripley in Aliëns... maar ja ik hou van die shit
Alles om daaraan te ontkomen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
Tering wat is die billy of marjet toch eng geen wonder dat ex vriendjes van flat gebouwen springen
Volgens de bookmakers, en dat was nogal onverwachts.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:49 schreef ChocoFan het volgende:
zouden we nu serieus een kans hebben om in de top 3 te komen, zegt dat mannetje tenminste.
ik ben benieuwd dan.![]()
dan word de punten telling dadelijk dus leuk voor ons, dat is wat ik het leukste vond altijd.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens de bookmakers, en dat was nogal onverwachts.Schijnt ook vaak gedownload te zijn enzo. Van mij mag het.
ja echt hequote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:51 schreef Jian het volgende:
We have a winner, .... tenminste als ze uit de Oekraïne waren gekomen
Ik zou de speelsnelheid op 3 x zetten, dan verdoe je gewoon minder tijdquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:52 schreef ChocoFan het volgende:
dan moet robocop nog maar ff wachten, want die wil ik eigenlijk gaan kijken nu
Wat zit je nou te bashen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zou de speelsnelheid op 3 x zetten, dan verdoe je gewoon minder tijd
ik hou van ordinaire blockbusters dus zal wel meevallen denk ikquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat vind jij nou een leuke film waar je goed voor gaat zitten?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:54 schreef Jian het volgende:
[..]
ja het is wel een mooi liedje maar ik vond het zo jammer dat ze gewoon niet een rock nummer deedquote:
Ohjee...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:55 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Wat vind jij nou een leuke film waar je goed voor gaat zitten?
lol ik kijk echt vaak series op 1,5 keer snelheidquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik had haar ook liever iets ruiger gezien. Vond het nummer niet leuk.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja het is wel een mooi liedje maar ik vond het zo jammer dat ze gewoon niet een rock nummer deed
Wat is dat nu voor een stelling, daar gaat toch niemand ja op zeggen, zelfs hier niet ...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:55 schreef Joezi het volgende:
SC Stelling: ESF winnen is grootser dan het WK Voetbal winnen
ik ben meer van saaie stukjes overslaanquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ik kijk echt vaak series op 1,5 keer snelheid
geen meningquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:55 schreef Joezi het volgende:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor een stelling, daar gaat toch niemand ja op zeggen, zelfs hier niet ...misschien in de COS daar zitten er een paar ......
Wie geeft de stemmen namens Nederland? Andrea Tolsen?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:58 schreef 5thencounter het volgende:
Netherlande joer votes plees
Lotje Zeero pwontes...
Thursday, maar dat heeft een specifieke reden ....quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:55 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Wat vind jij nou een leuke film waar je goed voor gaat zitten?
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wie geeft de stemmen namens Nederland? Andrea Tolsen?
Niet eens Friday.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Thursday, maar dat heeft een specifieke reden ....
dat is alsof je zegt: smirnoff smaakt beter als bacardiquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:55 schreef Joezi het volgende:
Mickey Rourke... Die man is zo lelijk oud geworden.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Toen was ik weg. Zag nog op m'n tel dat jullie het over me hadden. Bitches.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Hallo, Babu heeft dat fragment mooi 14 x bekeken hè.. en dan tel ik alleen gisteren mee.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Toen was ik weg. Zag nog op m'n tel dat jullie het over me hadden. Bitches.![]()
Ah, het was meer een grapje om een bepaalde scene waar we het gisteren over hadden. Maar het is best een aardige film ook.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:03 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Mickey Rourke... Die man is zo lelijk oud geworden.Jammer.
Ziet er trouwens goed uit als ik de trailer zie.
ik vond het meevallen maar ik ben ook een vrouwquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heb dat hele fragment niet gezien, maar het was wel geil ofzo?
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Als iemand 'm nog heeft wil ik er best even naar kijken. Als dat toch al het gerucht is.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik vond het meevallen maar ik ben ook een vrouw
ik geloof dat het gister werd omschreven als de droom van vele mannen
en dat maakte mij nieuwsgierig
ik weet niet wie hem poste hier, anders ff terug zoeken in de sc, was in ieder geval gisteravondquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als iemand 'm nog heeft wil ik er best even naar kijken. Als dat toch al het gerucht is.
toen jij er niet was dus. hihi dan weet jezelf misschien nog de tijdquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik weet niet wie hem poste hier, anders ff terug zoeken in de sc, was in ieder geval gisteravond
Ik zoek niks terug. Dat is voor de oude garde.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik weet niet wie hem poste hier, anders ff terug zoeken in de sc, was in ieder geval gisteravond
Jian heeft je webcam gehackt, we hebben caps en giffers van je vunzighedenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als iemand 'm nog heeft wil ik er best even naar kijken. Als dat toch al het gerucht is.
Ja, beetje onnozel hè om dan zo'n smoes aan te voeren, ik heb ook zoiets van dan kun je nog beter gewoon een volledige bekentenis afleggen en accepteren een weekje het onderwerp van spot te zijnquote:
luie donder, dan even lief vragen wie het was en of ze het nog een keer plaatsenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zoek niks terug. Dat is voor de oude garde.
Superknap van jullie dat jullie door ducttape heen kunnen kijken. Helden!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jian heeft je webcam gehackt, we hebben caps en giffers van je vunzigheden
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, beetje onnozel hè om dan zo'n smoes aan te voeren, ik heb ook zoiets van dan kun je nog beter gewoon een volledige bekentenis afleggen en accepteren een weekje het onderwerp van spot te zijn
oh ja klopt, was ik vergetenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jian heeft je webcam gehackt, we hebben caps en giffers van je vunzigheden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |