Keith de beste voor jou?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja beste ...., hij was een begenadigd Tulsa vertolker en zeker een top songwriter en een goede strat player. Maar hier mogen wel best enigszins van mening verschillen.
Je schat mij veel te negatief in. Ik ben niet zo rancuneus.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Zodat jij het kan afkraken om dat ik jouw YT net troep noemde, of nie schalkie
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:11 schreef Baconbus het volgende:
Run yo, run yo, run yo, ass out the jungle !![]()
Ow Robocoppie, ow wat is ie goed hè, oh op z'n snelle motortje. De eerste krijgt van mij een 7, vooral voor originaliteit, de 2e, een armzalige remake, een 5 voor de moeite en de special effects. Ga maar lekker kijkenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ga lekker snaartjes plukken dan...
Nehhh, geweldig figuur maar zeker niet, hij heeft natuurlijk wel een paar wereld riffs op z'n naam staan maar technisch is ie echt niet zo sterk. De combinatie Richards / Wood is wel veel beter dat de optelsom van die 2 individueel, dat wel.quote:
Die beat vind ik wel lekker, de rest niet echt.quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:18 schreef Joezi het volgende:
come together peepz![]()
https://togethertube.com/(...)6a-bfe3-1663ae84c165
Soms, maar met F5 is het bij mij opgelost.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:19 schreef Baconbus het volgende:
Ik heb nogal vaak last van errors met YT's, iemand een idee?
Als ie eenmaal begonnen is niet, enkel bij het begin van de YT.
Alsof ie 'm niet pakt.![]()
welke blocker heb je?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:19 schreef Baconbus het volgende:
Ik heb nogal vaak last van errors met YT's, iemand een idee?
Als ie eenmaal begonnen is niet, enkel bij het begin van de YT.
Alsof ie 'm niet pakt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |