quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:13 schreef Greys het volgende:
Oostenrijk gaat winnen.
Nederland wordt 6e of 7e.
Of 1e.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:13 schreef Greys het volgende:
Oostenrijk gaat winnen.
BANquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:13 schreef Greys het volgende:
Oostenrijk gaat winnen.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:13 schreef Greys het volgende:
Nederland gaat winnen.
Oostenrijk wordt 6e of 7e.
Maar Oostenrijk scoort nu hoger omdat gisteren semi2 werd uitgezonden. Wij stonden in veel meer landen na semi 1 en dat we nu nog steeds in 20 landen staan is echt wel knap en volgens mij een goed teken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:12 schreef Max23 het volgende:
Ik denk nog steeds Oostenrijk. iTunes nu: Oostenrijk nu in 27 landen, Armenië in 22 landen, Nederland in 20 landen.
Struikelen wordt sowieso moeilijk want ze bewegen amper, gelukkigquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee echt niet, ik heb ook genoeg gejubeld tussendoor
Dan zou ik denken dat ze vals zouden gaan morgen of struikelen, bij een rampscenario.
Ze gaan het prima doen, maar het gaat tegenvallen met de punten morgen
Ik gok op Linda de Mol, Johnny de Mol en eh... een van die TROS-schapen of Kim-Lianquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:11 schreef Poepz0r het volgende:
Jan Kooijemans zit zich al warm te maken voor een presentatieklusje hoor volgend jaar! Jawel dames en heren
Wie eindigen er buiten Oostenrijk dan boven Nederland?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:13 schreef Greys het volgende:
Oostenrijk gaat winnen.
Chantal Janzen sowiesoquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik gok op Linda de Mol, Johnny de Mol en eh... een van die TROS-schapen of Kim-Lian
hell noquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:13 schreef Greys het volgende:
Oostenrijk gaat winnen.
Dit was allemaal voor niets inderdaad.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:13 schreef APK het volgende:
Het Hoofd heeft overigens nauwelijks effect op de odds gehad.
quote:I have Austria, Netherlands, Denmark and UK in Top 5. I'm promoting Norway as I think it's the strongest of my 6-10th list #eurovision
Een paar waarvan we denken 'neeeeeeeeeeeeeeee' in elk geval.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wie eindigen er buiten Oostenrijk dan boven Nederland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |