Daar heb ik ook aan gedacht, maar met zo'n tablet kan ik niet eens jullie yt's luisteren terwijl ik Fok!, mail of FB. Ik wil een laptopjequote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kun je geen los tuutsenbordje krijgen voor iPad?
Blijft toch veel handiger dan op zo'n scherm kloten.
dat zei ik toch al eeeeeeeeeeuwenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heb ik ook aan gedacht, maar met zo'n tablet kan ik niet eens jullie yt's luisteren terwijl ik Fok!, mail of FB. Ik wil een laptopje
Of quoten vanuit een vorig topicquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heb ik ook aan gedacht, maar met zo'n tablet kan ik niet eens jullie yt's luisteren terwijl ik Fok!, mail of FB. Ik wil een laptopje
Neem Spotify, dat speelt op de achtergrond gewoon door...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ja jaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:22 schreef FANN het volgende:
[..]
dat zei ik toch al eeeeeeeeeeuwen![]()
Het zijn klotedingen
Ik heb al jaren zoiets... Een Eeepad heet datquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:18 schreef MadMaster het volgende:
Dit is een prima oplossing:
[ afbeelding ]
kan je hem niet terugvragen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ja ja![]()
Maar ik was zo lief mijn laptop af te staan aan mijn zoon
Kan ik met Spotifywrl naar jullie yt's luisteren? Nee!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem Spotify, dat speelt op de achtergrond gewoon door...
Moet gewoon wél een beetje leuk blijven hoor, niet zo ingewikkeldquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:24 schreef MadMaster het volgende:
Dames, wat zijn jullie toch weer vooroordeel bevestigend als het om technologie gaat...
Dit is de iPad variant, ook te gebruiken als afsluitende cover voor het apparaat en het werkt prima...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb al jaren zoiets... Een Eeepad heet dat
Lieve MM hoe moet ik die yt's oplossen dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:24 schreef MadMaster het volgende:
Dames, wat zijn jullie toch weer vooroordeel bevestigend als het om technologie gaat...
Nee, YT gaat niet, maar Spotify heeft net zoveel muziek...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan ik met Spotifywrl naar jullie yt's luisteren? Nee!![]()
Ik voel me constant buitengesloten omdat ik jullie yt's niet kan luisteren
Niet, ik kan ook prima zonder.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lieve MM hoe moet ik die yt's oplossen dan?
Ja doei, dan koop ik voor mezelf wel een laptopjequote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:25 schreef FANN het volgende:
[..]
kan je hem niet terugvragen?Of voor hem ook een laptoppie kopen?
Ik ga me altijd vervelen als ik niet kan multitaskenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet, ik kan ook prima zonder.
Multitasken hoeft niet altijd...
Ja, maar daar gaat het niet omquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, YT gaat niet, maar Spotify heeft net zoveel muziek...
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, maar daar gaat het niet om![]()
Als jij hier een YT neerplempt dan kan je die dus niet even gaan luisteren en doorfokken met zo;n
klote ipad of tablet... dát is het!
Geen idee... Nog niet mee gewerkt..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja doei, dan koop ik voor mezelf wel een laptopje![]()
Heren, chromebook is dat wat voor huis, tuin en keukengebruik?
Tsja, dan weet ik het ook niet meer.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga me altijd vervelen als ik niet kan multitasken
Ik luister een YT en lees daarna wel weer bij.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, maar daar gaat het niet om![]()
Als jij hier een YT neerplempt dan kan je die dus niet even gaan luisteren en doorfokken met zo;n
klote ipad of tablet... dát is het!
Boven hebben we een pc staan, die gebruiken we eigenlijk alleen voor zakelijke doeleinden en downloaden. Ik ga morgen gewoon zo'n schattig chromebookje kopenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, dan weet ik het ook niet meer.
Ik heb me jaren afgezet tegen tablets, nu heb ik er 3 en gebruik ik mijn laptop alleen nog maar voor downloaden en mailopslag. Desktops gebruik ik al jaren niet meer, moet ik maar eens wegdonderen die dingen...
Maar dan zit je te luisteren en doe je verder niets, zonde van je tijdquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik luister een YT en lees daarna wel weer bij.
Geen enkel probleem...
Ik regel alles hier vanaf de desktop.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, dan weet ik het ook niet meer.
Ik heb me jaren afgezet tegen tablets, nu heb ik er 3 en gebruik ik mijn laptop alleen nog maar voor downloaden en mailopslag. Desktops gebruik ik al jaren niet meer, moet ik maar eens wegdonderen die dingen...
Ik heb er geen ervaring mee, dus ik kan je niet informeren of dat wel iets voor jou is...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Boven hebben we een pc staan, die gebruiken we eigenlijk alleen voor zakelijke doeleinden en downloaden. Ik ga morgen gewoon zo'n schattig chromebookje kopen
Nee, hier slap ouwehoeren is geen tijdverspilling...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan zit je te luisteren en doe je verder niets, zonde van je tijd
Hoeveel schattige apparaten heb je al gekocht die ondertussen afgedankt als kut-ding zijn weggeflikkert?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Boven hebben we een pc staan, die gebruiken we eigenlijk alleen voor zakelijke doeleinden en downloaden. Ik ga morgen gewoon zo'n schattig chromebookje kopen
Fokken is zo leerzaamquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, hier slap ouwehoeren is geen tijdverspilling...
Mijn kinderen wel of niet meegerekend?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoeveel schattige apparaten heb je al gekocht die ondertussen afgedankt als kut-ding zijn weggeflikkert?
Neh... vind ik niks, vaak genoeg luister ik ook muziek zonder een You Toep neer te plempen,quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik luister een YT en lees daarna wel weer bij.
Geen enkel probleem...
dan open je hem toch gewoon in een nieuw vensterquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik voel me constant buitengesloten omdat ik jullie yt's niet kan luisteren
Nogmaals, Spotify draait op de achtergrond gewoon door en heeft meer muziek dan je in de leven kan afspelen...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... vind ik niks, vaak genoeg luister ik ook muziek zonder een You Toep neer te plempen,
gewoon voor mezelf voor de gezelligheid en dat kan dan ook niet, maar mij lukte een heleboel
dingen niet op zo'n ding hoor, en als ik zo zit te fokken zie ik precies wanneer er een mail binnenkomt
en kan ik snel even kijken, met zo;n ding niet, vin ik gewoon niet zo handig ...
Maar sommige mensen kunnen er weel héél goed mee overweg, zoals jij dus denk ik en dan
zal het wel meevallen, voor mij is het niks![]()
maar ik ben ook zo'n figuur die het liefst een aan en uitknop op de afstandsbediening heeft, harder, zachter
en zappen, de rest vind ik eigenlijk alleen maar lastig![]()
sorry, maar dat is zo
Maar niet die ik zoek.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nogmaals, Spotify draait op de achtergrond gewoon door en heeft meer muziek dan je in de leven kan afspelen...
In Nigeria hebben ze ze ook in de aanbieding...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Peter R heeft er nog paar in de aanbieding.
Ja, maar dan had ik net dat toepje van jou weer niet kunnen luisteren, snap je?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nogmaals, Spotify draait op de achtergrond gewoon door en heeft meer muziek dan je in de leven kan afspelen...
Zo kan je het wel zeggen, kinderen kosten een godsvermogen.quote:
Er is nog veel mis op de wereld.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Nigeria hebben ze ze ook in de aanbieding...
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, maar dan had ik net dat toepje van jou weer niet kunnen luisteren, snap je?
Ik ook nietquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:38 schreef MadMaster het volgende:
http://www.nsmbl.nl/de-9-(...)-hebben-van-borsten/
Ik herken me hier geheel niet in...
Als ik een yt aanklik opent mij yt-app en daardoor internet in de wacht.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:39 schreef sacha het volgende:
[..]
dan open je hem toch gewoon in een nieuw venster
En ontsporen ze uiteindelijk ook.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker, hier kosten ze een godsvermogen...
das dan mooi kut van die appelquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik een yt aanklik opent mij yt-app en daardoor internet in de wacht.
Neehee, ik wil youtubes *stampvoet*.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik wel, maar Fan en Dees kunnen er prima mee uit de voeten...
Nee internet doet je yt want daar komen ze vandaan ...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ook op de bank klimt met de galaxyquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:45 schreef MadMaster het volgende:
De batterij van mijn iPad is bijna leeg, ik schakel even over naar de Samsung Galaxy Tab...
Ik heb standaard 2 vensters naast elkaar open, nog 10 tabs op de taakbalk, film op TV draaien tegelijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fout antwoord....dat doen we dus zo:quote:
Ik snap je helemaal lieverd....wat vervelend voor je.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, maar dan had ik net dat toepje van jou weer niet kunnen luisteren, snap je?
De mijnese snapt me wel en zegt "gaan we morgen toch een chromebook kopen"quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Laat maar, dat heb ik hier thuis aldie snapt me soms ook niet
Fann zit niet naast me....quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Fout antwoord....dat doen we dus zo:
[..]
Ik snap je helemaal lieverd....wat vervelend voor je.
Kan ik iets lekkers voor je inschenken?
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Fout antwoord....dat doen we dus zo:
[..]
Ik snap je helemaal lieverd....wat vervelend voor je.
Kan ik iets lekkers voor je inschenken?
Afschuwelijk is het, de wereld gaat aan me voorbijquote:
Gaan we je morgen bestormen met yt'squote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De mijnese snapt me wel en zegt "gaan we morgen toch een chromebook kopen"![]()
Niet dat ik het niet had gekocht als hij het niet had gezegd
Ik zit hier toch niet te liegenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:45 schreef chufi het volgende:
La
[..]
Nee internet doet je yt want daar komen ze vandaan ...
Hij heeft soms letterlijk met zijn hoofd in zijn handen zitten kreunenquote:
Heerljkquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb standaard 2 vensters naast elkaar open, nog 10 tabs op de taakbalk, film op TV draaien tegelijk.
Het kwartje is gevallenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je wilt gewoon een Chromebook kopen...
Waar was jouw hoofd op dat moment dat hij zo kreunde?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij heeft soms letterlijk met zijn hoofd in zijn handen zitten kreunen![]()
zo van AAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!
ik zat met mijn hoofd in die klote tablet om het te proberen te snappenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waar was jouw hoofd op dat moment dat hij zo kreunde?
Dan kan ik ze allemaal luisterenquote:
Dat doen alle mannen weleensquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Is je vrouw niet thuis?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kan kiezen of ik YT via de bescheiden set naast PC afdraai of vol op de speakers knal.
Gewoon in wat oude topics terugzoeken, staan er genoeg.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kan ik ze allemaal luisteren![]()
Zoek maar wat leuks voor me uit.
Heerlijk hè, dat subtielequote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kost verdomme wel zo'n kleine 100 posts hier voordat je dat toegeeft...
Vrouwen ookquote:
Die hij ben ik dus niet...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Precies.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gewoon in wat oude topics terugzoeken, staan er genoeg.
Ik ben tegen teruglezen, uit principequote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gewoon in wat oude topics terugzoeken, staan er genoeg.
Is het acceptatieproces bij hem al op gang gekomen?quote:
nee, want ik ben de nerdquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het acceptatieproces bij hem al op gang gekomen?
ah... da's wel lief dan...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik snap het gewoon allemaal wel...
Ik word niet boos, maar begrijp soms niet waarom een ander niet begrijpt wat ik wel begrijp. Ik moet dan wel eens tot 10 tellen...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:00 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... da's wel lief dan...ik bewonder hem ook altijd voor zijn geduld, soms probeer ik h;e;el erg
iets te snappen, en dan kan ik wel janken dat het niet luktwant ik wil het wel snappen..
daarom wordt hij niet boos..
Dat moet hij soms ook wel denk ik hoor...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik word niet boos, maar begrijp soms niet waarom een ander niet begrijpt wat ik wel begrijp. Ik moet dan wel eens tot 10 tellen...
Ik kan daar slecht tegen en na tot 20 tellen kan ik weer opnieuw beginnen of gewoon gaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik word niet boos, maar begrijp soms niet waarom een ander niet begrijpt wat ik wel begrijp. Ik moet dan wel eens tot 10 tellen...
Sjoef is gewoon een gezellige goedzak.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij snapt gewoon álles volgens mij, dat zou helemaal feest worden
Is waarquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sjoef is gewoon een gezellige goedzak.
Plaats die foto van je UI nog eens...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:03 schreef sacha het volgende:
mijn god, ik ben een man![]()
nu nog een baard laten groeien
Sloeg je er op los en is ze van je weggegaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:06 schreef chufi het volgende:
Vroeger daarentegen ... toen ik nog getrouwd was ...
Dus daarom ging het mis?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:06 schreef chufi het volgende:
die pluk je maar van je eigen Harde Discoquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Plaats die foto van je UI nog eens...
Dat moet je liggen sjoef, ik probeer van alles maar kom er niet vanaf.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:06 schreef chufi het volgende:
Nee geslagen heb ik nooit maar toen was de sfeer in huis niet altijd even aangenaam....quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sloeg je er op los en is ze van je weggegaan.
Ik begrijp haar wel...
Ja, tuurlijk ik ook, hij maakt altijd overal een klerezooi van en dan kan ik het opruimenquote:
Ach, een goed pak slaag op zijn tijd is wel eens nodig.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sloeg je er op los en is ze van je weggegaan.
Ik begrijp haar wel...
Nee, die heb ik daar niet staan.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:08 schreef sacha het volgende:
[..]
die pluk je maar van je eigen Harde Disco
Dus ergens welquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die heb ik daar niet staan.
Nergens niet...
Een klein beetje dan hier en daar maar jij komt toch soms best wel serieus over.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet? Ik vertel alleen maar onzin hier.
Waarom niet? Of is die vraag té...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee geslagen heb ik nooit maar toen was de sfeer in huis niet altijd even aangenaam....
Dat ligt al jaren achter me ..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat moet je liggen sjoef, ik probeer van alles maar kom er niet vanaf.
De corrigerende tik.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach, een goed pak slaag op zijn tijd is wel eens nodig.
Ik weet het Piet, maar ik ben (bijna) nooit serieus. Ook irl word ik nog dagelijks verrast hoe serieus mijn onzin soms wordt opgevat.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een klein beetje dan hier en daar maar jij komt toch soms best wel serieus over.
Dat zal inderdaad niet, jullie zijn niet voor niets uit elkaar gegaanquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee geslagen heb ik nooit maar toen was de sfeer in huis niet altijd even aangenaam....
Ach nee, juist helemaal niet. Ik denk dat chufi een te goedzak is.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:12 schreef FANN het volgende:
Ik denk wel Chuf een beetje een dictator is ofzo
Noem mij geen slome !! Pas op ,,,,quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee. slome dat bedoel ik ook niet![]()
waarom was de sfeer niet zo aangenaam? dat bedoel ik
Er staat sowieso geniale onzin op Fok! die serieus wordt genomen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik weet het Piet, maar ik ben (bijna) nooit serieus. Ook irl word ik nog dagelijks verrast hoe serieus mijn onzin soms wordt opgevat.
Was ook een grapje ...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach nee, juist helemaal niet. Ik denk dat chufi een te goedzak is.
Altijd zorgen dat je geen blauwe plekken achterlaatquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De corrigerende tik.
Gebruik nooit mijn handen, hoogstens een schouderduw.
Getrouwd met een bitch.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach nee, juist helemaal niet. Ik denk dat chufi een te goedzak is.
Jou neem ik sowieso met een korreltje zout, jij trekt altijd een rookgordijn op.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik weet het Piet, maar ik ben (bijna) nooit serieus. Ook irl word ik nog dagelijks verrast hoe serieus mijn onzin soms wordt opgevat.
oepsquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:12 schreef FANN het volgende:
Ik denk wel Chuf een beetje een dictator is ofzo
Godver, dat is een complimentquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Was ook een grapje ...
Ik zie Chufi meer als een soort Gompy de Walrus
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Was ook een grapje ...
Ik zie Chufi meer als een soort Gompy de Walrus
Heel verstandig van je. Dat doe ik zelf ook.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jou neem ik sowieso met een korreltje zout, jij trekt altijd een rookgordijn op.
Wanneer het bloed onder mijn nagels vandaan gehaald wordt, woorden niet meer werken dan verzin ik wat anders.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altijd zorgen dat je geen blauwe plekken achterlaat
Even laten zien wie de baas isquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even bij de strot pakken en een centimeter of 10 van de grond tillen doet wonderen.
In walrus-formaatquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... dat bedoelde ik goeddat was ook zo'n goedzak
Jij lult ook met alle winden mee.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... dat bedoelde ik goeddat was ook zo'n goedzak
Leuk voor mijn kleinzoon binnenkort.quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
En het zegt me helemaal niet dat beest ..
Walrus.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
En het zegt me helemaal niet dat beest ..
Ik ken Gompy nietquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee... dit is Gompy
[ afbeelding ]
die was juist lief
Kut iPad, wikipedia doet het ook nietquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]
nee?![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gompie_(pop)
Youtube feature nu dat je gewoon die YT op je TV af kunt spelen via je wifiquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Koop een Chromebook en speel die YT's af...
Goed planquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Koop een Chromebook en speel die YT's af...
Ikke sinds net, ben het wel met je eens.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:29 schreef Deisyy het volgende:
Ziet iemand Miss Montreal? Ik ben haar zo zat, ze heeft wel een leuke stem, maar ze zit in elk programma.
Dat heb ik met pinguïns, die vind ik zo grappig en slimquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mooie beesten vind ik, kan er uren naar kijken.
Mits wifi connectie op je TV...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Youtube feature nu dat je gewoon die YT op je TV af kunt spelen via je wifi
Ja jammer joh. Soms is het heerlijk om tegen alles aan te zeikenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms ben je een zeik eendje ,, Maar goed dat ik niet met je getrouwd ben ...
Ik zapt en er stotterde wat dus zapte ik verderquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:29 schreef Deisyy het volgende:
Ziet iemand Miss Montreal? Ik ben haar zo zat, ze heeft wel een leuke stem, maar ze zit in elk programma.
nee, waar moet ik kijken naar Sanne?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb een dubbel gevoel bij haar, ze zingt leuk, maar ze is zo .... Ja, ik weet niet. Laatst vertelde ze op tv dat ze ooit abortus heeft laten plegen, waarom moeten wij dit weten?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ikke sinds net, ben het wel met je eens.
Maar ik vind haar stiekem toch wel leuk...
Ach Ali B heeft er ook goede carriere aan overgehouden.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:29 schreef Deisyy het volgende:
Ze is soms wat naïef. Maar dat vind ik soms juist zo leuk...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een dubbel gevoel bij haar, ze zingt leuk, maar ze is zo .... Ja, ik weet niet. Laatst vertelde ze op tv dat ze ooit abortus heeft laten plegen, waarom moeten wij dit weten?
Ik ben toch wel een beetje van Ali gaan houdenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach Ali B heeft er ook goede carriere aan overgehouden.
Nee, dat vind ik echt een eikel eerste klas...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben toch wel een beetje van Ali gaan houdenHet heeft even geduurd, maar toch.
Die zijn me te actief met dingen in mijn ogen volslagen nutteloos maar het is daar koud dus zal het wel zijn nut hebben.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb ik met pinguïns, die vind ik zo grappig en slim
Ik vraag me af of het naïviteit of aandachtshoererij is.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze is soms wat naïef. Maar dat vind ik soms juist zo leuk...
Haha,dat verschil zegt me genoegquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die zijn me te actief met dingen in mijn ogen volslagen nutteloos maar het is daar koud dus zal het wel zijn nut hebben.
Walrussen gaan lekker lui in de zon liggen en wanneer ze honger krijgen dan duiken ze ff het water in.
De nationale knuffel bruin getinte medelander.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik echt een eikel eerste klas...
Mooi liedje, moet het wel gezongen zijn door Mike himselfquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:36 schreef MadMaster het volgende:
Ma Montreal gaat nu zingen, dat hoeft voor mij dan weer niet.
Wel een mooi liedje...
Ik denk dat ze oprecht naïef is.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het naïviteit of aandachtshoererij is.
Ze zal ook wel kant dragen
Mike zingt het niet, Maggie Reilly wel...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi liedje, moet het wel gezongen zijn door Mike himself
Naïef is een lief woord voor dom.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat ze oprecht naïef is.
En dat vinden veel mensen toch leuk. Neem Brit, die is uber naïef en daar komen we ook niet vanaf...
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:39 schreef Deisyy het volgende:
Donald laat me net deze zien![]()
Best photobomb ever.
[ afbeelding ]
Met Brit heb ik ook een haat-liefde verhouding.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat ze oprecht naïef is.
En dat vinden veel mensen toch leuk. Neem Brit, die is uber naïef en daar komen we ook niet vanaf...
Scherpquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mike zingt het niet, Maggie Reilly wel...
Die lacht de pinguïns uit.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:39 schreef Deisyy het volgende:
Donald laat me net deze zien![]()
Best photobomb ever.
[ afbeelding ]
Ik denk daar anders over.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uber naïef wel, gewoon naïef niet altijd.
Ondoordacht is niet per definitie dom...
Ik vind haar verschrikkelijk...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met Brit heb ik ook een haat-liefde verhouding.
Ondoordacht is naïefquote:
Omdat ze cool zijnquote:
Ik vind haar grappig en lief, terwijl ze een Amsterdams accent heeftquote:
zou best kunnen, of ongesteld, of volle maanquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Goh....is het toevallig vrijdag vandaag?
Bijna zaterdag.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Goh....is het toevallig vrijdag vandaag?
Heb jij geen Rotterdams accent?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind haar grappig en lief, terwijl ze een Amsterdams accent heeft![]()
Dat is het enige wat juist goed aan haar is.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt hè, pinguins zijn zo cool, er zijn zoveel leuke yt's vanquote:
Ik ben toch nie een brabo zekerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is het enige wat juist goed aan haar is.
Heb jij zo'n Maaskantje accent? Ik hoop van niet...
Das geen Amsterdams van Britt.. Noord Hollands van boven het Noordzeekanaal...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje wel, ken je het niet horen dan?
die je niet kan kijkenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt hè, pinguins zijn zo cool, er zijn zoveel leuke yt's van
Neequote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je werk zeker in de haven ...?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die zijn ergerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Das geen Amsterdams van Britt.. Noord Hollands van boven het Noordzeekanaal...
Geen idee hoeveel walrus YT's er zijn?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt hè, pinguins zijn zo cool, er zijn zoveel leuke yt's van
Valt mee, er zit behoorlijk wat Amsterdams doorheen...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat fijnquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:47 schreef FANN het volgende:
Deze is nu bij mij op TV
volgens mij gaan het hele programma over de rolling Stones
Nee geen zin in yt'squote:
Ze heeft geen houvast aan mijn kort pittig kapselquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het gaat te snel nu om elkaar in de haren te vliegen.
Post eens een lekker plaatjequote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
ik wil geen vliegen in mijn baardharenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Oquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
YES !!!!quote:
Is het zo kort?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze heeft geen houvast aan mijn kort pittig kapsel
jah, gofferdommequote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
OVoor mij klinkt dat als één pot nat.
Ik mag wel uitkijken met wat ik zeg met al die Amsterdammers hier
Nee hoor. Maar west fries is ook best plat, maar dat vind ik wel leuk om te horen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
OVoor mij klinkt dat als één pot nat.
Ik mag wel uitkijken met wat ik zeg met al die Amsterdammers hier
French fries, da's ook best wel lekker...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar west fries is ook best plat, maar dat vind ik wel leuk om te horen.
Jij, want jij vraagt of ik als een Maaskantje klink en die komen uit Brabantquote:
Nou, dat hoeft nou ook weer nietquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook. Morgen het scheermes er weer overheen...
Ik weet dat morgen deze sc vol gepost is met jou smaakquote:
Alles aan en rondom de Maas is voor mij Maaskantje...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij, want jij vraagt of ik als een Maaskantje klink en die komen uit Brabant
Ik ben er weleens geweest.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij, want jij vraagt of ik als een Maaskantje klink en die komen uit Brabant
Jij bent een Veet fan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft nou ook weer nietniet bij mij tenminste
ik ben wel weer toe aan een zomeroutfitquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft nou ook weer nietniet bij mij tenminste
Haha watquote:
Zit ie al lang vol en ik laat iedereen graag meegenieten die wil en het toch op zijn gat ligt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet dat morgen deze sc vol gepost is met jou smaak
ah... jij hebt het over andere dingen, ik wilde net over een krullenkoppie beginnen maar dat zal ik dan maar latenquote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
French fries, da's ook best wel lekker...
Da's wel erg oudbollig Fann.quote:
Ik had het over scheermessen...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... jij hebt het over andere dingen, ik wilde net over een krullenkoppie beginnen maar dat zal ik dan maar laten
Er zit niet eens een usb ingang in die tablets.quote:
Ik klink anders niet als een Maaskantje, wel een beetje als Rotterdammertquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alles aan en rondom de Maas is voor mij Maaskantje...
Ik had al zo'n vermoeden...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik klink anders niet als een Maaskantje, wel een beetje als Rotterdammert
Dooie boelquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een tip voor je, mijn vrouw is helemaal gek van de The Doors.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een tip voor je, mijn vrouw is helemaal gek van de The Doors.
Heb in Maaskantje een interessante plantengrow workshop gekregen in een toffe kroeg.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik klink anders niet als een Maaskantje, wel een beetje als Rotterdammert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |