Daar heb ik ook aan gedacht, maar met zo'n tablet kan ik niet eens jullie yt's luisteren terwijl ik Fok!, mail of FB. Ik wil een laptopjequote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kun je geen los tuutsenbordje krijgen voor iPad?
Blijft toch veel handiger dan op zo'n scherm kloten.
dat zei ik toch al eeeeeeeeeeuwenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heb ik ook aan gedacht, maar met zo'n tablet kan ik niet eens jullie yt's luisteren terwijl ik Fok!, mail of FB. Ik wil een laptopje
Of quoten vanuit een vorig topicquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heb ik ook aan gedacht, maar met zo'n tablet kan ik niet eens jullie yt's luisteren terwijl ik Fok!, mail of FB. Ik wil een laptopje
Neem Spotify, dat speelt op de achtergrond gewoon door...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ja jaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:22 schreef FANN het volgende:
[..]
dat zei ik toch al eeeeeeeeeeuwen![]()
Het zijn klotedingen
Ik heb al jaren zoiets... Een Eeepad heet datquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:18 schreef MadMaster het volgende:
Dit is een prima oplossing:
[ afbeelding ]
kan je hem niet terugvragen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ja ja![]()
Maar ik was zo lief mijn laptop af te staan aan mijn zoon
Kan ik met Spotifywrl naar jullie yt's luisteren? Nee!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem Spotify, dat speelt op de achtergrond gewoon door...
Moet gewoon wél een beetje leuk blijven hoor, niet zo ingewikkeldquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:24 schreef MadMaster het volgende:
Dames, wat zijn jullie toch weer vooroordeel bevestigend als het om technologie gaat...
Dit is de iPad variant, ook te gebruiken als afsluitende cover voor het apparaat en het werkt prima...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb al jaren zoiets... Een Eeepad heet dat
Lieve MM hoe moet ik die yt's oplossen dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:24 schreef MadMaster het volgende:
Dames, wat zijn jullie toch weer vooroordeel bevestigend als het om technologie gaat...
Nee, YT gaat niet, maar Spotify heeft net zoveel muziek...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan ik met Spotifywrl naar jullie yt's luisteren? Nee!![]()
Ik voel me constant buitengesloten omdat ik jullie yt's niet kan luisteren
Niet, ik kan ook prima zonder.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lieve MM hoe moet ik die yt's oplossen dan?
Ja doei, dan koop ik voor mezelf wel een laptopjequote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:25 schreef FANN het volgende:
[..]
kan je hem niet terugvragen?Of voor hem ook een laptoppie kopen?
Ik ga me altijd vervelen als ik niet kan multitaskenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet, ik kan ook prima zonder.
Multitasken hoeft niet altijd...
Ja, maar daar gaat het niet omquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, YT gaat niet, maar Spotify heeft net zoveel muziek...
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, maar daar gaat het niet om![]()
Als jij hier een YT neerplempt dan kan je die dus niet even gaan luisteren en doorfokken met zo;n
klote ipad of tablet... dát is het!
Geen idee... Nog niet mee gewerkt..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja doei, dan koop ik voor mezelf wel een laptopje![]()
Heren, chromebook is dat wat voor huis, tuin en keukengebruik?
Tsja, dan weet ik het ook niet meer.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga me altijd vervelen als ik niet kan multitasken
Ik luister een YT en lees daarna wel weer bij.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, maar daar gaat het niet om![]()
Als jij hier een YT neerplempt dan kan je die dus niet even gaan luisteren en doorfokken met zo;n
klote ipad of tablet... dát is het!
Boven hebben we een pc staan, die gebruiken we eigenlijk alleen voor zakelijke doeleinden en downloaden. Ik ga morgen gewoon zo'n schattig chromebookje kopenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, dan weet ik het ook niet meer.
Ik heb me jaren afgezet tegen tablets, nu heb ik er 3 en gebruik ik mijn laptop alleen nog maar voor downloaden en mailopslag. Desktops gebruik ik al jaren niet meer, moet ik maar eens wegdonderen die dingen...
Maar dan zit je te luisteren en doe je verder niets, zonde van je tijdquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik luister een YT en lees daarna wel weer bij.
Geen enkel probleem...
Ik regel alles hier vanaf de desktop.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, dan weet ik het ook niet meer.
Ik heb me jaren afgezet tegen tablets, nu heb ik er 3 en gebruik ik mijn laptop alleen nog maar voor downloaden en mailopslag. Desktops gebruik ik al jaren niet meer, moet ik maar eens wegdonderen die dingen...
Ik heb er geen ervaring mee, dus ik kan je niet informeren of dat wel iets voor jou is...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Boven hebben we een pc staan, die gebruiken we eigenlijk alleen voor zakelijke doeleinden en downloaden. Ik ga morgen gewoon zo'n schattig chromebookje kopen
Nee, hier slap ouwehoeren is geen tijdverspilling...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan zit je te luisteren en doe je verder niets, zonde van je tijd
Hoeveel schattige apparaten heb je al gekocht die ondertussen afgedankt als kut-ding zijn weggeflikkert?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Boven hebben we een pc staan, die gebruiken we eigenlijk alleen voor zakelijke doeleinden en downloaden. Ik ga morgen gewoon zo'n schattig chromebookje kopen
Fokken is zo leerzaamquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, hier slap ouwehoeren is geen tijdverspilling...
Mijn kinderen wel of niet meegerekend?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoeveel schattige apparaten heb je al gekocht die ondertussen afgedankt als kut-ding zijn weggeflikkert?
Neh... vind ik niks, vaak genoeg luister ik ook muziek zonder een You Toep neer te plempen,quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik luister een YT en lees daarna wel weer bij.
Geen enkel probleem...
dan open je hem toch gewoon in een nieuw vensterquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik voel me constant buitengesloten omdat ik jullie yt's niet kan luisteren
Nogmaals, Spotify draait op de achtergrond gewoon door en heeft meer muziek dan je in de leven kan afspelen...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... vind ik niks, vaak genoeg luister ik ook muziek zonder een You Toep neer te plempen,
gewoon voor mezelf voor de gezelligheid en dat kan dan ook niet, maar mij lukte een heleboel
dingen niet op zo'n ding hoor, en als ik zo zit te fokken zie ik precies wanneer er een mail binnenkomt
en kan ik snel even kijken, met zo;n ding niet, vin ik gewoon niet zo handig ...
Maar sommige mensen kunnen er weel héél goed mee overweg, zoals jij dus denk ik en dan
zal het wel meevallen, voor mij is het niks![]()
maar ik ben ook zo'n figuur die het liefst een aan en uitknop op de afstandsbediening heeft, harder, zachter
en zappen, de rest vind ik eigenlijk alleen maar lastig![]()
sorry, maar dat is zo
Maar niet die ik zoek.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nogmaals, Spotify draait op de achtergrond gewoon door en heeft meer muziek dan je in de leven kan afspelen...
In Nigeria hebben ze ze ook in de aanbieding...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Peter R heeft er nog paar in de aanbieding.
Ja, maar dan had ik net dat toepje van jou weer niet kunnen luisteren, snap je?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nogmaals, Spotify draait op de achtergrond gewoon door en heeft meer muziek dan je in de leven kan afspelen...
Zo kan je het wel zeggen, kinderen kosten een godsvermogen.quote:
Er is nog veel mis op de wereld.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Nigeria hebben ze ze ook in de aanbieding...
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, maar dan had ik net dat toepje van jou weer niet kunnen luisteren, snap je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |