Daarom schrok ik ook enorm van het bericht op fb vanmorgen. Dat ze opeens met z'n allen er boven op zitten, dit is een directe aanval naar mij toe, en heus niet omdat ze Billy graag willen zien.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:19 schreef Moppert het volgende:
Ik snap best dat je zijn ouders die geen band met hem hebben nog niet in de directe omgangsregeling wil (dat zou ik als ik het zou doortrekken naar mijn leven ook niet willen) Maar dat staat dan weer geheel los van de omgangsregeling. Die verstoor je enorm.
Het zou je sieren om je eigen wensen iets meer opzij te zetten.. ik ik ik ik
dit allemaal jaquote:Op zondag 11 mei 2014 18:21 schreef Leandra het volgende:
Ik snap niet wat het uitmaakt dat X een andere vriendin heeft, dat is jouw zaak niet.
Ik snap ook niet waarom jij je kind zou moeten brengen, hij komt hem maar halen.
Dat gezegd hebbende snap ik ook niet waarom je kennelijk nog steeds zo om zijn aandacht zit te smeken.
Overigens snap ik niet dat de kraamhulp je 4 dagen na de bevalling op de fiets heeft laten stappen, als hij megabelangrijk kledingstuk A niet voor zijn zoon kon kopen dan had je het toch gewoon kunnen bestellen, je moeder/vriendin/buurvrouw kunnen vragen of ze het mee konden nemen met boodschappen doen?
Ik betrek die nieuwe vriendin in het verhaal omdat X blijkbaar wel tijd voor haar maakt, en niet voor Billy. Niet vragen wat er met Billy gebeurde na zaterdag, maar wél het weekend naar z'n vriendin gaan. Zulke dingen. Dat steekt. Vooral omdat het om een behoorlijke moeilijke situatie ging, waarbij ik Billy liever bij z'n vader had gehad.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:21 schreef Leandra het volgende:
Ik snap niet wat het uitmaakt dat X een andere vriendin heeft, dat is jouw zaak niet.
Ik snap ook niet waarom jij je kind zou moeten brengen, hij komt hem maar halen.
Dat gezegd hebbende snap ik ook niet waarom je kennelijk nog steeds zo om zijn aandacht zit te smeken.
Overigens snap ik niet dat de kraamhulp je 4 dagen na de bevalling op de fiets heeft laten stappen, als hij megabelangrijk kledingstuk X niet voor zijn zoon kon kopen dan had je het toch gewoon kunnen bestellen, je moeder/vriendin/buurvrouw kunnen vragen of ze het mee konden nemen met boodschappen doen?
Klopt, dat ben ik, en ik sta daar nog steeds achter! Leeftijd speelt helemaal geen rol in deze situatie. Het zijn de persoonlijkheden.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:25 schreef Godshand het volgende:
Was TS niet die meid die liep te brullen dat 21 jarige meiden echt wel met 43-jarige mannen kunnen gaan en dat het dan helemaal goed gaat? Samenwonen, een kind het was echt jofel allemaal?! Gezellif in Friesland! Of heb ik de verkeerde voor me?
Het is jouw zaak niet, en de tijd die hij aan zijn kind besteedt moet hij uiteindelijk zelf naar zijn kind verantwoorden.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:24 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik betrek die nieuwe vriendin in het verhaal omdat X blijkbaar wel tijd voor haar maakt, en niet voor Billy. Niet vragen wat er met Billy gebeurde na zaterdag, maar wél het weekend naar z'n vriendin gaan. Zulke dingen. Dat steekt. Vooral omdat het om een behoorlijke moeilijke situatie ging, waarbij ik Billy liever bij z'n vader had gehad.
Dat andere is verder niet relevant meer, dat is gebeurd. Vrienden/familie etc was niet bij de hand, kraamzorg was al naar huis.
Danquote:Op zondag 11 mei 2014 18:26 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Klopt, dat ben ik, en ik sta daar nog steeds achter! Leeftijd speelt helemaal geen rol in deze situatie. Het zijn de persoonlijkheden.
Ja, en dat is het dubbele; dat wou ik niet. Ik was boos, gefrustreerd, verdrietig. Allemaal omdat hij niet naar Billy heeft gevraagd die week. Het was de druppel. Al het contact kwam van mijn kant, liet X zichzelf nou maar eens bewijzen dat hij Billy wel degelijk wou.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is jouw zaak niet, en de tijd die hij aan zijn kind besteedt moet hij uiteindelijk zelf naar zijn kind verantwoorden.
Daarbij heb jij toch gezegd dat je hem niet kwam brengen? Had dan gewoon gereageerd dat hij hem maar moest komen halen.
Ah en als ze bij hem thuis zijn geweest in de weekenden dat hij Billy had moet ie dat ook per keer vertellen? Of zou het zomaar kunnen dat ze hem vaker zien dan jij weet? En eerst zeur je om de hygiëne bij je ex en nu bij je exschoonouders, en is het bij je ex wel ok?quote:Op zondag 11 mei 2014 18:16 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat is de controlefreak in mij, en dat is een tekortkoming. Daar hebben we ook afspraken over gemaakt, dat hij Billy niet mee zou nemen naar zijn ouders/zus, maar dat als ze hem wouden zien dat zij bij hem zouden komen. Ivm hygiëne in huis en het kettingroken in huis. Daar was X het ook mee eens.
Dus als daar afspraken over zijn gemaakt is het imo verzwijgen inderdaad.
Waar liggen zijn prioriteiten dan volgens jou? Jij zegt dat hij Billy niet krijgt, hij checkt dat nog eens bij je en jij reageert niet, ik blijf t idee krijgen dat jij het hem niet gunt.quote:En nee, ik vind het geen stoken. Het ging om een vriendin van mij die X toevallig in de vriendenlijst had staan.
En nogmaals; ik heb gewacht op initiatief van zijn kant. Ik heb duidelijk gemaakt dat ik hem niet meer vrijwillig breng. Hij had contact kunnen opnemen en hem kunnen ophalen. Dat heeft hij niet gedaan, hij heeft alleen meegedeeld dat ik hem waarschijnlijk niet zou brengen, wat ik inderdaad genegeerd heb.
Na alles wat er gebeurd is breng ik hem ook niet meer vrijwillig. Ik vertrouw X niet met Billy, vooral niet nu ik weet waar zijn prioriteiten liggen.
Pardon?quote:Op zondag 11 mei 2014 18:28 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja, en dat is het dubbele; dat wou ik niet. Ik was boos, gefrustreerd, verdrietig. Allemaal omdat hij niet naar Billy heeft gevraagd die week. Het was de druppel. Al het contact kwam van mijn kant, liet X zichzelf nou maar eens bewijzen dat hij Billy wel degelijk wou.
dus hij moet braaf wachten of je heel misschien terugkomt op je dreigement en mag niks anders doen?quote:Op zondag 11 mei 2014 18:24 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik betrek die nieuwe vriendin in het verhaal omdat X blijkbaar wel tijd voor haar maakt, en niet voor Billy. Niet vragen wat er met Billy gebeurde na zaterdag, maar wél het weekend naar z'n vriendin gaan. Zulke dingen. Dat steekt. Vooral omdat het om een behoorlijke moeilijke situatie ging, waarbij ik Billy liever bij z'n vader had gehad.
Dat andere is verder niet relevant meer, dat is gebeurd. Vrienden/familie etc was niet bij de hand, kraamzorg was al naar huis.
Moeten niet, maar ik zou het wel op prijs stellen, omdat hij weet hoe ik over ze denk wbt het negeren van Billy. Bij ex-schoonouders is het nog veel erger, daarnaast roken ze daar ook enorm veel in huis.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah en als ze bij hem thuis zijn geweest in de weekenden dat hij Billy had moet ie dat ook per keer vertellen? Of zou het zomaar kunnen dat ze hem vaker zien dan jij weet? En eerst zeur je om de hygiëne bij je ex en nu bij je exschoonouders, en is het bij je ex wel ok?
[..]
Waar liggen zijn prioriteiten dan volgens jou? Jij zegt dat hij Billy niet krijgt, hij checkt dat nog eens bij je en jij reageert niet, ik blijf t idee krijgen dat jij het hem niet gunt.
Ik blijf het stoken vinden trouwens, je vraagt bewust een 3e persoon om dingen door te brieven over hem.
En dat reageer je af op de vader.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:18 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Billy ís het ''probleem'', grof gezegd. Voor de zwangerschap waren we gelukkig getrouwd en het kon allemaal niet beter. X kreeg koudwatervrees en heeft mij laten zitten.
Ik had dit nooit kunnen voorzien, niemand niet. Ik hoor het van alle kanten. Anders was ik nooit met hem getrouwd en was Billy er ook niet geweest. Dit gun ik hem niet. Ik had het perfecte plaatje voor hem voor ogen, en dat is gigantisch mislukt.
quote:Op zondag 11 mei 2014 18:30 schreef Godshand het volgende:
Ik zou overigens ook het verhaal van X willen horen. Nu horen we maar 1 kant van het verhaal.
Hoe dan ook, rampzalige situatie voor Billy. Hij boft nog dat TS zo jong is. Als 40+ moeder zou je dit helemaal niet trekken
Voldoende contact? Hij heeft niet eens gevraagd hoe het is gegaan na die zaterdag. Ik vind dat echt heel erg. Voor hetzelfde geld zat Billy nu in een pleeggezin en had hij er geen weet van gehad. Voldoende contact of helemáál geen contact, daar zit enorm veel verschil in.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pardon?
Je wou niet dat hij zijn kind kwam halen omdat jij vond dat hij niet genoeg naar zijn kind gevraagd had?
Lees: omdat hij niet voldoende contact met jou gezocht had?
Ik denk in je onderschrift te zien dat Billy van 27 november 2012 is... die gaat de mailtjes van X echt niet zelf beantwoorden.
Ik bedoel qua inspanning. Op je 40+ is 's nachts opstaan en babyvoeden en heen en weer reizen vermoeiender dan als je 23 bent...quote:Op zondag 11 mei 2014 18:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of juist een stuk beter omdat je inmiddels beter weet dan te blijven vastklampen aan een jodokus die de moeite niet waard is
Dan nog maak jij beslissingen over de rug van je kind richting de vader, puur om hem te pesten.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:35 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Voldoende contact? Hij heeft niet eens gevraagd hoe het is gegaan na die zaterdag. Ik vind dat echt heel erg. Voor hetzelfde geld zat Billy nu in een pleeggezin en had hij er geen weet van gehad. Voldoende contact of helemáál geen contact, daar zit enorm veel verschil in.
Hij had contact kunnen opnemen. Op z'n minst. Kunnen vragen of hij Billy alsnog had kunnen ophalen na z'n werk. Maar nee, hij is het weekend naar z'n vriendin gegaan en heeft niet meer naar hem omgekeken.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dus hij moet braaf wachten of je heel misschien terugkomt op je dreigement en mag niks anders doen?![]()
Voor een dagje kan je best een iets ruimer broekje aandoen bij een baby, was het echt nodig of was dat ook een van je controlfreak-neigingen?
Die begrijp ik even niet.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan nog maak jij beslissingen over de rug van je kind richting de vader, puur om hem te pesten.
Dus pas jij eenzijdig maar de afspraken aan qua omgang. Waarom? Om hem aan te pakken. Je manipuleert de boel.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:36 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hij had contact kunnen opnemen. Op z'n minst. Kunnen vragen of hij Billy alsnog had kunnen ophalen na z'n werk. Maar nee, hij is het weekend naar z'n vriendin gegaan en heeft niet meer naar hem omgekeken.
nou en? wat heb jij nou verder nog met die mensen te maken dan?quote:Op zondag 11 mei 2014 18:21 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Daarom schrok ik ook enorm van het bericht op fb vanmorgen. Dat ze opeens met z'n allen er boven op zitten, dit is een directe aanval naar mij toe, en heus niet omdat ze Billy graag willen zien.
Ja, klopt. Ik kan blijkbaar niet tot hem doordringen in dit geval. Daarnaast, ik vetrouw hem niet meer met Billy, ik weet bij god niet wat hij met hem doet dat weekend. Hij kan hem naar z'n ouders brengen, weet ik veel. Hij houdt zich net zo min aan de afspraken als ik. Ik krijg mijn kind niet voor niets hysterisch en overprikkeld weer thuis na het weekend.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus pas jij eenzijdig maar de afspraken aan qua omgang. Waarom? Om hem aan te pakken. Je manipuleert de boel.
Ah dus voor heltzelfde geld zien zn ouders Billy wél vaak en gaat het hen wel daarom?quote:Op zondag 11 mei 2014 18:33 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Moeten niet, maar ik zou het wel op prijs stellen, omdat hij weet hoe ik over ze denk wbt het negeren van Billy. Bij ex-schoonouders is het nog veel erger, daarnaast roken ze daar ook enorm veel in huis.
Zijn prioriteiten liggen nu bij z'n vrijheid heb ik het idee. Kunnen doen en laten wat hij zelf wil. Geen zorgen om Billy of vóór Billy.
Nogmaals; ik was boos, ik heb hem genegeerd. Ik verwachtte meer. Op z'n minst dat hij zou zeggen dat hij hem dan maar kwam ophalen. Maar na een week zo'n mededeling maken, nee dat gaat er bij mij niet in. Ik accepteer het niet dat hij alleen de lusten wil en niet de lasten. Hij is niet alleen vader in de weekenden! Of wanneer het hem uitkomt.
Ik wil ze niet bij Billy in de buurt hebben, dat is het. Ze hebben niet naar hem omgekeken, puur vanwege mij. Jongste zus heeft die hetze gevoerd, 2 weken na de bevalling, en sindsdien heeft er niemand meer naar hem omgekeken. En nu draaien ze het om, Billy opeisen om wederom, mij te pakken.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:38 schreef simmu het volgende:
[..]
nou en? wat heb jij nou verder nog met die mensen te maken dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prrrrr
Je wil ze niet bij Billy hebben, maar hij moet wel aan Billy denken en oppassen.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:40 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik wil ze niet bij Billy in de buurt hebben, dat is het. Ze hebben niet naar hem omgekeken, puur vanwege mij. Jongste zus heeft die hetze gevoerd, 2 weken na de bevalling, en sindsdien heeft er niemand meer naar hem omgekeken. En nu draaien ze het om, Billy opeisen om wederom, mij te pakken.
waarom? hij wil geen kindquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:56 schreef Baran09 het volgende:
God wat een drama TS. Volgens mij moeten jullie even goed met z'n tweeen rond de tafel gaan zitten en jullie wederzijdse verwachtingen uitspreken en concrete afspraken maken.
tsja, dat kan jij leuk willen, maar billy is niet uitsluitend jouw kind en dus heb jij dat niet in je eentje te beslissen.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:40 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik wil ze niet bij Billy in de buurt hebben, dat is het. Ze hebben niet naar hem omgekeken, puur vanwege mij. Jongste zus heeft die hetze gevoerd, 2 weken na de bevalling, en sindsdien heeft er niemand meer naar hem omgekeken. En nu draaien ze het om, Billy opeisen om wederom, mij te pakken.
Ik zit er niet mee, maar ik mis zijn hulp wel. Billy heeft een vorm van autisme, en ik vind het soms moeilijk om daar mee om te gaan. Vooral nu ik alleen de zorg voor hem draag.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Het klinkt voor mij alsof je hem kwalijk neemt dat jij nu met Billy 'zit' maar vervolgens mag hij alleen volgens jouw regels vader zijn. Is het in je opgekomen dat jij hem misschien ook bent tegengevallen als ouder?
Hij heeft er wel 1. Zolang de overheid hem niet van het ouderschap heeft ontheven is hij er ook verantwoordelijk voor.quote:
Ik heb het over X. Die is samen met mij hoofdverantwoordelijk voor Billy, aangezien wij zijn ouders zijn. Maar X ziet dat niet zo.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je wil ze niet bij Billy hebben, maar hij moet wel aan Billy denken en oppassen.
Als het JOU uitkomt
het is ook hun kleinkind he. Je hebt er niets over te zeggen in zijn weekenden, dan kan ie gewoon afspreken met zijn ouders...quote:Op zondag 11 mei 2014 18:40 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 mei 2014 18:43 schreef mrspoeZ het volgende:
Schrijf een brief waarin je de afspraken op een rij zet: wanneer gaat Billy naar papa, inclusief data een jaar vooruit, hoe komt Billy bij papa en hoe komt hij weer terug, hoe wordt er gecommuniceerd over de dagen dat hij bij papa is geweest, zulke dingen. Wees helder en zakelijk. De bezoekregeling staat vast (neem ik aan) dus je verwacht dat hij zich daar aan houdt.
Verstuur de brief aangetekend. Ga verder met je eigen leven en laat hem dat ook doen.Dat spijt me voor je, verhaal onder de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben momenteel nog niet in staat om het los te kunnen laten. Ik ga morgen eerst de advocaat bellen om een gesprek te regelen, want dit kan sowieso niet meer. Er moeten inderdaad duidelijke afspraken op papier komen te staan, en zowel met ''eisen'' van mij als van X.
Als het goed is, heeft de rechter een omgangsregeling afgesproken.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:47 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik heb het over X. Die is samen met mij hoofdverantwoordelijk voor Billy, aangezien wij zijn ouders zijn. Maar X ziet dat niet zo.
Ex-schoonouders zijn degene die ik niet bij Billy in de buurt wil hebben, dus die hoeven niet op hem te passen, weet ik veel wat je daar mee bedoeld.
Ik ben op mijn 44ste bevallen en heb m'n kind zelf gevoed.... ik maakte mijn man (toen nog vriend) daar ook niet voor wakker.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik bedoel qua inspanning. Op je 40+ is 's nachts opstaan en babyvoeden en heen en weer reizen vermoeiender dan als je 23 bent...
Omdat we daar duidelijke afspraken over hebben gemaakt. Die zijn nu van tafel heb ik begrepen, dus nee, ik heb niet zoveel meer te zeggen daar in.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
het is ook hun kleinkind he. Je hebt er niets over te zeggen in zijn weekenden, dan kan ie gewoon afspreken met zijn ouders...
Je denkt echt alleen aan jezelf... Hij moet meer verantwoordelijkheid nemen maar hij mag niet zelf beslissen wat ie met zijn kind doet als hij hem een weekend heeft?
dus dwing je jouw kind op aan iemand die het niet wilt?quote:Op zondag 11 mei 2014 18:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hij heeft er wel 1. Zolang de overheid hem niet van het ouderschap heeft ontheven is hij er ook verantwoordelijk voor.
Het is toch moederdagweekend? Ik zou het in een gescheiden situatie wel fijn vinden als mijn ex daar rekening mee hield door het geen probleem te vinden als ik mijn kind het weekend van Moederdag bij me wilde hebben.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:36 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hij had contact kunnen opnemen. Op z'n minst. Kunnen vragen of hij Billy alsnog had kunnen ophalen na z'n werk. Maar nee, hij is het weekend naar z'n vriendin gegaan en heeft niet meer naar hem omgekeken.
Ik ook niet.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:50 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
zodra mensen dat gebruiken snap ik nit waarom ze kinderen hebben
Tekortkomingen; controlefreak, ik denk serieus dat ik de enige ben die het beste met m'n kind voorheeft. En op dit moment denk ik ook dat het ''weghouden'' van z'n vader daar onder valt. Ja, dat is egoïstisch en ja dat is een tekortkoming. Dat geef ik toe. Maar zo voel ik me wel, en dat kun je me niet kwalijk nemen. Ik denk oprecht dat ik het beste met m'n kind voor heb.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, nóg meer? Ik vind dit al een hele lijst. Ik denk datje zult moeten loslaten dat alles op jouw manier gaat.
Who crowned you Queen? Een andere aanpak dan de jouwe is niet meteen dodelijk of anderszins levensbedreigend. Laat hem het lekker op zijn eigen manier doen. Op zijn voorwaarden.
Dat Billy een vader heeft is het belangrijkste. Dat groeit daarna wel. Als je ze de kans geeft?
dus waarom zouden we de vader erbij betrekken?quote:Op zondag 11 mei 2014 18:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik denk dat mijnheer gewoon wilde neuken zonder condoom en zij :"Hey, ik ben zwanger. Wat gek?" riep
Dat is echt wel de laatste reden waarom hij hem niet heeft opgehaald Leandra.. Echt.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is toch moederdagweekend? Ik zou het in een gescheiden situatie wel fijn vinden als mijn ex daar rekening mee hield door het geen probleem te vinden als ik mijn kind het weekend van Moederdag bij me wilde hebben.
quote:Op zondag 11 mei 2014 18:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben op mijn 44ste bevallen en heb m'n kind zelf gevoed.... ik maakte mijn man (toen nog vriend) daar ook niet voor wakker.
Oh, en we hadden tot onze zoon bijna 3 was 2 huizen, dus heen en weer reizen heb ik tot een ongeveer een half jaar geleden gedaan.... het halve land door.
Net riep je nog dat de scheiding zo geweldig goed liep maar hier klinkt toch rancune door hoor...quote:Op zondag 11 mei 2014 18:45 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik zit er niet mee, maar ik mis zijn hulp wel. Billy heeft een vorm van autisme, en ik vind het soms moeilijk om daar mee om te gaan. Vooral nu ik alleen de zorg voor hem draag.
En het klinkt allemaal heel veel, maar ik verwacht alleen meer aandacht en interesse van hem. Zulke kleine dingen die al teveel moeite zijn voor hem, laten we zeggen 10 minuten per dag. Er is vanuit hem gewoon geen interesse in Billy. Hij is alleen leuk voor in de weekenden. En dat accepteer ik niet, vooral niet na alles wat er aan vooraf is gegaan en de oorzaak van onze scheiding is geweest.
Je komt op mij ook erg manipulatief en controlfreakig over. Als ik hem was zou ik ook zo min mogelijk vertellen over zijn weekend met Billy... En ik zou je ook niet meer binnenlaten als je alleen maar miept over de hygiënequote:Ja, hij heeft wel eens wat losgelaten over dat hij mij inderdaad manipulatief vind, en dat ik een controlefreak ben en dat alles op mijn manier moet. Vooral wbt Billy. En dat ik hem teveel controleer in zijn weekenden, dat ik graag wil weten hoe het gaat met Billy en wat ze gedaan hebben, wat hij gegeten heeft etc.
Meer kan ik zo niet bedenken, X is niet zo spraakzaam tegen mij. Tegen niemand niet trouwens, dus laat de ''goh's...'' maar achterwege..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |