abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 mei 2014 @ 22:10:42 #26
47102 Elvi
miemkwien
pi_139757881
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 22:07 schreef Poesopstokje het volgende:

Dit wil ik het liefst horen :@ Maar is het reëel? Kan ik zoiets ''aanvechten''? Ik wil sowieso mijn advocaat bellen volgende week, want dit kan niet langer. Ik vertrouw hem niet met Billy, vooral niet nu hij een nieuwe vriendin heeft. Ik ben doodsbang dat hij Billy bij z'n familie achterlaat, mensen die nooit naar hem hebben omgekeken.
Ik had al zo'n vermoeden dat je best wist wat je wilde doen ;)

Ik denk dat je het beste kan informeren bij je advocaat, maar ik denk dat je ex dan echt zelf iets moet tekenen zodat hij geen rechten meer heeft (en geen plichten, misschien moet je dat ook duidelijk tegen hem zeggen :P Dan klinkt het meer als een 'kadootje' :') ). En een voogd zoeken, zodat als er wat met jou gebeurd, Billy daarheen kan en veilig is bij iemand die jij vertrouwt.

Als de rest van zijn familie nooit naar Billy heeft omgekeken, dan zullen ze hem nu ook niet aanpakken als je ex hem naar hen brengt, dus daar zou ik me geen zorgen over maken.
pi_139757922
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 21:46 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Kort door de bocht ;) Ik kan prima voor m'n kind zorgen, maar soms wordt het even teveel, en dan is er hulp nodig. Crisisdienst heeft me geholpen door middel van gesprekken en medicatie (veilige) ik hoef niet opgenomen te worden hoor.
Duidelijk verhaal. Ik wens je sterkte in deze situatie. Ik heb het gevoel dat er veel emoties bij je zit waardoor je niet altijd geheel objectief naar de situatie kijkt (datingsites, nieuwe vriendin etc staat hem natuurlijk geheel vrij na een scheiding), maar daarnaast maak ik uit jouw verhaal ook een behoorlijke desinteresse bij hem voor z'n kind op. Pijnlijk en vervelend, maar daar zal je ben ik bang ik bang nooit verandering in kunnen aanbrengen. Ik hoop dat je de kracht vindt om dat te accepteren en samen met Billy en steun van vrienden en familie iets moois opbouwt waar jij geluk uithaalt. x
pi_139758002
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 22:10 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik had al zo'n vermoeden dat je best wist wat je wilde doen ;)

Ik denk dat je het beste kan informeren bij je advocaat, maar ik denk dat je ex dan echt zelf iets moet tekenen zodat hij geen rechten meer heeft (en geen plichten, misschien moet je dat ook duidelijk tegen hem zeggen :P Dan klinkt het meer als een 'kadootje' :') ). En een voogd zoeken, zodat als er wat met jou gebeurd, Billy daarheen kan en veilig is bij iemand die jij vertrouwt.

Als de rest van zijn familie nooit naar Billy heeft omgekeken, dan zullen ze hem nu ook niet aanpakken als je ex hem naar hen brengt, dus daar zou ik me geen zorgen over maken.
Ik ben dus verschrikkelijk achterdochtig dat ze juist om MIJ te pakken er wél werk van maken.. :@ Ook als ik Billy bij X weg hou, dat zij dan degene zijn die hem aansporen om er een advocaat op te zetten etc.
pi_139758057
Tja maar er zijn maar weinig mannen die iets met de opvoeding doen, de meesten zijn zich vaag bewust van de drentelde voetjes door het huis.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 22:14:00 #30
47102 Elvi
miemkwien
pi_139758063
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 22:10 schreef Poesopstokje het volgende:

Dat is precies wat ik wil. Maar kan ik dat zomaar eisen? Ik wil hem niks opdringen, maar ik wil niet dat ik als boeman te boek sta omdat ik mijn kind bij z'n vader weghou. Maar het is nu klaar, het kan zo niet. Billy verdient beter. Beter niets dan dit.
Ik zou eerst bij de advocaat vragen wat de mogelijkheden zijn. Dan een voogd zoeken want als jouw ex weet dat jij niet lekker in je vel zit kan hij je misschien daarop pakken en met een voogd heb je dat probleem al opgelost.
Dan zou ik met je ex gaan praten hierover en het voorstellen. Dat je het idee hebt dat hij niet op Billy zit te wachten, en of het verstandig is of Billy nog daar komt. Als hij inderdaad aangeeft geen tijd voor hem te hebben dan zou ik voorstellen of hij dan zijn rechten wil opgeven. En als hij nog wel updates of foto's wil zien van Billy of hem over 5 jaar ofzo wil zien dan zou ik die mogelijkheid wel openhouden (ook voor je kind lijkt me dat fijn). Maar dan ben je in ieder geval van de bezoekregeling af en van het juridische aspect dat hij nog wel iets over Billy te zeggen heeft.
pi_139758075
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 22:11 schreef manifold het volgende:

[..]

Duidelijk verhaal. Ik wens je sterkte in deze situatie. Ik heb het gevoel dat er veel emoties bij je zit waardoor je niet altijd geheel objectief naar de situatie kijkt (datingsites, nieuwe vriendin etc staat hem natuurlijk geheel vrij na een scheiding), maar daarnaast maak ik uit jouw verhaal ook een behoorlijke desinteresse bij hem voor z'n kind op. Pijnlijk en vervelend, maar daar zal je ben ik bang ik bang nooit verandering in kunnen aanbrengen. Ik hoop dat je de kracht vindt om dat te accepteren en samen met Billy en steun van vrienden en familie iets moois opbouwt waar jij geluk uithaalt. x
Dankjewel :)
Dat verhaal over datingsites/nieuwe vriendin ging meer over het illustreren van het feit dat X juist meer met zúlke zaken bezig is dan met Billy. Dat hij inplaats van Billy een veilige plek te bieden naar z'n nieuwe vriendin gaat, om vervolgens niet eens even te informeren bij mij hoe het gegaan is en waar ik hem heb gelaten.

Mocht het wel heel extreem gegaan zijn, dan had Billy nu in een pleeggezin/jeugdzorg gezeten en had X daar geen weet van gehad.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 22:15:11 #32
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139758122
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 21:04 schreef Poesopstokje het volgende:
X heeft inmiddels een nieuwe vriendin, waar z'n Facebook vol van staat.
Dat zijn je zaken niet :N

quote:
Nu is dit weekend ''zijn'' weekend. Ik kreeg vanavond via Skype pas een bericht van hem. ''Alles goed? Hee ik denkt dat je Billy niet brengt. Mocht het wel zo zijn, geef dan een berichtje.''
That's it. Ik heb het genegeerd.
Ik wacht nu tot een gezamenlijke fb-vriend van ons mij gaat vertellen dat hij op z'n FB heeft gezet dat hij plannen heeft met z'n vriendin. Dan is het wel duidelijk wie belangrijker is. Ik heb het gevoel dat hij er wel blij mee is, lekker een vrij weekend nu.
Dit snap ik niet.
Het is en blijft zijn zoon en nu werk jij net zo hard om de omgangsregeling te frustreren.

Nu zet hij wel de stap en is het nog niet goed.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_139758188
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 22:15 schreef Moppert het volgende:

[..]

Dat zijn je zaken niet :N

[..]

Dit snap ik niet.
Het is en blijft zijn zoon en nu werk jij net zo hard om de omgangsregeling te frustreren.

Nu zet hij wel de stap en is het nog niet goed.
Welke stap? Hij heeft het zich er makkelijk van afgemaakt bedoel je.
Een week lang niets laten horen, en dan melden dat ik hem waarschijnlijk niet ga brengen. Klaar. Punt.
pi_139758257
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 22:14 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik zou eerst bij de advocaat vragen wat de mogelijkheden zijn. Dan een voogd zoeken want als jouw ex weet dat jij niet lekker in je vel zit kan hij je misschien daarop pakken en met een voogd heb je dat probleem al opgelost.
Dan zou ik met je ex gaan praten hierover en het voorstellen. Dat je het idee hebt dat hij niet op Billy zit te wachten, en of het verstandig is of Billy nog daar komt. Als hij inderdaad aangeeft geen tijd voor hem te hebben dan zou ik voorstellen of hij dan zijn rechten wil opgeven. En als hij nog wel updates of foto's wil zien van Billy of hem over 5 jaar ofzo wil zien dan zou ik die mogelijkheid wel openhouden (ook voor je kind lijkt me dat fijn). Maar dan ben je in ieder geval van de bezoekregeling af en van het juridische aspect dat hij nog wel iets over Billy te zeggen heeft.
Ik zal inderdaad het hele verhaal eerst eens bij de advocaat neerleggen. Die weet wel wat de beste aanpak is. In ieder geval bedankt voor je uitgebreide adviezen :)
  vrijdag 9 mei 2014 @ 22:18:00 #35
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139758269
Schoonheidsprijs waardig is het niet maar dan is het toch aan jou om te zeggen:
Ik breng hem gewoon X. ik verwacht je morgen om.... of ik breng hem om...

Dat jullie issues hebben is kut maar dat moet je gewoon buiten de omgang laten.
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_139758425
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 22:13 schreef LittleLady het volgende:
Tja maar er zijn maar weinig mannen die iets met de opvoeding doen, de meesten zijn zich vaag bewust van de drentelde voetjes door het huis.
Serieus? De mannen met kinderen die ik ken zijn allemaal normale toegewijde vaders, dus misschien zegt het iets over de mannen in jouw omgeving?
pi_139758439
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 22:18 schreef Moppert het volgende:
Schoonheidsprijs waardig is het niet maar dan is het toch aan jou om te zeggen:
Ik breng hem gewoon X. ik verwacht je morgen om.... of ik breng hem om...

Dat jullie issues hebben is kut maar dat moet je gewoon buiten de omgang laten.
Maar dat is het hem. Ik wil dat niet meer. Ik wil Billy bij mij houden.

Het is ook dubbel; ik ben blij dat hij hem niet heeft opgehaald vanavond, maar ook enorm boos. Maar het bevestigd ook weer dat hij geen fuck om hem geeft.
pi_139758503
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 22:20 schreef manifold het volgende:

[..]

Serieus? De mannen met kinderen die ik ken zijn allemaal normale toegewijde vaders, dus misschien zegt het iets over de mannen in jouw omgeving?
Die ik ken ook. Heb mijn mannelijke vrienden regelmatig vergeleken. Die werken óók allemaal 40 uur. Maar die spelen na werktijd ook met hun kinderen, die geven ze ook te eten, die gaan in het weekend ook samen op stap. En die hebben OOK vrije tijd.
Maar dat kon X niet opbrengen. 40 uur werken en de rest was zíjn tijd. Er was geen Billy-tijd.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 22:22:26 #39
427012 Brummetje2.0
Uw meest favoriete kutuser!
pi_139758507
Tsja dat krijg je als de man liever niet een kindje had gehad. Kun je niks tegen doen. Als hij niet wil, wil hij niet. Laat gaan.
pi_139758574
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 22:21 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Het is ook dubbel; ik ben blij dat hij hem niet heeft opgehaald vanavond, maar ook enorm boos. Maar het bevestigd ook weer dat hij geen fuck om hem geeft.
Maar pas hier wel mee op, dit soort dingen kunnen later wel tegen je gebruikt worden. Beter is om op zo'n berichtje te antwoorden met iets als "Ik was gewoon van plan om hem volgens afspraak langs te komen brengen, laat even weten als je dat liever niet wit". Mocht jullie ooit recht tegenover elkaar in de rechtzaal komen te staan kun jij altijd aangeven je best te hebben gedaan om de afgesproken regeling na te komen.
pi_139758653
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 22:20 schreef manifold het volgende:

[..]

Nou nee, een man vind het leuk om eens te stoeien, iets te bouwen of interessant te doen, maar als een man echt moet verzorgen dan word het allemaal heel snel minder, wil niet zeggen dat ze minder zijn, maar er zit een heel groot verschil tussen mannen en vrouwen, je kan niet verwachten dat een man zoals een vrouw gaat denken en uren over kinderen gaat praten.
pi_139758667
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 22:23 schreef manifold het volgende:

[..]

Maar pas hier wel mee op, dit soort dingen kunnen later wel tegen je gebruikt worden. Beter is om op zo'n berichtje te antwoorden met iets als "Ik was gewoon van plan om hem volgens afspraak langs te komen brengen, laat even weten als je dat liever niet wit". Mocht jullie ooit recht tegenover elkaar in de rechtzaal komen te staan kun jij altijd aangeven je best te hebben gedaan om de afgesproken regeling na te komen.
Het hele topic kan tegen mij worden gebruikt. Maar ik weet het anders even niet meer, ik weet alleen dat ik mijn advocaat moet bellen maandag. Maar hoe dan verder? Wat als X zijn rechten niet wil opgeven? Dan breekt de hel los omdat ik het heb aangedragen.
pi_139758716
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 22:25 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Nou nee, een man vind het leuk om eens te stoeien, iets te bouwen of interessant te doen, maar als een man echt moet verzorgen dan word het allemaal heel snel minder, wil niet zeggen dat ze minder zijn, maar er zit een heel groot verschil tussen mannen en vrouwen, je kan niet verwachten dat een man zoals een vrouw gaat denken en uren over kinderen gaat praten.
Maar daar hebben we het ook niet over ;) Het gaat hier over helpen, gewoon normale dingen die een vader prima voor z'n kind kan doen.
pi_139758721
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 22:22 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Tsja dat krijg je als de man liever niet een kindje had gehad. Kun je niks tegen doen. Als hij niet wil, wil hij niet. Laat gaan.
OP uberhaupt wel gelezen?

quote:
Mijn ex-man (nu even X) en ik waren dolblij. X wou ontzettend graag vader worden
  vrijdag 9 mei 2014 @ 22:27:17 #45
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139758763
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 22:21 schreef Poesopstokje het volgende:

Als dat je wens is dan moet je een (anonieme) donor zoeken en niet kinderen nemen met iemand samen.
Simpel. Het gaat gewoon niet om jou maar om jullie zoon.
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_139758814
quote:

[..]

Ga lekker even in een ander topic zitten trollen met je pseudo psychologische gebrabbel zeg...
  vrijdag 9 mei 2014 @ 22:28:18 #47
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139758821
quote:
Ben ik het echt totaal niet mee eens :D
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_139758870
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 22:27 schreef Moppert het volgende:

[..]

Als dat je wens is dan moet je een (anonieme) donor zoeken en niet kinderen nemen met iemand samen.
Simpel. Het gaat gewoon niet om jou maar om jullie zoon.
Heb JIJ de OP wel gelezen? :?
  vrijdag 9 mei 2014 @ 22:33:04 #49
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139759098
Ja maar ik zie voornamelijk een moeder die erg aan zichzelf denkt op sommige vlakken.
Of denkt nog te kunnen beslissen wat er moet gebeuren in het leven van X.

Het enige waar ik echt een issue van zou maken is:
quote:
Op Billy's kamertje ligt al 4 weken kattenbakkorrels, met stront en al. En dan keihard tegen mij liegen als ik hem daar op aanspreek. Walgelijk.
Verder als hij zich niet aan schema's kan houden en dergelijke kan je altijd hulp van jeugdzorg inschakelen om te helpen bij de omgang en om het neutraal te houden.
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_139759189
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 22:26 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Maar daar hebben we het ook niet over ;) Het gaat hier over helpen, gewoon normale dingen die een vader prima voor z'n kind kan doen.
Nou ik ken maar weinig mannen die zich daadwerkelijk met de opvoeding bemoeien, eigenlijk heb ik zelden een man zoals mijn overleden man gezien, dat was net een dolgelukkige moeder
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 22:28 schreef manifold het volgende:

[..]

Ga lekker even in een ander topic zitten trollen met je pseudo psychologische gebrabbel zeg...
Waarom denk je dat er zoveel mensen scheiden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')