Zag hem op Tumblr gister, en nu staat ie al weet ik hoeveel delen in het topicquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind die Sheldongif echt geniaal
Valt wel mee. Maar je bent wel kleinquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:37 schreef artelligence het volgende:
Ik ben ook een dwerg. Dwergen zijn cool
quote:
Ja, onder de 1.80, he.quote:
Pocketsizequote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Valt wel mee. Maar je bent wel klein
Ga snel in de kraan zitten.quote:
Was dat maar waarquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Pocketsizeje kunt me overal mee naar toe nemen. Zo liev
Godverquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
En batterijtjes in me stoppen zodat ik tril en pulserende bewegingen maak
Dat kan sowieso.. inclusief vibo dan wel..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja nee, straks laat hij de hete kraan eerst lang open staan voordat hij er koud water bij doetquote:
quote:
Het gaat mij sowieso niet om het geld art. Met een minimumloon kan ik nu ook prima leven. Het gaat me er meer om dat ik de vraag krijg terwijl hij verdomd goed weet dat ik al een jaar op zoek ben naar een (vaste) baan die aansluit bij mijn opleiding terwijl hij het dus zo aangeboden krijgt. En dat is dan een vriend...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Goed salaris :-) ik heb het verkeerde vak uitgekozen haha. Maar geld is niet het belangrijkste yats. En als jurist (en als je verder studeert: advocaat) kun je ook een aardig zakcentje verdienen.
Even denken...Eh, ja...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Godverdomme.Is seks nou echt belangrijker dan mij en twi?
Heb jij daar batterijen voor nodig?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja nee, straks laat hij de hete kraan eerst lang open staan voordat hij er koud water bij doet
Vertelquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Over pulserende bewegingen gesproken...
omg neequote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja nee, straks laat hij de hete kraan eerst lang open staan voordat hij er koud water bij doet
Kon ik niet zelf voor kiezen eigenlijkquote:
Mag je die niet vervangen? Lame..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kon ik niet zelf voor kiezen eigenlijk
Volgens mij niet. Maar sowieso geen geld voor om dat te vervangen.quote:
Zo als nu met de onz meet het geval is.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:43 schreef Myraela het volgende:
Wij willen ook een BBQ-meet doen. Maar ik ben zo bang dat we net een datum kiezen waarop het kutweer is.
Mwah, is op zich nieteens zo heel duur, en makkelijk zelf te doenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Maar sowieso geen geld voor om dat te vervangen.
Zij of hij?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bekkenbodem aanspannen als je in haar zit
Ja, dat lijkt me kut.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo als nu met de onz meet het geval is.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bekkenbodem aanspannen als je in haar zit
Zo ik zag het topic net. Afzeggerssssquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo als nu met de onz meet het geval is.
Vind het niet iets wat mijn beetje geld waard isquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mwah, is op zich nieteens zo heel duur, en makkelijk zelf te doen
En als het niet mag.. Ik zou dan de oude kraan bewaren, en als je weer zou vertrekken weer terugplaatsen
Ohh, dan is het goedquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vind het niet iets wat mijn beetje geld waard isMijn kraan mengt ook heel snel en fijn
Ik had eerder al afgezegt maar dat is vanwege mijn geld.quote:
Oh, zulke mensen..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zouden ze ook wel als het wel lekker weer was geweest.
Wat? Nee, ik meet drie man of zo.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Godverdomme.Is seks nou echt belangrijker dan mij en twi?
Dat is zo fijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:04 schreef Moeraskat het volgende:
ik wil zo'n kraan in de keuken waar gekookt water uit komt
Ik 1 met koud bierquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:04 schreef Moeraskat het volgende:
Leuk als je even je handen wilt wassenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:04 schreef Moeraskat het volgende:
Toe maar *insert faxiesmiley*quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat? Nee, ik meet drie man of zo.En één vrouw.
Weet je niet hoe dat werkt dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Leuk als je even je handen wilt wassen
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Leuk als je even je handen wilt wassen
Dat dus, en nog veel meerquote:
Je hebt een kraan met rechts de warm/koud stand en links een knop voor 100 C. Die moet je apart aanzetten. Duurt misschien 1, 2 sec en dan is hij meteen kokend heet. Maar je kan dus ook gewoon je handen wassen en (lauw)warm water pakken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, want nog nooit van gehoord ook eigenlijk..
Je krijgt er echt geen oompa loompa's bij hoorquote:
of je kind onder wassen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt een kraan met rechts de warm/koud stand en links een knop voor 100 C. Die moet je apart aanzetten. Duurt misschien 1, 2 sec en dan is hij meteen kokend heet. Maar je kan dus ook gewoon je handen wassen en (lauw)warm water pakken.
Niet? Verdommequote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je krijgt er echt geen oompa loompa's bij hoor
VA is een meneer hoorquote:
Daar is hij zich van bewust.quote:
Beetje gay is okay.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Binky had ook zulke ballen.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:21 schreef Moeraskat het volgende:
Waar is miniem? ik heb konijnen gevonden voor hem. Met truitjes aan. Het is echt fantastisch.Awwwww.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Arme Binkyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Arme Binkyvoor jou
Mini Binky's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Arme Binkyvoor jou
Want.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Zou oppakken en knuffelen.quote:
quote:
Same. En dat op een vrijdagavondquote:
Ik ben blij dat ik die rooie kreeg toen hij net 'geholpen' was. Ik had het als man zelf waarschijnlijk niet kunnen verkopen om dat te laten doen.quote:
Hier ook. Plannen voor vandaag gaan niet door, dus een saaie avond nu.quote:
Wel terug geven hoor, want deze is voor Fasquote:
Zo raar vind ik dit altijd.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:33 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik die rooie kreeg toen hij net 'geholpen' was. Ik had het als man zelf waarschijnlijk niet kunnen verkopen om dat te laten doen.
Ja, wat zijn wij voor noobs.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Same. En dat op een vrijdagavond
Jij hebt vriendlief nog, ik heb FOK!quote:
Wat is daar raar aan? Ik zou zelf niet zonder mijn ballen kunnen eerlijk gezegdquote:
Dat zegt genoeg inderdaad. Dat is het zure dat vrijwel al mijn vrienden inmiddels bezet zijn en liever met hun vriendinnetje op de bank hangen dan wat leuks met (een deel van) de vriendengroep te doen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Same. En dat op een vrijdagavond
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wel terug geven hoor, want deze is voor Fas![]()
Echte mensen redder zal het worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ik had misschien wel kunnen regelen, maar ik ben ook nog een beeeetje brak van gisteren.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:37 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan? Ik zou zelf niet zonder mijn ballen kunnen eerlijk gezegd
[..]
Dat zegt genoeg inderdaad. Dat is het zure dat vrijwel al mijn vrienden inmiddels bezet zijn en liever met hun vriendinnetje op de bank hangen dan wat leuks met (een deel van) de vriendengroep te doen.
Raar dat je om die reden je kat niet zou laten castreren. Get over it.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:37 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan? Ik zou zelf niet zonder mijn ballen kunnen eerlijk gezegd
[..]
Dat zegt genoeg inderdaad. Dat is het zure dat vrijwel al mijn vrienden inmiddels bezet zijn en liever met hun vriendinnetje op de bank hangen dan wat leuks met (een deel van) de vriendengroep te doen.
Yats is een pussy.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Raar dat je om die reden je kat niet zou laten castreren. Get over it.
Eh? Eens.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ow, uiteindelijk zou het dan vast alsnog gebeuren. Na een paar keer de bank onder plassen vind ik het dan wel goed geweest. Maar ik zou wel met hem meeleven. Maar dat zal wel een mannending zijn. Ik verwacht geen begrip van de vrouwen hier.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Why?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:39 schreef Moeraskat het volgende:
Ik word hier door vinnie uitgelachenhard.
Liegebeest.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:39 schreef Moeraskat het volgende:
Ik word hier door vinnie uitgelachenhard.
Als hij eenmaal gaat sproeien ben je eigenlijk al te laat.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:39 schreef yats het volgende:
[..]
Ow, uiteindelijk zou het dan vast alsnog gebeuren. Na een paar keer de bank onder plassen vind ik het dan wel goed geweest. Maar ik zou wel met hem meeleven. Maar dat zal wel een mannending zijn. Ik verwacht geen begrip van de vrouwen hier.
over mijn tietgroei probleem.quote:
Is dat zo? Ik dacht dat als je ze dan castreerde ze ermee ophielden?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Als hij eenmaal gaat sproeien ben je eigenlijk al te laat.
Hoe zijn grotere tieten een probleem?quote:
als ik jou castreer, stop je dan ook met plassen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:43 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht dat als je ze dan castreerde ze ermee ophielden?
Beter is het om te castreren voordat ze beginnen. Anders kunnen ze na het castreren nog steeds blijven sproeien. Eén kat van ons had dat helaas ook, ook gecastreerd.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:43 schreef yats het volgende:
[..]
Als ik het goed heb voorkom je dat sproeien door ze voor die tijd te castreren.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:43 schreef yats het volgende:
[..]
Wat een jetsers heb je.quote:
Meer pijnlijk dan onhandig thoquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een jetsers heb je.Euh, ik bedoel: ik kan me voorstellen dat het onhandig is.
Ok, weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Beter is het om te castreren voordat ze beginnen. Anders kunnen ze na het castreren nog steeds blijven sproeien. Eén kat van ons had dat helaas ook, ook gecastreerd.
Nee, maar ik ben dan ook een zeikerd (ik kop hem zelf maar even in)quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als ik jou castreer, stop je dan ook met plassen?
garpje
Mijne ook. Zo snel mogelijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
De mijne werd bij 6 maanden gecastreerd
De zwerfkat bij ons in de buurt is vorig jaar pas gecastreerd. Tot die tijd was je ook echt niet blij als die bij je binnen was geweest.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:43 schreef yats het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat je na afloop niet van die slappe dingen overhoudt. Hoor je weleens.quote:
pls neequote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat je na afloop niet van die slappe dingen overhoudt. Hoor je weleens.
dat ging ik niet zeggenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, weer wat geleerd.
[..]
Nee, maar ik ben dan ook een zeikerd (ik kop hem zelf maar even in)
Hoi Bambi.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hallooo. Ik wil wel inhaken op een lopend gesprek, maar het is hier al 10 minuten stil.
Hoe ging het?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Buikpijn.Maar op zich viel het me wel mee.
Hoi Fera.
helaas. Hoe staat het leven?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hallooo. Ik wil wel inhaken op een lopend gesprek, maar het is hier al 10 minuten stil.
Hoi.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ja wel goed! Gister jarig geweest, en heb net mijn zus weer op de bus gezet dus dat was heel gezellig.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
helaas. Hoe staat het leven?
Heel erg pijn? Ging het snel trouwens?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, wel goed dus. Alleen nu heb ik pijn.
Oh gefeliciteerd dan nogquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja wel goed! Gister jarig geweest, en heb net mijn zus weer op de bus gezet dus dat was heel gezellig.
Ik heb een goede pijnstiller.quote:
Mijn pijnstiller hielp volgens mij geen fuck.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb een goede pijnstiller.Ben nu aan het twijfelen welke pijnstiller ik wanneer bij ga nemen. Ja, was met zo'n 20 minuten weer buiten, dus he. Het voelt gewoon zoals ongesteld zijn voelde voordat ik de pil ging slikken, haha. Alleen die pijn is heel lang geleden, dus wel weer even wennen.
Deze wel denk ik, als ik het verschil voel tussen nu en net na de afspraak. Ja, ik ook kramp inderdaad. Maar ik had op het moment zelf meer pijn verwacht, heb ook helemaal geen flauwvalneiging gehad ofzo.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn pijnstiller hielp volgens mij geen fuck.Maar ik had eigenlijk na het zetten al bijna geen pijn meer. Beetje kramp.
Nee, ik ook niet. Maar tijdens het zetten wel enorm veel pijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Deze wel denk ik, als ik het verschil voel tussen nu en net na de afspraak. Ja, ik ook kramp inderdaad. Maar ik had op het moment zelf meer pijn verwacht, heb ook helemaal geen flauwvalneiging gehad ofzo.
Ik zei 'au', maar dat was het wel.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Maar tijdens het zetten wel enorm veel pijn.Toen had ik ook een pijnstiller.
O, dat scheelt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik zei 'au', maar dat was het wel.Wel écht pijn hoor, maar die zwakte dan ook snel weer af. Had vantevoren ook een pijnstiller genomen ja.
gaat het over een spiraal? ik volg het niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik zei 'au', maar dat was het wel.Wel écht pijn hoor, maar die zwakte dan ook snel weer af. Had vantevoren ook een pijnstiller genomen ja.
spiraaltje? wat houdt je tegen?quote:
RTquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Myr ik wil broodje kroket met mosterd.
Ik heb 8 kroketten. Jij mag er best eentje.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Myr ik wil broodje kroket met mosterd.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
gaat het over een spiraal? ik volg het niet.
Mijn zus vond me erg levendig, haha. Ik merk dat het zo'n pijn is waarbi jhij op het moment zelf echt heel pijn doet, maar dat je al snel weer vergeet hoeveel pijn. Ofzo.quote:
Ik moet nog een huisarts in Rotterdam regelen. En geld. En ik vind het eng.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
spiraaltje? wat houdt je tegen?
Vorige week maandag.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Vanmiddag laten plaatsen, en Fera afgelopen maandag. Dus we kunnen ons inleven in elkaar.
[..]
Mijn zus vond me erg levendig, haha. Ik merk dat het zo'n pijn is waarbi jhij op het moment zelf echt heel pijn doet, maar dat je al snel weer vergeet hoeveel pijn. Ofzo.
1. Dat moet je dan maar eens gaan doen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet nog een huisarts in Rotterdam regelen. En geld. En ik vind het eng.
Bij mij valt hij als het goed is onder mijn aanvullende verzekering. Huisarts kan ik je niet mee helpen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wil je met of zonder hormonen? Want zonder hormonen is relatief goedkoop.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Vorige week maandag.
Mijn pijn duurde wat langer en ik moest er later nog vaak aan terugdenken.
Begrijpelijk, ik hoop dat het werkt voor jequote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Vanmiddag laten plaatsen, en Fera afgelopen maandag. Dus we kunnen ons inleven in elkaar.
[..]
Mijn zus vond me erg levendig, haha. Ik merk dat het zo'n pijn is waarbi jhij op het moment zelf echt heel pijn doet, maar dat je al snel weer vergeet hoeveel pijn. Ofzo.
Ik hoop het ook. Maar denk het wel.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Begrijpelijk, ik hoop dat het werkt voor je![]()
Lief van je.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb 8 kroketten. Jij mag er best eentje.Ik heb ook mosterd. En een broodje.
Ze liggen in de vriezer.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lief van je.Tot ik honger heb.
Maar ben niet bepaald in de buurt vandaag, morgen en zondag.
Ik moet me er eens beter in verdiepen. Bij de één werd je nog wel ongesteld, die wil ik.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Wil je met of zonder hormonen? Want zonder hormonen is relatief goedkoop.
Ik vond het lang.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh ja.![]()
Tijdens het plaatsen zo lang ja?
Zonder hormonen waarschijnlijk. Die heb ik ook.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet me er eens beter in verdiepen. Bij de één werd je nog wel ongesteld, die wil ik.
Ik heb gegoogled.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Zonder hormonen waarschijnlijk. Die heb ik ook.
Onze spiraalkenner.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb gegoogled.
Dat is dan de koperen en niet het Mirena spiraaltje.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze liggen in de vriezer.Ik bewaar er eentje speciaal voor jou. Hihihi.
quote:
Nouja, veel mensen worden bij hormonen ook nog ongesteld, maar daarbij kan het wegblijven. Dus ji jzal wel koper bedoelen dan, daarvan wordt het vaak juist wat heftiger.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet me er eens beter in verdiepen. Bij de één werd je nog wel ongesteld, die wil ik.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb gegoogled.
Dat is dan de koperen en niet het Mirena spiraaltje.
Ach, je moet wat doen om enigszins een toevoeging voor een SC te zijnquote:
Ja, dat ga ik sowieso doen. Mijn proefkonijntjes.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:20 schreef Fera het volgende:
Myr, wacht gewoon een paar weken en kijk dan hoe het met ons gaat. We zullen wel reviews geven.
Je moet die dingen ook halen enzo, elke dag er aan denken en een keer vergeten is ook matig. 5 jaar lang geen zorgen maken is dan wel chillquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:20 schreef Myraela het volgende:
Ik wil vooral van de pil af. Al moet ik zeggen dat ik hem nog maar zelden vergeet of te laat in neem. Maar het is gewoon niet ideaal.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik sowieso doen. Mijn proefkonijntjes.
Normaal gesproken ga ik altijd naar een mannelijke huisarts, maar hiervoor ging ik toch echt naar een vrouw. Voelde een stuk beter.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Myra, wil je een vrouw of een man als huisarts?
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je moet die dingen ook halen enzo, elke dag er aan denken en een keer vergeten is ook matig. 5 jaar lang geen zorgen maken is dan wel chill
Ja, dat weet ik dus niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Myra, wil je een vrouw of een man als huisarts?
Ik had de afspraak nu met een andere huisarts dan waar ik het eerste gesprek mee had. Gelukkig maar, deze vond ik veeeeel fijner. Dus alleen een vrouw zegt ook nog niet alles.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Normaal gesproken ga ik altijd naar een mannelijke huisarts, maar hiervoor ging ik toch echt naar een vrouw. Voelde een stuk beter.Die kon zich ook goed inleven in de pijn.
Dat zou ik echt niet kunnen.quote:
De oplossing!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Klopt, maar in mijn geval was het een goede match.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik had de afspraak nu met een andere huisarts dan waar ik het eerste gesprek mee had. Gelukkig maar, deze vond ik veeeeel fijner. Dus alleen een vrouw zegt ook nog niet alles.
Dan moet ik Hep bannen uit mijn leven.quote:
Ja maar pijn.quote:
Kaneel troost hem wel feerquote:
Bij mij nu alsnog wel.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt, maar in mijn geval was het een goede match.
Wie troost mij?quote:
Bogie toch?quote:
Ja maar ... maar ...quote:
Geen excuses feer, dat merk je wel. Voor verdere tips kun je bij VA terechtquote:
Hep houdt ook wel van je zonder dat jij als zijn spermareceptakel dient.quote:
AH, ik snap het welquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus niet.Ik voel me fijner bij een man, zeker met alles wat niet over mijn kut gaat. Maar in dit geval zou ik een vrouw willen.
Dat weet ik en daar gaat het niet om. Hij is gewoon onweerstaanbaar.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hep houdt ook wel van je zonder dat jij als zijn spermareceptakel dient.
quote:
Lekker plat weer.quote:
Kom je daar nu pas achter?quote:
Staand kan ook prima hoor feerquote:
2Happy4Uquote:
Omg yatsquote:
Ik weet hetquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat weet ik en daar gaat het niet om. Hij is gewoon onweerstaanbaar.
Hij weet me ook altijd zo goed over te halen.quote:
Leuk is een understatement.quote:
Bij gebrek aan fax in deze sc moet iemand dergelijke opmerkingen toch maken? Maar ik moet nog veel leren dus?quote:
Godverdomme Fas.quote:
Jij bent geen Faxist.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:32 schreef yats het volgende:
[..]
Bij gebrek aan fax in deze sc moet iemand dergelijke opmerkingen toch maken? Maar ik moet nog veel leren dus?
Hep A hep Bquote:
Aspirant toch? Of word ik weer buitengesloten?quote:
O, dan moet je bij Fax zijn. Hij moet je goedkeuren.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:33 schreef yats het volgende:
[..]
Aspirant toch? Of word ik weer buitengesloten?
Van jou had ik beter verwacht.quote:
Ik zal er op de bbq meet eens naar vragen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:35 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dan moet je bij Fax zijn. Hij moet je goedkeuren.
Wanneer gaan we nou gvd eens neuken, man.quote:
Livestream pls.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wanneer gaan we nou gvd eens neuken, man.
Dus dat doe ik verkeerd, ik ben niet direct genoeg? Dank je voor deze wijze les fasquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik lees niet elke dag de hele dag meequote:
Soon.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik bedoel de manier waarop je het zegt, slimmerik.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik lees niet elke dag de hele dag mee
Ohh.. Ja? Ik niet hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoel de manier waarop je het zegt, slimmerik.
Huhquote:
Slaap lekker.quote:
Volgende keer dat je je date ziet ongegeneerd je penis uit je broek halen en haar er naartoe dirigeren.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:38 schreef yats het volgende:
[..]
Dus dat doe ik verkeerd, ik ben niet direct genoeg? Dank je voor deze wijze les fas
quote:
Volgens mij praten we langs elkaar heen, want ik snap er geen bal meer van.quote:
Hoe had ik het anders moeten neerzetten om meer als mezelf te reageren volgens jou dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij praten we langs elkaar heen, want ik snap er geen bal meer van.
Naja, misschien heb ik me vergist in je. Vond het nogal plat voor jouw doen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe had ik het anders moeten neerzetten om meer als mezelf te reageren volgens jou dan?
Ohh.. Soms heb ik van die momentenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Naja, misschien heb ik me vergist in je. Vond het nogal plat voor jouw doen.
Kan je wel, maar je gaat het niet leuk vinden. Het is niet echt een keuzequote:
Niet om het één of ander, maar ik denk dat ik niet zonder ''hoef'' te zitten.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan je wel, maar je gaat het niet leuk vinden. Het is niet echt een keuze
Celibaat zijn.quote:
Jaja, je bent lekker, ik weet hetquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet om het één of ander, maar ik denk dat ik niet zonder ''hoef'' te zitten.
Nee, ik ben vrouw. Dat is al genoeg.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jaja, je bent lekker, ik weet het
Niet altijd waar ik ken een paar vrouwen...quote:
Ja, oké. Maar ik ben toch wel om aan te zien.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet altijd waar ik ken een paar vrouwen...
Even je fotoboek checken voor een reminder.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, oké. Maar ik ben toch wel om aan te zien.
Dat ongetwijfeldquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje onduidelijke foto, heb je niets aan.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Even je fotoboek checken voor een reminder.
niks voor mijquote:
Misschien moet je nieuwe foto's maken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje onduidelijke foto, heb je niets aan.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Neuh. Ik vind het wel prima zo.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet je nieuwe foto's maken.
quote:
Dittorape.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb trouwens Elite 4 verslagen en zoek nu een Eevee en een Ditto.
Understatementquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeg jijquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet je nieuwe foto's maken.
Dank je.quote:
Klopt ik wist geen goeie reactie te plaatsen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje onduidelijke foto, heb je niets aan.
En je bent ook nog leuk om mee te praten.quote:
Welke versie? Ik kan fokken als een bezetene in Platinum..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb trouwens Elite 4 verslagen en zoek nu een Eevee en een Ditto.
WHehehe. Kan er niks aan doen dat ik niet fotogeniek ben.quote:
Ja toch. Wel jammer dat die hele postgame eigenlijk niks aan is.quote:
Geen sorry. Volgende keer ben ik al minder eng voor je, als het goed is.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En je bent ook nog leuk om mee te praten.
Ookal dook ik steeds weg
sorry
Black.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Welke versie? Ik kan fokken als een bezetene in Platinum..
Ja maar als heppie er bij is durf ik ook niet goed met zijn vurige kapselquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen sorry. Volgende keer ben ik al minder eng voor je, als het goed is.
Klopt wel. Postgame van G/S/C was nice.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WHehehe. Kan er niks aan doen dat ik niet fotogeniek ben.
[..]
Ja toch. Wel jammer dat die hele postgame eigenlijk niks aan is.
Beetje rondlopen, beetje oude monstertjes tegenkomen om dan nog eens de Champion uit te dagen. Het voelt een beetje als mosterd na de maaltijd.
Oh, heb ik weer niks aanquote:
Hoezo, wil je een move maken dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar als heppie er bij is durf ik ook niet goed met zijn vurige kapsel
Ik heb X&Y.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, heb ik weer niks aan![]()
Ik zou X wel willen.. Maar dan moet ik ook een 3DS halen.. En geen centjes..
Ik heb X ,quote:
Denken dat ik daar de ballen voor hebquote:
Dacht ik ook niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denken dat ik daar de ballen voor hebEn sowieso, als iemand een relatie heeft ga ik me daar nimmer in mengen.
Maar hij lijkt me echt vet gevaarlijk
Nouja, is wel handig als je competatief speelt.quote:
Ow, maar ik zou ook niet weten hoe ik zou moeten ruilen en alles.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, heb ik weer niks aan![]()
Ik zou X wel willen.. Maar dan moet ik ook een 3DS halen.. En geen centjes..
Ik vind in de nieuwe generatie wel weer leuke nieuwe Pokémon zittenquote:
Oh, liegenaar, daar geloof ik niks van. Je wil gewoon niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WHehehe. Kan er niks aan doen dat ik niet fotogeniek ben.
Makkelijk zat johquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, is wel handig als je competatief speelt.
[..]
Ow, maar ik zou ook niet weten hoe ik zou moeten ruilen en alles.
Al die nieuwerwetse dingen.
True.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind in de nieuwe generatie wel weer leuke nieuwe Pokémon zitten
Ik snap black city niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
In X and Y is zo goed als niks meer te doen postgame.
In Black and White 2 heb je nog Black City en White Forest heerlijk om in te trainen.
Er is werkelijk waar geen een foto waar ik mezelf niet als een debiel op vind staan.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, liegenaar, daar geloof ik niks van. Je wil gewoon niet.
Postgame zuigt inderdaad bij X&Y.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
In X and Y is zo goed als niks meer te doen postgame.
In Black and White 2 heb je nog Black City en White Forest heerlijk om in te trainen.
Dan moet je daar dus iets aan gaan doen, ipv het maar gewoon opgeven.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is werkelijk waar geen een foto waar ik mezelf niet als een debiel op vind staan.
Wat mis ik dan?quote:
Ik snap hem wel, ik heb dat ook bij heel veel foto's. Maar vaak laat ik ze staan omdat andere mensen ze leuk vinden.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dan moet je daar dus iets aan gaan doen, ipv het maar gewoon opgeven.
Speel je de 2 of de normale versie?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap black city niet.
Er is niks of niemand. Een grote leegte
[..]
Er is werkelijk waar geen een foto waar ik mezelf niet als een debiel op vind staan.
Ik vind dat bij sommige foto's. Maar vaak zat ook niet gelukkig. Ik vind de foto's die ik zelf maak meestal stom, maar andere mensen kunnen het wel.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap hem wel, ik heb dat ook bij heel veel foto's. Maar vaak laat ik ze staan omdat andere mensen ze leuk vinden.
Chespin, Froaky, Fletchling, Litleo, Pancham, dat zijn zo'n beetje de leukste nieuwe imo..quote:
Maar ik heb ook geen behoefte aan foto's van mezelf.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dan moet je daar dus iets aan gaan doen, ipv het maar gewoon opgeven.
Normaal.quote:
Ja, inderdaad. Maar ik heb ook foto's uit 2010, daar straal ik op. Vooral toen ik op Aruba was. Toen was ik mooi en slank en blij.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind dat bij sommige foto's. Maar vaak zat ook niet gelukkig. Ik vind de foto's die ik zelf maak meestal stom, maar andere mensen kunnen het wel.
Sylveon, Meowstic, Gogoat ...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Chespin, Froaky, Fletchling, Litleo, Pancham, dat zijn zo'n beetje de leukste nieuwe imo..
Wifi jonguh! Wel met cheapass WEP beveiliging, anders werkt het niet.. En iets met friendcodes.. Zoiets dacht ik..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat mis ik dan?
Ik snap niks van dat Dreamworld en Transfer. Kan nergens verbinding mee maken
Reisje naar het platteland van Engeland aan het plannen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Chespin, Froaky, Fletchling, Litleo, Pancham, dat zijn zo'n beetje de leukste nieuwe imo..
Maar het is soms wel handig om te hebben.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik heb ook geen behoefte aan foto's van mezelf.
Ja dat herken ik wel, de foto's van Londen vind ik ook minder omdat ik toen 5 kilo zwaarder was. Niet dat afvallen op het moment wil lukken, dus ik begin wel weer richting dat gewicht te gaan. Wel met een minder ronde kop heb ik het idee, gelukkig.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maar ik heb ook foto's uit 2010, daar straal ik op. Vooral toen ik op Aruba was. Toen was ik mooi en slank en blij.Daarna werd ik dikker en valt alles een beetje tegen.
Vijf kilo zie je bij mij nauwelijks. Helaas was het op één punt bijna twintig kilo zwaarder. Daar is nu wel weer wat vanaf, gelukkig.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar het is soms wel handig om te hebben.
[..]
Ja dat herken ik wel, de foto's van Londen vind ik ook minder omdat ik toen 5 kilo zwaarder was. Niet dat afvallen op het moment wil lukken, dus ik begin wel weer richting dat gewicht te gaan. Wel met een minder ronde kop heb ik het idee, gelukkig.
Ja dat zei je. Goed bezig!!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Vijf kilo zie je bij mij nauwelijks. Helaas was het op één punt bijna twintig kilo zwaarder. Daar is nu wel weer wat vanaf, gelukkig.
Hmm.. Nee die toch wat minder.. Al vind ik Gogoat wel gaan.. En Dedenne..quote:
In de 2 versies staat er in BlackTower/Whiteforest een battle tower met hoge level trainers.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik heb ook geen behoefte aan foto's van mezelf.
[..]
Normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |