Zag hem op Tumblr gister, en nu staat ie al weet ik hoeveel delen in het topicquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind die Sheldongif echt geniaal
Valt wel mee. Maar je bent wel kleinquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:37 schreef artelligence het volgende:
Ik ben ook een dwerg. Dwergen zijn cool
quote:
Ja, onder de 1.80, he.quote:
Pocketsizequote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Valt wel mee. Maar je bent wel klein
Ga snel in de kraan zitten.quote:
Was dat maar waarquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Pocketsizeje kunt me overal mee naar toe nemen. Zo liev
Godverquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
En batterijtjes in me stoppen zodat ik tril en pulserende bewegingen maak
Dat kan sowieso.. inclusief vibo dan wel..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja nee, straks laat hij de hete kraan eerst lang open staan voordat hij er koud water bij doetquote:
quote:
Het gaat mij sowieso niet om het geld art. Met een minimumloon kan ik nu ook prima leven. Het gaat me er meer om dat ik de vraag krijg terwijl hij verdomd goed weet dat ik al een jaar op zoek ben naar een (vaste) baan die aansluit bij mijn opleiding terwijl hij het dus zo aangeboden krijgt. En dat is dan een vriend...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Goed salaris :-) ik heb het verkeerde vak uitgekozen haha. Maar geld is niet het belangrijkste yats. En als jurist (en als je verder studeert: advocaat) kun je ook een aardig zakcentje verdienen.
Even denken...Eh, ja...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Godverdomme.Is seks nou echt belangrijker dan mij en twi?
Heb jij daar batterijen voor nodig?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja nee, straks laat hij de hete kraan eerst lang open staan voordat hij er koud water bij doet
Vertelquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Over pulserende bewegingen gesproken...
omg neequote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja nee, straks laat hij de hete kraan eerst lang open staan voordat hij er koud water bij doet
Kon ik niet zelf voor kiezen eigenlijkquote:
Mag je die niet vervangen? Lame..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kon ik niet zelf voor kiezen eigenlijk
Volgens mij niet. Maar sowieso geen geld voor om dat te vervangen.quote:
Zo als nu met de onz meet het geval is.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:43 schreef Myraela het volgende:
Wij willen ook een BBQ-meet doen. Maar ik ben zo bang dat we net een datum kiezen waarop het kutweer is.
Mwah, is op zich nieteens zo heel duur, en makkelijk zelf te doenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Maar sowieso geen geld voor om dat te vervangen.
Zij of hij?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bekkenbodem aanspannen als je in haar zit
Ja, dat lijkt me kut.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo als nu met de onz meet het geval is.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bekkenbodem aanspannen als je in haar zit
Zo ik zag het topic net. Afzeggerssssquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo als nu met de onz meet het geval is.
Vind het niet iets wat mijn beetje geld waard isquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mwah, is op zich nieteens zo heel duur, en makkelijk zelf te doen
En als het niet mag.. Ik zou dan de oude kraan bewaren, en als je weer zou vertrekken weer terugplaatsen
Ohh, dan is het goedquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vind het niet iets wat mijn beetje geld waard isMijn kraan mengt ook heel snel en fijn
Ik had eerder al afgezegt maar dat is vanwege mijn geld.quote:
Oh, zulke mensen..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zouden ze ook wel als het wel lekker weer was geweest.
Wat? Nee, ik meet drie man of zo.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Godverdomme.Is seks nou echt belangrijker dan mij en twi?
Dat is zo fijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:04 schreef Moeraskat het volgende:
ik wil zo'n kraan in de keuken waar gekookt water uit komt
Ik 1 met koud bierquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:04 schreef Moeraskat het volgende:
Leuk als je even je handen wilt wassenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:04 schreef Moeraskat het volgende:
Toe maar *insert faxiesmiley*quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat? Nee, ik meet drie man of zo.En één vrouw.
Weet je niet hoe dat werkt dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Leuk als je even je handen wilt wassen
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Leuk als je even je handen wilt wassen
Dat dus, en nog veel meerquote:
Je hebt een kraan met rechts de warm/koud stand en links een knop voor 100 C. Die moet je apart aanzetten. Duurt misschien 1, 2 sec en dan is hij meteen kokend heet. Maar je kan dus ook gewoon je handen wassen en (lauw)warm water pakken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, want nog nooit van gehoord ook eigenlijk..
Je krijgt er echt geen oompa loompa's bij hoorquote:
of je kind onder wassen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt een kraan met rechts de warm/koud stand en links een knop voor 100 C. Die moet je apart aanzetten. Duurt misschien 1, 2 sec en dan is hij meteen kokend heet. Maar je kan dus ook gewoon je handen wassen en (lauw)warm water pakken.
Niet? Verdommequote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je krijgt er echt geen oompa loompa's bij hoor
VA is een meneer hoorquote:
Daar is hij zich van bewust.quote:
Beetje gay is okay.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Binky had ook zulke ballen.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:21 schreef Moeraskat het volgende:
Waar is miniem? ik heb konijnen gevonden voor hem. Met truitjes aan. Het is echt fantastisch.Awwwww.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Arme Binkyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Arme Binkyvoor jou
Mini Binky's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Arme Binkyvoor jou
Want.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Zou oppakken en knuffelen.quote:
quote:
Same. En dat op een vrijdagavondquote:
Ik ben blij dat ik die rooie kreeg toen hij net 'geholpen' was. Ik had het als man zelf waarschijnlijk niet kunnen verkopen om dat te laten doen.quote:
Hier ook. Plannen voor vandaag gaan niet door, dus een saaie avond nu.quote:
Wel terug geven hoor, want deze is voor Fasquote:
Zo raar vind ik dit altijd.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:33 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik die rooie kreeg toen hij net 'geholpen' was. Ik had het als man zelf waarschijnlijk niet kunnen verkopen om dat te laten doen.
Ja, wat zijn wij voor noobs.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Same. En dat op een vrijdagavond
Jij hebt vriendlief nog, ik heb FOK!quote:
Wat is daar raar aan? Ik zou zelf niet zonder mijn ballen kunnen eerlijk gezegdquote:
Dat zegt genoeg inderdaad. Dat is het zure dat vrijwel al mijn vrienden inmiddels bezet zijn en liever met hun vriendinnetje op de bank hangen dan wat leuks met (een deel van) de vriendengroep te doen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Same. En dat op een vrijdagavond
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wel terug geven hoor, want deze is voor Fas![]()
Echte mensen redder zal het worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ik had misschien wel kunnen regelen, maar ik ben ook nog een beeeetje brak van gisteren.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:37 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan? Ik zou zelf niet zonder mijn ballen kunnen eerlijk gezegd
[..]
Dat zegt genoeg inderdaad. Dat is het zure dat vrijwel al mijn vrienden inmiddels bezet zijn en liever met hun vriendinnetje op de bank hangen dan wat leuks met (een deel van) de vriendengroep te doen.
Raar dat je om die reden je kat niet zou laten castreren. Get over it.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:37 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan? Ik zou zelf niet zonder mijn ballen kunnen eerlijk gezegd
[..]
Dat zegt genoeg inderdaad. Dat is het zure dat vrijwel al mijn vrienden inmiddels bezet zijn en liever met hun vriendinnetje op de bank hangen dan wat leuks met (een deel van) de vriendengroep te doen.
Yats is een pussy.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Raar dat je om die reden je kat niet zou laten castreren. Get over it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |