Ik ga niet meer in discussie met jou, je hebt overal wel een excuus voor.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:57 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Hoe the fuck kan je de controle over het stuur verliezen terwijl je rechts vooruit gaat?
(Ijs, aquaplaning en klapbanden erbuiten gelaten)
Er slapen natuurlijk wel mensen naast die snelwegenquote:Op zondag 11 mei 2014 06:07 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
's Nachts is er niemand om die deeltjes in te ademen en tegen de tijd dat er weer wel mensen zijn zijn die deeltjes neergeslagen of verwaaid. Er is geen enkel valide argument tegen hard rijden in de nacht op een lege weg anders dan mensen onder controle willen houden.
Zie je, dat gebeurd niet. In Duitsland zie je dat het meestal alleen misgaat wanneer iemand onveilig inhaalt en de auto naar de linkerbaan knalt zonder te kijken of wanneer er plotseling file is en diegene achterop geen alarmlichten aan doet.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ga niet meer in discussie met jou, je hebt overal wel een excuus voor.
Ga jij nou maar snel in een rechte lijn rijden, er kan toch niets fout gaan. kutmongoolquote:Op zondag 11 mei 2014 14:00 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Zie je, dat gebeurd niet. In Duitsland zie je dat het meestal alleen misgaat wanneer iemand onveilig inhaalt en de auto naar de linkerbaan knalt zonder te kijken of wanneer er plotseling file is en diegene achterop geen alarmlichten aan doet.
Als ik in Duitsland rij, op stukjes ongelimiteerde autobahn, doe ik dat altijd volgas. Gewoon 3 uur volgas achter elkaar, tanken, en weer verder.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:07 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Ga jij nou maar snel in een rechte lijn rijden, er kan toch niets fout gaan. kutmongool
Wat ben jij stoer zeg, wauw, dat kan ik helemaal niet. Een applausje voor jezelf, wat ben jij goed zeg.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:09 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Als ik in Duitsland rij, op stukjes ongelimiteerde autobahn, doe ik dat altijd volgas. Gewoon 3 uur volgas achter elkaar, tanken, en weer verder.
Fijn dat je zo serieus kan discussiëren.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:10 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Wat ben jij stoer zeg, wauw, dat kan ik helemaal niet. Een applausje voor jezelf, wat ben jij goed zeg.
Met jou wil ik niet discussieren, omdat je toch te koppig bent.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:11 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Fijn dat je zo serieus kan discussiëren.![]()
Mijn punt is dat hard rijden in een rechte lijn geen probleem is. 180 is veig. 220 is veilig. 250 is veilig.
Ik zie gewoon niet hoe erg je iets verkeerd moet doen om ineens 90 graden te draaien ofzo.
Dan vliegt hij inderdaad door je voorruit.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:20 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Met jou wil ik niet discussieren, omdat je toch te koppig bent.
Ga 250 rijden en dan zet ik een hert op de snelweg in het donker. Hopelijk leer je daar iets van.
Daarom wil ik dus niet in discussie met jou. Als je met 250 moet uitwijken ben je er geweest. Het risico is de tijdswinst gewoon niet waard, hoe je het ook brengt. Er is een reden waarom er snelheidslimieten zijn. Het is niet gunstig voor Nederland als er opeens meer verkeersdoden vallen, minder inkomsten etc.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:24 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Dan vliegt hij inderdaad door je voorruit.
Toch gebeurt dat statistisch heel weinig. Hell de kans is groter dat je in slaap valt en daardoor jezelf tot moes rijdt.
Onervaren bestuurders, een dier dat de weg op rent, onverwachte reactie van je passagier. Etc.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:57 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Hoe the fuck kan je de controle over het stuur verliezen terwijl je rechts vooruit gaat?
(Ijs, aquaplaning en klapbanden erbuiten gelaten)
Op een provinciale weg is dat risico nog veel groter. 1 knullig foutje en jij en een mogelijke tegenligger zijn de achterbak in geperst.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:43 schreef Euribob het volgende:
[..]
Onervaren bestuurders, een dier dat de weg op rent, onverwachte reactie van je passagier. Etc.
Één knullig foutje en je auto en jij liggen in de kreukels, en dan zijn er waarschijnlijk nog andere slachtoffers.
Dat zijn de noodzakelijke risico's om van A naar B te komen. Waarom zou je die risico's willen vergroten als dit nauwelijks iets oplevert? Die halve minuut minder reistijd kost je een hoop veiligheid op de snelweg.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:58 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Op een provinciale weg is dat risico nog veel groter. 1 knullig foutje en jij en een mogelijke tegenligger zijn de achterbak in geperst.
Dat risico is groter. En niemand cared.
Geloof dat gezien je eigen weggedrag jij beter zou moeten weten, Schwarzwaldschummiquote:Op zondag 11 mei 2014 14:58 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Op een provinciale weg is dat risico nog veel groter. 1 knullig foutje en jij en een mogelijke tegenligger zijn de achterbak in geperst.
Dat risico is groter. En niemand cared.
Op provinciale wegen vallen statistisch gewoon meer doden. Ook in Duitsland.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geloof dat gezien je eigen weggedrag jij beter zou moeten weten, Schwarzwaldschummi
http://www.telegraaf.nl/buitenland/article20838783.ecequote:Op zondag 11 mei 2014 15:39 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Op provinciale wegen vallen statistisch gewoon meer doden. Ook in Duitsland.
Maar vertel eens, waarom rechtvaardigt dat halve minuutje reistijd dat enorme extra risico voor autobestuurders?quote:Op zondag 11 mei 2014 15:39 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Op provinciale wegen vallen statistisch gewoon meer doden. Ook in Duitsland.
En het risico is nog vele malen groter als je de snelheidslimiet verhoogd naar 250. Het is gewoon wachten op ongelukken, wat jij voorstelt omdat er mensen zoals jij op de weg zijn die hun limieten niet kennen en domme dingen gaan doen omdat ze met hun domme verstand niet begrijpen hoe gevaarlijk het is. Het zou mij niets kunnen schelen als jij met 250 jezelf over de A7 uitsmeert, maar dan moet je andere mensen daar buiten houden en dan moet je familie ook maar zorgen dat alles opgeruimd wordt en alle schade aan het wegdek en extra reistijden etc. worden vergoed.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:58 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Op een provinciale weg is dat risico nog veel groter. 1 knullig foutje en jij en een mogelijke tegenligger zijn de achterbak in geperst.
Dat risico is groter. En niemand cared.
altijd dat "het is maar 10 seconden"quote:Op zondag 11 mei 2014 16:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
Maar vertel eens, waarom rechtvaardigt dat halve minuutje reistijd dat enorme extra risico voor autobestuurders?
En aan het einde van de week 14 uur en een achterbank in je voorruit,quote:Op zondag 11 mei 2014 16:16 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
altijd dat "het is maar 10 seconden"
nee, het is 10 seconden tot die bocht, dan weer 10 tot het stoplicht, dan 36 voor het stoplicht, dan 15 voor het optrekken, dan weer 5 voor het inhalen
eind van de dag heb je 2 uur bespaard, DAAROM
nee, alleen overstekende kinderen, daarom mag je niet harderquote:Op zondag 11 mei 2014 16:18 schreef Euribob het volgende:
En we hebben het hier over snelwegen, zijn daar zoveel stoplichten?
Je linkje doet het niet...quote:Op zondag 11 mei 2014 16:02 schreef john2406 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/buitenland/article20838783.ece
Hier had ik bijna bij gezeten was het niet dat ik besloot een uurtje eerder te vertrekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |