De terroristen die Assad heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 08:34 schreef SadPanda het volgende:
‘Friends of Syria’ vow to step up aid to anti-Assad opposition
http://www.thenational.ae(...)sition#ixzz31rFCfYGV
Een bron dat de 'Vrienden van Syrië' meer hulp gaan geven aan de terroristen.
Jouw definitie van terreur is fout. Je vergelijking ook.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 06:37 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Zij voeren een gewapende strijd tegen de regering van Assad. Volgens mij zijn het dan gewoon terroristen. . ALs het efffect dat je wilt bereiken vrede is, dan moet je Assad steunen en niet welke oppositiepartij dan ook, want die zorgen ervoor dat het conflict maar voortduurt. Stel je voor dat de Amerikanen de motorbendes van wapens ging voorzien om hier een burgeroorlog te starten, wat zou je daarvan vinden? Als de vrienden van Syrie echt vrienden zouden zijn had men het regime geholpen de burgeroorlog te stoppen.
Door Hezbollah te steunen, bondgenoot van Iran zijn, seculier te zijn en geen pijplijn van Qatar door het land heen te willen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De terroristen die Assad heeft gemaakt.
Nee nee, dat is wat anders. De dictatuur maakte Syrie een broeinest van potentiele terroristen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:30 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Door Hezbollah te steunen, seculier te zijn en geen pijplijn van Qatar door het land heen te willen.
Jawel, volgens mij zouden zonder steun van andere landen de rebellen veel en veel minder terrein hebben.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:31 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Nee nee, dat is wat anders. De dictatuur maakte Syrie een broeinest van potentiele terroristen.
En door massaal ongewapende demonstranten dood te schieten, natuurlijk. .quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:30 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Door Hezbollah te steunen, bondgenoot van Iran zijn, seculier te zijn en geen pijplijn van Qatar door het land heen te willen.
Het is ouderwetsche verdeel- en heers- politiek. Je moet niet kiezen voor de ene politicus of het andere systeem. Je moet kiezen voor burgers.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:31 schreef Senor__Chang het volgende:
Die simpele anti- alles wat westers of Amerikaans is, zijn ook niet echt serieus te nemen.
Waar staat dat dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:31 schreef Senor__Chang het volgende:
Die simpele anti- alles wat westers of Amerikaans is, zijn ook niet echt serieus te nemen.
Zonder steun van Iran, Rusland en Hizbollah zou er geen Assad meer zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:33 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Jawel, volgens mij zouden zonder steun van andere landen de rebellen veel en veel minder terrein hebben.
Het is wel duidelijk dat je het over mij hebt anders zou je het niet nu posten.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:03 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Oh, je voelt je aangesproken. Duidelijk.
Dus? Dat komt omdat de NAVO dan zou bombarderen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:03 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Zonder steun van Iran, Rusland en Hizbollah zou er geen Assad meer zijn.
Natuurlijk. Jij bent zoveel slimmer dan de rest en ziet zoveel meer dan wij. Daarom ook dat je een uitkering hebt zeker? Narcist.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:19 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik weet niet meer of de ultiem domme mensen die gewoon het journaal napraten erger zijn of de figuren hier die actief iedereen met gezond kritisch verstand door de westerse spelletjes heen te kijken lopen af te bekken en ridiculiseren alsof ze een programma hebben..
Jij maakt het duidelijk. Dank daarvoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:43 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat je het over mij hebt anders zou je het niet nu posten.Maar het slaat nergens op.
NAVO bombardeert niks.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:43 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dus? Dat komt omdat de NAVO dan zou bombarderen.
Je bent wel van een hoog niveau discussie voeren zeg.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:15 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Jij maakt het duidelijk. Dank daarvoor.
quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:43 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dus? Dat komt omdat de NAVO dan zou bombarderen.
Wat heeft dit met de discussie te maken?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:17 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Je bent wel van een hoog niveau discussie voeren zeg.
Je snapt wel wat ik bedoel... Je praat gewoon onzin die je niet eens wil onderbouwen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:25 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Wat heeft dit met de discussie te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |