Zuid-Jemen toch? Die willen onafhankelijk worden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:36 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Noord Jemen dan?
Iran blijft doordrukken, let maar op!
De opstand in Bahrein begint steeds gewelddadiger te worden. Recentelijk zijn er nog een aantal aanslagen geweest in een aantal steden in Bahrein.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:35 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Want? De opstand in Bahrein is niet meer grootschalig en anders stuurt SA er nog wel wat tanks heen. Iran heeft niks gewonnen in Bahrein en gaat dat ook niet doen.
Waarom zie jij een groepering als ISIS wel als moslim en Assad niet?quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:39 schreef De_Ilias het volgende:
ISIS doet verkeerde dingen, maar ik zie ze wel als moslims. Assad daar in tegen vind ik geen moslim en vind ik vele malen erger dan ISIS!
dat was niet mijn vraagquote:
ISIS staat voor alles wat mis met Islam. Een achterlijk, barbaars Arabisch woestijnideologie.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:39 schreef De_Ilias het volgende:
ISIS doet verkeerde dingen, maar ik zie ze wel als moslims. Assad daar in tegen vind ik geen moslim en vind ik vele malen erger dan ISIS!
quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar ik denk dat je het in religieuze zin bedoeld .
Je bent niet op de hoogte, het is jammer dat er weinig aandacht gegeven wordt over de huidige situatie in noord jemen. Ik lees m'n nieuws in het Arabisch en ik kan je zeggen dat er een oorlog op het moment bezig is.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:39 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Zuid-Jemen toch? Die willen onafhankelijk worden.
hear, hearquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:40 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
ISIS staat voor alles wat mis met Islam. Een achterlijk, barbaars Arabisch woestijnideologie.
Omdat Assad een aleviet is.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom zie jij een groepering als ISIS wel als moslim en Assad niet?
Nounou...quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:40 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
ISIS staat voor alles wat mis met Islam. Een achterlijk, barbaars Arabisch woestijnideologie.
Omdat Assad een Alawie is. En hun zijn geen moslims.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom zie jij een groepering als ISIS wel als moslim en Assad niet?
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:42 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Omdat Assad een Alawie is. En hun zijn geen moslims.
ISIS zijn met al hun fouten moslims omdat ze geen afgoderij plegen en algemene zin. Alawies plegen afgoderij in bijna elke zaak.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Nice.. ik kan dus gewoon mij in de islam verdiepen, zeggen dat ik moslim ben (soenniet) en Anders Breivikje spelen zonder dat ik tegen de wetten van de islam inga?quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:44 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
ISIS zijn met al hun fouten moslims omdat ze geen afgoderij plegen en algemene zin. Alawies plegen afgoderij in bijna elke zaak.
religieuze broeders zijn twee keer zoveel broederlijk: ze zijn 1) broeders in de mensheid en 2) broeders in religie, dus ja die hebben iets meer waarde voor mij, sollyyyy (maar dit kan iuteraard per persoon verschillenquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je religieuze broeders gaan boven de broeders in de mensheid?
Ohnee, ik begrijp dat wel hoor.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
religieuze broeders zijn twee keer zoveel broederlijk: ze zijn 1) broeders in de mensheid en 2) broeders in religie, dus ja die hebben iets meer waarde voor mij, sollyyyy (maar dit kan iuteraard per persoon verschillen)
neemt niet weg dat broeders in de mensheid ook mij dierbaar is
Je gaat wel tegen de wetten in, je zondigt namelijk als je onschuldige bloed maakt. Maar of je hiermee uit de oevers van de Islam treedt dan heeft dat meer detail nodig.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nice.. ik kan dus gewoon mij in de islam verdiepen, zeggen dat ik moslim ben (soenniet) en Anders Breivikje spelen zonder dat ik tegen de wetten van de islam inga?
![]()
Dus als je afgoderij pleegt ben je per definitie geen moslim en als je bloed vergiet dan ben je gewoon moslim maar pleeg je slechts een zonde?quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:47 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Je gaat wel tegen de wetten in, je zondigt namelijk als je onschuldige bloed maakt. Maar of je hiermee uit de oevers van de Islam treedt dan heeft dat meer detail nodig.
Precies. Mohammed de karavaandief had genoeg onschuldig bloed aan zijn handen. ISIS, de moderne Khawarij, doen slechts volgen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:47 schreef De_Ilias het volgende:
Je gaat wel tegen de wetten in, je zondigt namelijk als je onschuldige bloed maakt. Maar of je hiermee uit de oevers van de Islam treedt dan heeft dat meer detail nodig.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:42 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Omdat Assad een Alawie is. En hun zijn geen moslims.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |