abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140220077
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:18 schreef theunderdog het volgende:

[..]

ISIS en Al Nusra zijn daar maar voor een ding en dat is om een islamitische staat op te richten in Syrië.
Mooi streven, maar of het realistisch is? Nee dat denk ik niet.
pi_140220139
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:18 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Mooi streven, maar of het realistisch is? Nee dat denk ik niet.
Waarom is dat een mooi streven?

Let op: dat jij graag een islamitische staat wil is evident, aangezien jij moslim bent. Maar vind jij werkelijk de interpretatie van een groepering als ISIS over de sharia ook goed?

Ze zijn wel erg vies van vrijheid he.
pi_140220303
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:20 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Waarom is dat een mooi streven?

Let op: dat jij graag een islamitische staat wil is evident, aangezien jij moslim bent. Maar vind jij werkelijk de interpretatie van een groepering als ISIS over de sharia ook goed?

Ze zijn wel erg vies van vrijheid he.
Nee ISIS zijn gewoon criminelen, maar ik heb liever moslim criminelen dan kaafir criminelen aan de macht (assad en zn gang).
pi_140220332
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:23 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Nee ISIS zijn gewoon criminelen, maar ik heb liever moslim criminelen dan kaafir criminelen aan de macht (assad en zn gang).
Alsof je gedwongen bent een keuze te maken......
pi_140220437
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:24 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Alsof je gedwongen bent een keuze te maken......
Nee maar helaas zijn het wel ISIS en Nusra die het vuile werk doen (SAA killen). Ikzelf persoonlijk ben wel een fan van Ahraar Ashaam en JI die doen echt goed werk. Zo werken ze ook vaak samen met NUSRA en hebben ze vaak overwinnen op de SAA, jammer dat kesab dan wel weer is overgenomen, maar ach zo werkt dat daar! Kat en muis spel! Wie het langst volhoudt zal het spelletje winnen.
pi_140220448
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:23 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

isis als organisatie is verre van islamitisch
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 21 mei 2014 @ 21:27:43 #257
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_140220462
Anti-Turkije
pi_140220482
quote:
99s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

isis als organisatie is verre van islamitisch
Soms krijg ik het gevoel dat ISIS gewoon voor ASSAD werkt, ben ik soms de enige die er zo over denkt?
  woensdag 21 mei 2014 @ 21:28:55 #259
421524 SadPanda
pi_140220518
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:28 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Soms krijg ik het gevoel dat ISIS gewoon voor ASSAD werkt, ben ik soms de enige die er zo over denkt?
Onzin, Assad valt ze niet aan omdat ze beter elkaar kunnen afmaken.
Anti-Turkije
pi_140220536
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:28 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Onzin, Assad valt ze niet aan omdat ze beter elkaar kunnen afmaken.
Zo kan het ook idd, hij is gewoon de lachende 3de!
pi_140220557
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:27 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Nee maar helaas zijn het wel ISIS en Nusra die het vuile werk doen (SAA killen). Ikzelf persoonlijk ben wel een fan van Ahraar Ashaam en JI die doen echt goed werk. Zo werken ze ook vaak samen met NUSRA en hebben ze vaak overwinnen op de SAA, jammer dat kesab dan wel weer is overgenomen, maar ach zo werkt dat daar! Kat en muis spel! Wie het langst volhoudt zal het spelletje winnen.
Dat zal sowieso Hezbollah, Assad/Iran zijn he.
pi_140220589
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:29 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat zal sowieso Hezbollah, Assad/Iran zijn he.
Iran is zowiezo de grote winnaar, kijk naast Syrie wat er zich in Bahrein en Jemen zich speelt!
pi_140220611
quote:

[..]

Nah, ik denk zelf dat ISIS gewoon compleet op zichzelf werkt. Ze haten gewoonweg iedereen, een groeperingen vol psychopaten die er op kicken zoveel mogelijk schade, verdriet en bloed aan te richten.

Ze zijn nog net wat minder immoreel dan Boko Haram.
pi_140220628
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:27 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

jezelf een ahrar ashaam fan noemen en dan nog dat isis niet verwerpen

wtf, gast...

http://www.liveleak.com/view?i=199_1400645855
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_140220662
quote:
99s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:31 schreef Slayage het volgende:

[..]

jezelf een ahrar ashaam fan noemen en dan nog dat isis niet verwerpen

wtf, gast...

http://www.liveleak.com/view?i=199_1400645855
Ik verwerp ISIS enorm! Maar ik vind ze net een tikkeltje beter dan Assad.
pi_140220682
quote:

[..]

ik twijfel er niet aan dat isis volledig geinfilteerd is door assadisten, als je kijkt hoe hard ze hun best doen om de belangen van assad te behartigen
-Rabia Al-Basri
pi_140220709
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:31 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nah, ik denk zelf dat ISIS gewoon compleet op zichzelf werkt. Ze haten gewoonweg iedereen, een groeperingen vol psychopaten die er op kicken zoveel mogelijk schade, verdriet en bloed aan te richten.

Ze zijn nog net wat minder immoreel dan Boko Haram.
Hier zit zeker een kern van waarheid in, ze verklaren namelijk dat iedereen die tegen hun is een afvallige is! En het zijn vaak zieke gasten die in dat clubje terecht komen.
  woensdag 21 mei 2014 @ 21:35:21 #268
421524 SadPanda
pi_140220779
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:30 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Iran is zowiezo de grote winnaar, kijk naast Syrie wat er zich in Bahrein en Jemen zich speelt!
Want? De opstand in Bahrein is niet meer grootschalig en anders stuurt SA er nog wel wat tanks heen. Iran heeft niks gewonnen in Bahrein en gaat dat ook niet doen.
Anti-Turkije
pi_140220815
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:35 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Want? De opstand in Bahrein is niet meer grootschalig en anders stuurt SA er nog wel wat tanks heen. Iran heeft niks gewonnen in Bahrein en gaat dat ook niet doen.
Noord Jemen dan?

Iran blijft doordrukken, let maar op!
pi_140220837
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:33 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Hier zit zeker een kern van waarheid in, ze verklaren namelijk dat iedereen die tegen hun is een afvallige is! En het zijn vaak zieke gasten die in dat clubje terecht komen.
Eigenlijk zou men ISIS niet als islamitisch moeten bestempelen. Hun denkwijze en vooral daden hebben niets maar dan ook niets meer met de islam te maken.
pi_140220869
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:32 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Ik verwerp ISIS enorm! Maar ik vind ze net een tikkeltje beter dan Assad.
ik vind broeder moord (wat isis doet) in oorlogstijd, vele malen erger dan wat assad doet (moord voor in stand houding van een tiranniek regime)
-Rabia Al-Basri
pi_140220898
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:36 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Eigenlijk zou men ISIS niet als islamitisch moeten bestempelen. Hun denkwijze en vooral daden hebben niets maar dan ook niets meer met de islam te maken.
Klopt, maarja je komt er niet omheen als de media steeds maar spreekt van een "islamitische" groep terwijl ze inderdaad ver verwijderd zijn van de islam.
pi_140220899
quote:
99s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:37 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik vind broeder moord (wat isis doet) in oorlogstijd, vele malen erger dan wat assad doet (moord voor in stand houding van een tiranniek regime)
Broeder in islamitische of humane zin?
pi_140220940
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:37 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Klopt, maarja je komt er niet omheen als de media steeds maar spreekt van een "islamitische" groep terwijl ze inderdaad ver verwijderd zijn van de islam.
Tja.. het is een hobby van de media om islamofobie te stimuleren he.
pi_140220954
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:37 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Broeder in islamitische of humane zin?
wat denk jezelf? :')
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')