quote:De stilte na de storm: Het Songfestival - Paul de Leeuw en Claudia de Breij
Meer dan 6.5 miljoen Nederlanders hebben zaterdagavond aan de buis gekluisterd gezeten om The Common Linnets tweede te zien worden op het Eurovisie Songfestival. De Oostenrijkse Conchita Würst bleef ons net voor met haar 'Rise Like a Phoenix'.
Tegen alle oorspronkelijke verwachtingen in klom het kleine liefdesliedje van Ilse DeLange en Waylon de Top-5 favorieten binnen en werd het na de 1e Halve Finale zelfs nummer twee in de bookmaker polls. Een fantastisch resultaat, al helemaal omdat 'Calm After the Storm' in het begin al vrij snel werd afgeschreven als te 'bescheiden'.
Vanavond aan tafel komen songfestival-liefhebbers Paul de Leeuw en Claudia de Breij praten over de fantastische show van afgelopen zaterdag en nemen we de meest opmerkelijke acts en hoogtepunten door!
quote:Op maandag 12 mei 2014 15:04 schreef Mani89 het volgende:
Prima uitzendingkje voor tijdens een potje Haxball.
Nou geweldig. Ik sla over.quote:
Hij was best goed. Dit vinden Mani en johannes ook.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Nou geweldig. Ik sla over.
Een show die gewonnen is door een vent in een jurk met een baard neem ik bij voorbaat niet serieus.
quote:
Wat een mietjes zijn jullie zeg.quote:
Verhip je hebt gelijk.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Met spatie klinkt dit toch heel anders dan dat je het bedoelde Mani
Ja, dit vinden johannes en ik ook.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij was best goed. Dit vinden Mani en johannes ook.
Wat mot jij nou weer, zure sloot.quote:
quote:
quote:
Louis stond aan de basis hiervan.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:08 schreef Karina het volgende:
Matthijs doet nu net alsof het liedje zijn idee was.
twitter:pauldeleeuw1962 twitterde op woensdag 23-04-2014 om 23:11:17die Waylon komt er wel! Wat een sukkel met te grote hoed, bek en kapsones http://t.co/rkpyBwxb2j via @prive_nieuws reageer retweet
Was net bij Boulevard.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:09 schreef OProg het volgende:
Laat Ff horen wat kenner Albert Verlinde te zeggen had.
Die had ze net aan de telefoon, diep door het stof. Excuses ook.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:09 schreef OProg het volgende:
Laat Ff horen wat kenner Albert Verlinde te zeggen had.
Echt chanant dat ze werden onderbroken voor de reclamequote:Op maandag 12 mei 2014 19:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die had ze net aan de telefoon, diep door het stof. Excuses ook.
Dat miste ik net.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:11 schreef superniger het volgende:
[..]
Echt chanant dat ze werden onderbroken voor de reclame
Mooi zo.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die had ze net aan de telefoon, diep door het stof. Excuses ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |