Het maakt het inderdaad wel leukquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:10 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Geloot begreep ik net.
Wel heerlijk zo'n opening van een grote ronde op vrijdag.
Mag de tour wat mij betreft ook direct doen.
uiteraard, tis (Noord) Ierlandquote:
Fijn om te horen ouwe makker.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:12 schreef Mansjester het volgende:
Ik kan de TT's van Mani altijd waarderen
Gelukkig was Italië lekker vorig jaar.quote:
Het blijven klimgeiten, geen TTT-ers...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:13 schreef Cavaliers het volgende:
Goh, er zou er nu nog één afhaken bij Colombia....
SPT / Giro d'Italia 2014 #1 La corsa più dura del mondoquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig was Italië lekker vorig jaar.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
SPT / Giro d'Italia 2014 #1 La corsa più dura del mondo
Nee joh... Sky-trainquote:
Kuttana?quote:
Klopt, maar is wel fijn kijken zo.quote:Mwah, is meer vanwege die debiele start zo ver van het land waar het te doen is. Dan moet je na een paar dagen al een rust-/reisdag inlassen.
Keldergod moet nog starten ín de regen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe gaat het met Keldergod en de zijnen?
Hij gaat gewoon voor 2 etappezegesquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:20 schreef Mani89 het volgende:
Podium voor Pietertje, maar Milaan is nog ver.
1,5 minuut ofzo toch?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:20 schreef Max23 het volgende:
Ik ben er trouwens niet zeker van dat dat de winnende tijd gaat zijn. Colombia zit er toch niet heel ver achter
WE kijken naar Renaat en Joséquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kijken WE naar Sporza of naar Eurosport?
Nu nog Sporza, maar om 2 voor 8 gaan ze over naar een zender die we hier niet hebben.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sporza natuurlijk. Domme vraag.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jose en Renaat hierquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eurosport Internationaal.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tinkoff ook maar 13 seconden bij tweede tussenpunt. Dat valt ook wel mee volgens mijquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:20 schreef Max23 het volgende:
Ik ben er trouwens niet zeker van dat dat de winnende tijd gaat zijn. Colombia zit er toch niet heel ver achter
Wie geeft er commentaar bij Eurosport?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Michael Boogerdquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:21 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Wie geeft er commentaar bij Eurosport?
Troll...quote:
Goed alternatief als Sporza zo moet nokken.quote:
Dan schakelen WE over naar Eurosport met genottelijke reclames tussendoor.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nu nog Sporza, maar om 2 voor 8 gaan ze over naar een zender die we hier niet hebben.
Die gaan gewoon verder op OP12.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goed alternatief als Sporza zo moet nokken.
Maar wat doen WE om half 9?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan schakelen WE over naar Eurosport met genottelijke reclames tussendoor.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:19 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Klopt, maar is wel fijn kijken zo.
Lekker na het werk de proloog (in dit geval de ploegentijdrit) te kijken.
Toch niet als commentator? In de tijd dat hij een zin bedenkt, zijn er al 3 ploegen gefinisht...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
He? Michael Boogerd is daar echt en dat is echt mijn held.
Wow, wtf. Szura, ik ga een ban aanvragen.quote:
Niet als je geen digitale televisie hebtquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Uhmm, zit gewoon in het standaardpakket.
Heb ook geen FOXquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet je jezelf wel een heel onmenselijk leven willen gunnen.
Heb je een nummer voor me?quote:
Ik vind hem een leuke commentator, en daar moet je het mee doen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Toch niet als commentator? In de tijd dat hij een zin bedenkt, zijn er al 3 ploegen gefinisht...
Ik vind hem prima anders.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Toch niet als commentator? In de tijd dat hij een zin bedenkt, zijn er al 3 ploegen gefinisht...
Nee hoor...Ik schakel lekker mee met Sporza.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind hem een leuke commentator, en daar moet je het mee doen.
Helaas, neequote:
Zou niet voor het eerst zijn toch?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind hem prima anders.
Dat iemand er anders over denkt dan jijzelf hoeft geen troll te zijn.
Thnx, zag het iddquote:
Deze komt aan.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:28 schreef Mansjester het volgende:
Gelukkig kijkt iedereen volgend jaar naar Eurosport, omdat Mani dan commentaar geeft
Ronde van België is een matige koers ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:28 schreef Marcoss het volgende:
In de slotweek gaan we gewoon met z'n allen naar ES, dan vindt Sporza het rondje door het eigen land belangrijker (en de bijbehorende huldigingen.. )
Met johannes in de rol van José Been.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:28 schreef Mansjester het volgende:
Gelukkig kijkt iedereen volgend jaar naar Eurosport, omdat Mani dan commentaar geeft
Zou niet voor het eerst zijn dat je trollt... Vooral als het anti-belg is...quote:
*manschappenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, ja, ja. Keldergod en zijn maanschappen.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zou niet voor het eerst zijn dat je trollt... Vooral als het anti-belg is...
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:29 schreef Rudieh het volgende:
Jose: 'De man van Movistar kijkt even of iedereen nog aan boord is'
Renaat: 'Dat zeiden ze op de Titanic ook'
*stilte*
Renaat piekt al vroeg, hopelijk kan ie deze vorm t/m de 3e week behouden
Wie is jou UI trouwensquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:29 schreef Mani89 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Alles goed verder urbanus?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zou niet voor het eerst zijn dat je trollt... Vooral als het anti-belg is...
Zou kunnen.. Is alweer een jaar geleden..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je me met iemand anders.
Oh god niet dit weerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:30 schreef Syntix het volgende:
Nog een kwartiertje boys dan begint HET team van de wereld en de lucht: Team SKY
Dit boeit echt niemand.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:30 schreef Syntix het volgende:
Nog een kwartiertje boys dan begint HET team van de wereld en de lucht: Team SKY
Dat laatste klopt wel. Eigenlijk dat eerste ook.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:30 schreef Mykonos het volgende:
Britse Eurosport vindt dit Belkin 'a little bit weak' en denkt dat Bol mee gaat doen in de sprint
Ja hoor, met jou?quote:
Oké man, duidelijk verhaal.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zou kunnen.. Is alweer een jaar geleden..
Laten we het wel gezellig houden johannes.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oké man, duidelijk verhaal.
Misschien moet je voortaan wachten mensen te beschuldigen tot je weer helemaal helder bent.
Sky-treintjesquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:30 schreef Syntix het volgende:
Klopt ook allebei wel, denk ik. (tenminste, als dat 1ste over de hele Giro gaat en niet over vandaag)quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:30 schreef Mykonos het volgende:
Britse Eurosport vindt dit Belkin 'a little bit weak' en denkt dat Bol mee gaat doen in de sprint
Het begint nu weer te dagen idd....quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oké man, duidelijk verhaal.
Misschien moet je voortaan wachten mensen te beschuldigen tot je weer helemaal helder bent.
Dacht dat ie over de tour wou gaan pratenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:31 schreef Marcoss het volgende:
Zelfs als Clement niet start, noemt De Cauwer hem de motor
Sorry Burner82 en Mani89.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Laten we het wel gezellig houden johannes.
Die hebben nu het voordeel van rijden terwijl het droog was.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die Colombiaantjes hebben nog best een redelijke tijd neergezet.
Reden ook bijna volledig droog natuurlijkquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
We beginnen opnieuwquote:
Die Colombiaantjes reden in droog weer, toen het nog niet regende weet je wel.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Je bedoelde de user Van_Poppel trouwens. (denk ik)quote:
Rolland is toch een verdienstelijk renner?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:35 schreef Chiappucci het volgende:
Europcar is nou niet echt een meerwaarde voor de World Tour.
Dit inderdaad. Al reed Roche nog een aardige Vuelta vorig jaar (of 2012).quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hebben ze het over Roche.
Majka is de man bij Tinkoff.
Maar daar houdt het dan ook bij op.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Rolland is toch een verdienstelijk renner?
Denk dat ik goed quote hoor...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bedoelde de user Van_Poppel trouwens. (denk ik)
Die zie je buiten de Tour ook niet heel veel eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Rolland is toch een verdienstelijk renner?
Ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:37 schreef Mykonos het volgende:
Quintana kan hier maar zo een minuut pakken op Rodriguez denk ik?
Katusha was niet best idd.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:37 schreef Mykonos het volgende:
Movistar ging ook niet heel snelquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:37 schreef Mykonos het volgende:
Voor een Franse ploeg is dat ook het belangrijkste.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:37 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Die zie je buiten de Tour ook niet heel veel eigenlijk.
Je noemt mijn naam, ik quote jou post waarin je mijn naam noemt, maar ik heb het toch fout? whait, whot?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk het niet, want ik heb geen idee waar je het over hebt.
Als je alleen in de Tour wil pieken als ploeg, kan je maar beter je World Tour Licentie inleveren.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Voor een Franse ploeg is dat ook het belangrijkste.
Nee, valt tegen. TTT in een grote ronde is normaal wel een specialiteit van Movistar.quote:
1st Jersey yellow.svg Overall La Tropicale Amissa Bongo, Natnael Berhanequote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je alleen in de Tour wil pieken als ploeg, kan je maar beter je World Tour Licentie inleveren.
Beste jongen, ik heb serieus geen enkel idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je noemt mijn naam, ik quote jou post waarin je mijn naam noemt, maar ik heb het toch fout? whait, whot?
Ik zal het je uitleggen!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beste jongen, ik heb serieus geen enkel idee waar je het over hebt
Je zegt dat ik een jaar geleden anti-belgische uitspraken heb gedaan??
Je stuurt per DM maar de quote van mij van een jaar geleden waar je je aan hebt gestoord, verder ga ik er niet meer op in.
De enige die dit gat had kunnen vullen is Van Huffel.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:39 schreef Mani89 het volgende:
Geen Francis de Greef meer voor Lotto dit jaar, waarom zou je dan uberhaupt nog naar de Giro gaan?
Lezen, het blijft toch lastig.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
How, how, how.. Ik heb jou geen enkele DM gestuurd!!!!!
Je bent nog bijna dommer dan ikquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
How, how, how.. Ik heb jou geen enkele DM gestuurd!!!!!
Zo dom ben je nou ook niet he, zo'n IQ test is allemaal onzin.quote:
43 secondenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:42 schreef Pedroso het volgende:
Hoeveel achterstand had Belkin op de nr. 1 op het eerste tussenpunt ?
Klopt. Als je aan de universiteit studeert moet je toch iets kunnen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo dom ben je nou ook niet he, zo'n IQ test is allemaal onzin.
Behalve normaal typen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:43 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Klopt. Als je aan de universiteit moet je toch iets kunnen.
Ok, 3 seconden achter Lotto en 5 seconden achter Track dus.quote:
Hij neemt het maglia rosa zo mee naar Trieste.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:43 schreef Chiappucci het volgende:
Weening kan zo roze pakken volgende week
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bedoelde de user Van_Poppel trouwens. (denk ik)
quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk het niet, want ik heb geen idee waar je het over hebt.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je noemt mijn naam, ik quote jou post waarin je mijn naam noemt, maar ik heb het toch fout? whait, whot?
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beste jongen, ik heb serieus geen enkel idee waar je het over hebt
Je zegt dat ik een jaar geleden anti-belgische uitspraken heb gedaan??
Je stuurt per DM maar de quote van mij van een jaar geleden waar je je aan hebt gestoord, verder ga ik er niet meer op in.
Bij deze? Of moet je nog meer uitleg hebben??? Jezus...quote:
Doe eens normaal joh, je komt net zo verwijfd over als een tienermeisje dat naar een concert van Justin Bieber gaat.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:44 schreef Syntix het volgende:
TEAM SKY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waar maak je je allemaal druk om joh.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Bij deze? Of moet je nog meer uitleg hebben??? Jezus...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat vraag ik me ook af eigenlijkquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar maak je je allemaal druk om joh.
Één woordje vergeten, excuses Ambro.quote:
Stijn, we mogen jou ook wel hoor!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh, je komt net zo verwijfd over als een tienermeisje dat naar een concert van Justin Bieber gaat.
Slechte voorbereiding van de mannen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:44 schreef Marcoss het volgende:
Haha, "Sutton die het in de sprint moet doen" als je EBH en Swift ook ziet staan
Had je anders verwacht dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:46 schreef Pino112 het volgende:
Het niveau is hier nu niet veel hoger dan in een gemiddeld TDF-topic.
Team Skyquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh, je komt net zo verwijfd over als een tienermeisje dat naar een concert van Justin Bieber gaat.
Monfort heeft aangegeven in deze Giro top 10 in het eindklassement te gaan rijdenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:46 schreef Szura het volgende:
Die Belgen blijven maar hopen dat Monfort ooit nog eens ergens een toptijdrit en dito klassement neerzet
De saaiste renner ooit.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:46 schreef Szura het volgende:
Die Belgen blijven maar hopen dat Monfort ooit nog eens ergens een toptijdrit en dito klassement neerzet
Hopen ze al 10 jaar, gaat niet gebeuren. Komende 10 jaar zal het Tim Wellens wel gaan worden die de klos is.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:46 schreef Szura het volgende:
Doen we!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:46 schreef Mani89 het volgende:
Kap eens met Syntix quoten mensen, dan moet ik het alsnog lezen.
Volgens de echte Girolovers en TDF-haters zou dat wel zo moeten zij ja, omdat er 'minder trolls' zouden zijn.quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:47 schreef Max23 het volgende:
[..]
Monfort heeft aangegeven in deze Giro top 10 in het eindklassement te gaan rijden
Wielrenliefhebbers zijn per definitie uitgesloten van deze oorlog?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens de echte Girolovers en TDF-haters zou dat wel zo moeten zij ja, omdat er 'minder trolls' zouden zijn.
Ik ben een groot liefhebber van de Vueltaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wielrenliefhebbers zijn per definitie uitgesloten van deze oorlog?
Superniger is er ook. Dit vind jij vast leukquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens de echte Girolovers en TDF-haters zou dat wel zo moeten zij ja, omdat er 'minder trolls' zouden zijn.
Of uit paniek over het slechte eerste meetpunt heel veel gas gegeven. Hopelijk hoeven ze dat in het laatste deel niet te bekopen.quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:40 schreef Aguero het volgende:
Iedereen meegenomen naar het tussenpunt en vanaf daar knallen.
Zeker.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:50 schreef TheArt het volgende:
Belkin opeens 4e bij het 2e tussenpunt. Heel sterk deel gereden.
Ik vind het allemaal wel leuk om te zien hoe ze tactisch rijdenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben een groot liefhebber van de Vuelta
En daar hebben we ook een geluidsfragment van!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:51 schreef IbanMayo het volgende:
VAN POPPEL BONTEMPI HERMANS! TADADADADADAM
Daarom postte ik het niet hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En daar hebben we ook een geluidsfragment van!
Zou ook kunnen, maar kan best zijn dat ze zagen dat eerdere ploegen problemen hadden bij dat stukje omhoog en ze daarom hebben besloten om iets rustiger te starten, de tempobeulen in de ploeg zijn echt anti-klimmers.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:51 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Of uit paniek over het slechte eerste meetpunt heel veel gas gegeven. Hopelijk hoeven ze dat in het laatste deel niet te bekopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |