Hoeveel ontbijtbuffetjes eet jij in een jaar, schat je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en er was echt geen andere pasta die je lustte of stukje kip ofzo wat goedkoop genoeg was? Jammer hoor.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Pizza omdat mijn lief er zin in had. Lasagne vind ik sowieso niet lekker. Had ook wel gewoon een ander gerecht kunnen kiezen natuurlijk maar dat vind ik altijd zo duur bij een Italiaan
Vanochtend een heerlijk ontbijtbuffet met verse sinaasappelsap, cranberrysap e.d. 4 verschillende soorten, nog warme broden.
Eens lekkere scrabbled eggs. Veel vers fruit, lekkere toetjes.
Vanavond maar wat rustig aan, sperziebonen, gebakken aardappelen, biefstukje met gebakken champignons, sla
hoe was het?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:23 schreef minilot het volgende:
Ik maak vanavond dit:
VIETNAMESE CHẢ CÁ FISH TACO
Ik hoop dat het lekker wordt, maar vast wel
[..]
Hoeveel ontbijtbuffetjes eet jij in een jaar, schat je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:48 schreef Puckzzz het volgende:
Knoflook en Knolselderij soep en daarna een heerlijk rundvlees stoofpotje uit mijn nieuwe snelkookpan. gestoomde aardappeltjes en even een wat dikkere jus gemaakt met een deel van het vocht uit het stoofpotje.
Stoofpotje was in 45 minuutjes klaar. En lekker!!
lekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En leuk Pyrex kannetje
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:48 schreef Puckzzz het volgende:
Knoflook en Knolselderij soep en daarna een heerlijk rundvlees stoofpotje uit mijn nieuwe snelkookpan. gestoomde aardappeltjes en even een wat dikkere jus gemaakt met een deel van het vocht uit het stoofpotje.
Stoofpotje was in 45 minuutjes klaar. En lekker!!
Dat zier er als een lekker bord eten uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeker gezien het druilerige weer buiten
Let me see you stripped down to the bone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |