hahahahahaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:27 schreef Muis006 het volgende:
Of Meester Visser
"Dit was Azerbeidzjan en daar zult u het mee moeten doen".
Prachtige meid.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:28 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dat gifje van Allison Brie in jouw UI trouwens
Wat u wilt..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:25 schreef Greys het volgende:
Kak, UK ziet er te mooi uit zo
En met die laatste startplek, opbokken hoor met die Molly!!!
(Cyan, kom d'r maar in!)
Die is leukquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:27 schreef Muis006 het volgende:
Of Meester Visser
Daarom zeg ik voorafquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zijn geen favoriet. Dat zijn Armenie, Zweden, NL. UK is outsider
Mogen in hun handjes klappen als ze top 10 halen met dat drakennummerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:30 schreef Max23 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik vooraf![]()
Als je al de hele tijd in de top 5 staat bij de Bookmakers is het toch wel een favoriet. Tenzij je natuurlijk uitgaat van maar 2 of 3 favorieten, dan zijn ze outsider
Dan kan Mr. Smaakpolitie er ook nog wel bij. Man man man...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:32 schreef petrovpalski het volgende:
[..]
Of Peter R. de vries! Misdaden tijdens het ESF
Daar wordt ik niet vrolijk van!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:33 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Dan kan Mr. Smaakpolitie er ook nog wel bij. Man man man...
quote:If the Eurovision voters were made up purely of Radio 2 listeners, then this song would leave all the others in the dirt. It's a little bit folk, a little bit country, a little bit Fleetwood Mac and a little bit corduroy. It's unlike anything else in the competition this year, and it's also very good indeed. But then I would say that. I'm old.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:27 schreef Muis006 het volgende:
Of Meester Visser
Strookt wel met de werkelijkheid wat de bookmakers betreft. Wij maken er ineens allemaal een eerste plek van.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:36 schreef Snoopyfrl het volgende:
3e?
http://esc-chat.com/2014/(...)-of-the-grand-final/
THE NETHERLANDS
Up next are who could have been the winners of the first semi final, and they have an excellent draw, and they are now third favourite to win the whole thing! For me this came out of nowhere. It’s excellently performed but I do not feel it has that spark to go the extra mile, but with the number of outlandish performances in this final, a nice simple staging definitely stands out and the juries are definitely going to love this. I’m thinking third place, which for The Netherlands, would be amazing, considering their past record!
Onthaal wel. Rondvaart alleen bij een eerste plek.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:38 schreef Greys het volgende:
Als ze eerste, tweede of derde worden, moeten ze wat mij betreft serieus een rondvaart/onthaal krijgen in Nederland
Ik zou derde al heel super vinden! Winnen weet ik niet.. denk ik eerlijk gezegd niet. Hoop het wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Strookt wel met de werkelijkheid wat de bookmakers betreft. Wij maken er ineens allemaal een eerste plek van.
Top drie zou inderdaad geweldig zijn. Maar ja, stiekem hopen we natuurlijk allemaal op meerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:39 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Ik zou derde al heel super vinden! Winnen weet ik niet.. denk ik eerlijk gezegd niet. Hoop het wel natuurlijk.
Als ze het in NL houden kom je bij mij logeren, deal?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Top drie zou inderdaad geweldig zijn. Maar ja, stiekem hopen we natuurlijk allemaal op meer
En ik al helemaal, na onze logeerafspraak![]()
Ja maar moest wel erg lachen om die gekke bokkensprongen van Waylonquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:43 schreef Greys het volgende:
Viel jullie trouwens ook op, nadat bekend werd dat ze de finale hadden gehaald, dat ze elkaar niet in de armen vlogen, Ilse en Waylon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |