Je vergeet de basisschoolquote:
Dat zeggen ze, maar als puntje bij paaltje komt gaan ze er vandoor met stoere macho mannen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:37 schreef Weissman het volgende:
Maak je geen zorgen, genoeg dames die op verlegen mannen vallen. Gew jezelf blijven.
Wat heb je een damesmeisje te bieden?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:17 schreef Petrichor het volgende:
[..]
Dat zeggen ze, maar als puntje bij paaltje komt gaan ze er vandoor met stoere macho mannen.
Hoe bedoel je dat? Ben ik dan ook op andere plekken kansloos?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:23 schreef rhubarbje het volgende:
Als je niet kunt/durft te versieren dan maakt het ook niet uit als je het op een andere plek gaat proberen
Jaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:26 schreef Petrichor het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Ben ik dan ook op andere plekken kansloos?
Dit is het antwoord op 73% van de topics in R&Pquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja
Iemand vinden om te daten/voor een relatie draait toch om contact maken, sociaal doen
Als je dat niet lukt op de bekende plekken waarom zou het dan wel lukken op de breiclub?
Versieren/flirten/iemand ontmoeten is gewoon een kwestie van doen
Veel vrouwen aanspreken, interesse tonen etc. En af en toe op je bek gaan
Verlegen mensen kunnen toch ook sociaal doen? Bij het uitgaan moet je actief op iemand afstappen, als je wat verlegener bent is dat wat lastiger, het moet je maar net liggen. Op de breiclub is dat heel anders omdat je toch al wel met elkaar in contact komt. De drempel om iemand aan te spreken is daar veel lager.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja
Iemand vinden om te daten/voor een relatie draait toch om contact maken, sociaal doen
Als je dat niet lukt op de bekende plekken waarom zou het dan wel lukken op de breiclub?
Dan nog zul je moeite moeten doen om dat contact uit de context van de breiclub te trekkenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:38 schreef Petrichor het volgende:
[..]
Verlegen mensen kunnen toch ook sociaal doen? Bij het uitgaan moet je actief op iemand afstappen, als je wat verlegener bent is dat wat lastiger, het moet je maar net liggen. Op de breiclub is dat heel anders omdat je toch al wel met elkaar in contact komt. De drempel om iemand aan te spreken is daar veel lager.
Als zo'n meisje je vraagt of je de bon mee wilt, zeg dan dat je hem alleen wil als ze haar nr. er op zet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:49 schreef Gewas het volgende:
Bij de supermarkt.
Ik heb 3 favoriete kassameisjes (waar ik altijd bij in de rij ga staan). Godverdomme wat een lieve meisjes.
Baal er wel van dat deze supermarkt morgen begint met de verbouwing en dan een Jumbo wordt.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:51 schreef Glennz het volgende:
[..]
Als zo'n meisje je vraagt of je de bon mee wilt, zeg dan dat je hem alleen wil als ze haar nr. er op zet.
Dit dus of inderdaad durven meiden aanspreken, waar dan ook. Als je niet enorm opvalt, komen ze niet snel op jou af.quote:
Die zie ik ook lopen. Maar dan? Zomaar aanspreken? Die drempel is hoger dan bij het stappen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:00 schreef missy25 het volgende:
Nou deze vraag snap ik echt niet! Ik zie over leuke meiden om me heen! Ga gewoon eens naar de stad en daar lopen er genoeg.
Link werkt nietquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |