abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139884592
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 20:52 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Hebben mensen in andere landen geen recht op pensioen?
het zal toch niet de bedoeling zijn mensen of volken die spaarzaam zijn geweest voor de oudedag, en die altijd geld (premie) aan de kant hebben gelegd, geïnvesteerd in hun toekomst, hen dat af te nemen en te geven aan mensen/volken die hebben potverteerd, zwart geld in hun kous hebben of op veel te grote voet hebben geleefd..

Zo is dat dus als al het pensioengeld naar Brussel gaat. Maar dat zal toch niemands bedoeling zijn? Lijkt wat op ontwikkelingshulp...
pi_139884641
quote:
10s.gif Op maandag 12 mei 2014 21:55 schreef remlof het volgende:

[..]

Je gaat zelf lantaarnpalen in je straat zetten en zorgen dat de snelwegen berijdbaar blijven?
Hij heeft het toch duidelijk over pensioen ga daar nou eens op verder zeg.
Wat dat aangaat ben ik ook en egoist wij of ik heb dat gespaard en mijn ouders tevens ook dat zich geen land vergelijkt daarmee want dan zou ik ook met de zeist rond gaan denk ik?
  maandag 12 mei 2014 @ 21:59:09 #103
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_139884714
quote:
18s.gif Op maandag 12 mei 2014 21:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij bent een barbaar dat jij Yorgos zijn pensioen niet gunt.

Die mooie overheid lost het foute kapitalisme op, zie dat nou es.
Ik gun Yorgos zeker zijn pensioen. Van die 1000 miljard is vast nog wel wat voor een fijn leven onder de Griekse zon voor de goede man. Van mij zit er toch niks in de pot.

Zo voelt een PvdA-er zich dus. Wel relaxed.
a man convinced against his will is of the same opinion still
  maandag 12 mei 2014 @ 21:59:42 #104
379943 Paper_Tiger
pi_139884757
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 21:57 schreef gerhardius het volgende:

[..]

het zal toch niet de bedoeling zijn mensen of volken die spaarzaam zijn geweest voor de oudedag, en die altijd geld (premie) aan de kant hebben gelegd, geïnvesteerd in hun toekomst, hen dat af te nemen en te geven aan mensen/volken die hebben potverteerd, zwart geld in hun kous hebben of op veel te grote voet hebben geleefd..

Zo is dat dus als al het pensioengeld naar Brussel gaat. Maar dat zal toch niemands bedoeling zijn? Lijkt wat op ontwikkelingshulp...
De breedste schouders dragen toch de zwaarste lasten?
pi_139884917
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 21:59 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Dan halen ze me maar wat van die schouders af vind ik, LOL.
pi_139885022
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 21:59 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

gaat dat altijd op dan? Want in dat geval kan ik dus beter ook gaan potverteren en zwart geld gaan sparen. In crisis ben ik altijd bereid te helpen, en in crisis geldt dat de breedste schouders de zwaarste lasten een tijdje mogen mogen dragen. Maar als dat altijd moet gebeuren worden de zwakste schouders nooit sterk en worden de breedste schouders versleten. Daar kun je toch niet van uit gaan op de lange termijn, dat is zelfmoord
pi_139885222
Of emigreren misschien, dat overweeg ik ook al een tijdje.
Maar waarheen, welk land b.v
pi_139885415
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 22:06 schreef john2406 het volgende:
Of emigreren misschien, dat overweeg ik ook al een tijdje.
Maar waarheen, welk land b.v
emigreren lijkt meer op vluchten en lost alleen voor jou misschien wat op. Als je alleen daarvoor het land uit wil moet je dat niet nalaten, maar het lijkt mij nogal wat rigoureus..
pi_139885473
Als ik nergens de voordelen van heb hoef ik ook de nadelen niet vind ik.
  maandag 12 mei 2014 @ 22:12:36 #110
379943 Paper_Tiger
pi_139885570
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 22:03 schreef gerhardius het volgende:

[..]

gaat dat altijd op dan? Want in dat geval kan ik dus beter ook gaan potverteren en zwart geld gaan sparen. In crisis ben ik altijd bereid te helpen, en in crisis geldt dat de breedste schouders de zwaarste lasten een tijdje mogen mogen dragen. Maar als dat altijd moet gebeuren worden de zwakste schouders nooit sterk en worden de breedste schouders versleten. Daar kun je toch niet van uit gaan op de lange termijn, dat is zelfmoord
Ik heb dat niet verzonnen. Dat is waar mijn medemens voor kiest als ze gaan stemmen. Beetje raar om dan niet te willen delen met een ander. Er zijn namelijk altijd nog smallere schouders.
pi_139885684
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 22:09 schreef gerhardius het volgende:

[..]

emigreren lijkt meer op vluchten en lost alleen voor jou misschien wat op. Als je alleen daarvoor het land uit wil moet je dat niet nalaten, maar het lijkt mij nogal wat rigoureus..
"emigreren lijkt meer op vluchten"

Als jij het zo ziet, emigreer je toch niet? :')

Rigoureus? :N
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_139885910
Luister eens goed wat deze zegt.
Wijkt die nou zoveel af als van ........
Volgens mij zet hij gewoon, zo hoord het zich aan, het mes op de keel dat moet kloppen en andes niet.
Ik dacht iets van begroting, heb geen zin om me alles nog een keer aan te horen heb het gisteren al gezien.

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1416307
pi_139886304
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 22:12 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Ik heb dat niet verzonnen. Dat is waar mijn medemens voor kiest als ze gaan stemmen. Beetje raar om dan niet te willen delen met een ander. Er zijn namelijk altijd nog smallere schouders.
volgens mij is er meer om voor te stemmen. Maar ik weet eerlijk gezegd ook niet goed wat ik hier mee aan moet.

Ik ben voor samenwerking binnen Europa, en wil best een helpende hand een keertje uitsteken uit solidariteit met een land in moeilijkheden. Maar ik wil toch niet het zuur bijeengeschraapte geld voortdurend opmaken aan landen die het nooit leren. Dat heeft niets met solidariteit te maken, dat is parasiterend gedrag van die landen. En dan die fietspaden daarvoor terug krijgen waar niemand behoefte aan heeft. En al dat gezeik over dingen die we uitstekend zelf kunnen regelen (waarom moet mijn aanhanger zo nodig door Europa ieder jaar gekeurd worden, dat soort onzin verzin je toch niet?).

Ik zag een interview over de reden van de uitbreiding van Europa in de laatste jaren met voormalig oostbloklanden. Dat is omdat Duitsland graag een buffer met Rusland wil. Ik wil dat eigenlijk ook wel, dus dat kost geld. Maar laten we dan tenminste aangeven waar het geld blijft en waarom het besteed wordt. En ook een kosten-baten analyse erbij, zodat we weten wat het ons kosten moet om die veiligheid te creëeren..
  maandag 12 mei 2014 @ 22:33:25 #114
379943 Paper_Tiger
pi_139886575
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 22:27 schreef gerhardius het volgende:

[..]

volgens mij is er meer om voor te stemmen. Maar ik weet eerlijk gezegd ook niet goed wat ik hier mee aan moet.

Ik ben voor samenwerking binnen Europa, en wil best een helpende hand een keertje uitsteken uit solidariteit met een land in moeilijkheden. Maar ik wil toch niet het zuur bijeengeschraapte geld voortdurend opmaken aan landen die het nooit leren. Dat heeft niets met solidariteit te maken, dat is parasiterend gedrag van die landen. En dan die fietspaden daarvoor terug krijgen waar niemand behoefte aan heeft. En al dat gezeik over dingen die we uitstekend zelf kunnen regelen (waarom moet mijn aanhanger zo nodig door Europa ieder jaar gekeurd worden, dat soort onzin verzin je toch niet?).

Ik zag een interview over de reden van de uitbreiding van Europa in de laatste jaren met voormalig oostbloklanden. Dat is omdat Duitsland graag een buffer met Rusland wil. Ik wil dat eigenlijk ook wel, dus dat kost geld. Maar laten we dan tenminste aangeven waar het geld blijft en waarom het besteed wordt. En ook een kosten-baten analyse erbij, zodat we weten wat het ons kosten moet om die veiligheid te creëeren..
Ik ben het met je eens. Ik speelde advocaat van de duivel. Ik stem artikel 50. No 2 van de lijst.
pi_139886674
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 22:33 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens. Ik speelde advocaat van de duivel. Ik stem artikel 50. No 2 van de lijst.
Waarom op dat clubje ex-PVV'ers stemmen? Heb je zo weinig zelfrespect?
pi_139886757
quote:

[..]

Ik heb de stemwijzer ook eens geprobeert, ga ja niet heb het verscheurd daarvanaf gezien.
Kwam op artikel 50 sp of PVV uit !
pi_139886876
quote:

[..]

eerlijk gezegd gaat dat me weer veel te ver. Uit Europa lijkt me ook niet wijs.

Maar het huidige Europa deugt ook niet, dat is voor mij meer dan zeker. En volgens mij is iedereen in Nederland het daar wel mee eens. Geen enkele partij in Nederland is in staat er wat aan te doen omdat de macht al verdeeld is en de machthebbers geen belang lijken te hebben de boel goed te regelen.

Vandaar dat ik nog steeds geen idee heb op wie ik moet stemmen...
  maandag 12 mei 2014 @ 22:40:33 #118
379943 Paper_Tiger
pi_139886962
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 22:38 schreef gerhardius het volgende:

[..]

Maar het huidige Europa deugt ook niet, dat is voor mij meer dan zeker. En volgens mij is iedereen in Nederland het daar wel mee eens. Geen enkele partij in Nederland is in staat er wat aan te doen omdat de macht al verdeeld is en de machthebbers geen belang lijken te hebben de boel goed te regelen.

Nee terug naar een Europa van vrije handel en verkeer van personen. Je begrijpt dat het eindpunt van de EU een federale staat is?
pi_139886966
quote:

[..]

het is net het IOC of de fifa. Die clubs stinken ook! Maar ik ga wel kijken elke keer...
pi_139887032
quote:

[..]

Men maakt wel degelijk stappen in de goede richting maar het is niet eenvoudig.
Op wie je stemt moet je helemaal zelf weten maar die anti-partijen voegen inderdaad niet zoveel toe. Naar partijen die alleen maar nee-roepen luister uiteindelijk niemand. Zijn dan ook verloren stemmen op pakweg PVV of artikel50.
pi_139887076
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 22:40 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Nee terug naar een Europa van vrije handel en verkeer van personen. Je begrijpt dat het eindpunt van de EU een federale staat is?
volgens mij staat dat nog niet vast, maar dat is niet wat ik wil
pi_139887077
quote:

[..]

Waarom lijkt je dat niet wijs, het is bijna niet meer te finacieren vind ik.
En alles wat groot is komt via Rotterdam binnen voorlopig nog, dus ze hebben wel belang bij ons Land als ik ons mag schrijven.
In Brussel is het volgens mij iedere keer feest met flinke bedragen voor reistijden etc. Heb er eens ooit een film van gelinkt hier zal een kijken of ik hem nog vind.
pi_139887105
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 22:40 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Nee terug naar een Europa van vrije handel en verkeer van personen.
terug in de tijd of terug in functies?

Maar je beseft dat juist dat vrije verkeer van goederen, arbeid en diensten is waar Europa om draait? En waarin men verder is dan welk handelsverbond dan ook?
pi_139887121
quote:
2s.gif Op maandag 12 mei 2014 22:41 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Men maakt wel degelijk stappen in de goede richting maar het is niet eenvoudig.
Op wie je stemt moet je helemaal zelf weten maar die anti-partijen voegen inderdaad niet zoveel toe. Naar partijen die alleen maar nee-roepen luister uiteindelijk niemand. Zijn dan ook verloren stemmen op pakweg PVV of artikel50.
waarom is het niet eenvoudig, weet jij hoe dat zit?
  maandag 12 mei 2014 @ 22:43:41 #125
379943 Paper_Tiger
pi_139887155
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 22:42 schreef gerhardius het volgende:

[..]

volgens mij staat dat nog niet vast, maar dat is niet wat ik wil
Het is onvermijdelijk. Een tussenweg is er niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')