Rare mensenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Er zijn vast mensen die daar nu geen zin in hebben.
Ik woon ook niet echt 'in de buurt'quote:
Ook datquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:57 schreef yats het volgende:
[..]
Rare mensen
[..]
Ik woon ook niet echt 'in de buurt'
Ik ben immers ook heel exclusief natuurlijk, dat is niet voor foksters bestemdquote:
Echt? heb je dr gebatststst?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben immers ook heel exclusief natuurlijk, dat is niet voor foksters bestemd
Eh, neequote:
Nee, er schijnen bijna geen banen in te zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ai, dat klinkt niet goed, snel even bellen dan maar?
Dit doet mij er trouwens aan denken, ga je nog die studie volgen?
Jammer, wat ga je nu doen dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, er schijnen bijna geen banen in te zijn.
En je neemt wel actie richting je crush neem ik aan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:00 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, nee
Maar het is meer dat ik teveel met die crush in gedachten zit om iemand anders te gaan batsen![]()
Ja lach maar, alsof ik daar niet van baalquote:
Het zal toch een keer moeten ja. Zoals het nu gaat schiet het ook niet op. Hints en halve uitspraken waren blijkbaar niet duidelijk genoeg.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En je neemt wel actie richting je crush neem ik aan?
Thuisstudie communicatie waarschijnlijk. Of ik moet al een toffe baan kunnen vinden en zo groeien.quote:
Je moet niks maar is wel handig als je wil dat er wat gebeurdquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:04 schreef yats het volgende:
[..]
Het zal toch een keer moeten ja. Zoals het nu gaat schiet het ook niet op. Hints en halve uitspraken waren blijkbaar niet duidelijk genoeg.
Nee, vrouwen willen graag duidelijkheid.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ja lach maar, alsof ik daar niet van baal
[..]
Het zal toch een keer moeten ja. Zoals het nu gaat schiet het ook niet op. Hints en halve uitspraken waren blijkbaar niet duidelijk genoeg.
Dat is ook wel erg interessantquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Thuisstudie communicatie waarschijnlijk. Of ik moet al een toffe baan kunnen vinden en zo groeien.
Je hoeft niet te reageren.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:08 schreef Myraela het volgende:
God, gaan we dit weer beginnen? Je weet wat je moet doen, je doet het niet. Niet zeiken totdat je iets gedaan hebt.
Gewoon kijken wat in de aanbieding is.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weet iemand nog goedkope groentes?
Ik ben de spinazie en Broccoli van de laatste weken een beetje beu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |