Champagne en oestersquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan drink ik nog niet eens champagne, zoals Godtje
Nah, ik ben de eerste om met een grote boog om tokkies heen te lopenquote:
Ik hou sinds deze week van oetsres. Na ja, van het liedje Oysters dan. Niet van die zoute slokken zeewater die in de natuur voorkomen.quote:
Love itquote:
Dat is ook niks voor het volk.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou sinds deze week van oetsres. Na ja, van het liedje Oysters dan. Niet van die zoute slokken zeewater die in de natuur voorkomen.
Nee ik ben slechts middelmaatquote:
Ik ook, deel 2.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:20 schreef Godtje het volgende:
Ik heb van de week Thor gekeken. Zonder oesters en chanpagne
O de shirtloze scene was best oke, maar verder doet ie me niet zoveel.quote:
Moet ik die serie echt verder gaan kijken? Tegen aflevering 5 was het net GTST. En er was wel 1 superhero in voorgekomenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:27 schreef Ang3l het volgende:
Vind t wel leuk hoe Marvel allemaal dingen van de Avengers in de serie SHIELD stopt nu. Het begint echt allemaal in elkaar te haken, incl Guradians of the Galaxy straks
Met vergaderen is het soms wel handig als de mensen in dezelfde kamer zittenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:12 schreef KomtTijd... het volgende:
Dagje op het hoofdkantoor. Lekker rustig werken denk ik. Nee hoor, gebouw zit vol dus er zitten 3 man te vergaderen op dezelfde kamer.
Onzin, nergens goed voor.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met vergaderen is het soms wel handig als de mensen in dezelfde kamer zitten
Zo jammer dat jij in een ander dorrup woont, anders konden we samenquote:
Dan hoefde ik niet naar de actionquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:32 schreef CherryLips het volgende:
Zo jammer dat jij in een ander dorrup woont, anders konden we samenKon je meteen een koffer lenen
Die zijn al stuk voor je je huis uit bentquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan hoefde ik niet naar de action![]()
(effe kijken of ze daar een cheapass ding hebben)
Moet ik het ritje wel mee reddenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:35 schreef CherryLips het volgende:
Die zijn al stuk voor je je huis uit bent
Klopt ja, hij begint heel slecht. Vond t net low budget A-team. Maar halverwege wordt ie echt beter en de laatste 3 afleveringen vond ik erg spannend.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moet ik die serie echt verder gaan kijken? Tegen aflevering 5 was het net GTST. En er was wel 1 superhero in voorgekomen
Mja. Al heb ik Smallville ook nooit gevolgd eigenlijk. DC.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:28 schreef Barbusse het volgende:
Ik zag de trailer van Gotham, en ik moet zeggen dat het er best interessant uitzag...
Klopt idd. Alhoewel low budget A-team... kan het lower budget dan A-team?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt ja, hij begint heel slecht. Vond t net low budget A-team. Maar halverwege wordt ie echt beter en de laatste 3 afleveringen vond ik erg spannend.
Dat kijken m'n vrienden ook. Niks voor mijquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:53 schreef Godtje het volgende:
Ik kijk gewoon suits. Daar zitten geen superhero's in
Je bent gewoon tegen alles wat leuk isquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat kijken m'n vrienden ook. Niks voor mij
Neuh. Maar de brallerige pakkerige hanerige scene is gewoon niks voor mij. IRL al niet, dus qua series ook niet.quote:
Je hoeft er niet in te zitten om er naar te kijken. Ik ben ook niet echt van de meth maken in mijn camper. Maar toch is Breaking Bad leukquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Maar de brallerige pakkerige hanerige scene is gewoon niks voor mij. IRL al niet, dus qua series ook niet.
Ik ben voor borsten op een leuk wijf. Dat laatste is nog het belangrijkste.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:03 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben wel tegen vagina, als je dat soms bedoelt
Nee, maar als dat soort zaken je echt enorm tegenstaan is t niet leuk serie kijken meerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hoeft er niet in te zitten om er naar te kijken. Ik ben ook niet echt van de meth maken in mijn camper. Maar toch is Breaking Bad leuk
Zit anders maar de tijd te doden tot er weer homeland en House of cards is wat betreft seriesquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar als dat soort zaken je echt enorm tegenstaan is t niet leuk serie kijken meerZeker niet als het echt de schtick van de serie is. Plus dat er zovel nieuws en leuks is, dat dat dan daardoor niet bovenaan de lijst komt.
Aanrader ja?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Al heb ik Smallville ook nooit gevolgd eigenlijk. DC.
Ik ben bezit met de serie versie van From Dusk till Dawn. De aflevering dat ze eindelijk in de Tity Twister zitten is echt briljant
From Dusk till Dawn moet ik nog aan beginnen, die lijkt me leukquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Al heb ik Smallville ook nooit gevolgd eigenlijk. DC.
Ik ben bezit met de serie versie van From Dusk till Dawn. De aflevering dat ze eindelijk in de Tity Twister zitten is echt briljant
Ohnomm nomm nommquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel leuk ja. Leuke sfeer. En net als bij de film halverwege een flinke omslag. Al mis ik Salma Hayek wel hoor
[ afbeelding ]
Al is de nieuwe Santanico Pandemonium ook best sexy
Eiza Gonzalez. maar als je die gata zoeken krijg je veel blonde versies met een raar groot poppenhoofd. Is ze zo toch een stuk sexier.quote:
Dat is weer afgelopen voor dit jaar.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:53 schreef Godtje het volgende:
Ik kijk gewoon suits. Daar zitten geen superhero's in
Niet alleen van jezelf hoor, ook van de EUquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:42 schreef rhubarbje het volgende:
Alleen ik heb een downloadverbod van mezelf
Nou in mijn ziekenhuis lijken ze inderdaad meer op die bejaarden in scrubs dan op die kerels van ERquote:
Ja, serieus. Het is 1 van de meest accurate medische series op TV. Geen grap. Tussen alle hilariteit door klopt het behoorlijk wat daar allemaal wordt getoondquote:
Een vriendin van me is arts, ik had haar tijdens haar co-schappen al naar die serie verwezen maar ze was even klaar met al die series geloof ikquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, serieus. Het is 1 van de meest accurate medische series op TV. Geen grap. Tussen alle hilariteit door klopt het behoorlijk wat daar allemaal wordt getoond.
Als het inclusief al die hilariteit was had ik me al lang geleden om laten scholenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, serieus. Het is 1 van de meest accurate medische series op TV. Geen grap. Tussen alle hilariteit door klopt het behoorlijk wat daar allemaal wordt getoond.
Wie nietquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als het inclusief al die hilariteit was had ik me al lang geleden om laten scholen
Hoiquote:
Jaquote:
Ik heb nog geen flauw idee, zo eerst maar even naar de AH wat lekkers halen en dan zie ik welquote:
sterktequote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:28 schreef rhubarbje het volgende:
Helaas begint mijn weekend pas morgenVanavond nog even door werken...
Succes!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:28 schreef rhubarbje het volgende:
Helaas begint mijn weekend pas morgenVanavond nog even door werken...
Ik denk dat ik om 17:00 uur maar de kroeg induik om er zondagochtend 8 uur weer uit te komen rollen....quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb nog geen flauw idee, zo eerst maar even naar de AH wat lekkers halen en dan zie ik wel
Dat klinkt wel als een heerlijk ideequote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat ik om 17:00 uur maar de kroeg induik om er zondagochtend 8 uur weer uit te komen rollen....
Mijn cavia's poepen me alleen maar onderquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:43 schreef rhubarbje het volgende:
Zondag is moederdag
Ik ben benieuwd of mijn kattenkindjes dit jaar wel iets gaan doenlamme takken
"Fijne moederdag, hier, een keutel!"quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn cavia's poepen me alleen maar onder
adoptiefquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Fijne moederdag, hier, een keutel!"
Maar tenzij jullie een soort freaky hybride wezens zijn (and let's face it, you're women) geloof ik niet dat jullie de echte moeders van kittens en cavia's zijn hoor
Dan zal ik namens mijn beesten (nou ja, drie van de vijf) een bloemetje sturen naar hun mamacaafs.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Fijne moederdag, hier, een keutel!"
Maar tenzij jullie een soort freaky hybride wezens zijn (and let's face it, you're women) geloof ik niet dat jullie de echte moeders van kittens en cavia's zijn hoor
Estillo's, 24/7 open. Om 5 uur 's ochtends een gegrilde steak bestellen bij je drank!quote:
Dan nog ben je geen moeder van dierenquote:
Ik ga gewoon geen feestdag voorbij laten gaan vanwege zoiets kleinsquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan nog ben je geen moeder van dieren
Jij bent zeker zo iemand wiens kat een facebook pagina heeft?
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat ik om 17:00 uur maar de kroeg induik om er zondagochtend 8 uur weer uit te komen rollen....
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Estillo's, 24/7 open. Om 5 uur 's ochtends een gegrilde steak bestellen bij je drank!
Ik heb het nodig vind ikquote:
Misschien wordt ie dan juist briljant!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:57 schreef rhubarbje het volgende:
Het is dat die suffe scriptie er niet beter van word anders ging ik nu al aan de drank
Ik zal met mijn volgende het risico eens nemenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien wordt ie dan juist briljant!
Waar precies is het?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:01 schreef Cue_ het volgende:
Woei toch wel, alleen had ze het me niet gemeld
Jaartje of anderhalf geleden was er een gemeente ergens in NL die nieuwbouwprojecten wilde schrappen om zo de schaarste op de huizenmarkt te vergroten in een poging om de huizenprijzen weer te laten stijgen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dat zijn dan de knappe koppen van de samenleving
Ze grijpen tegenwoordig de raarste plannen aanquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jaartje of anderhalf geleden was er een gemeente ergens in NL die nieuwbouwprojecten wilde schrappen om zo de schaarste op de huizenmarkt te vergroten in een poging om de huizenprijzen weer te laten stijgen.
Dus omdat minder mensen een huis kunnen betalen (bezuinigingen/werkloosheid/baanonzekerheid/aangescherpte hypotheekregels) ga je proberen om de prijs kunstmatig hoog te houden![]()
![]()
Je zou denken dat een overheid die het de afgelopen kwart eeuw vrijwel alleen maar over de zegeningen van de vrije markt heeft gehad en daar naar heeft gehandeld zou begrijpen dat je niet tegen de markt in kan roeien met dat soort trucjes inderdaadquote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ze grijpen tegenwoordig de raarste plannen aan
De overheid snapt er soms echt helemaal niks van lijkt het wel
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je zou denken dat een overheid die het de afgelopen kwart eeuw vrijwel alleen maar over de zegeningen van de vrije markt heeft gehad en daar naar heeft gehandeld zou begrijpen dat je niet tegen de markt in kan roeien met dat soort trucjes inderdaad
Mooi weer om in de bios te gaan zitten (Bad Neighbours) en dan er tegenover een speciaalbiertje (of twee) te nuttigen.quote:
FOK! blijft toch een prachtige bron van vermaak.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:27 schreef Belsezar het volgende:
Leuk:
R&P / vriendin wil niet meer na 1week
Op naar Italië?quote:Op maandag 12 mei 2014 08:15 schreef Cue_ het volgende:
Hopen dat ik al t benodigde meeheb
En goedemorgen
Eerst naar mn werk. Vliegen om 1900.quote:Op maandag 12 mei 2014 08:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op naar Italië?
Voor ons geen italië (leuker als je het uitspreekt)
Veel plezierquote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 08:30 schreef stbabylon het volgende:
Bad Neighbours gezien, en ik stond zeer zeer zeer aan de kant van het jonge stelletje. Kon mij veel meer in hun leven inbeelden. Ik ben oud.
Hehe heb ik ook bij me. Maar volgens mij zit er nietveel leven in t gebied waar ik verblijfquote:Op maandag 12 mei 2014 08:24 schreef stbabylon het volgende:
Spannond
Maarreh, zolang je je paspoort(, ticket) en pinpas hebt, is er niks aan de hand. Italië schijnt een ontwikkeld land te zijn.
Eens checken dan, hij leek me wel grappigquote:
Ik kon dat op mijn rekenmachine vroegerquote:Op maandag 12 mei 2014 08:55 schreef stbabylon het volgende:
Ik had hem door binnen een seconde
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 mei 2014 09:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kon dat op mijn rekenmachine vroeger.
Veel te druk weekend, doe mij maar een andere. Niet as. want dan moet ik naar Rotterfuckingdamquote:
Wad t zo erg ja?quote:Op maandag 12 mei 2014 09:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Veel te druk weekend, doe mij maar een andere. Niet as. want dan moet ik naar Rotterfuckingdam
Zaterdag vroeg eruit voor een fotoshoot met de schoonfamilie, daarna naar schoonoma om de bruiloft aan te kondigen, 's avonds bios en kroeg. Zondag vroeg eruit voor moederdag x2 en dat moest snel snel snel (en vroeg dus) omdat verloofde (hihi) 's middags een babyshower had.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wad t zo erg ja?
Gezellug, ik miss ook
Wat ga je doen?
Nee, dubbel shower voor twee vriendinnen die hoog zwanger zijn.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:43 schreef Cue_ het volgende:
Heb je gelijk een feestje gehad voor jullie toekomstige baby?
Je gaat wel hard nu babs
Je laat dat over aan de melkboer?quote:Op maandag 12 mei 2014 09:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dubbel shower voor twee vriendinnen die hoog zwanger zijn.
Babs gaat geen baby's maken.
Mrs. stbabylon laat zich niet bezwangeren, die wil geen baby uit poepen.quote:
Ik las het, en nu ben ik moequote:Op maandag 12 mei 2014 09:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zaterdag vroeg eruit voor een fotoshoot met de schoonfamilie, daarna naar schoonoma om de bruiloft aan te kondigen, 's avonds bios en kroeg. Zondag vroeg eruit voor moederdag x2 en dat moest snel snel snel (en vroeg dus) omdat verloofde (hihi) 's middags een babyshower had.
Nou inderdaad. Had allemaal een goed doel hoor. Maar ben wel weer toe aan uitslapen.quote:
Uitslapenquote:Op maandag 12 mei 2014 10:01 schreef stbabylon het volgende:
Nou inderdaad. Had allemaal een goed doel hoor. Maar ben wel weer toe aan uitslapen.
Gelukkig zaterdag in de bios/kroeg geweest en niet duf voor de buis ESF kijken.
Jij bent een vrouw, jij mag naar ESF kijken.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
UitslapenHeb ik wel gedaan maar om nou te zeggen dat ik daar echt wakker van ben geworden
:
Ik heb wel ESF gekeken en was leuk en gezellig
Ik zal het tegen de kerel zeggen die meekeek.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:04 schreef stbabylon het volgende:
Jij bent een vrouw, jij mag naar ESF kijken.
Preciesquote:
Nee, ESF is niet voor mannen. Elke man die wel meekijkt, zit onder de plakquote:Op maandag 12 mei 2014 10:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zal het tegen de kerel zeggen die meekeek.
Of mag hij het ook kijken, zolang ie maar samen kijkt met een leuke vrouw
Of homo, dan mag het wel.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, ESF is niet voor mannen. Elke man die wel meekijkt, zit onder de plak
true, al was ik vorig jaar op de ESF meetquote:Op maandag 12 mei 2014 10:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of is homo en zit onder een ander soort plak.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echt welquote:Op maandag 12 mei 2014 10:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Leve het vrijgezellenleven
(maar niet echt)
Met Da_Erik en Theatermama en zo?quote:Op maandag 12 mei 2014 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
true, al was ik vorig jaar op de ESF meet.
Volgens mij een andere dan, die komen me niet bekend voor, ik weet dat (oa) MissBliss, Sp3c, murmeli, Oognip en grey er waren. Was in een klein kroegje in een buitenwijk van rotterdam.quote:
Raar, want Da_Erik is zelfs mod van ESFquote:Op maandag 12 mei 2014 10:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volgens mij een andere dan, die komen me niet bekend voor, ik weet dat (oa) MissBliss, Sp3c, murmeli, Oognip en grey er waren. Was in een klein kroegje in een buitenwijk van rotterdam.
Natuurlijk mogen die dat. Die hebben t nota bene uitgevonden en domineren die hele shitquote:Op maandag 12 mei 2014 10:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dan had ik het er wel bij gezegd. Wat een discriminerende opmerking zeg.
Kan best dat hij er dan ook was hoor, ik had nogal een biertje op die avond zullen we maar zeggenquote:
Zeg je nou dat homo's vrouwen zijn?quote:Op maandag 12 mei 2014 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Natuurlijk mogen die dat. Die hebben t nota bene uitgevonden en domineren die hele shit
Kijk naar wie er won! Enorm anti-Rusland beleid dit jaar.
Moet ook wel voor dat ESFquote:Op maandag 12 mei 2014 10:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan best dat hij er dan ook was hoor, ik had nogal een biertje op die avond zullen we maar zeggen.
Trouwenquote:
Ja, ik was min of meer als chaperonne mee en moest er toch iets van makenquote:
Maar had je een baard en een jurk en was je enorm progressief en kitsch?quote:Op maandag 12 mei 2014 10:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik was min of meer als chaperonne mee en moest er toch iets van maken.
Maar ik heb me prima vermaakt hoor, ESF was min of meer achtergrond en het was een hele gezellige sfeer verder
Ik had wel een stoppelbaard, daar hield het wel opquote:Op maandag 12 mei 2014 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar had je een baard en een jurk en was je enorm progressief en kitsch?
Ik dus alleen t hielenlikken punten geven. Wat op zich nog best spannend was, met NL zo dik in de top.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had wel een stoppelbaard, daar hield het wel op.
Dit jaar heb ik er echt niets van meegekregen tot het nieuws op zondag.
Baardquote:Op maandag 12 mei 2014 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar had je een baard en een jurk en was je enorm progressief en kitsch?
IK zeg het erbij. Dus dan mag het.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dan had ik het er wel bij gezegd. Wat een discriminerende opmerking zeg.
Enige dat ik weet is dat we zeiden dat we boos op je moesten zijn want Malta gaf ons geen of te weinig puntenquote:Op maandag 12 mei 2014 10:45 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb helemaal niks meegekregen van het ESF....
Was ook alweer ruim een week nadat ik naar de kapper was geweestquote:Op maandag 12 mei 2014 10:44 schreef Cue_ het volgende:
Net wat te lang.. want irritant met snor enzo
Ja, dat komt dus omdat ik niet meedoe aan die kermis. Sorryquote:Op maandag 12 mei 2014 10:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Enige dat ik weet is dat we zeiden dat we boos op je moesten zijn want Malta gaf ons geen of te weinig punten
Kan je nog wel anderen laten stemmen op onsquote:Op maandag 12 mei 2014 10:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat komt dus omdat ik niet meedoe aan die kermis. Sorry
Schijnt dat we binnenkort weer moeten stemmen voor iets Europees!quote:Op maandag 12 mei 2014 10:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan je nog wel anderen laten stemmen op ons
quote:Op maandag 12 mei 2014 10:57 schreef Ang3l het volgende:
Schijnt dat we binnenkort weer moeten stemmen voor iets Europees!
Dus stem weer op Kutje worst!quote:
Welke stem is er eentje waarbij alle oostbloklanden in een eigen stichting op gaan en wij doorgaan met alle leuke landen zoals het ooit bedoeld was?quote:Op maandag 12 mei 2014 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schijnt dat we binnenkort weer moeten stemmen voor iets Europees!
Geen idee welke partij daar voor staat, moet je me ff latenw eten als je t vindt!quote:Op maandag 12 mei 2014 11:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Welke stem is er eentje waarbij alle oostbloklanden in een eigen stichting op gaan en wij doorgaan met alle leuke landen zoals het ooit bedoeld was?
Klinkt alsof je minder-minder-minder Europa wil. PVV dus.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:07 schreef Godtje het volgende:
Welke stem is er eentje waarbij alle oostbloklanden in een eigen stichting op gaan en wij doorgaan met alle leuke landen zoals het ooit bedoeld was?
Die was niet slecht.quote:
Hij wil minder minder mindet Oostblokkersquote:Op maandag 12 mei 2014 11:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt alsof je minder-minder-minder Europa wil. PVV dus.
Vond t wel een beetje zielig voor de meidenquote:Op maandag 12 mei 2014 11:08 schreef Ang3l het volgende:
Die was niet slecht.
Vind de dikke vinger naar Rusland ook wel leuk.
quote:Op maandag 12 mei 2014 11:10 schreef Ang3l het volgende:
Nou heb ik "Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiise like a phoenix, out of the ashes. Seekign rather than vengenace, retributioooon!" in m'n kopIn een James Bond achtige shirley bassey jurk en baard struin ik door de gangen!
Ik kijk 't niet, dus geen idee.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vond t wel een beetje zielig voor de meiden
Wie was jouw nr 1 dan?
Een minder grote groei van de EU was al jaren mijn wens. Veel meer stabiliteit en niet elke halve gare maar toelaten.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt alsof je minder-minder-minder Europa wil. PVV dus.
Ja die smiley paste bij mijn typo'squote:
Het is toch jammer dat je bijna met de PVV zou meegaan puur omdat bepaalde punten van hen nergens anders een stem krijgen. BIJNA zeg ik, want ik dus ook nooit.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een minder grote groei van de EU was al jaren mijn wens. Veel meer stabiliteit en niet elke halve gare maar toelaten.
Maar toch een ander ideaal dan de PVV voor ogen heeft. En de dag dat ik op de PVV stem prik ik ook mijn ogen er uit.
Dit dus, het had allemaal wel wat geleidelijker mogen gaan.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een minder grote groei van de EU was al jaren mijn wens. Veel meer stabiliteit en niet elke halve gare maar toelaten.
Precies, die pikken al onze banen in.quote:
Of het nou stadsdelen in Amsterdam zijn of de EU er komt een te groot gedeelte neer op het uitbreiden van zeggenschap. Groei en macht naar je toe trekken ten koste van stabiliteit en een eenduidig beleid. Niks mis met groei maar wel doordacht en in een verantwoord tempo.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is toch jammer dat je bijna met de PVV zou meegaan puur omdat bepaalde punten van hen nergens anders een stem krijgen. BIJNA zeg ik, want ik dus ook nooit.
Pff, alsof jij zou gaan putjescheppen?quote:Op maandag 12 mei 2014 11:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, die pikken al onze banen in.Minder-minder-minder Polen,Bulgaren en Roemenen.
Laat ze leren van een Griekenland en zo. Gewoon niet handig om altijd maar te zeggen "Kom er maar bij! Jij bent namelijk ook Europaaaa!". Mensen moeten EU los zien van geografisch Europa denk ik.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of het nou stadsdelen in Amsterdam zijn of de EU er komt een te groot gedeelte neer op het uitbreiden van zeggenschap. Groei en macht naar je toe trekken ten koste van stabiliteit en een eenduidig beleid. Niks mis met groei maar wel doordacht en in een verantwoord tempo.
Dat heeft de EU wat mij betreft niet slim aangepakt.
.... EN ik dan? drilling for oil? Baggeren?quote:Op maandag 12 mei 2014 11:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Elke zaterdagavond tijdens de wekelijkse wip toch?
Pft, ga jij nou een sterke one-liner kapot maken door 'm te nuanceren?quote:
Dat denk ik ook. Een een aspirant lidmaatschap voor een jaartje of 20. Wel lid zonder rechten en plichten. Geen Euro in die periode, bewijzen dat je boekhouding, mensenrechten in orde zijn. Dat de waarde en normen in je land overeenkomen met die van de EU.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laat ze leren van een Griekenland en zo. Gewoon niet handig om altijd maar te zeggen "Kom er maar bij! Jij bent namelijk ook Europaaaa!". Mensen moeten EU los zien van geografisch Europa denk ik.
Jij duwt de poep terug. Je doet niet baggeren.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
.... EN ik dan? drilling for oil? Baggeren?
Nuance, das toch die manke van Lingo?quote:Op maandag 12 mei 2014 11:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pft, ga jij nou een sterke one-liner kapot maken door 'm te nuanceren?
Welnee, er is geen enkele sprake van verdringing op de arbeidsmarkt, geen enkele!quote:Op maandag 12 mei 2014 11:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, die pikken al onze banen in.Minder-minder-minder Polen,Bulgaren en Roemenen.
Dat was de voorloper van de manke van Lingoquote:Op maandag 12 mei 2014 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nuance, das toch die manke van Lingo?
Ja, deze heet Lucillequote:Op maandag 12 mei 2014 11:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat was de voorloper van de manke van Lingo(nancy)
De uitbreiding heeft natuurlijk enorm veel politieke elementen gehad. Zo snel mogelijk zoveel mogelijk landen erbij trekken voordat ze zich bij een ander (economisch) machtsblok aansluiten. Dat gold vooral voor de uitbreiding naar het Oosten toe na de val van de muur.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laat ze leren van een Griekenland en zo. Gewoon niet handig om altijd maar te zeggen "Kom er maar bij! Jij bent namelijk ook Europaaaa!". Mensen moeten EU los zien van geografisch Europa denk ik.
Gezellig toch?quote:Op maandag 12 mei 2014 11:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De uitbreiding heeft natuurlijk enorm veel politieke elementen gehad. Zo snel mogelijk zoveel mogelijk landen erbij trekken voordat ze zich bij een ander (economisch) machtsblok aansluiten. Dat gold vooral voor de uitbreiding naar het Oosten toe na de val van de muur.
HW oaquote:Op maandag 12 mei 2014 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, deze heet LucilleZucht, wie kent Lucille nou niet?!
Ik hou dat soort dingen allemaal niet bij hoorquote:
Ja. Nog een politieke splinterpartij erbij. Dat zal evenwichtig beleid in de hand werken.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga ook een partij oprichten. Meer geld naar alles, minder belastingen, minder regels, meer verboden!
HW......is dat die man van t ESF en zo?quote:
I'd be a weeping angelquote:Op maandag 12 mei 2014 11:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga voor den Engelenpartij of zo. Dat iedere hetero verplicht een keer met een man naar bed moet, vanwege openminded heid en tolerantie en zo.YAY
Angel for PresidentQueen!
Elke gay dan ook met een vrouw. Moet je wel een stijfje krijgen van die vrouw.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga voor den Engelenpartij of zo. Dat iedere hetero verplicht een keer met een man naar bed moet, vanwege openminded heid en tolerantie en zo.YAY
Angel for PresidentQueen!
Zullen we het dan ook maar gelijk de United States of Europe noemen?quote:Op maandag 12 mei 2014 11:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga ook een partij oprichten. Meer geld naar alles, minder belastingen, minder regels, meer verboden!
Zeg wie maakt hier de regels van de Engelenparij? Gij of ik?quote:Op maandag 12 mei 2014 11:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Elke gay dan ook met een vrouw. Moet je wel een stijfje krijgen van die vrouw.
BAM. Steen.quote:
Onzin, ik tolereer 1 hele grote groep hetero's al per definitie nietquote:Op maandag 12 mei 2014 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg wie maakt hier de regels van de Engelenparij? Gij of ik?
Hetero's worden al genoeg getolereerd
Gewoon spalkenquote:Op maandag 12 mei 2014 11:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Elke gay dan ook met een vrouw. Moet je wel een stijfje krijgen van die vrouw.
Splinterpartij?quote:Op maandag 12 mei 2014 11:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Nog een politieke splinterpartij erbij. Dat zal evenwichtig beleid in de hand werken.
Die hadden juist de keuze om alles samen te doen vanaf het begin. Nou ja het begin... toen die vervelende inboorlingen eenmaal neergeslagen waren. En die hebben juist er voor gekozen om elke staat zijn eigen identiteit en regels te laten bepalen. Veel slimmer.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zullen we het dan ook maar gelijk de United States of Europe noemen?
Tssss moet je eens in de montmartre staan! Ze kijken je geen eens aan.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg wie maakt hier de regels van de Engelenparij? Gij of ik?
Hetero's worden al genoeg getolereerd
Tssk tssk, is een biertje drinken op je gezondheid tegenwoordig niet meer voldoende?quote:Op maandag 12 mei 2014 11:38 schreef stbabylon het volgende:
En ik ben 22 mei jarig en ik wil voor mijn verjaardag dat jullie ook allemaal op D66 stemmen!
Ik ook. Bontkraagjes.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onzin, ik tolereer 1 hele grote groep hetero's al per definitie niet.
Nopequote:Op maandag 12 mei 2014 11:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tssk tssk, is een biertje drinken op je gezondheid tegenwoordig niet meer voldoende?
Sowieso, mijn lijf is een lijf. Dat wordt ook opgewonden als de hand van een vrouw zou zijn hoorquote:
Ja, dat drankverslaafde is de schuld van de Australische westerling he. Een aboriginal heeft niet de mogelijkheid drank fatsoenlijk af te brekebn, dus de westerling dacht: Haha, DAAR maken we gebruik van! Hoppa, verslaafd en dus afhankelijk maken.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die hadden juist de keuze om alles samen te doen vanaf het begin. Nou ja het begin... toen die vervelende inboorlingen eenmaal neergeslagen waren. En die hebben juist er voor gekozen om elke staat zijn eigen identiteit en regels te laten bepalen. Veel slimmer.
Ook die inboorlingen zo goed als uitroeien waren economisch gezien een goed idee. In Australie zijn ze heel lief geweest. 10% van de bevolking is daar nu een drankverslaafde werkeloze nietsnut.
Dat heeft met uiterlijk te maken, niet met geaardheid.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tssss moet je eens in de montmartre staan! Ze kijken je geen eens aan.
Nee. Ik pis wel een keer over je heen terwijl ik Happy birthday to you zing.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:38 schreef stbabylon het volgende:
En ik ben 22 mei jarig en ik wil voor mijn verjaardag dat jullie ook allemaal op D66 stemmen!
Dat moet ik eerst met mijn verloofde overleggenquote:Op maandag 12 mei 2014 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Ik pis wel een keer over je heen terwijl ik Happy birthday to you zing.
Ok ok, "er is er 1 jarig" danquote:Op maandag 12 mei 2014 11:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat moet ik eerst met mijn verloofde overleggen
Had je OOIT gedacht deze zin te posten?quote:Op maandag 12 mei 2014 11:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat moet ik eerst met mijn verloofde overleggen
Als ze het zo aan mij vroegen, zou ik zeggen: wie?quote:Op maandag 12 mei 2014 12:39 schreef Ang3l het volgende:
Mensen die in de kantine aan mij gaan vragen hoe je "zo iemand als Conchita Wursdt noemt". Alsof ik genden en seksualiteuit expert benJe noemt zo iemand: ESF winnaar!
Tis nog altijd een man, maar we spreken haar aan als vrouwquote:Op maandag 12 mei 2014 12:43 schreef KomtTijd... het volgende:
Maar is het nou "ESF winnaar" of "ESF winnares"?
Natuurlijkquote:Op maandag 12 mei 2014 12:59 schreef Barbusse het volgende:
Gaat het nu nog steeds over dat ESF gezeur?
Ik ga voor het redelijk genderloze winnaar.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:43 schreef KomtTijd... het volgende:
Maar is het nou "ESF winnaar" of "ESF winnares"?
Nee, dan heeft StBaby het toch iets accurater verwoordquote:Op maandag 12 mei 2014 12:56 schreef KomtTijd... het volgende:
Volgens mij is'ie wel serieus bezig een vrouw te worden, maar had'ie voor de gelegenheid nog even zijn baard laten staan.
Is dat zoiets als Oktoberfest maar dan in een andere maand?quote:
Neuh. Is ter promotie van de Nederlandse micro-breweries.4 kroegen en een restaurant die een lading Nederlands speciaalbier van kleine brouwerijen aanbieden.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat zoiets als Oktoberfest maar dan in een andere maand?
Ah oke. Knus.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neuh. Is ter promotie van de Nederlandse micro-breweries.4 kroegen en een restaurant die een lading Nederlands speciaalbier van kleine brouwerijen aanbieden.
En als je ze alle 18 in 10 dagen wegtikt, krijg je een jumbofles van één van de brouwerijenquote:Op maandag 12 mei 2014 13:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah oke. Knus.
Ik was van de week nog bij van Mol, da's zo'n micro brewery bij mij om de hoek. Best te drinken.
Pff, moet t weer Amerikaans-haans in een wedstrijd veranderen? Gewoon genietenquote:Op maandag 12 mei 2014 13:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En als je ze alle 18 in 10 dagen wegtikt, krijg je een jumbofles van één van de brouwerijen
Dit is oerhollands, gratizzzzzzzzquote:Op maandag 12 mei 2014 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pff, moet t weer Amerikaans-haans in een wedstrijd veranderen? Gewoon genieten
Pfffft, slappe hapquote:Op maandag 12 mei 2014 13:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk
Allemaal homo's hier en mannen onder de plak
Dat klinkt leukquote:Op maandag 12 mei 2014 13:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neuh. Is ter promotie van de Nederlandse micro-breweries.4 kroegen en een restaurant die een lading Nederlands speciaalbier van kleine brouwerijen aanbieden.
Ik hoor het weer overal om me heen hoor, iedereen lijkt er wel last van te hebben, zal wel door het weer komen.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:00 schreef Cue_ het volgende:
Oh men, ik ben echt gewoon bekaf
Moet toch eens proberen vroeg te gaan slapen
Maar ik zei t eerder. DUS!quote:
Ik zei het uitgebreider, DUS!quote:
Ik heb minder woorden nodig. DUS!!quote:
NEE! HW EN IK ZEGGEN NEE!!! HET WEER!! SPREEK ONS NIET TEGEN!quote:Op maandag 12 mei 2014 14:04 schreef Cue_ het volgende:
Hoezo aan het weer?
Ligt volgens mij aan dat ik gewoon te laat /weinig slaap
Dat is een hele mannelijke eigenschap, niets voor jou dusquote:
Jullie zeggen zoveel zo vaak. Betekent niet dat jullie gelijk hebbenquote:Op maandag 12 mei 2014 14:05 schreef Ang3l het volgende:
NEE! HW EN IK ZEGGEN NEE!!! HET WEER!! SPREEK ONS NIET TEGEN!
Hij is het mannetje in de relatie, jij het vrouwtjequote:Op maandag 12 mei 2014 14:05 schreef HeatWave het volgende:
Dat is een hele mannelijke eigenschap, niets voor jou dus.
#teamAng3lHWquote:Op maandag 12 mei 2014 14:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jullie zeggen zoveel zo vaak. Betekent niet dat jullie gelijk hebben
Hij heeft lang haarquote:Op maandag 12 mei 2014 14:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij is het mannetje in de relatie, jij het vrouwtje
Ik zal m'n meest mannelijk Wurst eens in je Conchita proppen, ja!quote:Op maandag 12 mei 2014 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is een hele mannelijke eigenschap, niets voor jou dus.
En een baard!quote:
Hoho, zou je me niet eerst eens uit eten nemen ofzoquote:Op maandag 12 mei 2014 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal m'n meest mannelijk Wurst eens in je Conchita proppen, ja!
Dat is overrated. You can eat me insteadquote:Op maandag 12 mei 2014 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoho, zou je me niet eerst eens uit eten nemen ofzo.
Ik hoef je oester nietquote:Op maandag 12 mei 2014 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is overrated. You can eat me instead
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |