Champagne en oestersquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan drink ik nog niet eens champagne, zoals Godtje
Nah, ik ben de eerste om met een grote boog om tokkies heen te lopenquote:
Ik hou sinds deze week van oetsres. Na ja, van het liedje Oysters dan. Niet van die zoute slokken zeewater die in de natuur voorkomen.quote:
Love itquote:
Dat is ook niks voor het volk.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou sinds deze week van oetsres. Na ja, van het liedje Oysters dan. Niet van die zoute slokken zeewater die in de natuur voorkomen.
Nee ik ben slechts middelmaatquote:
Ik ook, deel 2.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:20 schreef Godtje het volgende:
Ik heb van de week Thor gekeken. Zonder oesters en chanpagne
O de shirtloze scene was best oke, maar verder doet ie me niet zoveel.quote:
Moet ik die serie echt verder gaan kijken? Tegen aflevering 5 was het net GTST. En er was wel 1 superhero in voorgekomenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:27 schreef Ang3l het volgende:
Vind t wel leuk hoe Marvel allemaal dingen van de Avengers in de serie SHIELD stopt nu. Het begint echt allemaal in elkaar te haken, incl Guradians of the Galaxy straks
Met vergaderen is het soms wel handig als de mensen in dezelfde kamer zittenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:12 schreef KomtTijd... het volgende:
Dagje op het hoofdkantoor. Lekker rustig werken denk ik. Nee hoor, gebouw zit vol dus er zitten 3 man te vergaderen op dezelfde kamer.
Onzin, nergens goed voor.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met vergaderen is het soms wel handig als de mensen in dezelfde kamer zitten
Zo jammer dat jij in een ander dorrup woont, anders konden we samenquote:
Dan hoefde ik niet naar de actionquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:32 schreef CherryLips het volgende:
Zo jammer dat jij in een ander dorrup woont, anders konden we samenKon je meteen een koffer lenen
Die zijn al stuk voor je je huis uit bentquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan hoefde ik niet naar de action![]()
(effe kijken of ze daar een cheapass ding hebben)
Moet ik het ritje wel mee reddenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:35 schreef CherryLips het volgende:
Die zijn al stuk voor je je huis uit bent
Klopt ja, hij begint heel slecht. Vond t net low budget A-team. Maar halverwege wordt ie echt beter en de laatste 3 afleveringen vond ik erg spannend.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moet ik die serie echt verder gaan kijken? Tegen aflevering 5 was het net GTST. En er was wel 1 superhero in voorgekomen
Mja. Al heb ik Smallville ook nooit gevolgd eigenlijk. DC.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:28 schreef Barbusse het volgende:
Ik zag de trailer van Gotham, en ik moet zeggen dat het er best interessant uitzag...
Klopt idd. Alhoewel low budget A-team... kan het lower budget dan A-team?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt ja, hij begint heel slecht. Vond t net low budget A-team. Maar halverwege wordt ie echt beter en de laatste 3 afleveringen vond ik erg spannend.
Dat kijken m'n vrienden ook. Niks voor mijquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:53 schreef Godtje het volgende:
Ik kijk gewoon suits. Daar zitten geen superhero's in
Je bent gewoon tegen alles wat leuk isquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat kijken m'n vrienden ook. Niks voor mij
Neuh. Maar de brallerige pakkerige hanerige scene is gewoon niks voor mij. IRL al niet, dus qua series ook niet.quote:
Je hoeft er niet in te zitten om er naar te kijken. Ik ben ook niet echt van de meth maken in mijn camper. Maar toch is Breaking Bad leukquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Maar de brallerige pakkerige hanerige scene is gewoon niks voor mij. IRL al niet, dus qua series ook niet.
Ik ben voor borsten op een leuk wijf. Dat laatste is nog het belangrijkste.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:03 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben wel tegen vagina, als je dat soms bedoelt
Nee, maar als dat soort zaken je echt enorm tegenstaan is t niet leuk serie kijken meerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hoeft er niet in te zitten om er naar te kijken. Ik ben ook niet echt van de meth maken in mijn camper. Maar toch is Breaking Bad leuk
Zit anders maar de tijd te doden tot er weer homeland en House of cards is wat betreft seriesquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar als dat soort zaken je echt enorm tegenstaan is t niet leuk serie kijken meerZeker niet als het echt de schtick van de serie is. Plus dat er zovel nieuws en leuks is, dat dat dan daardoor niet bovenaan de lijst komt.
Aanrader ja?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Al heb ik Smallville ook nooit gevolgd eigenlijk. DC.
Ik ben bezit met de serie versie van From Dusk till Dawn. De aflevering dat ze eindelijk in de Tity Twister zitten is echt briljant
From Dusk till Dawn moet ik nog aan beginnen, die lijkt me leukquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Al heb ik Smallville ook nooit gevolgd eigenlijk. DC.
Ik ben bezit met de serie versie van From Dusk till Dawn. De aflevering dat ze eindelijk in de Tity Twister zitten is echt briljant
Ohnomm nomm nommquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel leuk ja. Leuke sfeer. En net als bij de film halverwege een flinke omslag. Al mis ik Salma Hayek wel hoor
[ afbeelding ]
Al is de nieuwe Santanico Pandemonium ook best sexy
Eiza Gonzalez. maar als je die gata zoeken krijg je veel blonde versies met een raar groot poppenhoofd. Is ze zo toch een stuk sexier.quote:
Dat is weer afgelopen voor dit jaar.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:53 schreef Godtje het volgende:
Ik kijk gewoon suits. Daar zitten geen superhero's in
Niet alleen van jezelf hoor, ook van de EUquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:42 schreef rhubarbje het volgende:
Alleen ik heb een downloadverbod van mezelf
Nou in mijn ziekenhuis lijken ze inderdaad meer op die bejaarden in scrubs dan op die kerels van ERquote:
Ja, serieus. Het is 1 van de meest accurate medische series op TV. Geen grap. Tussen alle hilariteit door klopt het behoorlijk wat daar allemaal wordt getoondquote:
Een vriendin van me is arts, ik had haar tijdens haar co-schappen al naar die serie verwezen maar ze was even klaar met al die series geloof ikquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, serieus. Het is 1 van de meest accurate medische series op TV. Geen grap. Tussen alle hilariteit door klopt het behoorlijk wat daar allemaal wordt getoond.
Als het inclusief al die hilariteit was had ik me al lang geleden om laten scholenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, serieus. Het is 1 van de meest accurate medische series op TV. Geen grap. Tussen alle hilariteit door klopt het behoorlijk wat daar allemaal wordt getoond.
Wie nietquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als het inclusief al die hilariteit was had ik me al lang geleden om laten scholen
Hoiquote:
Jaquote:
Ik heb nog geen flauw idee, zo eerst maar even naar de AH wat lekkers halen en dan zie ik welquote:
sterktequote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:28 schreef rhubarbje het volgende:
Helaas begint mijn weekend pas morgenVanavond nog even door werken...
Succes!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:28 schreef rhubarbje het volgende:
Helaas begint mijn weekend pas morgenVanavond nog even door werken...
Ik denk dat ik om 17:00 uur maar de kroeg induik om er zondagochtend 8 uur weer uit te komen rollen....quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb nog geen flauw idee, zo eerst maar even naar de AH wat lekkers halen en dan zie ik wel
Dat klinkt wel als een heerlijk ideequote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat ik om 17:00 uur maar de kroeg induik om er zondagochtend 8 uur weer uit te komen rollen....
Mijn cavia's poepen me alleen maar onderquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:43 schreef rhubarbje het volgende:
Zondag is moederdag
Ik ben benieuwd of mijn kattenkindjes dit jaar wel iets gaan doenlamme takken
"Fijne moederdag, hier, een keutel!"quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn cavia's poepen me alleen maar onder
adoptiefquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Fijne moederdag, hier, een keutel!"
Maar tenzij jullie een soort freaky hybride wezens zijn (and let's face it, you're women) geloof ik niet dat jullie de echte moeders van kittens en cavia's zijn hoor
Dan zal ik namens mijn beesten (nou ja, drie van de vijf) een bloemetje sturen naar hun mamacaafs.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Fijne moederdag, hier, een keutel!"
Maar tenzij jullie een soort freaky hybride wezens zijn (and let's face it, you're women) geloof ik niet dat jullie de echte moeders van kittens en cavia's zijn hoor
Estillo's, 24/7 open. Om 5 uur 's ochtends een gegrilde steak bestellen bij je drank!quote:
Dan nog ben je geen moeder van dierenquote:
Ik ga gewoon geen feestdag voorbij laten gaan vanwege zoiets kleinsquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan nog ben je geen moeder van dieren
Jij bent zeker zo iemand wiens kat een facebook pagina heeft?
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat ik om 17:00 uur maar de kroeg induik om er zondagochtend 8 uur weer uit te komen rollen....
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Estillo's, 24/7 open. Om 5 uur 's ochtends een gegrilde steak bestellen bij je drank!
Ik heb het nodig vind ikquote:
Misschien wordt ie dan juist briljant!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:57 schreef rhubarbje het volgende:
Het is dat die suffe scriptie er niet beter van word anders ging ik nu al aan de drank
Ik zal met mijn volgende het risico eens nemenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien wordt ie dan juist briljant!
Waar precies is het?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:01 schreef Cue_ het volgende:
Woei toch wel, alleen had ze het me niet gemeld
Jaartje of anderhalf geleden was er een gemeente ergens in NL die nieuwbouwprojecten wilde schrappen om zo de schaarste op de huizenmarkt te vergroten in een poging om de huizenprijzen weer te laten stijgen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dat zijn dan de knappe koppen van de samenleving
Ze grijpen tegenwoordig de raarste plannen aanquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jaartje of anderhalf geleden was er een gemeente ergens in NL die nieuwbouwprojecten wilde schrappen om zo de schaarste op de huizenmarkt te vergroten in een poging om de huizenprijzen weer te laten stijgen.
Dus omdat minder mensen een huis kunnen betalen (bezuinigingen/werkloosheid/baanonzekerheid/aangescherpte hypotheekregels) ga je proberen om de prijs kunstmatig hoog te houden![]()
![]()
Je zou denken dat een overheid die het de afgelopen kwart eeuw vrijwel alleen maar over de zegeningen van de vrije markt heeft gehad en daar naar heeft gehandeld zou begrijpen dat je niet tegen de markt in kan roeien met dat soort trucjes inderdaadquote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ze grijpen tegenwoordig de raarste plannen aan
De overheid snapt er soms echt helemaal niks van lijkt het wel
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je zou denken dat een overheid die het de afgelopen kwart eeuw vrijwel alleen maar over de zegeningen van de vrije markt heeft gehad en daar naar heeft gehandeld zou begrijpen dat je niet tegen de markt in kan roeien met dat soort trucjes inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |