Waar zie je dat? Ik heb alleen esctracker maar loopt wat achter geloof ik?quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:41 schreef aarontje112 het volgende:
Oostenrijk doet het niet heel goed in de iTunes lijsten, Griekenland en Noorwegen zijn er voorbij
Heb je gelijk in, maar dan nog te hopen dat Common Linnets daar niet de buurt zit, worden we weggeblazenquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:41 schreef grazz het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Conchita zal iedereen bijblijven, valt hoe dan ook op. Maakt niet uit op welke startplek ze krijgt in de finale, de landen die voor en na haar moeten optreden kunnen naar huis
Het wordt heel spannend inderdaad, zaterdag!quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:43 schreef TLC het volgende:
Volgens mij is de concurrentie om de eindzege dit jaar vele malen groter dan vorig jaar
Wordt supertof, die puntentelling zaterdagquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:43 schreef TLC het volgende:
Volgens mij is de concurrentie om de eindzege dit jaar vele malen groter dan vorig jaar
Ja, nog geen overduidelijke favoriet zoals afgelopen twee jaarquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:43 schreef TLC het volgende:
Of juist niet.. dan hoop ik dat het bv 22. Oostenrijk en 23. Nederland word.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:43 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar dan nog te hopen dat Common Linnets daar niet de buurt zit, worden we weggeblazen
Ik vond er vanavond maar drie goed: Noorwegen, Zwitserland, Oostenrijk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:43 schreef Redefine het volgende:
Overigens wel grappig dat ik overal lees dat dit de halve finale van de armoede was en veel slechter dan die van dinsdag. Ik ben waarschijnlijk een van de weinigen die het vandaag beter vond dan dinsdag
Met je eensquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:43 schreef Redefine het volgende:
Overigens wel grappig dat ik overal lees dat dit de halve finale van de armoede was en veel slechter dan die van dinsdag. Ik ben waarschijnlijk een van de weinigen die het vandaag beter vond dan dinsdag
Komt ook wel omdat er een absolute favoriet ontbreekt. Dat maakt het een stuk spannender. Hopelijk dat het zaterdag ook zo spannend wordt, maakt het toch leuker om te kijkenquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:43 schreef TLC het volgende:
23 is Denemarken alquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:44 schreef Shuup het volgende:
[..]
Of juist niet.. dan hoop ik dat het bv 22. Oostenrijk en 23. Nederland word.
Op papier ontbraken hier de toppers natuurlijk.quote:
Ja mooi.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:43 schreef TLC het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |