Maar ik heb maar vijf tieten.quote:
Wel handig voor als je later 5 kinderen krijgt. Kan je ze efficiënt voedenquote:
Hoeveel heb jij er dan?quote:
n00b.quote:
Hoi Schatje.quote:
Pquote:
Je bent zelf een knapperdquote:
Ja, p voor piemel.quote:
wil je ook wat "liefde", over een maand of 5? Als ik bol ben?quote:
Nou in KPD is zo'n topic....quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, p voor piemel.
Ja, wat een liefde he
Sexdating?quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou in KPD is zo'n topic....![]()
Ik word helemaal warm van binnen
Robocop is net te downloaden in goede kwaliteitquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:44 schreef Adolecens het volgende:
Kent er iemand nog een goeie aktie knal en schiet film die lekker weg kijkt?
ff zin om onderuit op de bank te gaan hangen..
Sta je met je piemie in kpd?quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zijn megalekker als ze fors zwanger zijn, terwijl anderen snelquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wil je ook wat "liefde", over een maand of 5? Als ik bol ben?
oh ik heb het al gezien.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ahum zei ik dat?![]()
Volgens mij waren het de vlinders die me aanvielen vanavond
M'n wattes?quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh ik heb het al gezien.
Oh, laat me eens in je vlindergaatje kijken?
in je vlindergaatje, of ik vlingers in je buik ziequote:
Ah tnx!quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Robocop is net te downloaden in goede kwaliteit
Lekker vol in beeldquote:
ik zag het inderdaad.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah tnx!720p zie ik al.. Nog 8 minuten
[..]
Lekker vol in beeld
Ik niet...quote:
Het klinkt engquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
in je vlindergaatje, of ik vlingers in je buik zie
met je ongelijke enkelsquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heel soms post ik daar jaMaar de inspiratie is op dus voorlopig niks meer
Jij dacht natuurlijk dat Fas had gepost.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
sommige peners vind ik eng, en die hebben dan nog zo'n close up. Dan scrol je langzaam en dan BAM eikel in je beeld.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Whehehe ja dat was een grapjon
Die foto schoot ik vanwege een blessure![]()
Ik zag dat zij de laatste poster was in het damestopic, dus ik kijkenquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij dacht natuurlijk dat Fas had gepost.
Mja sommige posters daar doen alleen aan closeupsquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
sommige peners vind ik eng, en die hebben dan nog zo'n close up. Dan scrol je langzaam en dan BAM eikel in je beeld.
Ik heb echt hard zitten soppen op die duim.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zag dat zij de laatste poster was in het damestopic, dus ik kijkenmaar bleek vals alarm
quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb echt hard zitten soppen op die duim.
[..]
godver, de Mi. dankje tamas, groetjons aan bobby.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:55 schreef Tamashii het volgende:
Na een halve fles wodka en n blowjob maar naar bed
quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:55 schreef Tamashii het volgende:
Alsjeblieft babiee. Bobby zuigt heel lekkerquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
godver, de Mi. dankje tamas, groetjons aan bobby.
Ook zin? Ik heb toch wodka op.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:55 schreef Tamashii het volgende:
Owquote:
Jaa zo jammer. Soms heb ik heel veel zin en dan ben ik helemaal alleenquote:
Ineens?quote:
Waar moet eraan gezogen worden dan?quote:
[..]
Nouja feitelijk misschien direct wel. Indirect is wel andersquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ineens?
Is voor het eerst dat je het aanbiedt toch
Jammer dat er nog geen teleporters bestaanquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaa zo jammer. Soms heb ik heel veel zin en dan ben ik helemaal alleen
Maar alleen nu. Omdat ik je nu anders kenzquote:
Ja of een auto.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jammer dat er nog geen teleporters bestaan
Ik ben een man, directheid werkt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja feitelijk misschien direct wel. Indirect is wel anders
Anders dan normaal, oke, maar ik bewaar dit wel voor het nageslachtquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar alleen nu. Omdat ik je nu anders kenz
Ja daar ben ik slecht in. Vrouw jwzquote:
Meer vodka drinken, krijg je vanzelf de goeie mannelijke trekjes meequote:
Is toch niks. Heb vandaag nog meer gereisd naar haarlem.quote:
Dat zal best kloppen ja. En dan ga ik ook ineens op een bar dansen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Meer vodka drinken, krijg je vanzelf de goeie mannelijke trekjes mee
Haarlem moet met een hoofdletterquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is toch niks. Heb vandaag nog meer gereisd naar haarlem.
Ib4 huppel met gerezen ofzo
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat zal best kloppen ja. En dan ga ik ook ineens op een bar dansen.
Dat is ook wel een goed punt jaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:01 schreef rival het volgende:
[..]
Wat is anderhalf uur vergeleken met alle uren dat je hier van gaat balen uiteindelijk
Godverterin. Zo lang dit mijn vrije tijd is moet ik helemaal niks!quote:
maar je krijgt wel deeltjes van bobbys zaad op je pener, want dat hangt nog in dr mond.quote:
Voel je niks vanquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
maar je krijgt wel deeltjes van bobbys zaad op je pener, want dat hangt nog in dr mond.
Zeg dat welquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:03 schreef Tamashii het volgende:
Wel genoeg drank om een bar te beginnen tho
Een vrouw die goed is in grammatica vind ik erg opwindendquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Godverterin. Zo lang dit mijn vrije tijd is moet ik helemaal niks!
Nee, maar ik vertel het alvastquote:
He bahquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
maar je krijgt wel deeltjes van bobbys zaad op je pener, want dat hangt nog in dr mond.
Zou ik je niet laten beffen, misschien word je wel zwa...quote:
rent een natte kat sneller naar de kraan om te drinken dan een droge?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:03 schreef Tamashii het volgende:
En bobbys zaad. Zelden zoiets goddelijks geproefd waardoor ik niet meteen als een natte kat naar de kraan ren om water te drinekn.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zou ik je niet laten beffen, misschien word je wel zwa...
Never mind
Ben ik ook hoor, behalve dronkenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een vrouw die goed is in grammatica vind ik erg opwindend
Even quoten voor morgen als ze nuchter isquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:03 schreef Tamashii het volgende:
En bobbys zaad. Zelden zoiets goddelijks geproefd waardoor ik niet meteen als een natte kat naar de kraan ren om water te drinekn.
Natte poezenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
rent een natte kat sneller naar de kraan om te drinken dan een droge?
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zou ik je niet laten beffen, misschien word je wel zwa...
Never mind
Dat is eigenlijk wel een vraag van levensbelang.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
rent een natte kat sneller naar de kraan om te drinken dan een droge?
exact.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel een vraag van levensbelang.
Ik weet nu al datquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Even quoten voor morgen als ze nuchter is
Dan zou ik al helemaal geen fokker langs laten komen voor een BJ nuquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat
Ik spujt heb.
Maar ja dat js t leven
Gaat het niet meer om de vergelijking hoe een kat rent als ie nat is?quote:
Juist wel. Liever spijt van dingen die je wel gedaan hebt dan niet!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan zou ik al helemaal geen fokker langs laten komen voor een BJ nu
Nee. Ze beginnen er in groep 8/ de 1e klas al mee.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:06 schreef Moeraskat het volgende:
Bestaan er eigenlijk nog (jonge)vrouwen die hun benen niet scheren?
Het ging om sperma. van bobby. En dat je dat lekker vind. En dat je Fax gaat pijpen. En mij ook, maar ik heb geen pener. Maar toch bedanktquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gaat het niet meer om de vergelijking hoe een kat rent als ie nat is?
Eh ik? Waaromquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:06 schreef Moeraskat het volgende:
Die spreuk heb je van mijquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Juist wel. Liever spijt van dingen die je wel gedaan hebt dan niet!
Ach Faxie wist al dat ik em tof vondquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het ging om sperma. van bobby. En dat je dat lekker vind. En dat je Fax gaat pijpen. En mij ook, maar ik heb geen pener. Maar toch bedankt
Jaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:06 schreef Moeraskat het volgende:
bar weinigquote:
Echt nietquote:
Ja, tamas blijkbaarquote:
Aan een clit kan je ook lekker zuigenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het ging om sperma. van bobby. En dat je dat lekker vind. En dat je Fax gaat pijpen. En mij ook, maar ik heb geen pener. Maar toch bedankt
Drank is op zo te merkenquote:
Nee ik heb blond haar en mijn haartjes op mijn benen zje ne nauwelijksquote:
Ja. Niet zo lang geleden gezien. Zo'n vrouw die het expres overal liet groeien, ook de oksels.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:06 schreef Moeraskat het volgende:
Lekker leeggezogen?quote:
Pquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:08 schreef Raene het volgende:
TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
Gooi ze in de groepquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:08 schreef Raene het volgende:
TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
behalve in de zonquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee ik heb blond haar en mijn haartjes op mijn benen zje ne nauwelijks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |