Voel je niks vanquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
maar je krijgt wel deeltjes van bobbys zaad op je pener, want dat hangt nog in dr mond.
Zeg dat welquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:03 schreef Tamashii het volgende:
Wel genoeg drank om een bar te beginnen tho
Een vrouw die goed is in grammatica vind ik erg opwindendquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Godverterin. Zo lang dit mijn vrije tijd is moet ik helemaal niks!
Nee, maar ik vertel het alvastquote:
He bahquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
maar je krijgt wel deeltjes van bobbys zaad op je pener, want dat hangt nog in dr mond.
Zou ik je niet laten beffen, misschien word je wel zwa...quote:
rent een natte kat sneller naar de kraan om te drinken dan een droge?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:03 schreef Tamashii het volgende:
En bobbys zaad. Zelden zoiets goddelijks geproefd waardoor ik niet meteen als een natte kat naar de kraan ren om water te drinekn.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zou ik je niet laten beffen, misschien word je wel zwa...
Never mind
Ben ik ook hoor, behalve dronkenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een vrouw die goed is in grammatica vind ik erg opwindend
Even quoten voor morgen als ze nuchter isquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:03 schreef Tamashii het volgende:
En bobbys zaad. Zelden zoiets goddelijks geproefd waardoor ik niet meteen als een natte kat naar de kraan ren om water te drinekn.
Natte poezenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
rent een natte kat sneller naar de kraan om te drinken dan een droge?
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zou ik je niet laten beffen, misschien word je wel zwa...
Never mind
Dat is eigenlijk wel een vraag van levensbelang.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
rent een natte kat sneller naar de kraan om te drinken dan een droge?
exact.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel een vraag van levensbelang.
Ik weet nu al datquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Even quoten voor morgen als ze nuchter is
Dan zou ik al helemaal geen fokker langs laten komen voor een BJ nuquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat
Ik spujt heb.
Maar ja dat js t leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |